BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Feyenoord O21 topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Stylzz
 Stylzz - donderdag 16 juli 2020 - 10:00   quote  deeplink  
Gezien dit een volwaardig elftal is wat vol gaat strijden voor uiteindelijke promotie naar de KK-competitie, lijkt het me goed hier een separaat topic voor te openen.

Huidige selectie:
Marouan Azarkan
Naoufal Bannis
Abdel Belarbi
Achraf El Bouchataoui
Ömer Gündüz
Denzel Hall
Quilindschy Hartman
Ramon Hendriks
Thijs Jansen
Joey Koorevaar
Toshio Lake
Splinter de Mooij
Noah Naujoks
Denzel Owusu
Ian Smeulers
Tein Troost
Sem Valk
Dylan Vente
Jordy Wehrmann
Twan van der Zeeuw
Sven Zitman

Verwachting is dat Christian Conteh eerst hier ook veel gaat aansluiten, plus spelers die terugkomen van een blessure.

Staf:
Rini Coolen
Arnold Scholten
Jacques Poldervaart
Ben de Visser
Davey Verhagen

De KNVB heeft de Onder 21-competitie in het leven geroepen. Profclubs en enkele amateurclubs treffen elkaar daarin. Een heuse promotie/degradatieregeling moet het mogelijk maken om uiteindelijk de Keuken Kampioen Divisie te halen. O21 is in de competitie ingedeeld in Divisie 1:

ADO Den Haag O21
Almere City FC O21
FC Groningen O21
sc Heerenveen O21
FC Twente/Heracles Academie O21
Feyenoord O21
NAC O21
N.E.C. (voetbalacademie) O21

Deze divisie zit onder de Tweede divisie, dit betekent dat O21 twee keer moet promoveren om uiteindelijk in de KK-divisie terecht te komen.

O21 begint zaterdag 25 juli met een oefenwedstrijd. Volledige schema vooralsnog:

zaterdag 25 juli 2020 - 13:00 VV Dongen 1 (U)
zaterdag 1 augustus 2020 - 13:00 Cercle Brugge O21 (T)
woensdag 12 augustus 2020 - 13:00 FC Dordrecht O21 (T)
zaterdag 15 augustus 2020 - 15:00 ADO Den Haag O21 (T)
zaterdag 22 augustus 2020 - 15:00 Sparta O21 (T)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 16 juli 2020 door Stylzz --
MMM
 MMM - donderdag 16 juli 2020 - 10:15   quote  deeplink  
Voor de ontwikkeling van spelers als Bannis, Azarkan, El Bouchataoui lijkt me dit geen goed idee. Die zou je beter aan een KKD club kunnen verhuren nu.
netsurfer
 netsurfer - donderdag 16 juli 2020 - 10:17   quote  deeplink  
Het plan is dat ze zo 2x kampioen gaan worden en zo alsnog de KK competitie in kunnen, begrijp ik uit de media. Maar dat klinkt simpeler dan het is, vrees ik. De Jong-elftallen (was dat onder-19 ?) deden het vorig jaar onder leiding van Dirk dramatisch slecht.
Stylzz
 Stylzz - donderdag 16 juli 2020 - 10:22   quote  deeplink  
Dus dat zegt meer over waar we staan, je kunt zeggen dat je jezelf meer ontwikkeld wanneer je meer weerstand krijgt, dat is waar, maar als je bij O19 geen kampioen kunt worden, bij lange na niet, dan ben je daar gewoon nog niet aan toe.

Het O21 is eigenlijk speciaal voor Feyenoord gemaakt, omdat we ooit de boot gemist hebben, de weerstand hier is hoger en 1 niveau hoger speel je tegen tweede divisie. Dan zit je dus bij Katwijk, AFC, Ijsselmeervogels, HHC en consorten. Dat lijkt mij weerstand genoeg.

