BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - Vitesse 2-1 BEKERWINNAAR!!!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Loetje
 Loetje - zondag 11 april 2021 - 23:39   quote  deeplink  
EvljkoJXAAAPPEl.jpg

Datum en tijdstip: Zondag 18 april 2021, 18.00 uur
Locatie: De kuip, Rotterdam
Scheidsrechter: Björn Kuipers
Competitie: KNVB Beker

De wedstrijd
De bekerfinale is zondag en dat betekent dat Ajax voor het 2e seizoen op rij de kans heeft de dubbel te pakken. Dat klinkt raar, want de laatste dubbel was in 2019. Vorig jaar werd het seizoen door corona echter niet uitgespeeld en kwam er dus geen landskampioen en géén bekerwinnaar.

De route naar de finale mag voor Ajax een ongekend zware genoemd worden. FC Utrecht thuis, AZ uit, PSV thuis en Heerenveen uit was de route richting de finale van de beker, die Ajax voor de 20e keer in de historie kan gaan winnen, mits het van Vitesse wint. Als Ajax dit wint, kan je het dus gerust een zeer terechte bekerwinst noemen.

De bekerfinale komt 3 dagen na AS Roma uit, dus te hopen dat het vermoeid ogend Ajax daar niet met een verlenging te maken krijgt. De kans is groot dat Ajax de bekerfinale gaat spelen zonder Devyne Rensch. Rensch leek tegen RKC met hamstringklachten te zijn uitgevallen.

Ajax won de laatste bekerfinale van Willem II. Door goals van Blind, Huntelaar 2x en Kristensen, werd Willem II met 4-0 verslagen.

ANP-372622975.jpg

Vitesse, een geduchte tegenstander
Onze tegenstander is de nummer 4 van de Eredivisie. Winnen thuis van PSV en Feyenoord en Ajax had er in Amsterdam alle moeite van de wereld mee. De ploeg van Thomas Letsch speelt goed voetbal en Ajax zal dan ook beter moeten ballen dan de afgelopen wedstrijden. Het maakt een fitte indruk, waar bij Ajax de sporen van het zware seizoen meer en meer zichtbaar worden. Enkele jaren geleden won Vitesse zijn eerste prijs in Nederland in de vorm van de KNVB Beker en dat zal het nu opnieuw willen gaan doen.

Tot slot
In 2019 won Ajax zoals al eerder gezegd de laatste uitgespeelde editie van het KNVB bekertoernooi. Het kan voor het eerst in hele lange tijd worden dat een club 2x op rij de dubbel wint, maar daarvoor moet zoals gezegd afgerekend worden met het lastige Vitesse. Hieronder de beelden van de laatste bekerfinale.



-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 23 juni 2021 door Loetje --
Eide
 Eide - maandag 12 april 2021 - 05:48   quote  deeplink  
Top gappie. Wordt toch een lastig potje. Ajax lijkt de goede vorm een beetje kwijt te zijn.
remco k
 remco k - maandag 12 april 2021 - 07:24   quote  deeplink  
Jullie maken beiden nog steeds prachtige topics. Complimenten daarvoor.

Tsja. Een wedstrijd op zich. Vitesse heeft zich meer dan eens bewezen als een hele lastige tegenstander voor Ajax.

