BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Selectie en transfers: Seizoen 2022/23

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
nummer10
 nummer10 - dinsdag 23 juni 2020 - 19:37   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 23 juni 2020 - 16:38 schreef Eide het volgende:

[..]

Was 2017/18 nog basisspeler. 2018/19 en 2019/20 reservekeeper met slechts 2 potjes.
ok dan staat dat niet helemaal goed op de site. maar goed blijft nog te weinig voor de basis voor ajax.
p111
 p111 - dinsdag 23 juni 2020 - 21:05   quote  deeplink  
Dat moeten we afwachten,een aantal jaren geleden was het een prima keeper.En die lange wordt steeds beter maar is er nog niet.
steve'o
 steve'o - dinsdag 23 juni 2020 - 21:40   quote  deeplink  
Valt me op dat er weinig wordt gepraat over eventuele nieuwe spelers die de hoogstwaarschijnlijk vertrekkende spelers gaan vervangen. Zullen in mijn ogen toch mogelijk een nieuwe doelman (Onana), rechtsachter (Dest), linksachter (sowieso want Nico is de enige die daar nu kan), '10' (Donny) en een rechtsbuiten (Neres) moeten halen.
Iemand nog ideeën?
Eide
 Eide - dinsdag 23 juni 2020 - 21:47   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 23 juni 2020 - 21:40 schreef steve'o het volgende:
Valt me op dat er weinig wordt gepraat over eventuele nieuwe spelers die de hoogstwaarschijnlijk vertrekkende spelers gaan vervangen. Zullen in mijn ogen toch mogelijk een nieuwe doelman (Onana), rechtsachter (Dest), linksachter (sowieso want Nico is de enige die daar nu kan), '10' (Donny) en een rechtsbuiten (Neres) moeten halen.
Iemand nog ideeën?
Ze zijn nog niet weg en Ajax hoeft niet te verkopen. De grote clubs denken voor een prikkie te kunnen shoppen.... daar hoeft Ajax niet aan mee te doen. Ajax kan dus rustig afwachten en hoeft pas de markt op te gaan als intresse echt serieus wordt.

Linksback kan Daley Blind ook spelen, zeker nu Ajax met Botman een extra LCV terug heeft. Verder zit Ajax ruim in de mensen met Mazraoui, een hele sloot middenvelders (Antony, Ekkelenkamp, Hansen, Labyad, Regeer enzovoorts. Rechtsbuiten is mager, hoewel Unuvar veelbelovend is.

Punt is dat Ajax best wel ruim in z'n jasje zit, zowel qua selectie als qua centen. Ajax hoeft alleen te verkopen als de prijs goed is. Dan pas hoeft Ajax echt mogelijke opvolgers te halen. Ik denk dat het rustig is omdat Ajax geen enkele reden heeft om zich druk te maken.
steve'o
 steve'o - dinsdag 23 juni 2020 - 21:52   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 23 juni 2020 - 21:47 schreef Eide het volgende:

[..]

Ze zijn nog niet weg en Ajax hoeft niet te verkopen. De grote clubs denken voor een prikkie te kunnen shoppen.... daar hoeft Ajax niet aan mee te doen. Ajax kan dus rustig afwachten en hoeft pas de markt op te gaan als intresse echt serieus wordt.

Linksback kan Daley Blind ook spelen, zeker nu Ajax met Botman een extra LCV terug heeft. Verder zit Ajax ruim in de mensen met Mazraoui, een hele sloot middenvelders (Antony, Ekkelenkamp, Hansen, Labyad, Regeer enzovoorts. Rechtsbuiten is mager, hoewel Unuvar veelbelovend is.

Punt is dat Ajax best wel ruim in z'n jasje zit, zowel qua selectie als qua centen. Ajax hoeft alleen te verkopen als de prijs goed is. Dan pas hoeft Ajax echt mogelijke opvolgers te halen. Ik denk dat het rustig is omdat Ajax geen enkele reden heeft om zich druk te maken.
Ben ik helemaal met je eens, we zitten in een goede positie. Maar het is altijd leuk om na te denken over wat als... :)
nummer10
 nummer10 - dinsdag 23 juni 2020 - 22:13   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 23 juni 2020 - 21:47 schreef Eide het volgende:

[..]