We kunnen nu roepen dat t voor de ontwikkeling van sommige spelers beter zou zijn om te verhuren? Dan komen we er dus nooit.
MMM
 MMM - donderdag 16 juli 2020 - 10:42   quote  deeplink  
Dat laatste is waar maar spelers als Bannis missen nu weer een jaar op niveau. Puur voor de ontwikkeling van spelers met potentie schiet dit niet echt op.
cakendale
 cakendale - donderdag 16 juli 2020 - 10:51   quote  deeplink  
Keyennu Lont is officieel speler van Feyenoord. Het twintigjarige talent wordt overgenomen van ADO Den Haag. Komend seizoen moet Lont gaan helpen aan het succes van Feyenoord O21.
kenny
 kenny - donderdag 16 juli 2020 - 11:08   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 juli 2020 - 10:15 schreef MMM het volgende:
Voor de ontwikkeling van spelers als Bannis, Azarkan, El Bouchataoui lijkt me dit geen goed idee. Die zou je beter aan een KKD club kunnen verhuren nu.
gedeeltelijk mee eens , feyenoord kiest er zoals stylzz ook al zij voor om een sterk elftal neer te zetten om zo vlug mogelijk te gaan promoveren richting KKD , ik heb er toch wel vertrouwen in met trainer rini coolen , natuurlijk zou het mooi zijn onze talenten in de KKD te hebben maar we zitten nog steeds met de erfenis van onze grote vriend v Geel
kenny
 kenny - donderdag 16 juli 2020 - 11:10   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 juli 2020 - 10:22 schreef Stylzz het volgende:
Dus dat zegt meer over waar we staan, je kunt zeggen dat je jezelf meer ontwikkeld wanneer je meer weerstand krijgt, dat is waar, maar als je bij O19 geen kampioen kunt worden, bij lange na niet, dan ben je daar gewoon nog niet aan toe.

Het O21 is eigenlijk speciaal voor Feyenoord gemaakt, omdat we ooit de boot gemist hebben, de weerstand hier is hoger en 1 niveau hoger speel je tegen tweede divisie. Dan zit je dus bij Katwijk, AFC, Ijsselmeervogels, HHC en consorten. Dat lijkt mij weerstand genoeg.

We kunnen nu roepen dat t voor de ontwikkeling van sommige spelers beter zou zijn om te verhuren? Dan komen we er dus nooit.
dat de o19 zo slecht draaide lag niet zo zeer aan de talenten maar meer aan kuyt die er niks van bakte
VVout
 VVout - donderdag 16 juli 2020 - 11:10   quote  deeplink  
Op ieder niveau moet je presteren als team en zal het niet eenvoudig zijn met overtuiging te promoveren. Laat ze nou maar eerst lekker zien of ze het überhaupt waar kunnen maken.
Stylzz
 Stylzz - donderdag 16 juli 2020 - 11:13   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 juli 2020 - 11:10 schreef kenny het volgende:

[..]

dat de o19 zo slecht draaide lag niet zo zeer aan de talenten maar meer aan kuyt die er niks van bakte
Echt de grootste kolder is dat spelers die jarenlang top zouden zijn, onder een andere trainer in exact hetzelfde systeem in dezelfde organisatie opeens zwaar gaan onderpresteren.

Uiteraard heeft een trainer invloed, maar echt niet zo veel.
VVout
 VVout - donderdag 16 juli 2020 - 13:04   quote  deeplink  
Een leuk groepje tegenstanders om opzij te zetten dus, om mee te beginnen.

quote:
Feyenoord zal zijn wedstrijden in divisie B spelen, samen met Heerenveen, FC Groningen, ADO Den Haag, Almere City, FC Twente/Heracles Academie, NAC en NEC. Feyenoord Onder 19 bestaat vanaf het aankomende seizoen niet meer. De recente aankoop Christian Conteh zal normaal gesproken ook zijn eerste minuten in de Onder 21 gaan maken.
Coolen, aan de bak en veel succes met de groep. Dat we maar snel de voor ogen hebbende doelstellingen halen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 16 juli 2020 door VVout --
kenny
 kenny - donderdag 16 juli 2020 - 13:37   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 juli 2020 - 11:13 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Echt de grootste kolder is dat spelers die jarenlang top zouden zijn, onder een andere trainer in exact hetzelfde systeem in dezelfde organisatie opeens zwaar gaan onderpresteren.