Dubbeltje op zijn kant.
remco k
 remco k - maandag 12 april 2021 - 07:25   quote  deeplink  
Enige uitdaging is wel de rust die Vitesse heeft en Ajax die maar twee volle dagen rust heeft. Benieuwd of dat nog van waarde zal zijn.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 12 april 2021 - 09:23   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 april 2021 - 07:25 schreef remco k het volgende:
Enige uitdaging is wel de rust die Vitesse heeft en Ajax die maar twee volle dagen rust heeft. Benieuwd of dat nog van waarde zal zijn.
Belachelijk vind ik het. Vitesse speelde op vrijdag, dus heeft 9 dagen rust! Welke mongool doet de planning bij de KNVB? Willen we niet dat clubs doorstromen in Europa? Ik vind dit een hele slechte gewaarwording.
Loetje
 Loetje - maandag 12 april 2021 - 09:56   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 april 2021 - 07:25 schreef remco k het volgende:
Enige uitdaging is wel de rust die Vitesse heeft en Ajax die maar twee volle dagen rust heeft. Benieuwd of dat nog van waarde zal zijn.
Nu vind ik Ajax vermoeid ogen he, maar het verleden heeft best vaak aangetoond dat te lang rust een ploeg geen goed doet en een ploeg in een structureel ritme, vaak erg goed gaan.
remco k
 remco k - maandag 12 april 2021 - 10:37   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 april 2021 - 09:56 schreef Loetje het volgende:

[..]

Nu vind ik Ajax vermoeid ogen he, maar het verleden heeft best vaak aangetoond dat te lang rust een ploeg geen goed doet en een ploeg in een structureel ritme, vaak erg goed gaan.
Zeker vaak gebeurd. Maar andersom ook toch.

Gewoon achterlijk gepland.
Pietje
 Pietje - maandag 12 april 2021 - 11:38   quote  deeplink  
Wat een prachtige en lezenswaardige wedstrijdtopics maken Eide en Loetje toch altijd weer. En opnieuw mijn oprechte complimenten!

Deze wedstrijd gaat Ajax niet winnen, gezien de huidige vorm van (te) veel spelers. Hoewel Vitesse geen wonderploeg is, denk ik dat zij zich voor deze ene wedstrijd wel kunnen opladen. Ik houd het helaas op 1-3
Pietje
 Pietje - maandag 12 april 2021 - 11:40   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 april 2021 - 09:23 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Belachelijk vind ik het. Vitesse speelde op vrijdag, dus heeft 9 dagen rust! Welke mongool doet de planning bij de KNVB? Willen we niet dat clubs doorstromen in Europa? Ik vind dit een hele slechte gewaarwording.
Volledig mee eens. Een wanprestatie van de ergste soort van de KNVB.
Loetje
 Loetje - maandag 12 april 2021 - 11:49   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 april 2021 - 10:37 schreef remco k het volgende:

[..]

Zeker vaak gebeurd. Maar andersom ook toch.

Gewoon achterlijk gepland.
Ik denk dat vooral het resultaat donderdag heel bepalend gaat zijn.
Onze Ajax
 Onze Ajax - maandag 12 april 2021 - 11:57   quote  deeplink  
Ja, krom vind ik het ook wel, het verschil met de rustperïode.
Oneerlijk is het wel.
Ronald 1960
 Ronald 1960 - maandag 12 april 2021 - 15:23   quote  deeplink  
over competitievervalsing gesproken.....

ik denk toch dat wij die beker gaan pakken, misschien moeilijk, maar hij gaat mee naar Amsterdam!
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 12 april 2021 - 15:29   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 april 2021 - 11:49 schreef Loetje het volgende:

[..]

