BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Pasveer dé ideale keeper voor Ajax ?

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Onze Ajax
 Onze Ajax - vrijdag 23 april 2021 - 07:33   quote  deeplink  
Pasveer de ideale keeper voor Ajax ?
remco k
 remco k - vrijdag 23 april 2021 - 08:54   quote  deeplink  
Lijkt me een prima tweede of derde keeper.
p111
 p111 - vrijdag 23 april 2021 - 09:03   quote  deeplink  
Daar is alles mee gezegd.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - vrijdag 23 april 2021 - 09:36   quote  deeplink  
Lees net dat er belangstelling is van Ajax.
Maar is 37 jaar....

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 23 april 2021 door Jack Huntelaar --
nummer10
 nummer10 - vrijdag 23 april 2021 - 11:21   quote  deeplink  
Kan toch niet zo zijn dat we het met een 38 jarige en 37 jarige gaan doen... Prima als 3de keeper (ook al moet dat jeugd zijn in mijn ogen) achter steek en neem aan een fatsoenlijke aankoop als onana vertrekt..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 23 april 2021 door nummer10 --
Ajax we love you
 Ajax we love you - vrijdag 23 april 2021 - 11:51   quote  deeplink  
Ik zeg doen
remco k
 remco k - vrijdag 23 april 2021 - 12:16   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 april 2021 - 11:21 schreef nummer10 het volgende:
Kan toch niet zo zijn dat we het met een 38 jarige en 37 jarige gaan doen... Prima als 3de keeper (ook al moet dat jeugd zijn in mijn ogen) achter steek en neem aan een fatsoenlijke aankoop als onana vertrekt..
Wat maakt in hemelsnaam de leeftijd uit.

Kijk naar vd sar en Buffon.
Hasjkoph
 Hasjkoph - vrijdag 23 april 2021 - 12:20   quote  deeplink  
Ik ben dan heel benieuwd wat ze met Onana gaan doen en wat de beoogde pikorde zal zijn.

Scherpen en Kotarski worden waarschijnlijk verhuurd? Dan zou je Stekelenburg hebben als eerste doelman met Pasveer daarachter.

Ik vind het vooralsnog een wat gekke aankoop.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 23 april 2021 door Hasjkoph --
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - vrijdag 23 april 2021 - 12:20   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 april 2021 - 12:16 schreef remco k het volgende:

[..]

Wat maakt in hemelsnaam de leeftijd uit.

Kijk naar vd sar en Buffon.
Misschien voor 2e of 3e keus
Loetje
 Loetje - vrijdag 23 april 2021 - 12:24   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 april 2021 - 12:20 schreef Hasjkoph het volgende:
Ik ben dan heel benieuwd wat ze met Onana gaan doen en wat de beoogde pikorde zal zijn.

Scherpen en Kotarski worden waarschijnlijk verhuurd? Dan zou je Stekelenburg hebben als eerste doelman met Pasveer daarachter.

Ik vind het vooralsnog een wat gekke aankoop.
Ik ook, neem aan dat Ajax of Steek, of Pasveer als 2e doelman wil. Eerste vind ik persoonlijk te. Tenzij Ajax nog enkele maanden van Onana gebruik wil maken
Loetje
 Loetje - vrijdag 23 april 2021 - 12:25   quote  deeplink  
Het is in ieder geval rond
Eide
 Eide - vrijdag 23 april 2021 - 12:26   quote  deeplink  
De komst van Pasveer is bevestigd.