Uiteraard heeft een trainer invloed, maar echt niet zo veel.
een trainer is zo goed als zijn materiaal zeggen ze altijd , met jongens als bannis arzakan hendriks belarbi hall hartman en nog een paar was er genoeg talent in huis om het een heel stuk beter te doen dan kuyt
019 draaide onder kuyt dramatisch slecht binnen de groep een hoop onvrede over kuyt , blijkbaar mag dit niet gezegd worden hier over zijne koninklijke heilige kuyt maar cijfers liegen niet
Stylzz
 Stylzz - donderdag 16 juli 2020 - 13:55   quote  deeplink  
Dat mag wel, maar die jongens zijn niet zo goed als jij denkt.
pat
 pat - donderdag 16 juli 2020 - 13:58   quote  deeplink  
ten eerste, mooi topic stylezz
goed over zichtelijk wat eraan zit te komen, thanks vind ik leuk

ff over de discussie of de speler nou wel of niet in de 2de divisie moet of toch in deze opzet...
als je ergens aan begint doe je dat samen, samen haal je de top en samen win je vooruitgang.
Met dit in gedachte moeten deze spelers gewoon het traject gaan volgen en misschien zelfs een summerville ook.

dan als je daar ebnt met dit team waar je moet staan pas dan kan je gaan denken aan overhevelen. ik denk trouwens dat de uitspringers er na 1 seizoen al over zullen worden gehevelt. wie goed is....

daarnaast denk ik dat dit een weg is die MOET genomen worden omdat we simpelweg niet de 2de divisie in kunnen door in te schrijven. ten minste dat maakt ik eruit op.
kenny
 kenny - donderdag 16 juli 2020 - 14:39   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 juli 2020 - 13:55 schreef Stylzz het volgende:
Dat mag wel, maar die jongens zijn niet zo goed als jij denkt.
het zijn inderdaad geen supertalenten daar ben ik het met je eens , maar het zijn leuke talenten waar veel beter mee gepresteerd had kunnen worden en ze hadden misschien ook wat verder in hun ontwikkeling kunnen zijn
Stylzz
 Stylzz - donderdag 16 juli 2020 - 16:03   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 juli 2020 - 13:58 schreef pat het volgende:
ten eerste, mooi topic stylezz
goed over zichtelijk wat eraan zit te komen, thanks vind ik leuk

ff over de discussie of de speler nou wel of niet in de 2de divisie moet of toch in deze opzet...
als je ergens aan begint doe je dat samen, samen haal je de top en samen win je vooruitgang.
Met dit in gedachte moeten deze spelers gewoon het traject gaan volgen en misschien zelfs een summerville ook.

dan als je daar ebnt met dit team waar je moet staan pas dan kan je gaan denken aan overhevelen. ik denk trouwens dat de uitspringers er na 1 seizoen al over zullen worden gehevelt. wie goed is....

daarnaast denk ik dat dit een weg is die MOET genomen worden omdat we simpelweg niet de 2de divisie in kunnen door in te schrijven. ten minste dat maakt ik eruit op.
Dit is inderdaad de enige weg nog
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 16 juli 2020 - 19:13   quote  deeplink  
kenny
 kenny - donderdag 16 juli 2020 - 20:22   quote  deeplink  
hij komt goed over en is duidelijk , volgende week eerste oefenwedstrijd ga ik ff bezoeken ben benieuwd
Stylzz
 Stylzz - donderdag 16 juli 2020 - 20:52   quote  deeplink  
Zaterdag zelfs al
kenny
 kenny - donderdag 16 juli 2020 - 21:06   quote  deeplink  
is dat op varkenoord dan ?
Stylzz
 Stylzz - donderdag 16 juli 2020 - 21:07   quote  deeplink  
Nee die is uit
van geil
 van geil - donderdag 16 juli 2020 - 21:28   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 juli 2020 - 10:42 schreef MMM het volgende:
Dat laatste is waar maar spelers als Bannis missen nu weer een jaar op niveau. Puur voor de ontwikkeling van spelers met potentie schiet dit niet echt op.
Wel eens.
Maar het is gewoon niet anders.
Dit zijn nog de diepe gapende wonden van van Geel.
Deze stap is in ieder geval een poging op lange termijn aansluiting te vinden .
VVout
 VVout - vrijdag 17 juli 2020 - 10:26   quote  deeplink  
Alleen de uitstraling al op zijn smoel bij de woorden winnen, stadion en supporters. Heb er een fantastisch gevoel bij.
MMM
 MMM - vrijdag 17 juli 2020 - 14:26   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 juli 2020 - 21:28 schreef van geil het volgende:

[..]