Ik denk dat vooral het resultaat donderdag heel bepalend gaat zijn.
Eens!
nummer10
 nummer10 - dinsdag 13 april 2021 - 11:54   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 april 2021 - 09:23 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Belachelijk vind ik het. Vitesse speelde op vrijdag, dus heeft 9 dagen rust! Welke mongool doet de planning bij de KNVB? Willen we niet dat clubs doorstromen in Europa? Ik vind dit een hele slechte gewaarwording.
Eens.. maar wat Loetje ook al zei, kan ook juist een voordeel zijn ivm ritme.. heel benieuwd naar de finale..
bertus bikkel
 bertus bikkel - dinsdag 13 april 2021 - 15:00   quote  deeplink  
Prachtig om weer een finale te mogen spelen!!! Jammer vd ongelijke voorbereiding van beide teams. Ik vind wel dat we moeten laten zien dat we Ajax zijn en ons niet vooraf moeten indekken!!! Wij pakken die beker en dus de dubbel, maakt niet uit hoe.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 13 april 2021 - 15:36   quote  deeplink  
Kampioen worden we ongetwijfeld, als ze het nu nog weggeven zou niet te verteren zijn
Winnen we de KNVB beker niet dan vind ik dit seizoen niet geslaagd met deze selectie
Loetje
 Loetje - zaterdag 17 april 2021 - 23:01   quote  deeplink  
Hopelijk morgen even vertrouwen tanken en binnen 2 weken de titel
Pietje
 Pietje - zaterdag 17 april 2021 - 23:59   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 april 2021 - 23:01 schreef Loetje het volgende:
Hopelijk morgen even vertrouwen tanken en binnen 2 weken de titel
Ik hoop het oprecht, maar ik weet niet hoe fit de Ajax-spelers zijn. Ik denk ook dat Vitesse bloed ruikt. Die Arnhemmers zijn lastig te bestrijden. Ik heb er geen goed gevoel over. Ik denk zoiets als 1-2 of 1-3.
Loetje
 Loetje - zondag 18 april 2021 - 00:14   quote  deeplink  
2-3
nummer10
 nummer10 - zondag 18 april 2021 - 01:19   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 april 2021 - 23:59 schreef Pietje het volgende:

[..]

Ik hoop het oprecht, maar ik weet niet hoe fit de Ajax-spelers zijn. Ik denk ook dat Vitesse bloed ruikt. Die Arnhemmers zijn lastig te bestrijden. Ik heb er geen goed gevoel over. Ik denk zoiets als 1-2 of 1-3.
Dat vrees ik ook..
nummer10
 nummer10 - zondag 18 april 2021 - 01:20   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 april 2021 - 23:01 schreef Loetje het volgende:
Hopelijk morgen even vertrouwen tanken en binnen 2 weken de titel
Ik zie het zo nog spannend worden... Heel apart gevoel.. en ja we pakken de titel..
Onze Ajax
 Onze Ajax - zondag 18 april 2021 - 07:54   quote  deeplink  
Ik denk aan een opstelling met twee of drie andere spelers, en een verlenging.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 18 april 2021 - 09:25   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 april 2021 - 01:20 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Ik zie het zo nog spannend worden... Heel apart gevoel.. en ja we pakken de titel..
Ik hoop met je mee makker, en als we winnen zal het een ontlading worden.

Winnen we niet dan was het programma overvol en was het allemaal net iets te veel.

Of hij moet weer met een vreemde opstelling komen en dan mag Hagje vertrekken, dan heeft het sprookje lang genoeg geduurd,en zie ik in Bosz of Jonk de juiste man voor deze groep

Toch heb ik het gevoel dat we Vitesse pakken! ;-)
remco k
 remco k - zondag 18 april 2021 - 10:47   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 april 2021 - 15:36 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Kampioen worden we ongetwijfeld, als ze het nu nog weggeven zou niet te verteren zijn
Winnen we de KNVB beker niet dan vind ik dit seizoen niet geslaagd met deze selectie
Een kampioenschap finale beker en kwartfinale in Europa spelen en dan het seizoen niet geslaagd vinden?

Als ik een handtekening moet zetten voor dit exacte resultaat de komende vijf jaar doe ik het direct en ben ik ieder jaar gelukkig met de club en ploeg.

Verwachtingen worden veel en veel te hoog.
remco k
 remco k - zondag 18 april 2021 - 10:48   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 april 2021 - 09:25 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Ik hoop met je mee makker, en als we winnen zal het een ontlading worden.

Winnen we niet dan was het programma overvol en was het allemaal net iets te veel.

Of hij moet weer met een vreemde opstelling komen en dan mag Hagje vertrekken, dan heeft het sprookje lang genoeg geduurd,en zie ik in Bosz of Jonk de juiste man voor deze groep

Toch heb ik het gevoel dat we Vitesse pakken! ;-)
Bosz?

