BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het officiële Ajax-jeugd topic

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 31 juli 2021 - 08:43   quote  deeplink  
Een topic waarin alles over de jeugd besproken kan worden. Hierin dus geen gesprekken over Jong Ajax of Ajax 1, behalve als het een talent betreft uit bijvoorbeeld A1 die je graag overgeheveld ziet worden.

Helaas zal het nieuwe topic beginnen met een vreselijk bericht.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 31 juli 2021 - 08:47   quote  deeplink  
Jeugdspeler Noah Gesser is op 16-jarige leeftijd omgekomen bij een verkeersongeluk in Ijsselstein. Dit zou inmiddels zijn bevestigd door meerdere jeugd- en stafleden binnen de jeugd. Ik wens alle familie, vrienden en teamgenoten heel veel sterkte bij het verwerken van dit verlies.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 31 juli 2021 - 08:49   quote  deeplink  
Noah Gesser, zestien jaar, speelde sinds de zomer van 2018 voor Ajax, nadat hij was overgekomen van amateurclub Alphense Boys. Hij werd gezien als een groot talent, ook Feyenoord deed destijds pogingen hem in te lijven.

Gesser stond te boek als een snelle en veelscorende spits. De aanvaller maakte in het afgelopen, onafgemaakte seizoen elf doelpunten in slechts zes competitiewedstrijden in de Onder-16 van Ajax. Komend seizoen zou Gesser beginnen bij Ajax Onder-17.
nummer10
 nummer10 - zaterdag 31 juli 2021 - 10:35   quote  deeplink  
Sterkte voor de familie... Wat een ellende joh
AkaS
 AkaS - zaterdag 31 juli 2021 - 10:39   quote  deeplink  
Wat een trieste gebeurtenis en een zwaar verlies voor ouders en familie. En natuurlijk ook voor Ajax.
Eide
 Eide - zaterdag 31 juli 2021 - 11:11   quote  deeplink  
Poeh.
Hummel10
 Hummel10 - zaterdag 31 juli 2021 - 11:13   quote  deeplink  
Sneu man hoorde het gisteren is hier vlakbij gebeurt. Las vanmorgen dat het om een talentvolle ajacied ging.
Pietje
 Pietje - zaterdag 31 juli 2021 - 12:39   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 31 juli 2021 - 08:49 schreef Ajax Warrior het volgende:
Noah Gesser, zestien jaar, speelde sinds de zomer van 2018 voor Ajax, nadat hij was overgekomen van amateurclub Alphense Boys. Hij werd gezien als een groot talent, ook Feyenoord deed destijds pogingen hem in te lijven.

Gesser stond te boek als een snelle en veelscorende spits. De aanvaller maakte in het afgelopen, onafgemaakte seizoen elf doelpunten in slechts zes competitiewedstrijden in de Onder-16 van Ajax. Komend seizoen zou Gesser beginnen bij Ajax Onder-17.
Ik zag gisterenavond op teletekst staan, dat er bij IJsselstein een ernstig auto-ongeluk had plaatsgevonden met twee doden. Nu las ik dat het om de 16-jarige Noah Gesser en zijn 18-jarige broertje betreft.

Wat een schok, hoe triest kan het zijn. Ik wens hun ouders en overige familie en vrienden heel veel sterkte om dit enorme verlies te kunnen dragen!
Ajax we love you
 Ajax we love you - maandag 02 augustus 2021 - 12:23   quote  deeplink  
In en in triest.... Dit soort dingen hoop je nooit mee te maken als ouder zijnde. Ik wens die hele familei enorm veel sterkte met dit ondragelijke verlies
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 30 oktober 2021 - 14:04   quote  deeplink  
Ajax O17 na 1 minuut op achterstand tegen kakkies O17 en vervolgens na 3 minuten weer gelijk. Vervolgens in de laatste minuut voor rust op achterstand, maar deze nog geen minuut later weer hersteld. Nu in de 2e helft inmiddels 4-2 voor. Lekkere wedstrijd om te kijken.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 30 oktober 2021 - 17:44   quote  deeplink  
Ajax O17 wint de klassieker uiteindelijk met 5-2. Ajax O18 speelde de klassieker in Rotterdam. De eindstand werd daar 2-2, mede door een gemiste pingel van Ajax in de blessuretijd van de 2e helft.
Eide
 Eide - woensdag 03 november 2021 - 17:24   quote  deeplink  
Ajax O18 wint met 0-1 op bezoek in Dortmund voor de Youth League.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3165
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het officiële Ajax-jeugd topic









0.0073790