Ze zijn nog niet weg en Ajax hoeft niet te verkopen. De grote clubs denken voor een prikkie te kunnen shoppen.... daar hoeft Ajax niet aan mee te doen. Ajax kan dus rustig afwachten en hoeft pas de markt op te gaan als intresse echt serieus wordt.

Linksback kan Daley Blind ook spelen, zeker nu Ajax met Botman een extra LCV terug heeft. Verder zit Ajax ruim in de mensen met Mazraoui, een hele sloot middenvelders (Antony, Ekkelenkamp, Hansen, Labyad, Regeer enzovoorts. Rechtsbuiten is mager, hoewel Unuvar veelbelovend is.

Punt is dat Ajax best wel ruim in z'n jasje zit, zowel qua selectie als qua centen. Ajax hoeft alleen te verkopen als de prijs goed is. Dan pas hoeft Ajax echt mogelijke opvolgers te halen. Ik denk dat het rustig is omdat Ajax geen enkele reden heeft om zich druk te maken.
blind linksback ? neejoh.. martinez ! :)
AkaS
 AkaS - woensdag 24 juni 2020 - 06:35   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 23 juni 2020 - 21:47 schreef Eide het volgende:

[..]

Ze zijn nog niet weg en Ajax hoeft niet te verkopen. De grote clubs denken voor een prikkie te kunnen shoppen.... daar hoeft Ajax niet aan mee te doen. Ajax kan dus rustig afwachten en hoeft pas de markt op te gaan als intresse echt serieus wordt.

Linksback kan Daley Blind ook spelen, zeker nu Ajax met Botman een extra LCV terug heeft. Verder zit Ajax ruim in de mensen met Mazraoui, een hele sloot middenvelders (Antony, Ekkelenkamp, Hansen, Labyad, Regeer enzovoorts. Rechtsbuiten is mager, hoewel Unuvar veelbelovend is.

Punt is dat Ajax best wel ruim in z'n jasje zit, zowel qua selectie als qua centen. Ajax hoeft alleen te verkopen als de prijs goed is. Dan pas hoeft Ajax echt mogelijke opvolgers te halen. Ik denk dat het rustig is omdat Ajax geen enkele reden heeft om zich druk te maken.
Univar als rechtsbuiten?
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 24 juni 2020 - 08:29   quote  deeplink  
https://www.ajaxfanatics.nl/nieuws/hoofdnieuws/294724/ajax-legt-eerste-bod-van-11-miljoen-euro-neer?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=free&utm_content=textlink&utm_campaign=Headliner.nl

Dit lijkt me een hele fijne speler. Wordt volgens mij de nieuwe Kaka genoemd maar als je zijn filmpjes bekijkt lijkt hij er wel op.

https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/933199/-ajax-wil-tweede-deal-doen-met-s-o-paulo-duurdere-transfer-dan-antony-.html

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 24 juni 2020 door Hummel10 --
remco k
 remco k - woensdag 24 juni 2020 - 10:12   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 23 juni 2020 - 21:47 schreef Eide het volgende:

[..]

Ze zijn nog niet weg en Ajax hoeft niet te verkopen. De grote clubs denken voor een prikkie te kunnen shoppen.... daar hoeft Ajax niet aan mee te doen. Ajax kan dus rustig afwachten en hoeft pas de markt op te gaan als intresse echt serieus wordt.

Linksback kan Daley Blind ook spelen, zeker nu Ajax met Botman een extra LCV terug heeft. Verder zit Ajax ruim in de mensen met Mazraoui, een hele sloot middenvelders (Antony, Ekkelenkamp, Hansen, Labyad, Regeer enzovoorts. Rechtsbuiten is mager, hoewel Unuvar veelbelovend is.

