BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Fer

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
de bluffer
 de bluffer - donderdag 28 mei 2020 - 13:08   quote  deeplink  
wanneer leest je van hem nou dat hij blijft
VVout
 VVout - donderdag 28 mei 2020 - 13:33   quote  deeplink  
Feraad ie ons of niet?
MMM
 MMM - donderdag 28 mei 2020 - 15:27   quote  deeplink  
200w.webp
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 28 mei 2020 - 15:44   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 mei 2020 - 13:08 schreef de bluffer het volgende:
wanneer leest je van hem nou dat hij blijft
In het fer topic..
van geil
 van geil - donderdag 28 mei 2020 - 15:49   quote  deeplink  
Ferdulleme
VVout
 VVout - donderdag 28 mei 2020 - 16:18   quote  deeplink  
Wat kan hij er nou weer foor.
de bluffer
 de bluffer - donderdag 28 mei 2020 - 19:35   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 mei 2020 - 15:44 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

In het fer topic..
topper, prima dan ga ik nu kijken
van geil
 van geil - donderdag 28 mei 2020 - 20:04   quote  deeplink  
Ferbluffend
VVout
 VVout - donderdag 28 mei 2020 - 20:11   quote  deeplink  
Wordt fervolgd.
tomson
 tomson - donderdag 28 mei 2020 - 21:58   quote  deeplink  
He ! Een FERs FER topic ! FERbazingwekkend !
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 29 mei 2020 - 09:12   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 mei 2020 - 19:35 schreef de bluffer het volgende:

[..]

topper, prima dan ga ik nu kijken
Ik vermoed dat hij vertrekt ...
Stylzz
 Stylzz - donderdag 04 juni 2020 - 11:33   quote  deeplink  
Voor we allemaal gaan roepen: Geldwolf. Ferrader en noem t maar.
Feyenoord bood m een kortdurend contract aan omdat ze het risico niet aandurfden.
Fer wil nu graag blijven, is in principe transfervrij en tekent misschien wel zijn laatste grote contract in zijn carrière. Dan is het logisch dat hij t maximale eruit wil halen.Voor Feyenoord wil hij daar waarschijnlijk iets onder gaan zitten, maar als een club drie keer zo veel biedt moet je wil blind zijn van heel veel liefde wil je daar niet overstag voor gaan. Daarnaast heeft Feyenoord door toen het risico niet durven nemen dit risico dus bewust genomen.

Ik denk overigens dat we best een andere fer kunnen halen voor dat salaris. En misschien wel een betere ook.
piet de paler
 piet de paler - donderdag 04 juni 2020 - 11:40   quote  deeplink  
Maximale uit het maximale ?
Man man als hij nu nog niet finacieel onafhankelijk is , heeft hij het verkeerd gedaan, en moeten wij dan volledig support invullen voor een speler op zijn retour ?
Ik heb liever dat ze investeren in een jonge speler
Leuv
 Leuv - donderdag 04 juni 2020 - 12:47   quote  deeplink  
Onbegrijpelijk. Hij heeft 5 maanden dramatisch gespeeld en 3 maand redelijk. Waar hebben we het dan oFer. Nog altijd volledig OFerbodig.
kenny
 kenny - donderdag 04 juni 2020 - 12:53   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 juni 2020 - 11:33 schreef Stylzz het volgende:
Voor we allemaal gaan roepen: Geldwolf. Ferrader en noem t maar.
Feyenoord bood m een kortdurend contract aan omdat ze het risico niet aandurfden.
Fer wil nu graag blijven, is in principe transfervrij en tekent misschien wel zijn laatste grote contract in zijn carrière. Dan is het logisch dat hij t maximale eruit wil halen.Voor Feyenoord wil hij daar waarschijnlijk iets onder gaan zitten, maar als een club drie keer zo veel biedt moet je wil blind zijn van heel veel liefde wil je daar niet overstag voor gaan. Daarnaast heeft Feyenoord door toen het risico niet durven nemen dit risico dus bewust genomen.

