BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: PEC Zwolle - Ajax (zaterdag 11 september 2021, 18:45); 0 - 2

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Eide
 Eide - vrijdag 10 september 2021 - 16:19   quote  deeplink  
pec-zwolle-ajax_1544199224.png

Ajax hervat de competitie met een uitduel tegen PEC Zwolle. Zwolle is na drie speelrondes de nummer laatst van de Eredivise en verloor tot dusver alle wedstrijden. Ajax staat tweede achter PSV dat nog altijd een 100% score heeft. Desondanks moet Ajax zeker niet te makkelijk nadenken over de Zwollenaren. PEC Zwolle lijkt vooral scorend vermogen te missen maar werd nergens makkelijk opgerold. Na een interlandperiode is zo'n duel misschien niet lastig, maar wel zaak om niet te verzaken. Dit zijn de wedstrijden waar je altijd de drie punten moet halen en stabiliteit moet tonen.

Historie

Ajax speelde in haar historie maar liefst 43 duels tegen PEC Zwolle. Daarvan won Ajax er 31 en gingen er 6 verloren. 6 Duels eindigden in een gelijk spel. Ajax verloor nog nooit in eigen huis en leed alle nederlagen in de competitie (5x) uit en die ene pijnlijke bekerfinale op neutraal terrein. Ajax leed sowieso pas twee maal puntverlies op eigen terrein, waaruit dus blijkt dat PEC Zwolle in eigen huis een heel andere ploeg is dan op bezoek in Amsterdam. Het laatste puntverlies tegen Zwolle is al even geleden. In het seizoen 2014/15 kwam Ajax op bezoek in MACtotdederdemachtPARKstadion (sponsornamen zijn echt flauwekul) ,dat toen nog het IJsseldelta stadion heette, niet verder dan een 1-1 gelijkspel. Sindsdien won Ajax alle onderlinge duels, veelal met overtuigende cijfers.

PEC Zwolle

PEC Zwolle staat dus 18e en laatste. De Blauwvingers verloren alle drie hun competitieduels en hebben een doelsaldo van 0 voor en 4 tegen. Die vier tegentreffers is helemaal geen beroerde statistiek, maar de Zwollenaren komen gewoon niet tot scoren. Zoals Johan Cruijff ooit zei: "Als je één goal meer maakt dan de ander, dan win je." Als je niet scoort kan je dus ook nooit winnen. Overigens is de slechte reeks van PEC Zwolle al wat langer, want de Zwollenaren verloren ook de twee vriendschappelijke duels voor de competitie waardoor ze dus al vijf wedstrijden op rij verloren hebben, en er alleen tegen Heracles een goal werd gemaakt.

PEC Zwolle speelt onder Langeler 4-3-3 met de zogenaamde punt naar achteren. De oud-Ajacieden Mees de Wit, Pelle Clement en Kostas Lamprou spelen allen bij PEC Zwolle wat verder eigenlijk geen spelers heeft die echt in het oog springen. De Blauwvingers hebben redelijk wat kopkracht maar komen dusver eigenlijk op alle andere fronten tekort. Verder valt er eigenlijk nog niet veel te zeggen over Zwolle, anders dan dat de ploeg er uiterst slecht voorstaat.

Ajax

Ajax heeft last van de interlandperiode. Davy Klaassen keerde met liesklachten terug van het Nederlands elftal, terwijl Tagliafico, Alvarez en Martinez pas donderdagavond danwel vrijdagmiddag terugkeerden in Nederland. In de filosofie van Ten Hag moet een speler de laatste training voor de wedstrijd hebben meegedaan om deze op te stellen. Dat zou betekenen dat Martinez en Tagliafico niet meedoen morgen. Klaassen is er sowieso ook niet bij, die wordt klaargestoomd voor de midweekse Champions League wedstrijd.

Mogelijk zal Ten Hag dus Blind laten terugkeren op LCV en dan Rensch op linksback zetten. Er vanuit gaande dat Alavarez wel kan spelen blijft alleen de invulling van de 10 open. Gezien de vorm van Berghuis tijdens de interlandperiode en een eerder experiment lijkt Berghuis in aanmerking te komen voor die positie, waar Neres of Tadic eventueel ook uit de voeten kan. Opties zat maar de definitie keuze is nog even gissen.

De vorige ontmoeting

Ajax speelde in maart van dit jaar het uitduel van de vorige jaargang van de Eredivisie. In Zwolle won Ajax met 0-2 door goals van Neres en Tagliafico.