Punt is dat Ajax best wel ruim in z'n jasje zit, zowel qua selectie als qua centen. Ajax hoeft alleen te verkopen als de prijs goed is. Dan pas hoeft Ajax echt mogelijke opvolgers te halen. Ik denk dat het rustig is omdat Ajax geen enkele reden heeft om zich druk te maken.
Antony is wat ik gezien heb veel meer een flankspeler dan middenvelder, Unuvar lijkt mij echt een hangende linksbuiten of echte 10.

Wat Overmars al aangaf, men hoeft niet perse een vervanger voor Ziyech aan te trekken.
Onze Ajax
 Onze Ajax - woensdag 24 juni 2020 - 11:06   quote  deeplink  
Alleen in uiterste geval kan Ajax nog spelers(s) aantrekken.
Eerst bij de jeugd kijken voor mogelijke optie, lijkt mij.
Eide
 Eide - woensdag 24 juni 2020 - 13:09   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 juni 2020 - 10:12 schreef remco k het volgende:

[..]

Antony is wat ik gezien heb veel meer een flankspeler dan middenvelder, Unuvar lijkt mij echt een hangende linksbuiten of echte 10.

Ajax heeft veel van dat soort jongen. Ziyech was ook geen traditionele 10 of buitenspeler. Hansen is dat ook niet, evenals Labyad en Tadic. Dat is ook de kracht van Ajax on Ten Hag, de dynamiek en spelers die zwerven over posities.
remco k
 remco k - woensdag 24 juni 2020 - 19:03   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 juni 2020 - 13:09 schreef Eide het volgende:

[..]

Ajax heeft veel van dat soort jongen. Ziyech was ook geen traditionele 10 of buitenspeler. Hansen is dat ook niet, evenals Labyad en Tadic. Dat is ook de kracht van Ajax on Ten Hag, de dynamiek en spelers die zwerven over posities.
Zeker. Ze kunnen vaak op twee plekken echt goed uit de voeten.
nummer10
 nummer10 - woensdag 24 juni 2020 - 23:21   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 juni 2020 - 13:09 schreef Eide het volgende:

[..]

Ajax heeft veel van dat soort jongen. Ziyech was ook geen traditionele 10 of buitenspeler. Hansen is dat ook niet, evenals Labyad en Tadic. Dat is ook de kracht van Ajax on Ten Hag, de dynamiek en spelers die zwerven over posities.
labyad... en kracht van tenhag... pls man.. welke kracht ? enige kracht die hij heeft gehad is de coronakracht... zonder dat waren we 2de geworden door die droplul

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 24 juni 2020 door nummer10 --
p111
 p111 - woensdag 24 juni 2020 - 23:26   quote  deeplink  
Ik denk dat je abuis bent,de blessures waren over we hadden geen wedstrijd meer verloren.
Eindhovense Ajaxfan
 Eindhovense Ajaxfan - woensdag 24 juni 2020 - 23:42   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 juni 2020 - 23:21 schreef nummer10 het volgende:

[..]

labyad... en kracht van tenhag... pls man.. welke kracht ? enige kracht die hij heeft gehad is de coronakracht... zonder dat waren we 2de geworden door die droplul
Pfff gaan we weer. Was ook alweer lang geleden. Kijk nu alweer uit naar jouw reacties komend seizoen. NOT!
remco k
 remco k - donderdag 25 juni 2020 - 08:16   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 juni 2020 - 23:21 schreef nummer10 het volgende:

[..]

labyad... en kracht van tenhag... pls man.. welke kracht ? enige kracht die hij heeft gehad is de coronakracht... zonder dat waren we 2de geworden door die droplul
Heee, we hebben een waarzegster in ons midden..
nummer10
 nummer10 - donderdag 25 juni 2020 - 11:50   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 juni 2020 - 08:16 schreef remco k het volgende:

[..]

Heee, we hebben een waarzegster in ons midden..
wist je dat niet ? Nee mensen sorry, het blijft tenhag... tuurlijk moet ik hem wederom een kans geven dit seizoen, en mag toch hopen dat ik ernaast zit.. niet voor tenhag, maar wel voor ajax en de supporters..
nummer10
 nummer10 - donderdag 25 juni 2020 - 11:51   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 juni 2020 - 23:42 schreef Eindhovense Ajaxfan het volgende:

[..]