Ik denk overigens dat we best een andere fer kunnen halen voor dat salaris. En misschien wel een betere ook.
mee eens , toch wel jammer hij begon steeds beter te worden , vervanger halen met het huidige geboden salaris zal misschien lastig worden
kenny
 kenny - donderdag 04 juni 2020 - 12:53   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 juni 2020 - 11:33 schreef Stylzz het volgende:
Voor we allemaal gaan roepen: Geldwolf. Ferrader en noem t maar.
Feyenoord bood m een kortdurend contract aan omdat ze het risico niet aandurfden.
Fer wil nu graag blijven, is in principe transfervrij en tekent misschien wel zijn laatste grote contract in zijn carrière. Dan is het logisch dat hij t maximale eruit wil halen.Voor Feyenoord wil hij daar waarschijnlijk iets onder gaan zitten, maar als een club drie keer zo veel biedt moet je wil blind zijn van heel veel liefde wil je daar niet overstag voor gaan. Daarnaast heeft Feyenoord door toen het risico niet durven nemen dit risico dus bewust genomen.

Ik denk overigens dat we best een andere fer kunnen halen voor dat salaris. En misschien wel een betere ook.
mee eens , toch wel jammer hij begon steeds beter te worden , vervanger halen met het huidige geboden salaris zal misschien lastig worden
de bluffer
 de bluffer - donderdag 04 juni 2020 - 12:58   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 juni 2020 - 11:33 schreef Stylzz het volgende:
Voor we allemaal gaan roepen: Geldwolf. Ferrader en noem t maar.
Feyenoord bood m een kortdurend contract aan omdat ze het risico niet aandurfden.
Fer wil nu graag blijven, is in principe transfervrij en tekent misschien wel zijn laatste grote contract in zijn carrière. Dan is het logisch dat hij t maximale eruit wil halen.Voor Feyenoord wil hij daar waarschijnlijk iets onder gaan zitten, maar als een club drie keer zo veel biedt moet je wil blind zijn van heel veel liefde wil je daar niet overstag voor gaan. Daarnaast heeft Feyenoord door toen het risico niet durven nemen dit risico dus bewust genomen.

Ik denk overigens dat we best een andere fer kunnen halen voor dat salaris. En misschien wel een betere ook.
Met jou ben ik nu wel mee eens maar dan wel iemand buiten de club en uit het Buitenland
en wat gebeurd er met Bottingh blijft die nog, van mij mag hij ook verkocht worden met enkele andere o.a. Kökcü (voor veel geld) zodat we een paar goeie jonge spelers kunnen komen.
pat
 pat - donderdag 04 juni 2020 - 13:08   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 juni 2020 - 11:33 schreef Stylzz het volgende:
Voor we allemaal gaan roepen: Geldwolf. Ferrader en noem t maar.
Feyenoord bood m een kortdurend contract aan omdat ze het risico niet aandurfden.
Fer wil nu graag blijven, is in principe transfervrij en tekent misschien wel zijn laatste grote contract in zijn carrière. Dan is het logisch dat hij t maximale eruit wil halen.Voor Feyenoord wil hij daar waarschijnlijk iets onder gaan zitten, maar als een club drie keer zo veel biedt moet je wil blind zijn van heel veel liefde wil je daar niet overstag voor gaan. Daarnaast heeft Feyenoord door toen het risico niet durven nemen dit risico dus bewust genomen.

Ik denk overigens dat we best een andere fer kunnen halen voor dat salaris. En misschien wel een betere ook.
ik vind het juist niet logisch dat hij er het meest eruit wil halen. dat is raar in deze tijd en raar aangezien meneer in het begin gewoon niet goed was. de reden dat hij in belangstelling staat is doordat dick hem vrij duidelijk heeft gezegd wat hij moest doen en toen ging het beter tot bijna goed.