-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 11 september 2021 door Eide --
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - vrijdag 10 september 2021 - 16:30   quote  deeplink  
Bedankt Eide, ziet er weer goed uit!
p111
 p111 - vrijdag 10 september 2021 - 17:36   quote  deeplink  
Een wedstrijd waar Ajax zich echt voor moet opladen,dit zijn de gevaarlijkste wedstrijden ook nog een aantal spelers die niet mee doen, maar zij presteren gelukkig erg matig op dit moment dus ga voor een 0-3.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - vrijdag 10 september 2021 - 18:22   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 10 september 2021 - 17:36 schreef p111 het volgende:
Een wedstrijd waar Ajax zich echt voor moet opladen,dit zijn de gevaarlijkste wedstrijden ook nog een aantal spelers die niet mee doen, maar zij presteren gelukkig erg matig op dit moment dus ga voor een 0-3.
Altijd lastig zulke wedstrijdjes
Nu zijn Tagliafico, Martinez en Klaassen niet de minsten.
Gelukkig hebben we een brede bank maar toch is het oppassen geblazen.
remco k
 remco k - vrijdag 10 september 2021 - 21:32   quote  deeplink  
Lastige pot dit.

Interland week gehad en pec moet toch echt punten gaan pakken. 3 basis spelers die we missen.
Eide
 Eide - vrijdag 10 september 2021 - 21:36   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 10 september 2021 - 21:32 schreef remco k het volgende:
Lastige pot dit.

Interland week gehad en pec moet toch echt punten gaan pakken. 3 basis spelers die we missen.
Gek eigenlijk he. De nummer laatst. Heben gene punt gepakt, hebben zelfs nog geen goal gemaakt... en toch is niemand lekker vol vertrouwen.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - vrijdag 10 september 2021 - 22:10   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 10 september 2021 - 21:36 schreef Eide het volgende:

[..]

Gek eigenlijk he. De nummer laatst. Heben gene punt gepakt, hebben zelfs nog geen goal gemaakt... en toch is niemand lekker vol vertrouwen.
Dat dan weer wel, maar wat te denken van overschatting en dat Sporting Portugal er aan komt...
Al moet ik zeggen dat je nu beter de 2e garnituur moet inzetten omdat die misschien hun eigen willen bewijzen
remco k
 remco k - vrijdag 10 september 2021 - 22:47   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 10 september 2021 - 21:36 schreef Eide het volgende:

[..]

Gek eigenlijk he. De nummer laatst. Heben gene punt gepakt, hebben zelfs nog geen goal gemaakt... en toch is niemand lekker vol vertrouwen.
Eigenlijk is het gek inderdaad.

Maar het geeft maar aan dat het veelvoud aan geld dat Ajax te besteden heeft lang niet voldoende is om met zekerheid te stellen dat je al de potjes tegen de laatste 12 standaard wint.

Vaak zat wordt er namelijk gewoon punten verspeeld door de top van nl tegen dit soort ploegen.

En pec heeft gezien de groep nog lang niet laten zien wat ze kunnen en zullen extreem
Gebrand zijn.

Maar goed. Ajax kan ook zomaar 0-4 voor staan met de rust.
AkaS
 AkaS - zaterdag 11 september 2021 - 11:17   quote  deeplink  
Tja, grappig is dat toch. Iedereen is het er over eens dat we een goede selectie hebben.

De meeste raken geirriteerd als je aangeeft ten Hag geen goede trainer te vinden.

En toch is er weinig vertrouwen in een ruime winst op nummer laatst.

Ergens klopt er iets niet qua logica.

Of de meerderheid roept maar wat dat de selectie zo goed is.
Of ze weten eigenlijk best dat ten Hag ruk is.
Of hebben toch niet zoveel voetbalverstand als ze denken.

Mijn inziens, met een goede selectie en een goede trainer die dus behalve de juiste opstelling met tactiek, ook de spelers kan raken. Moet Zwolle met 0 tegen 5 oprolle!

En zelfs met deze selectie moet het kunnen puur obv kwaliteit en een ruktrainer hahaha
nummer10
 nummer10 - zaterdag 11 september 2021 - 11:54   quote  deeplink  
Thanks eide.. Eigenlijk wat akas al aangeeft deze ben je simpel weg verplicht te winnen.. 0-3
remco k
 remco k - zaterdag 11 september 2021 - 11:59   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 11 september 2021 - 11:17 schreef AkaS het volgende:
Tja, grappig is dat toch. Iedereen is het er over eens dat we een goede selectie hebben.