Pfff gaan we weer. Was ook alweer lang geleden. Kijk nu alweer uit naar jouw reacties komend seizoen. NOT!
tjah ondanks de stop is mijn mening niet verranderd over tenhag.. en ja geef hem de kans, dus we wachten af.
Eide
 Eide - donderdag 25 juni 2020 - 12:45   quote  deeplink  
Ik denk dat Ten Hag het goed doet. Met een hele jonge ploeg halve finale CL gehaald. Het jaar erna zonder twee van de grootste talenten van de wereld het ook vrij goed gedaan. Zelfs met blessures van Neres, Blind en Promes uiteindelijk door veel pech Europees uitgeschakeld en in Nederland nog goede papieren op kampioen te worden.

Er valt best wel het een en ander op aan te merken, maar wijs mij de trainer aan bij wie dat niet het geval is. Ten Hag doet het gewoon goed.
steve'o
 steve'o - donderdag 25 juni 2020 - 15:16   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 juni 2020 - 12:45 schreef Eide het volgende:
Ik denk dat Ten Hag het goed doet. Met een hele jonge ploeg halve finale CL gehaald. Het jaar erna zonder twee van de grootste talenten van de wereld het ook vrij goed gedaan. Zelfs met blessures van Neres, Blind en Promes uiteindelijk door veel pech Europees uitgeschakeld en in Nederland nog goede papieren op kampioen te worden.

Er valt best wel het een en ander op aan te merken, maar wijs mij de trainer aan bij wie dat niet het geval is. Ten Hag doet het gewoon goed.
Vind ik ook...zo'n seizoen als 2018/19 was natuurlijk wel uitzonderlijk goed en dat was niet gelukt zonder een Ajax-waardige trainer. En afgelopen seizoen kreeg Ajax in korte tijd klap na klap (blessures, Chelsea-uit en Valencia thuis etc.). Dan is het niet gek als het zelfvertrouwen wegvloeit. Ten Hag is er alleen niet in geslaagd om hier verandering in te brengen en bleef spelen zoals hij het eigenlijk wilde. Op een gegeven moment slaagden alle tegenstanders er echter in om het Ajax lastig te maken. Ze werden keihard weggespeeld tegen AZ (had zomaar 0-4 kunnen zijn). Het is dat Ajax Heerenveen-uit nog won (overigens ook niet zonder geluk). Dus al met al hoop ik wel dat Ten Hag komend seizoen laat zien dat hij bij tegenslagen Ajax sneller uit het dal kan helpen (misschien door wat meer aanpassingen te doen).
Eide
 Eide - donderdag 25 juni 2020 - 16:21   quote  deeplink  
Ik denk dat het verwachtingspatroon ons erg in de weg zit. Je kan jongens als Frenkie de Jong en Matthijs de Ligt niet vervangen. Ik denk dat we echt onderschattenhoe goed die ploeg was, gedragen door De Jong, De Ligt, Ziyech, Tadic en Onana. Dat zijn 4 spelers die bij geen elke ploeg in Europa zouden misstaan.

Je zag vorig seizoen dat de diepte van de selectie, zeker internationaal, altijd een probleem is. Bij Ajax heb je vaak jeugdspelers op de posities 12 tot en met 21. Als dan sterkhouders wegvallen doe je een enorme jas uit. Ik hoop dat Ajax bij het aankoopbeleid derhalve vooral voetbal probeert te halen. Ik hoop dat Antony z'n belofte inderdaad waar weet te maken, net als Unuvar trouwens.
Eide
 Eide - donderdag 25 juni 2020 - 20:42   quote  deeplink  
EbX_kTCWkAUPm5a?format=jpg&name=medium
Eide
 Eide - donderdag 25 juni 2020 - 20:43   quote  deeplink  
Een 17-jarige Deense vleugelaanvaller. Zal waarschijnlijk beginnen bij de O19.
AkaS
 AkaS - vrijdag 26 juni 2020 - 00:32   quote  deeplink  
Gelukkig ben ik geen racist, of toch wel... ik ben racistisch ten opzichte van ten Jag.