Ik neem aan dat Onana dus nadrukkelijk in de etalage gaat, Steek vooralsnog doorgaat als eerste keeper en Pasveer de 2e/3e keeper wordt.
Eide
 Eide - vrijdag 23 april 2021 - 12:42   quote  deeplink  
Ajax zou bezig zijn met het verhuren van Scherpen zodat hij ervaring kan opdoen.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - vrijdag 23 april 2021 - 12:50   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 april 2021 - 12:25 schreef Loetje het volgende:
Het is in ieder geval rond
Wow dat is vlot
Maar Onana is er voorlopig nog, en Steek ook
Loetje
 Loetje - vrijdag 23 april 2021 - 13:03   quote  deeplink  
Normaal een concurrentiestrijd op doel, nu een wie als eerste achter een rollator loopt
Eide
 Eide - vrijdag 23 april 2021 - 13:10   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 april 2021 - 12:50 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Wow dat is vlot
Maar Onana is er voorlopig nog, en Steek ook
Ajax wil Onana, ondanks z'n schorsing verkopen. De zaakwaarnemer van Onana schijnt te denken dat er nog onderhandeld wordt, maar Ajax schijnt klaar te zijn met het kamp Onana en niet verder te willen. Er wordt dus niet meer onderhandeld over een contractverlenging.
Ajax we love you
 Ajax we love you - vrijdag 23 april 2021 - 13:35   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 april 2021 - 12:20 schreef Hasjkoph het volgende:
Ik ben dan heel benieuwd wat ze met Onana gaan doen en wat de beoogde pikorde zal zijn.

Scherpen en Kotarski worden waarschijnlijk verhuurd? Dan zou je Stekelenburg hebben als eerste doelman met Pasveer daarachter.

Ik vind het vooralsnog een wat gekke aankoop.
Ben je ook weer uit je holletje gekropen, lang niets gehoord van je
Ajax we love you
 Ajax we love you - vrijdag 23 april 2021 - 13:36   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 april 2021 - 12:26 schreef Eide het volgende:
De komst van Pasveer is bevestigd.

Ik neem aan dat Onana dus nadrukkelijk in de etalage gaat, Steek vooralsnog doorgaat als eerste keeper en Pasveer de 2e/3e keeper wordt.
Ja ik denk dat dit ook de reden was dat ze zo snel antwoord wilde hebben van Onana
Ze hebben geleerd van Brobbey, dit keer meteen handelen en deadline geven en anders doei doei

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 23 april 2021 door Ajax we love you --
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - vrijdag 23 april 2021 - 14:27   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 april 2021 - 13:10 schreef Eide het volgende:

[..]

Ajax wil Onana, ondanks z'n schorsing verkopen. De zaakwaarnemer van Onana schijnt te denken dat er nog onderhandeld wordt, maar Ajax schijnt klaar te zijn met het kamp Onana en niet verder te willen. Er wordt dus niet meer onderhandeld over een contractverlenging.
Duidelijk ergens terecht
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - vrijdag 23 april 2021 - 14:28   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 april 2021 - 13:36 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

Ja ik denk dat dit ook de reden was dat ze zo snel antwoord wilde hebben van Onana
Ze hebben geleerd van Brobbey, dit keer meteen handelen en deadline geven en anders doei doei
Ja weer wat geleerd hahaha.
Eide
 Eide - vrijdag 23 april 2021 - 14:39   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 april 2021 - 13:36 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

Ja ik denk dat dit ook de reden was dat ze zo snel antwoord wilde hebben van Onana
Ze hebben geleerd van Brobbey, dit keer meteen handelen en deadline geven en anders doei doei
Nee, dat denk ik niet. Ik denk dat dit het gevolg is van de uiterst coulante reactie op de dopingzaak. Ik denk dat Ajax had verwacht dat Onana uit loyaliteit mee zou werken aan een verlenging zodat de partijen er op die manier netjes uit waren gekomen. Ik denk dat Ajax de onderhandelingsstrategie van kamp Oanana als een dolk in de rug voelt en daarom gewoon afscheid wil nemen.
Ajax we love you
 Ajax we love you - vrijdag 23 april 2021 - 14:47   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 april 2021 - 14:39 schreef Eide het volgende:

[..]