De meeste raken geirriteerd als je aangeeft ten Hag geen goede trainer te vinden.

En toch is er weinig vertrouwen in een ruime winst op nummer laatst.

Ergens klopt er iets niet qua logica.

Of de meerderheid roept maar wat dat de selectie zo goed is.
Of ze weten eigenlijk best dat ten Hag ruk is.
Of hebben toch niet zoveel voetbalverstand als ze denken.

Mijn inziens, met een goede selectie en een goede trainer die dus behalve de juiste opstelling met tactiek, ook de spelers kan raken. Moet Zwolle met 0 tegen 5 oprolle!

En zelfs met deze selectie moet het kunnen puur obv kwaliteit en een ruktrainer hahaha
Mooi dat je ook direct bepaald dat het maar drie redenen kan hebben.

Zouden mensen ook gewoon realistisch maar voorzichtig kunnen zijn? Weten dat we nog niet heel stabiel zijn, je drie basis spelers gaat missen en diezelfde nummer laatst toch ergens een paar stappen voorwaarts moet gaan maken omdat ze dat ook aan hun stand verplicht zijn.

En natuurlijk moet Ajax winnen. Maar zo simpel als jij het stelt moet je altijd van de onderste twaalf winnen. Maar dat gebeurt gewoon niet altijd.

Ik verwacht dus ook dat Ajax wint en ga daar ook gewoon vanuit. Pec is alleen voetballend niet altijd een makkelijke tegenstander geweest.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 11 september 2021 - 13:20   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 11 september 2021 - 11:17 schreef AkaS het volgende:
Tja, grappig is dat toch. Iedereen is het er over eens dat we een goede selectie hebben.

De meeste raken geirriteerd als je aangeeft ten Hag geen goede trainer te vinden.

En toch is er weinig vertrouwen in een ruime winst op nummer laatst.

Ergens klopt er iets niet qua logica.

Of de meerderheid roept maar wat dat de selectie zo goed is.
Of ze weten eigenlijk best dat ten Hag ruk is.
Of hebben toch niet zoveel voetbalverstand als ze denken.

Mijn inziens, met een goede selectie en een goede trainer die dus behalve de juiste opstelling met tactiek, ook de spelers kan raken. Moet Zwolle met 0 tegen 5 oprolle!

En zelfs met deze selectie moet het kunnen puur obv kwaliteit en een ruktrainer hahaha
De spelers kan je niet een heel jaar raken, zelfs van Gaal niet.
Ook die is weleens weg gestuurd.

Destijds in de finale vd beker, toen dachten ze ook onder een andere (kut)trainer ;-) dat varkentje gaan we even wassen...

Dit soort wedstrijden heeft niks met welke trainer dan ook te maken, het zit meestal in de koppies van de spelers, gaan ze als juffrouwen of als kerels voetballen.

Je kan ze als trainer gemotiveerd toespreken maar dat zijn ze na een aantal minuten al kwijt.

Maar goed het is hier bekend hoe jij deze trainer ziet, zo lang Overmars het maar blijft zien vind ik veel belangrijker.

Ik denk dat die er beter zicht op hebt
nummer10
 nummer10 - zaterdag 11 september 2021 - 13:28   quote  deeplink  
Tjah en zelfs overmars heeft al eens in een interview aangegeven dat tenhag wel de poppetjes op de juiste plaats moest blijven neerzetten (vorig seizoen) toen het totaal niet liep zoals het zou moeten
AkaS
 AkaS - zaterdag 11 september 2021 - 13:37   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 11 september 2021 - 11:59 schreef remco k het volgende:

[..]

Mooi dat je ook direct bepaald dat het maar drie redenen kan hebben.

Zouden mensen ook gewoon realistisch maar voorzichtig kunnen zijn? Weten dat we nog niet heel stabiel zijn, je drie basis spelers gaat missen en diezelfde nummer laatst toch ergens een paar stappen voorwaarts moet gaan maken omdat ze dat ook aan hun stand verplicht zijn.

En natuurlijk moet Ajax winnen. Maar zo simpel als jij het stelt moet je altijd van de onderste twaalf winnen. Maar dat gebeurt gewoon niet altijd.