Mijn inziens heeft Ajax het goed gedaan ondanks ten Hag. En niet dankzij.

Ik ben er ook zeker van dat Ajax nog niet klaar was met puntenverlies, de dip werd steeds groter....
remco k
 remco k - vrijdag 26 juni 2020 - 07:17   quote  deeplink  
Ajax kwam naar mijn idee juist uit die dip.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 26 juni 2020 door remco k --
steve'o
 steve'o - vrijdag 26 juni 2020 - 08:06   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 juni 2020 - 07:17 schreef remco k het volgende:
Ajax kwam naar mijn idee juist uit die dip.
Omdat ze na het debacle tegen Getafe, het verlies tegen Heracles, AZ én Utrecht met 1-3 bij Heerenveen wonnen (waar alleen de 2e helft goed was)? We hebben echt ontzettend 'geluk' gehad dat de competitie is gestaakt, want de kans was echt niet groter dan 50% (misschien wel minder) dat we kampioen zouden worden.
steve'o
 steve'o - vrijdag 26 juni 2020 - 08:06   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 juni 2020 - 20:43 schreef Eide het volgende:
Een 17-jarige Deense vleugelaanvaller. Zal waarschijnlijk beginnen bij de O19.
Dolberg is zijn inspirator...Nou dat belooft wat.
remco k
 remco k - vrijdag 26 juni 2020 - 11:42   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 juni 2020 - 08:06 schreef steve'o het volgende:

[..]

Omdat ze na het debacle tegen Getafe, het verlies tegen Heracles, AZ én Utrecht met 1-3 bij Heerenveen wonnen (waar alleen de 2e helft goed was)? We hebben echt ontzettend 'geluk' gehad dat de competitie is gestaakt, want de kans was echt niet groter dan 50% (misschien wel minder) dat we kampioen zouden worden.
We hadden net vrijwel alle spelers weer terug. En ik vond dat het spel er langzaam aan weer op vooruit ging.

En leuk dat je een percentage gaat roepen. Maar meer dan dat is het ook niet.
remco k
 remco k - vrijdag 26 juni 2020 - 11:43   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 juni 2020 - 08:06 schreef steve'o het volgende:

[..]

Dolberg is zijn inspirator...Nou dat belooft wat.
Lijkt me wel toch. Een van de revelaties van de Franse competitie.
Eide
 Eide - vrijdag 26 juni 2020 - 16:58   quote  deeplink  
OSC Lille zou een bod hebben uitgebracht op Botman volgens Mike Verweij. Opvallend, iedereen zit te wachten op concrete interesse in Onana, Nico en Donny en dan komt de eerste club voor... een jongen zonder Ajax 1 ervaring.
Eide
 Eide - vrijdag 26 juni 2020 - 18:22   quote  deeplink  
Update over Botman: Overmars heeft het eerste bod afgewezen en bereid een tegenbod voor. Het Franse bod zou best fors zijn. Ajax wil Botman niet kwijt maar als OSC Lille voldoende poen neerlegd is Ajax akkoord. Ook Botman zou een avontuur wel zien zitten. Hierdoor komt Jan Vertonghen mogelijk weer in beeld aldus Mike Verweij en VI.
p111
 p111 - vrijdag 26 juni 2020 - 18:36   quote  deeplink  
Mijn god wat een verassing !!!
Eide
 Eide - vrijdag 26 juni 2020 - 20:41   quote  deeplink  
Ajax zou 10 miljoen willen hebben voor Botman.
steve'o
 steve'o - vrijdag 26 juni 2020 - 21:12   quote  deeplink  
Mike Verweij twittert:

Opmerkelijke transfer in de maak? #Ajax gooit een visje uit naar voormalig #AZ-publiekslieveling Alireza Jahanbakhsh, die bij
@OfficialBHAFC
nauwelijks aan spelen toekomt. #BHAFC