Wel eens.
Maar het is gewoon niet anders.
Dit zijn nog de diepe gapende wonden van van Geel.
Deze stap is in ieder geval een poging op lange termijn aansluiting te vinden .
Absoluut, zeiden we al bij het vertrek van van Geel. Er moet zo ontiegelijk veel puinhoop geruimd worden waar de club nog jaren last van zal hebben en zie..
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 17 juli 2020 - 17:08   quote  deeplink  
Eens
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 25 juli 2020 - 14:53   quote  deeplink  
Feyenoord O21 wint de 1e wedstrijd uit bij derdedivisionist VV Dongen met 0-6. De Mooij, Vente (2x), Azarkan en Wehrmann (2x) zijn de doelpuntenmakers. De kleine Azarkan was de grote man vandaag, met een assist en 2 versierde pingels, waarvan hij er 1 zelf benutte.
0-1 De Mooij
0-2 Vente (p)
0-3 Azarkan (p)
0-4 Vente
Rust
0-5 Wehrmann
0-6 Wehrmann
VVout
 VVout - zaterdag 25 juli 2020 - 16:37   quote  deeplink  
Moet vooral ook lekker zijn weer te mogen voetballen lijkt me, mooi resultaat.
Stylzz
 Stylzz - zondag 26 juli 2020 - 10:37   quote  deeplink  
Feyenoord heeft de 19-jarige defensieve middenvelder Bernardo Silva op proef. De Portugees loopt stage bij Feyenoord Onder 21 en is transfervrij nadat zijn contract bij Benfica niet werd verlengd. Silva doorliep alle jeugdelftallen van Portugal. Zijn debuut voor Benfica 1 maakte hij nog niet. Feyenoordjeugd meldt dat hij gaat proberen om een contract in Rotterdam af te dwingen.

Lees meer: https://voetbalflitsen.nl/nieuws/msa5n8/feyenoord-heeft-transfervrije-portugees-op-proef
piet de paler
 piet de paler - zondag 26 juli 2020 - 10:47   quote  deeplink  
Als je contract niet verlengd wordt ,ben je dan een groot talent?
Stylzz
 Stylzz - zondag 26 juli 2020 - 10:59   quote  deeplink  
Silva doorliep alle jeugdelftallen van Portugal
Dat zegt iets
kenny
 kenny - zondag 26 juli 2020 - 11:13   quote  deeplink  
hij is 1.89 , best lang misschien omvormen tot CV , wel goed om te zien dat Arnesen er alles aan doet om een goede talentvolle selectie probeert neer te zetten , is wel de goede weg en snelste manier om succes en geld te creeren
piet de paler
 piet de paler - zondag 26 juli 2020 - 11:51   quote  deeplink  
Is het dan niet beter om de Nederlandse velden af te stropen ?
Er staat een vraagteken achter dus geen afkeuring.........maar een vraag