Ik verwacht dus ook dat Ajax wint en ga daar ook gewoon vanuit. Pec is alleen voetballend niet altijd een makkelijke tegenstander geweest.
Vandaag is ieder geval geen dag om punten te laten liggen. Vandaag moet er geleverd worden. En de trainer moet zijn spelers raken ,-)
AkaS
 AkaS - zaterdag 11 september 2021 - 13:40   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 11 september 2021 - 13:28 schreef nummer10 het volgende:
Tjah en zelfs overmars heeft al eens in een interview aangegeven dat tenhag wel de poppetjes op de juiste plaats moest blijven neerzetten (vorig seizoen) toen het totaal niet liep zoals het zou moeten
Ja, dat was toen wel een fijne bevestiging. Omdat toen ik dat vond en ventileerde er de nodige kritiek kwam.

Maar goed Overmars gaat ook weer dezelfde fout maken en veel te laat met Gravenberch om tafel voor verlenging! Ook dat zag ik al een tijdje aankomen.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 11 september 2021 - 14:13   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 11 september 2021 - 13:28 schreef nummer10 het volgende:
Tjah en zelfs overmars heeft al eens in een interview aangegeven dat tenhag wel de poppetjes op de juiste plaats moest blijven neerzetten (vorig seizoen) toen het totaal niet liep zoals het zou moeten
Klopt, maar dat wil niet zeggen dat hij er niets van kan, is overigens al 2 seizoenen geleden toen de reservebank niet zo goed gevuld was als nu.
Dan wil je dat sommige spelers ook op andere posities kunnen spelen.
Je moet dan wat uit proberen.

Alvarez gehaald als centrale verdediger gloreert nu op het middenveld.
Rensch en Timber zijn fantastisch binnen gehaald van Jong Ajax door hem.

Je kan wel goede spelers hebben maar dan heb je nog geen goed elftal.
Dat geeft ten Hag wel goed voor elkaar gekregen.
Hoe er pijlsnel gecombineerd wordt komt toch van hem

Zo is er over iedere trainer wat te vinden, zijn er altijd voor en nadelen.
Ik zal niet zeggen dat ten Hag geen steken laat vallen maar wie niet.

Probeer ook eens te kijken wat hij wel goed doet
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 11 september 2021 - 14:14   quote  deeplink  
1-4
remco k
 remco k - zaterdag 11 september 2021 - 15:56   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 11 september 2021 - 13:28 schreef nummer10 het volgende:
Tjah en zelfs overmars heeft al eens in een interview aangegeven dat tenhag wel de poppetjes op de juiste plaats moest blijven neerzetten (vorig seizoen) toen het totaal niet liep zoals het zou moeten
Dus?
remco k
 remco k - zaterdag 11 september 2021 - 15:57   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 11 september 2021 - 13:37 schreef AkaS het volgende:

[..]

Vandaag is ieder geval geen dag om punten te laten liggen. Vandaag moet er geleverd worden. En de trainer moet zijn spelers raken ,-)
Maar als hij vanavond wint en de spelers goed geraakt heeft komt dat positief niet door hem?
remco k
 remco k - zaterdag 11 september 2021 - 15:58   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 11 september 2021 - 13:40 schreef AkaS het volgende:

[..]

Ja, dat was toen wel een fijne bevestiging. Omdat toen ik dat vond en ventileerde er de nodige kritiek kwam.

Maar goed Overmars gaat ook weer dezelfde fout maken en veel te laat met Gravenberch om tafel voor verlenging! Ook dat zag ik al een tijdje aankomen.
Daar zijn al meerdere gesprekken gevoerd, dit is door Gravenberg en overmars bevestigd. Er is alleen nog geen definitieve aanbieding, dit is in de praktijk vaak gewoon heel logisch omdat je in gesprek blijft totdat het ploft of je er uit bent.
remco k
 remco k - zaterdag 11 september 2021 - 17:51   quote  deeplink  
Ook Stekelenburg er niet bij.