Lijkt mij niet helemaal nodig...Hebben Neres en Antony op rechts en Promes op links. Noa Lang zal vertrekken verwacht ik. Dus ja, misschien daarom. Plus Jahanbakhsh heeft twee seizoenen nauwelijks gespeeld, dus vraag me af of Ajax hier wel goed aan doet.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 26 juni 2020 door steve'o --
nummer10
 nummer10 - vrijdag 26 juni 2020 - 21:40   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 juni 2020 - 21:12 schreef steve'o het volgende:
Mike Verweij twittert:

Opmerkelijke transfer in de maak? #Ajax gooit een visje uit naar voormalig #AZ-publiekslieveling Alireza Jahanbakhsh, die bij
@OfficialBHAFC
nauwelijks aan spelen toekomt. #BHAFC

Lijkt mij niet helemaal nodig...Hebben Neres en Antony op rechts en Promes op links. Noa Lang zal vertrekken verwacht ik. Dus ja, misschien daarom. Plus Jahanbakhsh heeft twee seizoenen nauwelijks gespeeld, dus vraag me af of Ajax hier wel goed aan doet.
breedte is altijd goed, kijk maar naar afgelopen seizoen..
Eide
 Eide - vrijdag 26 juni 2020 - 23:04   quote  deeplink  
Wel een risico in dat Jahanbakhsh als Iranier niet kan afreizen naar UEFA-land Israël.
p111
 p111 - vrijdag 26 juni 2020 - 23:16   quote  deeplink  
Tegen Israel heb je hem niet nodig.
nummer10
 nummer10 - zaterdag 27 juni 2020 - 00:20   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 juni 2020 - 23:04 schreef Eide het volgende:
Wel een risico in dat Jahanbakhsh als Iranier niet kan afreizen naar UEFA-land Israël.
wat te gek voor woorden is.. maar isreal hoeven we niet heen toch ?
Hummel10
 Hummel10 - zaterdag 27 juni 2020 - 06:14   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 juni 2020 - 21:12 schreef steve'o het volgende:
Mike Verweij twittert:

Opmerkelijke transfer in de maak? #Ajax gooit een visje uit naar voormalig #AZ-publiekslieveling Alireza Jahanbakhsh, die bij
@OfficialBHAFC
nauwelijks aan spelen toekomt. #BHAFC

Lijkt mij niet helemaal nodig...Hebben Neres en Antony op rechts en Promes op links. Noa Lang zal vertrekken verwacht ik. Dus ja, misschien daarom. Plus Jahanbakhsh heeft twee seizoenen nauwelijks gespeeld, dus vraag me af of Ajax hier wel goed aan doet.
Wel leuke speler
Eide
 Eide - zaterdag 27 juni 2020 - 10:32   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 juni 2020 - 00:20 schreef nummer10 het volgende:

[..]

