BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Holmgren Pedersen topic///HELD (zonder bal)

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 22 juni 2021 - 15:07   quote  deeplink  
Feyenoord heeft met Marcus Holmgren Pedersen de tweede versterking voor het nieuwe seizoen binnen. De Noorse rechtsback komt over van Molde FK en tekent een contract voor vijf seizoenen tot de zomer van 2026.

Marcus Holmgren Pedersen debuteerde op achttienjarige leeftijd in het eerste elftal van Tromsø, de club waar hij ook de jeugdopleiding doorliep. Na twee seizoenen in de hoofdmacht maakte hij in 2020 de overstap naar Molde FK. In het elftal van de huidige nummer twee van de Eliteserien (de hoogste Noorse voetbalcompetitie) speelde hij in totaal 36 wedstrijden, waarvan tien in de UEFA Europa League en een drietal in de voorronde van de UEFA Champions League. Als jeugdinternational van Noorwegen was hij in 2019 namens zijn geboorteland actief op het EK Onder 19.

Frank Arnesen, technisch directeur van Feyenoord, is blij met de komst van Holmgren Pedersen. ‘Met het aantrekken van Marcus is de positie van rechtsback weer voldoende bezet. Hij is een talentvolle jongen die voor zijn leeftijd ook al de nodige Europese wedstrijdminuten in de benen heeft. Belangrijk omdat we ook op dat podium al vroeg aan de bak moeten. Naast zijn verdedigende kwaliteiten is hij ook als opkomende back op diverse manieren betrokken bij het spel. We hebben er vertrouwen in dat hij hier bij Feyenoord de volgende stappen in zijn ontwikkeling gaat zetten.’

Holmgren Pedersen zegt uit te kijken naar deze stap. ‘Feyenoord is de ideale club voor mij om me verder te ontwikkelen. Het nieuwe avontuur waar ik naar op zoek was. De Nederlandse competitie en de manier waarop veel teams spelen is ook al aardig bekend bij mij. Ik kijk er enorm naar uit mijn teamgenoten, de staf en natuurlijk de supporters te ontmoeten. En bovenal de sfeer van de volle Kuip te voelen.’

Marcus Holmgren Pedersen, die deze week nog met Molde speelde in de Noorse competitie, sluit begin juli bij Feyenoord aan.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 22 augustus 2023 door Stylzz --
piet de paler
 piet de paler - dinsdag 22 juni 2021 - 15:10   quote  deeplink  
Welkom Holmgren
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - dinsdag 22 juni 2021 - 15:13   quote  deeplink  
Welkom. Blij met zijn profiel. Of ie uiteindelijk goed genoeg gaat blijken te zijn, zullen we snel genoeg zien.
busio
 busio - dinsdag 22 juni 2021 - 16:12   quote  deeplink  
Welkom Holmgren
hopelijk een succesvolle overstap
R()b
 R()b - dinsdag 22 juni 2021 - 16:14   quote  deeplink  
Welkom en succes!
MMM
 MMM - dinsdag 22 juni 2021 - 17:33   quote  deeplink  
Welkom en veel succes!
Cruzcontrol
 Cruzcontrol - dinsdag 22 juni 2021 - 19:40   quote  deeplink  
Welkom en succes bij ons!
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 22 juni 2021 - 20:14   quote  deeplink  
Welkom Holmgren.
Stel jezelf eens netjes voor aan het Forum!
van geil
 van geil - dinsdag 22 juni 2021 - 20:24   quote  deeplink  
Stelletje eikelbijters !
Groeten uit Noorwegen .
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 22 juni 2021 - 20:54   quote  deeplink  
Welkom..
Cruzcontrol
 Cruzcontrol - vrijdag 25 juni 2021 - 12:11   quote  deeplink  
Feyenoord heeft Marcus Holmgren Pedersen voor vijf jaar vastgelegd en Tim de Cler is onder de indruk van de aanwinst van de Rotterdammers. De oud-voetballer is tegenwoordig actief als scout van Feyenoord.

''Een jonge speler met veel potentie, aanvallend ingesteld. Hij heeft al op niveau gespeeld, bij Molde en in de Europa League, ik denk dat hij wel een directe versterking is'', vertelt De Cler in gesprek met Voetbal International. ''Deze jongen heeft heel veel potentie, dat wordt een goede speler voor Feyenoord.''