Elftal op 4 plekken anders
remco k
 remco k - zaterdag 11 september 2021 - 18:59   quote  deeplink  
Berghuis goed vooralsnog op 10.
remco k
 remco k - zaterdag 11 september 2021 - 18:59   quote  deeplink  
Tadic eigenlijk de enige die gewoon niet goed is. De rest speet tot nu toe echt prima.
remco k
 remco k - zaterdag 11 september 2021 - 19:06   quote  deeplink  
Eerste kwartier heel goed. Daarna toch al een minuut of 5 wat ingekakt.
remco k
 remco k - zaterdag 11 september 2021 - 19:13   quote  deeplink  
Inmiddels al 10 minuten gewoon slecht en wordt het steeds moeilijker.
remco k
 remco k - zaterdag 11 september 2021 - 19:14   quote  deeplink  
Hoppa. Die was hard nodig. Tadic berghuis en Haller erg goed bij die goal.
remco k
 remco k - zaterdag 11 september 2021 - 19:25   quote  deeplink  
Gravenberg erg egoïstisch. Kan al twee keer die bal op de 11 neerleggen bij Berghuis en schiet beide keren gewoon zelf en kansloos naast.
Loetje
 Loetje - zaterdag 11 september 2021 - 19:33   quote  deeplink  
Overal genomen een matige eerste helft.

Ajax begon heel goed, kwamen constant goed door alleen was er vaak een betere eindpass mogelijk. Daarna kakte Ajax in. Regelmatig verkeerd in de omschakeling en matig in de eerste fase van de opbouw.

Uit het niets de goal en erna is het aanmodderen, zonder er iets gebeurd. Met slechts 0-1 is dat link.

Ik vind Tadic heel matig spelen, behoudens de assist op de assist. Berghuis harstikke goed.

Toch oppassen voor het Twente scenario. Dit is wel ietsje beter, maar het moet wel echt beter. Eén momentje komt er altijd

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 11 september 2021 door Loetje --
Eide
 Eide - zaterdag 11 september 2021 - 19:34   quote  deeplink  
Antony eraf, Neres erbij wat mij betreft. Verder niemand echt lekker op dreef, behalve Berghuis. Die bevalt mij op 10 beter dan op linksbuiten.
remco k
 remco k - zaterdag 11 september 2021 - 19:38   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 11 september 2021 - 19:34 schreef Eide het volgende:
Antony eraf, Neres erbij wat mij betreft. Verder niemand echt lekker op dreef, behalve Berghuis. Die bevalt mij op 10 beter dan op linksbuiten.
Berghuis en Haller speelden beiden het eerste kwartier best makkelijk samen. Daarna op de goal na niet meer gezien maar Berghuis inderdaad de beste deze eerste helft.
Loetje
 Loetje - zaterdag 11 september 2021 - 19:46   quote  deeplink  
Wat mij betreft een logische wissel.

Niet qua algemene vorm. Maar Antony niet heel goed vandaag en heeft al geel.
remco k
 remco k - zaterdag 11 september 2021 - 20:07   quote  deeplink  
Echt hoog tijd voor een tweede.
remco k
 remco k - zaterdag 11 september 2021 - 20:10   quote  deeplink  
Knappe goal van Haller. Sterk hoor.
Eide
 Eide - zaterdag 11 september 2021 - 20:33   quote  deeplink  
0-2 is geen gekke uitslag tegen dit ultradefensieve Zwolle. Die hadden pas 4 goals tegen.
remco k
 remco k - zaterdag 11 september 2021 - 20:35   quote  deeplink  
Geen hoogstaande wedstrijd. Maar uiteindelijk wel een prima overwinning zonder echt in de problemen te komen.

Hem betere tegenstanders moet het wel een stuk scherper dan dit.

Haller de beste man door zijn twee goals. berghuis speelde prima op 10 en Nerres viel een stuk bedrijviger in dan anders.
Loetje
 Loetje - zaterdag 11 september 2021 - 20:42   quote  deeplink  
Tsja, 3 fijne puntjes en daar is voor mij alles wel mee gezegd. Ajax zelden in de problemen geweest, dat is het positieve en verder gooi ik het maar op de excuses dat er een interlandweek tussen heeft gezeten, Sporting voor de deur staat en je 4 spelers miste. Maar verder is dit aan de bal op alle facetten Ajax onwaardig.

Mag ik zeggen dat Haller prima was? Ik vind van wel! Redelijk balvast, hield bij als het moet, 2 goals en loopacties waren goed, ook voor de anderen.

Berghuis ook prima en in mijn optiek had onze slechtste man dan ook gewisseld moeten worden, namelijk Tadic. Die heeft echt niets goeds gedaan.

Neres viel een keertje redelijk in, ook wel eens fijn voor hem.

Verder vond ik Gravenberch weer eens ontzettend laconiek.

Één speler wil ik er nog uithalen, en niet omdat hij een wereldpot speelde maar in zijn algemeen. Jurrien Timber... Aanvallend vind ik hem niet goed, maar wat een rust straalt die gozer uit terwijl die nog zo jong is. Amper fouten, is slim en doet eigenlijk altijd wat hij moet doen.