Nee, dat denk ik niet. Ik denk dat dit het gevolg is van de uiterst coulante reactie op de dopingzaak. Ik denk dat Ajax had verwacht dat Onana uit loyaliteit mee zou werken aan een verlenging zodat de partijen er op die manier netjes uit waren gekomen. Ik denk dat Ajax de onderhandelingsstrategie van kamp Oanana als een dolk in de rug voelt en daarom gewoon afscheid wil nemen.
Zou kunnen, ben er niet bij geweest, maar het klinkt wel heel plausibel. De RVC zette druk, klote maar het is niet anders. Nu vangen ze niets. Maar stel je voor ze bereiken wel een akkoord met Onana? Dan heb je 3 serieus goede keepers

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 23 april 2021 door Ajax we love you --
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - vrijdag 23 april 2021 - 15:53   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 april 2021 - 14:47 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

Zou kunnen, ben er niet bij geweest, maar het klinkt wel heel plausibel. De RVC zette druk, klote maar het is niet anders. Nu vangen ze niets. Maar stel je voor ze bereiken wel een akkoord met Onana? Dan heb je 3 serieus goede keepers
Daarom zag ik Pasveer in eerste instantie ook niet zitten.
Geloof me de 1e keeper van Vitesse wilt echt geen 3e keeper worden.

Dus is het vrijwel zeker dat Ajax en Onana er niet uit komen, hij zal straks door een "grote" club gratis opgehaald worden, gaat daar een kapitaal verdienen
nummer10
 nummer10 - vrijdag 23 april 2021 - 16:42   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 april 2021 - 12:16 schreef remco k het volgende:

[..]

Wat maakt in hemelsnaam de leeftijd uit.

Kijk naar vd sar en Buffon.
Wel heel ander niveautje hé..
nummer10
 nummer10 - vrijdag 23 april 2021 - 16:46   quote  deeplink  
Lekker man, 2 keepers van 37 en 38, dus volgend seizoen 38 en 39! Kan toch niet.. beiden gewoon niet het niveau wat je wilt als eerste keeper en qua niveau.. en ja de "jeugd" voldoet niet, en onana is een rat zo blijkt.. maar dan trek je verdorie toch een andere jongere betere keeper aan als eerste doelman..
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - vrijdag 23 april 2021 - 18:45   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 april 2021 - 16:46 schreef nummer10 het volgende:
Lekker man, 2 keepers van 37 en 38, dus volgend seizoen 38 en 39! Kan toch niet.. beiden gewoon niet het niveau wat je wilt als eerste keeper en qua niveau.. en ja de "jeugd" voldoet niet, en onana is een rat zo blijkt.. maar dan trek je verdorie toch een andere jongere betere keeper aan als eerste doelman..
Jij hebt ook altijd wat te pijpzeiken...hahahaha
Maar ergens heb je wel een punt..
nummer10
 nummer10 - vrijdag 23 april 2021 - 19:10   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 april 2021 - 18:45 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Jij hebt ook altijd wat te pijpzeiken...hahahaha
Maar ergens heb je wel een punt..
Hahaha ik vind pasveer oprecht een prima keeper hoor begrijp me niet verkeerd ! Maar eerste keeper moet top niveau zijn, daar achter een steek of pasveer, beiden prima maar geen top niveau en toch zwakke puntjes.. en 3de keeper een talent.. daarom snap ik niet dat we met 2 oudere keepers, met alle respect, Europa in gaan.. vind dat gewoon totaal niet bij Ajax passen..
Loetje
 Loetje - vrijdag 23 april 2021 - 19:49   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 april 2021 - 19:10 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Hahaha ik vind pasveer oprecht een prima keeper hoor begrijp me niet verkeerd ! Maar eerste keeper moet top niveau zijn, daar achter een steek of pasveer, beiden prima maar geen top niveau en toch zwakke puntjes.. en 3de keeper een talent.. daarom snap ik niet dat we met 2 oudere keepers, met alle respect, Europa in gaan.. vind dat gewoon totaal niet bij Ajax passen..
In deze ben ik het gewoon met je eens.

Mits Onana vertrekt en Ajax niet gokt op nog een maar maandjes Onana. Dan snap ik het deels wel.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - vrijdag 23 april 2021 - 19:54   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 april 2021 - 19:10 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Hahaha ik vind pasveer oprecht een prima keeper hoor begrijp me niet verkeerd ! Maar eerste keeper moet top niveau zijn, daar achter een steek of pasveer, beiden prima maar geen top niveau en toch zwakke puntjes.. en 3de keeper een talent.. daarom snap ik niet dat we met 2 oudere keepers, met alle respect, Europa in gaan.. vind dat gewoon totaal niet bij Ajax passen..
Topniveau is niet te betalen...