Met wie kan je de nieuwe rechtsback van Feyenoord vergelijken? ''Het is een jongen die heel veel loopvermogen heeft, goed aan de bal. Kan negentig minuten langs de lijn opkomen. Hij heeft niet zoveel kracht als Dumfries, maar is een moderne rechtsback die je in het voetbal tegenwoordig veel ziet.''
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 01 juli 2021 - 18:12   quote  deeplink  
Cruzcontrol
 Cruzcontrol - donderdag 01 juli 2021 - 19:39   quote  deeplink  
Marcus Holmgrem Pedersen is in Rotterdam! De Noor arriveerde gisteravond in Nederland en stond vanochtend vroeg op het veld op Varkenoord voor zijn eerste training. De aanwinst van de Rotterdammers sprak daarna direct met Feyenoord media.

''Het ging echt goed. Ik vond het leuk om te doen'', begint de Noor. ''Het was een lang seizoen in Noorwegen en ik heb veel speelminuten gemaakt voordat ik hier kwam. Dus ik ben in goede conditie en voel mij fit. Ik mag de jongens graag. Het voelt comfortabel om hier te zijn.''

''Het voelt tot nu toe heel goed. Ik denk dat het een fijne plek is om te zijn. Wat ze van mij kunnen verwachten? Ze mogen een aanvallend ingestelde rechtsback verwachten. Ik hou ervan om mijn steentje bij te dragen in aanvallend opzicht en zo kansen te creëren.''