En verder weet iedereen dat het beter moet omdat we anders heel snel op ons gat liggen
Loetje
 Loetje - zaterdag 11 september 2021 - 20:45   quote  deeplink  
Zit overigens nog even die opstelling van Besiktas vandaag te kijken. Maar die hebben met Pjanic, Ghezzal en Batshuayi toch een paar ontiegelijk goede spelers lopen. Herinner me nog dat Ajax het heel lastig had in de ArenA tegen Batshuayi een paar jaar geleden. Denk dat dat de sterkste tegenstander uit pot 4 is die we in jaren hebben gehad.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 11 september 2021 - 21:11   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 11 september 2021 - 20:45 schreef Loetje het volgende:
Zit overigens nog even die opstelling van Besiktas vandaag te kijken. Maar die hebben met Pjanic, Ghezzal en Batshuayi toch een paar ontiegelijk goede spelers lopen. Herinner me nog dat Ajax het heel lastig had in de ArenA tegen Batshuayi een paar jaar geleden. Denk dat dat de sterkste tegenstander uit pot 4 is die we in jaren hebben gehad.
Da's niet te hopen want we winnen ook niet zo maar van Sporting en van de duitsers..
Loetje
 Loetje - zaterdag 11 september 2021 - 21:42   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 11 september 2021 - 21:11 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Da's niet te hopen want we winnen ook niet zo maar van Sporting en van de duitsers..
Logisch toch? Dortmund is subtop en Sporting is min of meer gelijk aan ons.

Gaat een poule worden waar iedereen door kan en iedereen eruit kan vliegen.

Sluit echt niet uit dat Dortmund woensdag meteen koppie onder gaat in Turkeije hoor
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 11 september 2021 - 22:48   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 11 september 2021 - 21:42 schreef Loetje het volgende:

[..]

Logisch toch? Dortmund is subtop en Sporting is min of meer gelijk aan ons.

Gaat een poule worden waar iedereen door kan en iedereen eruit kan vliegen.

Sluit echt niet uit dat Dortmund woensdag meteen koppie onder gaat in Turkeije hoor
Zou makkelijk kunnen, ik heb die Turken niet zien spelen.
Ben benieuwd of Ajax verder is dan vorig seizoen
Onze Ajax
 Onze Ajax - zaterdag 11 september 2021 - 23:09   quote  deeplink  
Ik had begrepen dat we in 35 minuten tijd al op 0 - 2 hadden kunnen staan.
De tweede helft was matig maar toch dat het 0 - 2 is geworden.
Uit spelen tegen PEC blijft heel vaak moeilijk
Gelukkig maar dat de drie punten binnen zijn.
nummer10
 nummer10 - zondag 12 september 2021 - 00:58   quote  deeplink  
Geen kut van gezien Ivm omstandigheden.. ga het morgen even bekijken.. blij met de punten overigens
Eide
 Eide - zondag 12 september 2021 - 08:15   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 11 september 2021 - 23:09 schreef Onze Ajax het volgende:
Ik had begrepen dat we in 35 minuten tijd al op 0 - 2 hadden kunnen staan.
De tweede helft was matig maar toch dat het 0 - 2 is geworden.
Uit spelen tegen PEC blijft heel vaak moeilijk
Gelukkig maar dat de drie punten binnen zijn.
PEC is een nare counterploeg dit seizoen. Ze scoren alleen niet. Ze krijgen niet veel tegen dus is 0-2 op zich geen rare uitslag. Ajax was alleen heel erg slordig.
AkaS
 AkaS - zondag 12 september 2021 - 09:08   quote  deeplink  
Dat pec is écht een heel arm team met een povere voorhoede.

Dat gaat helemaal niets worden.

Wat Ajax betreft... Ben echt heel benieuwd wie waar komt te spelen tegen Sporting...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 12 september 2021 door AkaS --
p111
 p111 - zondag 12 september 2021 - 11:00   quote  deeplink  
Een matige wedstrijd tegen een moeilijk PEC wat vorig jaar ook maar 0-2 werd.Blind was dramatisch slordig en Gravenberch/ matig/ Tadic matig Antony matig.Ten hag matig.(te laat wissels).Berghuis/Haller/Mazra/Neres/Alvarez/Timber/Rensch prima.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3166
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: PEC Zwolle - Ajax (zaterdag 11 september 2021, 18:45); 0 - 2









0.0182569