De man met maar 1 plan die tegen vrijwel alle goede counterploegen hard onderuit gaat?
remco k
 remco k - zondag 18 april 2021 - 10:49   quote  deeplink  
En wat kan ten Hag doen aan het debacle met blind Haller en Onana?

Dat zijn wel even een paar jongens die het grote verschil maken.
Loetje
 Loetje - zondag 18 april 2021 - 11:00   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 april 2021 - 10:49 schreef remco k het volgende:
En wat kan ten Hag doen aan het debacle met blind Haller en Onana?

Dat zijn wel even een paar jongens die het grote verschil maken.
Maar ook wel de zware pech dat jongens die het verschil kunnen maken niet in vorm waren. Denk aan Neres en Antony.

Maar normaal bouwde Blind op en anders Gravenberch. Die dubbele optie mis je nu. En als Gravenberch het dan niet heeft, is je voetbal een heel eind weg.
Loetje
 Loetje - zondag 18 april 2021 - 11:07   quote  deeplink  
Maar even over komend seizoen...

Bazoer naast Martinez, Blind naar het midden en Ihattaren op 10?
nummer10
 nummer10 - zondag 18 april 2021 - 11:39   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 april 2021 - 11:07 schreef Loetje het volgende:
Maar even over komend seizoen...

Bazoer naast Martinez, Blind naar het midden en Ihattaren op 10?
Moet bazoer toch echt ff naar de dokter.. prima voetballer verder daar niet van..
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 18 april 2021 - 11:59   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 april 2021 - 10:48 schreef remco k het volgende:

[..]

Bosz?

De man met maar 1 plan die tegen vrijwel alle goede counterploegen hard onderuit gaat?
Zo heeft iedere trainer wel wat...maar hij zal misschien nu wel gegroeid zijn inmiddels met meerdere plannen,hij zal toch wel van geleerd hebben?

Van Gaal vind ik weer zo dominant, al heeft hij wel de meeste ervaring denk ik niet dat Overmars en vd Sar op hem zitten te wachten.

Jonk kan weer niet met Overmars, dat gaat niet samen..

Wie dan wel?
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 18 april 2021 - 12:00   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 april 2021 - 10:49 schreef remco k het volgende:
En wat kan ten Hag doen aan het debacle met blind Haller en Onana?

Dat zijn wel even een paar jongens die het grote verschil maken.
Eens
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 18 april 2021 - 12:00   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 april 2021 - 11:00 schreef Loetje het volgende:

[..]

Maar ook wel de zware pech dat jongens die het verschil kunnen maken niet in vorm waren. Denk aan Neres en Antony.

Maar normaal bouwde Blind op en anders Gravenberch. Die dubbele optie mis je nu. En als Gravenberch het dan niet heeft, is je voetbal een heel eind weg.
Ook eens...
Loetje
 Loetje - zondag 18 april 2021 - 12:01   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 april 2021 - 11:39 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Moet bazoer toch echt ff naar de dokter.. prima voetballer verder daar niet van..
De beste voetballers hebben vaak gewoon trekjes, Xavi, Iniesta etc zijn echt uitzonderingen.

Hij is wel alles waar Ajax voor staat vanuit achteruit.

Dan heb je Martinez, Bazoer, Blind en Gravenberch die het spel kunnen maken. Zet Ajax dan maar eens vast.
Loetje
 Loetje - zondag 18 april 2021 - 12:16   quote  deeplink  
Ik maak me wel echt zorgen om vanavond.

Bij Vitesse zit de hele as pot en potdicht. Je bent compleet afhankelijk van lopende mensen in de vorm van diepgang en tussen de linies. De backs, vleugels en Klaassen hebben een essentiële rol vanavond.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 18 april 2021 - 12:21   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 april 2021 - 12:16 schreef Loetje het volgende:
Ik maak me wel echt zorgen om vanavond.