''Ik denk dat dit een goede stap is in mijn carrière en ik had het gevoel dat de club goed voor mij zou zijn. De Nederlands competitie is ook goed. Er zijn veel jonge getalenteerde spelers hier opgeleid. Dit voelt voor mij als de juiste plaats.''
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 03 juli 2021 - 17:48   quote  deeplink  
MightyAce
 MightyAce - zaterdag 03 juli 2021 - 17:51   quote  deeplink  
Prima eerste indruk vandaag.
Joszef Kiprich
 Joszef Kiprich - zaterdag 03 juli 2021 - 22:03   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 juli 2021 - 17:51 schreef MightyAce het volgende:
Prima eerste indruk vandaag.
Eens, gedreven, comfortabel aan de bal, hopen dat dat zo blijft.
Passt veel met z’n linkerbeen als rechtsback viel op
busio
 busio - zondag 04 juli 2021 - 03:07   quote  deeplink  
viel allemaal niet tegen op fout van Senesi na die gelijk werd afgestraft en 1 van Fer waarbij gelukkig niets gebeurde.
maar vooral die jeugdspelers vallen nog niet tegen
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 04 juli 2021 - 10:11   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 juli 2021 - 03:07 schreef busio het volgende:
viel allemaal niet tegen op fout van Senesi na die gelijk werd afgestraft en 1 van Fer waarbij gelukkig niets gebeurde.
maar vooral die jeugdspelers vallen nog niet tegen
Hoop dat Geertruida snel is opgeknapt .
Kunnen we hem eindelijk op zijn eigen plekje bewonderen.
ar
 ar - donderdag 22 juli 2021 - 22:50   quote  deeplink  
Deze speler bevalt me wel
van geil
 van geil - donderdag 22 juli 2021 - 22:53   quote  deeplink  
zwaar kut
ar
 ar - donderdag 22 juli 2021 - 23:03   quote  deeplink  
Nee
MightyAce
 MightyAce - donderdag 22 juli 2021 - 23:04   quote  deeplink  
Nog weinig van te zeggen
Cruzcontrol
 Cruzcontrol - donderdag 22 juli 2021 - 23:04   quote  deeplink  
Tegen het einde toe gaf ie nog een paar goede gevaarlijke ballen waaruit gescoord had kunnen worden.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 22 juli 2021 door Cruzcontrol --
kenny
 kenny - donderdag 22 juli 2021 - 23:08   quote  deeplink  
deze jongen is net 3 weken hier ,is nog jong , komt uit een lager niveau , moet gewoon een jaar de tijd krijgen om te ontwikkelen
van geil
 van geil - donderdag 22 juli 2021 - 23:09   quote  deeplink  
ja leuk .maar was vanavond zwaar kut .
kenny
 kenny - donderdag 22 juli 2021 - 23:11   quote  deeplink  
eens was niet goed , maar om hem gelijk af te branden
MightyAce
 MightyAce - donderdag 22 juli 2021 - 23:12   quote  deeplink  
Als Til gewoon scoort was 't een prima assist geweest
R()b
 R()b - vrijdag 23 juli 2021 - 02:12   quote  deeplink  
Zeer snel, wat onzeker om een mannetje voorin uit te spelen.
Voor de rest ging het redelijk.
Joszef Kiprich
 Joszef Kiprich - vrijdag 23 juli 2021 - 06:48   quote  deeplink  
Weet het niet, lijkt qua snelheid en positionering best ok. Alleen hij stond 89 van de 90 minuten vrij, maar werd op een paar keer na continue overgeslagen terwijl daar juist de ruimte lag. Ze gaven eerder een bal terug of breed dan naar hem.. het team voelt zich dus niet zo comfortabel om hem een bal te geven na 3 weken training.
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 23 juli 2021 - 08:20   quote  deeplink  
Zet er eerst maar eens een rechtsbuiten voor
Cruzcontrol
 Cruzcontrol - vrijdag 23 juli 2021 - 11:11   quote  deeplink  
Naar het einde toe zag je toch wel wat van de kwaliteit die aanwezig is in aanvallend opzicht. Had maar zo de beslissende assist kunnen zijn.
netsurfer
 netsurfer - vrijdag 23 juli 2021 - 11:40   quote  deeplink  
Was er gisteren niet kapot van. Speelt een beetje als een jeugdspeler, enthousiast maar vreemde keuzes. Rare looplijnen af en toe.
MMM
 MMM - vrijdag 23 juli 2021 - 11:41   quote  deeplink  
Geduld. Afbranden kan altijd nog.
netsurfer
 netsurfer - vrijdag 23 juli 2021 - 11:42   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 juli 2021 - 11:41 schreef MMM het volgende:
Geduld. Afbranden kan altijd nog.
Klopt. Is ook puur op gisteren gebaseerd en hij was zeker niet de enige met onvoldoende. Moeten hem nog even de tijd geven in nieuwe omgeving.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 15 augustus 2021 - 20:14   quote  deeplink  
Nu de voorzetten nog, dan hebben we een prima rechtsback
van geil
 van geil - zondag 15 augustus 2021 - 21:13   quote  deeplink  
Dumfries light
van geil
 van geil - donderdag 19 augustus 2021 - 22:06   quote  deeplink  
9
CobusIII
 CobusIII - donderdag 19 augustus 2021 - 22:08   quote  deeplink  
Geertruida gaat het moeilijk krijgen...
ar
 ar - donderdag 19 augustus 2021 - 22:09   quote  deeplink  
Z'n voorzet gaat al beter :))
Goudmijntje in spé
MightyAce
 MightyAce - donderdag 19 augustus 2021 - 22:31   quote  deeplink  
Op de brommer!
van geil
 van geil - vrijdag 20 augustus 2021 - 09:29   quote  deeplink  
Ik had gisteren weer 2 keer het gevoel dat als hij naar binnen zou snijden met zijn snelheid , dat hij met bal en al zo het doel in loopt .
CobusIII
 CobusIII - vrijdag 20 augustus 2021 - 10:19   quote  deeplink  
Die snelheid is wel een wapen hoor. Dat zorgt voor ruimte voor andere spelers. Geertruida is ws de betere voetballer, maar mijn cvoorkeur gaat uit naar Pedersen op dit moment.
MightyAce
 MightyAce - vrijdag 20 augustus 2021 - 11:15   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2021 - 10:19 schreef CobusIII het volgende:
Die snelheid is wel een wapen hoor. Dat zorgt voor ruimte voor andere spelers. Geertruida is ws de betere voetballer, maar mijn cvoorkeur gaat uit naar Pedersen op dit moment.
Lijkt af en toe alsof Karsdorp langs de lijn rent, mooi man
piet de paler
 piet de paler - vrijdag 20 augustus 2021 - 12:46   quote  deeplink  
Longen van een paard
ar
 ar - vrijdag 20 augustus 2021 - 13:55   quote  deeplink  
Renpaard wel te verstaan
van geil
 van geil - dinsdag 24 augustus 2021 - 09:53   quote  deeplink  
Oefenen op afwerken.
Gaat met zijn drive en snelheid scoringskansen krijgen .
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 24 augustus 2021 - 10:10   quote  deeplink  
Rust voor de goal. Gaat m helpen met afronden en afspelen.
Ff 1 versnelling terug op t laatst.
MightyAce
 MightyAce - dinsdag 24 augustus 2021 - 10:12   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2021 - 09:53 schreef van geil het volgende:
Oefenen op afwerken.
Gaat met zijn drive en snelheid scoringskansen krijgen .
Had 'n paar keer het idee dat ie zo het strafschopgebied in had kunnen dribbelen omdat ie zo snel is
MMM
 MMM - dinsdag 24 augustus 2021 - 14:22   quote  deeplink  
International :)
van geil
 van geil - dinsdag 24 augustus 2021 - 14:25   quote  deeplink  
Cashflow

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5940
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Holmgren Pedersen topic///HELD (zonder bal)









0.0096640