Steek en Pasveer zijn goede doelmannen met genoeg ervaring.

Als club en supporter mag je blij zijn met deze twee kanjers, zitten echt tegen de top aan hoor.
Mocht Onana vertrekken dan zullen deze 2 keepers gaan strijden om 1e keeper te worden.

Pasveer maakt volgens mij een goed kans hoor!

De 3e keeper zal idd uit de jeugd komen

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 23 april 2021 door Jack Huntelaar --
p111
 p111 - vrijdag 23 april 2021 - 20:12   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 april 2021 - 14:39 schreef Eide het volgende:

[..]

Nee, dat denk ik niet. Ik denk dat dit het gevolg is van de uiterst coulante reactie op de dopingzaak. Ik denk dat Ajax had verwacht dat Onana uit loyaliteit mee zou werken aan een verlenging zodat de partijen er op die manier netjes uit waren gekomen. Ik denk dat Ajax de onderhandelingsstrategie van kamp Oanana als een dolk in de rug voelt en daarom gewoon afscheid wil nemen.
En terecht
nummer10
 nummer10 - vrijdag 23 april 2021 - 23:42   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 april 2021 - 19:49 schreef Loetje het volgende:

[..]

In deze ben ik het gewoon met je eens.

Mits Onana vertrekt en Ajax niet gokt op nog een maar maandjes Onana. Dan snap ik het deels wel.
Kan het wel ;) nee ben in de leer loetje wat wel en niet kan en hoevaak... Maar haller blijft een aanfluiting :P sorry die kon het ff niet laten.. ;) dikke knipoog natuurlijk
nummer10
 nummer10 - vrijdag 23 april 2021 - 23:46   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 april 2021 - 19:54 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Topniveau is niet te betalen...

Steek en Pasveer zijn goede doelmannen met genoeg ervaring.

Als club en supporter mag je blij zijn met deze twee kanjers, zitten echt tegen de top aan hoor.
Mocht Onana vertrekken dan zullen deze 2 keepers gaan strijden om 1e keeper te worden.

Pasveer maakt volgens mij een goed kans hoor!

De 3e keeper zal idd uit de jeugd komen
Loetje zij ooit een keeper uit België.. zou die niet te betalen zijn ? Keepers zijn over het algemeen goedkoper dan spitsen bijv..

Steek is een prima 2de keeper en vangt onana nu redelijk op, echter als hij wat meer te doen krijgt in lastige potten, is dat hem ook niet en zal zeker geen echte punten pakken zoals onana.. ik denk zelfs dat pasveer nog beter is, (in de vorm zoals nu)
Loetje
 Loetje - zaterdag 24 april 2021 - 00:18   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 april 2021 - 23:42 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Kan het wel ;) nee ben in de leer loetje wat wel en niet kan en hoevaak... Maar haller blijft een aanfluiting :P sorry die kon het ff niet laten.. ;) dikke knipoog natuurlijk
Mij kan die voetballend ook echt nog verre van bekoren hoor, ondanks zijn assists.

Sowieso denk ik dat er bij Ajax echt een en ander moet veranderen
Loetje
 Loetje - zaterdag 24 april 2021 - 00:19   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 april 2021 - 23:46 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Loetje zij ooit een keeper uit België.. zou die niet te betalen zijn ? Keepers zijn over het algemeen goedkoper dan spitsen bijv..

Steek is een prima 2de keeper en vangt onana nu redelijk op, echter als hij wat meer te doen krijgt in lastige potten, is dat hem ook niet en zal zeker geen echte punten pakken zoals onana.. ik denk zelfs dat pasveer nog beter is, (in de vorm zoals nu)
Hendrik van Crombrugge ;-)
Loetje
 Loetje - zaterdag 24 april 2021 - 00:22   quote  deeplink  
Vind hem nog steeds een prima keeper. Echter, Timon Wellenreuther is hem voorbij. Een oud Willem II'er.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 24 april 2021 - 00:43   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 april 2021 - 20:12 schreef p111 het volgende:

[..]