daarnaast wijst het verleden dit gedrag uit bij leroy en sprak hij juist dat gedrag tegen door te melden dat hij zo blij was met het legioen en hun reactie richting hem op het veld. blijkbaar heeft dit dus weinig tot niks betekend behalve loze woorden en zoektmakertjes richting ons.
Allemaal prima hoor voor een gekochte speler maar in het beginsel is hij een kind van de club...

ik ben het volledig met je eens dat we een andere speler in de vorm van bijvoorbeeld veerman kunnen halen die het veel beter invult. Veerman is een 6 en kan uitgroeien naar een 10 met de juiste begeleiding.

leroy moet aan ons denken, de trouwheid die hij kreeg is wederom vertrokken als hij dus naar turkije of waar dan ook gaat wat mij betreft. dan ben ik meneer voor de rest van zijn carriere vergeten als ekte feyenoorder.
MMM
 MMM - donderdag 04 juni 2020 - 13:29   quote  deeplink  
'Feyenoord wil Fer overtuigen met extra bepalingen'

Schijnt in opdracht van Dick te zijn.
pat
 pat - donderdag 04 juni 2020 - 13:55   quote  deeplink  
slot op de deur noemde dick hem, een goede vent in de kleedkamer is ook vaak voorbij gekomen.
een sterkhouder met berhuis en bottegin...

fer moet blijven maar niet ten koste van alles.

of zie ik het de zwart wit?
piet de paler
 piet de paler - donderdag 04 juni 2020 - 14:09   quote  deeplink  
Nee je ziet het goed
Bowie
 Bowie - donderdag 04 juni 2020 - 14:18   quote  deeplink  
bericht van MMM is de juiste.
Fer gaat heus wel bijtekenen uiteindelijk.
Ik lees alweer over Ferrader en die onzin, maar iedereen heeft toch kunnen zien dat sinds Dick er is Fer steeds beter ging spelen, tot uiteindelijk voorselectie Oranje toe. Nog los van zijn rol binnen de -timide- selectie.

Dick heeft inderdaad nu de eis neergelegd, opgefokt als ie is door alle Kuijt lulkoek van vorige week, dat fer rap gaat bijtekenen.
Aanbod is dus verhoogd, komt wel goed.

En dat is weer heel goed voor onze club.
de bluffer
 de bluffer - donderdag 04 juni 2020 - 15:16   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 juni 2020 - 14:18 schreef Bowie het volgende:
bericht van MMM is de juiste.
Fer gaat heus wel bijtekenen uiteindelijk.
Ik lees alweer over Ferrader en die onzin, maar iedereen heeft toch kunnen zien dat sinds Dick er is Fer steeds beter ging spelen, tot uiteindelijk voorselectie Oranje toe. Nog los van zijn rol binnen de -timide- selectie.

Dick heeft inderdaad nu de eis neergelegd, opgefokt als ie is door alle Kuijt lulkoek van vorige week, dat fer rap gaat bijtekenen.
Aanbod is dus verhoogd, komt wel goed.

En dat is weer heel goed voor onze club.
Is dat waar dat het aanbod verhoogd is, waar staat dat
pat
 pat - vrijdag 05 juni 2020 - 17:03   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 juni 2020 - 15:16 schreef de bluffer het volgende:

[..]

Is dat waar dat het aanbod verhoogd is, waar staat dat
niet het aanbod, de bepalingen. als ik dat lees denk ik meer aan bonussen e.d.
hoedan ook, besiktas maakt er wel werk van, 3 jarig contract en dikker dan dik salaris dan hij hier krijgt. Als leroy nu wel blijft dan .... maar als die gaat....

wat een enorm dilema wat alleen een dilema is als hij echt nog niet binnen is tog?

grappig dat nu ook karim in het nieuws komt tijdens dit soort nieuws. Karim was namelijk al een half jaar terug met hetzelfde nieuws doorgekomen dacht ik alleen toen werd er ook weinig mee gedaan... opgepakt door de media dan he. Waar rook is is fikkie

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 05 juni 2020 door pat --
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 05 juni 2020 - 18:50   quote  deeplink  
Doeg Fer.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5159
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Fer









0.0115239