Bij Vitesse zit de hele as pot en potdicht. Je bent compleet afhankelijk van lopende mensen in de vorm van diepgang en tussen de linies. De backs, vleugels en Klaassen hebben een essentiële rol vanavond.
Klopt, Gravenbergh zal wel spelen, die kan de ene keer verschrikkelijk slecht zijn of gewoon goed, ergens hoop ik dat Kudus speelt want die verdient dit
nummer10
 nummer10 - zondag 18 april 2021 - 12:26   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 april 2021 - 12:01 schreef Loetje het volgende:

[..]

De beste voetballers hebben vaak gewoon trekjes, Xavi, Iniesta etc zijn echt uitzonderingen.

Hij is wel alles waar Ajax voor staat vanuit achteruit.

Dan heb je Martinez, Bazoer, Blind en Gravenberch die het spel kunnen maken. Zet Ajax dan maar eens vast.
Dat klopt zeker.. maar gewoon echt elke club is het wat met hem en dat baard me een beetje zorgen.. voor de rest absoluut een speler voor Ajax.. en Mo op 10 lijkt me echt geweldig..
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 18 april 2021 - 13:42   quote  deeplink  
3-1!!! We verslaan die wespen!!
remco k
 remco k - zondag 18 april 2021 - 13:45   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 april 2021 - 11:59 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Zo heeft iedere trainer wel wat...maar hij zal misschien nu wel gegroeid zijn inmiddels met meerdere plannen,hij zal toch wel van geleerd hebben?

Van Gaal vind ik weer zo dominant, al heeft hij wel de meeste ervaring denk ik niet dat Overmars en vd Sar op hem zitten te wachten.

Jonk kan weer niet met Overmars, dat gaat niet samen..

Wie dan wel?
Blijkbaar niet als je zijn duitsland periode ziet.

Ten Hag is de meest succesvolle eredivisie trainer aller tijden in zijn eerste 100 wedstrijden bij Ajax.