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 26 juli 2020 door piet de paler --
Stylzz
 Stylzz - zondag 26 juli 2020 - 12:45   quote  deeplink  
Oh ja goed idee. Dat ze daar niet opgekomen zijn...
piet de paler
 piet de paler - zondag 26 juli 2020 - 13:05   quote  deeplink  
Tut tiut regent het of sneeuwt ut.
Rustigggghgggggggggggggggggggg ik bedoel dit gebeurt nu wel maar waarom heb je dan een Feyenoord college dan moet je dat opheffen en alleen maar spotten in het buitenland. Zonde van het geld om dan heel jeugdiige spelers op te trainen en als ze dan ouder worden een Portugees aan te nemen toch ?
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 26 juli 2020 - 13:14   quote  deeplink  
Jij zegt bij t legioen gezeten te hebben ,dan weet je hoe het werkt.
kenny
 kenny - zondag 26 juli 2020 - 13:14   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 juli 2020 - 12:45 schreef Stylzz het volgende:
Oh ja goed idee. Dat ze daar niet opgekomen zijn...
hahaha
kenny
 kenny - zondag 26 juli 2020 - 13:17   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 juli 2020 - 13:05 schreef piet de paler het volgende:
Tut tiut regent het of sneeuwt ut.
Rustigggghgggggggggggggggggggg ik bedoel dit gebeurt nu wel maar waarom heb je dan een Feyenoord college dan moet je dat opheffen en alleen maar spotten in het buitenland. Zonde van het geld om dan heel jeugdiige spelers op te trainen en als ze dan ouder worden een Portugees aan te nemen toch ?
wat is het probleem , kan je een talent halen waar je beter van wordt , zie ik geen probleem in ook niet al komt hij uit het buitenland
VVout
 VVout - zondag 26 juli 2020 - 13:27   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 juli 2020 - 12:45 schreef Stylzz het volgende:
Oh ja goed idee. Dat ze daar niet opgekomen zijn...
Ghèhè, is al net zo als mondkapjes dragen en afstand houden, als we maar afkeurend kunnen vingerwijzen.
piet de paler
 piet de paler - zondag 26 juli 2020 - 13:30   quote  deeplink  
Wat is je probleem beetje Maroc achtige opmerking :)
Nee maar waar is die aanwas vanuit de opleiding school, met gescoute talenten ?
En nee er is niets mis mee....
Stylzz
 Stylzz - zondag 26 juli 2020 - 13:33   quote  deeplink  
T is en. Niet of.
piet de paler
 piet de paler - zondag 26 juli 2020 - 13:39   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 juli 2020 - 13:14 schreef Leon FR1908 het volgende:
Jij zegt bij t legioen gezeten te hebben ,dan weet je hoe het werkt.
.......????????????????????
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 26 juli 2020 - 13:50   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 juli 2020 - 13:39 schreef piet de paler het volgende:

[..]

.......????????????????????
Daar halen ze ook soldaten uit het buitenland
VVout
 VVout - zondag 26 juli 2020 - 13:51   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 juli 2020 - 13:30 schreef piet de paler het volgende:
Wat is je probleem beetje Maroc achtige opmerking :)
Nee maar waar is die aanwas vanuit de opleiding school, met gescoute talenten ?
En nee er is niets mis mee....
Je moet het ook de kans geven dat de jeugd weer vertrouwen krijgt in hun kansen bij Feyenoord, met en bijbehorend plan. Je gaat dat niet in één keer veranderen na een wat desastreus tijdperk zonder uitzichten. Wat verkloot is kost tijd Piet.
VVout
 VVout - zondag 26 juli 2020 - 13:52   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 juli 2020 - 13:50 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Daar halen ze ook soldaten uit het buitenland
:)
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 26 juli 2020 - 13:54   quote  deeplink  
Feyenoord heeft altijd al jeugd uit het buitenland gehaald.
Bv Jonathan de Guzman kwam ook op zijn 14de over uit Canada omdat hij een buitenkans was.
piet de paler
 piet de paler - zondag 26 juli 2020 - 13:57   quote  deeplink  
O hahahah ik begreep het niet , maar je tekent vrijwillig.
Vroeger ( ver voor mijn tijd) werd je geronseld )
Het is wel goed dat die Portugees zichzelf aangemeldt heeft, en probeert een contract af te dwingen
VVout
 VVout - zondag 26 juli 2020 - 13:57   quote  deeplink  
Zolang er iets positiefs uit voortkomt of de kans groot is, altijd doen toch.
pat
 pat - zondag 26 juli 2020 - 14:14   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 juli 2020 - 13:50 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Daar halen ze ook soldaten uit het buitenland
nu snap ik je vergelijking hahaha ongelovelijk hahahaha
ach
Stylzz
 Stylzz - maandag 27 juli 2020 - 13:59   quote  deeplink  
Feyenoord onder 21 test deze week aanvallende middenvelder Mario Maeda. De 19-jarige speelde in het seizoen 2017/2018 voor Willem II onder 19 en kwam daarna uit voor de Portugese clubs AC Alcanenense en
ARC Oleiros. Eerder speelde hij in Brazilië.
pat
 pat - maandag 27 juli 2020 - 15:02   quote  deeplink  
19 jaar en al zoveel clubs? moeilijk ventje?

deze ook:
bernardo silva, ook portugees. 19 jaar traint mee maar ook bij deze jongen: "De 19-jarige Silva kwam daar amper aan spelen toe omdat er een verschil van inzicht was tussen de topclub en zijn management."

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 27 juli 2020 door pat --

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5979
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Feyenoord O21 topic









0.0091199