wat te gek voor woorden is.. maar isreal hoeven we niet heen toch ?
Als je een keer Hapoel of Maccabi Europees loot wel. Israel mag 4 ploegen inschrijven voor Europees voetbal (via voorrondes enzo).
Onze Ajax
 Onze Ajax - zondag 28 juni 2020 - 09:57   quote  deeplink  
Hebben we niet spelers in de selectie (inclusief reserve spelers) die op deze positie kunnen spelen ? Dan is ,of lijkt het aantrekken van Jahanbakhsh niet nodig.
p111
 p111 - zondag 28 juni 2020 - 11:17   quote  deeplink  
Ik lees dat Martinez waarschijnlijk de nw linksback gaat worden voor onze kanjer Nico.Daar kan ik inkomen maar ik mis dan toch een rustgever op het middenveld.Met een Eiting/Gravenberch /Donny/Labyad/Ekkelenkamp daar zie ik geen rustgever in heel misschien Eiting .Met Marin en Alvares zie ik geen toekomst bij Ajax.Dus mijn keus zou toch zijn om Propper indien betaalbaar te kopen,hij samen met bovenstaande jonge middenvelders en je nw linksback Martinez denk ik dat we weer hoge ogen gaan gooien.
p111
 p111 - zondag 28 juni 2020 - 11:17   quote  deeplink  
linksback Martinez denk ik dat we weer k lees dat Martinez waarschijnlijk de nw linksback gaat worden voor onze kanjer Nico.Daar kan ik inkomen maar ik mis dan toch een rustgever op het middenveld.Met een Eiting/Gravenberch /Donny/Labyad/Ekkelenkamp daar zie ik geen rustgever in heel misschien Eiting .Met Marin en Alvares zie ik geen toekomst bij IAjax.Dus mijn keus zou toch zijn om Propper indien betaalbaar te kopen,hij samen met bovenstaande jonge middenvelders en je nw hoge ogen gaan gooien.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 28 juni 2020 door p111 --
p111
 p111 - zondag 28 juni 2020 - 11:17   quote  deeplink  
Ik lees dat Martinez waarschijnlijk de nw linksback gaat worden voor onze kanjer Nico.Daar kan ik inkomen maar ik mis dan toch een rustgever op het middenveld.Met een Eiting/Gravenberch /Donny/Labyad/Ekkelenkamp daar zie ik geen rustgever in heel misschien Eiting .Met Marin en Alvares zie ik geen toekomst bij Ajax.Dus mijn keus zou toch zijn om Propper indien betaalbaar te kopen,hij samen met bovenstaande jonge middenvelders en je nw linksback Martinez denk ik dat we weer hoge ogen gaan gooien.
p111
 p111 - zondag 28 juni 2020 - 11:19   quote  deeplink  
3x vreemd !!! geen idee hoe dit komt wel leuk
AkaS
 AkaS - maandag 29 juni 2020 - 13:26   quote  deeplink  
Beste leden van het forum,

Laten we een gebaar maken naar en met elkaar. Laten we een streep zetten onder het verleden en elkaar en een ieder een nieuwe kans geven.

Dit betekent dat we neutraal gaan kijken naar het spel van Ajax, de keuzes van onze trainer Ten Hag en vandaar uit kijken hoe het zit en onze meningen erop loslaten.

Betekent ook dat ik mijn mening zal bijsturen en mijn reacties richting anderen zal veranderen.

En dus het in klein comité afzeiken van nummer10 bij het minste of geringste als hij iets post.

Laten we dat doen. En hopen op een fantastisch seizoen met verrassende ontwikkelingen van nieuwe talenten.

Is dat een idee?
JV
 JV - maandag 29 juni 2020 - 13:48   quote  deeplink  
dat is een top idee, laten we dan ook stoppen met 1000x zeggen th rot op, zeg wat hij slecht doet. kortom alles beetje genuanceerder want bij verlies balen we allemaal
p111
 p111 - maandag 29 juni 2020 - 15:01   quote  deeplink  
Het idee is prima maar ik betwijfel of het echt werkt. Zodra Ajax een wedstrijd gaat verliezen zijn wij (een groot aantal fans gefrusteerd) en zoeken we zondaren om onze frustaties op te botvieren en dat zijn natuurlijk als eerste de trainer en de spelers,nu zijn we rustig en hebben we allemaal goede voornemens.Ik ga het voorbeeld nemen ik hou van onze trainer en onze spelers en hopelijk hou ik dat vol.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 29 juni 2020 door p111 --
nummer10
 nummer10 - maandag 29 juni 2020 - 15:52   quote  deeplink  
wat akas dus zegt, ik zal tenhag gewoon een eerlijke kans geven, nieuw jaar nieuwe kansen en ook hij kan bijleren natuurlijk.. idem voor een aantal spelers... nieuw jaar nieuwe kansen en laten we het gezellig houden onderling, ik ga er iedergeval voor ;)
Eide
 Eide - maandag 29 juni 2020 - 15:59   quote  deeplink  
Ik zal proberen te blijven doen wat ik hopelijk al zo veel mogelijk deed. :p

Maar even serieus: pas vooral je mening niet aan op een ander. Blijf vooral wie je bent. Ik denk alleen dat we wat makkelijker moeten wo in het accepteren dat mensen anders denken en wat minder snel elkaar moeten veroordelen.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 6015
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Selectie en transfers: Seizoen 2022/23









0.0095820