En terecht
Terecht?? Terecht was geweest als je hem een jaar extra had gegeven, niet 3!! Ajax wilde er gewoon een slaatje uit slaan. Er zijn in het verleden met diverse spelers, waaronder Onana, contractuele afspraken gemaakt toen ze verlengden. Ik word een beetje moe van al die supporters die nu enkel de schuld leggen bij Onana en hem voor van alles en nog wat uitmaken, maar totaal niet weten waarop de onderhandelingen zijn stukgelopen enkel en alleen het bericht van Overmars dat de onderhandelingen waren gestopt.
Eide
 Eide - zaterdag 24 april 2021 - 01:08   quote  deeplink  
Mike Verweij: 'André Onana kwam steeds met aanvullende eisen'

In de podcast Kick-off van De Telegraaf geeft Mike Verweij aan te begrijpen dat Ajax de onderhandelingen met André Onana over een nieuw contract heeft afgebroken. "Onana wilde maar tot 2023 bijtekenen, maar dat was niet eens het grootste probleem", aldus Verweij. "Ajax wilde tot 2024 of 2025 gaan, maar Onana kwam steeds met aanvullende eisen. Wat ook geïrriteerd heeft, ondanks dat niemand het zegt, maar ik heb het gevoel dat Ajax zijn salaris volledig doorbetaald ondanks zijn schorsing. Als er dan steeds aanvullende eisen komen is het op een gegeven moment genoeg. Daarom is Pasveer in beeld gekomen. Wat de zaakwaarnemer van Onana betreft komen ze er nog wel uit, maar ik weet niet of Ajax er nog wel voor open staat. Ik denk het eigenlijk niet nu Pasveer is aangetrokken."

Verweij ging verder: "Ajax neemt nu zijn verlies, maar dat is relatief beperkt. Als je zegt dat hij eerst 30 miljoen waard was en nu bijna 0 is dat natuurlijk groot. Je kunt het ook andersom redeneren. Hij is voor 300.000 euro van Barcelona gekomen. Heeft geweldig gekeept in de Champions League en daardoor miljoenen verdiend voor de club. Als het dan op een gegeven moment niet meer gaat, gaat het niet en ga dan maar weg. Ze zullen hem komende zomer proberen te verkopen. Ik weet niet of clubs in Europa zitten te springen om een geschorste keeper te kopen, maar misschien wil een club het risico nu wel lopen nu hij geen 30 miljoen meer waard is."

Bron
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 24 april 2021 - 01:51   quote  deeplink  
Ja, we gaan nu ook al de boulevardpers geloven. Hoe vaak die er al naast hebben gezeten .......
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 24 april 2021 - 01:53   quote  deeplink  
Als ik de naam Mike Verweij of Valentijn Driessen lees ben ik 9 van de 10 keer alweer klaar met lezen. Ze doen zich voor als clubwatchers maar hebben de afgelopen jaren amper nog gelijk met hun interne informatie.
Hummel10
 Hummel10 - zaterdag 24 april 2021 - 07:00   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 april 2021 - 14:39 schreef Eide het volgende:

[..]

Nee, dat denk ik niet. Ik denk dat dit het gevolg is van de uiterst coulante reactie op de dopingzaak. Ik denk dat Ajax had verwacht dat Onana uit loyaliteit mee zou werken aan een verlenging zodat de partijen er op die manier netjes uit waren gekomen. Ik denk dat Ajax de onderhandelingsstrategie van kamp Oanana als een dolk in de rug voelt en daarom gewoon afscheid wil nemen.
Lijkt me ook het geval te zijn. Na Brobbey zullen ze zich ook wel harder opstellen tegen "weigeraars".
Eide
 Eide - zaterdag 24 april 2021 - 08:58   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 24 april 2021 - 01:53 schreef Ajax Warrior het volgende:
Als ik de naam Mike Verweij of Valentijn Driessen lees ben ik 9 van de 10 keer alweer klaar met lezen. Ze doen zich voor als clubwatchers maar hebben de afgelopen jaren amper nog gelijk met hun interne informatie.
Valentijn Driessen roept maar iets. Mike Verweij zit er over het algemeen wel heel erg goed op hoor.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 24 april 2021 - 09:36   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 24 april 2021 - 01:53 schreef Ajax Warrior het volgende:
Als ik de naam Mike Verweij of Valentijn Driessen lees ben ik 9 van de 10 keer alweer klaar met lezen. Ze doen zich voor als clubwatchers maar hebben de afgelopen jaren amper nog gelijk met hun interne informatie.
Klopt en met name alleen maar negatieve verhaaltjes
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 24 april 2021 - 09:38   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 24 april 2021 - 08:58 schreef Eide het volgende:

[..]