Ik vind het echt onbegrijpelijk hoe hij even makkelijk bij het grofvuil gezet wordt.
remco k
 remco k - zondag 18 april 2021 - 13:46   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 april 2021 - 12:21 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Klopt, Gravenbergh zal wel spelen, die kan de ene keer verschrikkelijk slecht zijn of gewoon goed, ergens hoop ik dat Kudus speelt want die verdient dit
Op basis waarvan verdient kudus dat dan? Die heeft na zijn blessure echt nog niks laten zien.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 18 april 2021 - 14:04   quote  deeplink  
De spanning neemt al toe bij me!! Die spanning heb ik maanden niet meer gevoeld!
Loetje
 Loetje - zondag 18 april 2021 - 15:23   quote  deeplink  
Ik heb 0 spanning, behalve een slecht gevoel. Die ik donderdag ook echt had.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 18 april 2021 - 15:43   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 april 2021 - 15:23 schreef Loetje het volgende:
Ik heb 0 spanning, behalve een slecht gevoel. Die ik donderdag ook echt had.
hahaha dat heb jij 9 van de 10 wedstrijden ouwe! Als Ajax elke keer jouw slechte gevoel zou hebben zouden we al dik gedegradeerd zijn! ;-)
Loetje
 Loetje - zondag 18 april 2021 - 16:00   quote  deeplink  
Maar nu beleef ik die wedstrijden van te voren een soort van. Dat heb ik sporadisch. Voelt heel slecht.
Loetje
 Loetje - zondag 18 april 2021 - 16:51   quote  deeplink  
Stekelenburg,
Rensch, Timber, Martinez, Tagliafico,
Alvarez, Klaassen, Gravenberch,
Antony, Haller, Tadic
Eide
 Eide - zondag 18 april 2021 - 17:22   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 april 2021 - 16:51 schreef Loetje het volgende:
Stekelenburg,
Rensch, Timber, Martinez, Tagliafico,
Alvarez, Klaassen, Gravenberch,
Antony, Haller, Tadic
EzQ3WXcVIAgxvZZ?format=png&name=large
Loetje
 Loetje - zondag 18 april 2021 - 17:25   quote  deeplink  
Dat schreef ik
Loetje
 Loetje - zondag 18 april 2021 - 17:25   quote  deeplink  
Onana wil niet verlengen, aldus Overmars.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 18 april 2021 - 17:26   quote  deeplink  
Let's go Joden, let's go!! Let's go Joden, let's go!! Let's go Joden, let's go!! Let's go Joden, let's go!! Let's go Joden, let's go!! Let's go Joden, let's go!! Let's go Joden, let's go!! Let's go Joden, let's go!! Let's go Joden, let's go!! Let's go Joden, let's go!! Let's go Joden, let's go!! Let's go Joden, let's go!! Let's go Joden, let's go!! Let's go Joden, let's go!! Let's go Joden, let's go!! Let's go Joden, let's go!! Let's go Joden, let's go!! Let's go Joden, let's go!! Let's go Joden, let's go!! Let's go Joden, let's go!! Let's go Joden, let's go!! Let's go Joden, let's go!! Let's go Joden, let's go!! Let's go Joden, let's go!! Let's go Joden, let's go!! Let's go Joden, let's go!! Let's go Joden, let's go!! Let's go Joden, let's go!! Let's go Joden, let's go!! Let's go Joden, let's go!! Let's go Joden, let's go!! Let's go Joden, let's go!! Let's go Joden, let's go!! Let's go Joden, let's go!! Let's go Joden, let's go!! Let's go Joden, let's go!! Let's go Joden, let's go!! Let's go Joden, let's go!! Let's go Joden, let's go!! Let's go Joden, let's go!! Let's go Joden, let's go!! Let's go Joden, let's go!! Let's go Joden, let's go!! Let's go Joden, let's go!! Let's go Joden, let's go!! Let's go Joden, let's go!! Let's go Joden, let's go!! Let's go Joden, let's go!! Let's go Joden, let's go!! Let's go Joden, let's go!! Let's go Joden, let's go!! Let's go Joden, let's go!! Let's go Joden, let's go!! Let's go Joden, let's go!! Let's go Joden, let's go!! Let's go Joden, let's go!! Let's go Joden, let's go!! Let's go Joden, let's go!! Let's go Joden, let's go!! Let's go Joden, let's go!! Let's go Joden, let's go!! Let's go Joden, let's go!! Let's go Joden, let's go!! Let's go Joden, let's go!! Let's go Joden, let's go!! Let's go Joden, let's go!! Let's go Joden, let's go!! Let's go Joden, let's go!! Let's go Joden, let's go!! Let's go Joden, let's go!! Let's go Joden, let's go!! Let's go Joden, let's go!! Let's go Joden, let's go!! Let's go Joden, let's go!! Let's go Joden, let's go!! Let's go Joden, let's go!! Let's go Joden, let's go!! Let's go Joden, let's go!! Let's go Joden, let's go!! Let's go Joden, let's go!! Let's go Joden, let's go!! Let's go Joden, let's go!! Let's go Joden, let's go!! Let's go Joden, let's go!! Let's go Joden, let's go!! Let's go Joden, let's go!! Let's go Joden, let's go!! Let's go Joden, let's go!! Let's go Joden, let's go!! Let's go Joden, let's go!! Let's go Joden, let's go!! Let's go Joden, let's go!! Let's go Joden, let's go!! Let's go Joden, let's go!! Let's go Joden, let's go!! Let's go Joden, let's go!!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 18 april 2021 - 17:26   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 april 2021 - 17:25 schreef Loetje het volgende:
Onana wil niet verlengen, aldus Overmars.
Deze vind ik erg jammer.
Loetje
 Loetje - zondag 18 april 2021 - 17:27   quote  deeplink  
Ik ook. Verder moet Ajax voor 50 miljoen verkopen om quite te staan, geen idee of de CL dat bedrag corrigeert of dat inclusief is. Ik denk het laatste.

Verder heeft Ajax interesse in Sulemana, maar wacht het af.

Over Ihattaren niet gesproken.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5957
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - Vitesse 2-1 BEKERWINNAAR!!!









0.0074968