Valentijn Driessen roept maar iets. Mike Verweij zit er over het algemeen wel heel erg goed op hoor.
Mike gaat, brengt niet alleen negatief nieuws
remco k
 remco k - zaterdag 24 april 2021 - 11:21   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 april 2021 - 16:42 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Wel heel ander niveautje hé..
andere clubs waar meer verwacht wordt.

Alles in het juiste perspectief vergelijken hè.

Of ben je nog steeds zo blind dat je Ajax als Europese topclub ziet
remco k
 remco k - zaterdag 24 april 2021 - 11:22   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 april 2021 - 16:46 schreef nummer10 het volgende:
Lekker man, 2 keepers van 37 en 38, dus volgend seizoen 38 en 39! Kan toch niet.. beiden gewoon niet het niveau wat je wilt als eerste keeper en qua niveau.. en ja de "jeugd" voldoet niet, en onana is een rat zo blijkt.. maar dan trek je verdorie toch een andere jongere betere keeper aan als eerste doelman..
En wie zegt dat dit niet gaat gebeuren meneertje ik piep al weer voordat ik geslagen wordt.
nummer10
 nummer10 - zaterdag 24 april 2021 - 11:25   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 24 april 2021 - 00:22 schreef Loetje het volgende:
Vind hem nog steeds een prima keeper. Echter, Timon Wellenreuther is hem voorbij. Een oud Willem II'er.
Zouden die niet of in ieder geval 1 van de 2 haalbaar zijn ?
nummer10
 nummer10 - zaterdag 24 april 2021 - 11:27   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 24 april 2021 - 11:21 schreef remco k het volgende:

[..]

andere clubs waar meer verwacht wordt.

Alles in het juiste perspectief vergelijken hè.

Of ben je nog steeds zo blind dat je Ajax als Europese topclub ziet
De verwachtingen en niveau gaat omhoog van alle spelers, daardoor werd er ook meer verwacht van de jeugd en moesten er meer aankopen komen om aan te kunnen haken.. geldt dit dan niet voor de keeper ? Van onana naar steek of pasveer dan doe je toch echt een flinke jas uit..
nummer10
 nummer10 - zaterdag 24 april 2021 - 11:29   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 24 april 2021 - 11:22 schreef remco k het volgende:

[..]

En wie zegt dat dit niet gaat gebeuren meneertje ik piep al weer voordat ik geslagen wordt.
Denk je dat steek of pasveer voor 3de keeper gaan zitten of dat pasveer van basis voor 3de keeper gaat zitten? Word steek of pasveer 1 en 2.. en een jeugdspeler 3.. zo niet dan zal ik het hier posten.. en zeggen dat ik ernaast zat..
Loetje
 Loetje - zaterdag 24 april 2021 - 12:41   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 24 april 2021 - 11:25 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Zouden die niet of in ieder geval 1 van de 2 haalbaar zijn ?
Wellenreuther is echt geen geweldige keeper. Nee, onze Hendrik is ietsje minder geworden.

Dus nee, op dit moment snap ik dat Ajax hem niet haalt.
nummer10
 nummer10 - zaterdag 24 april 2021 - 13:11   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 24 april 2021 - 12:41 schreef Loetje het volgende:

[..]

Wellenreuther is echt geen geweldige keeper. Nee, onze Hendrik is ietsje minder geworden.

Dus nee, op dit moment snap ik dat Ajax hem niet haalt.
En Wellenreuther ook niet haalbaar ?

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3145
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Pasveer dé ideale keeper voor Ajax ?









0.0148799