BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Sporting Portugal - Ajax (woensdag 15-09-2021, 21.00 uur) Champions League 1-5

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Loetje
 Loetje - zondag 12 september 2021 - 00:49   quote  deeplink  
96c184acc2cfdcf5f3df60d00923f134.jpg

Datum en tijdstip: Woensdag 15 september 2021, 21.00 uur
Locatie: Estádio José Alvalade, Lissabon
Scheidsrechter: N.n.b
Competitie: UEFA Champions League

De wedstrijd
Het is weer zover, de Champions staat op het punt van beginnen. Ajax opent komende woensdag haar miljoenenbal in Lissabon op bezoek bij Sporting.

Ajax is dit jaar ingedeeld in een zeer interessante poule. Ajax werd gekoppeld aan Borussia Dortmund, Sporting Lissabon en Besiktas. Afgaande op de huidige vorm en recente prestaties van de afgelopen seizoenen, is er in deze poule voor iedereen perspectief en mag er tevens voor iedereen vrees zijn. Dortmund draait al lang niet meer, Sporting zal net als alle Portugese clubs zeer taai zijn en Besiktas haalde afgelopen zomer een aantal zeer sterke spelers. Ajax is intact gebleven en mag laten zien dat het verder is als team. Toch zou het puur op papier wat betreft de 2e plaats moeten gaan tussen Sporting en Ajax. In dat kader is deze wedstrijd ook direct cruciaal te noemen.

Tevens is het een wedstrijd tussen de kampioen van Portugal en die van Nederland. Ajax staat 2e in Nederland met 2 punten achter op PSV, Sporting staat gedeeld 2e met 4 punten achter op Benfica.

Wedstrijden 1e speelronde poule C:
Sporting Portugal - AJAX
Besiktas - Borussia Dortmund

96c184acc2cfdcf5f3df60d00923f134-1.jpg

Onze tegenstander, Sporting Portugal
Zoals al gezegd, Sporting is de huidige kampioen van Portugal. Een kampioenschap die een beetje te vergelijken was met die van Feyenoord in 16/17. Na 18 jaar werden ze weer kampioen en uitgerekend voor Sporting in een seizoen zonder publiek.

Sporting speelt in een 5-3-2 systeem en in balbezit eigenlijk 3-4-3 met 2 ontzettend hoge en snelle backs. Pedro Porro en Ruben Vinagre zullen dan waarschijnlijk ook met regelmaat te zien zijn. Het is een ploeg met ontzettend veel snelheid en zal het vermoedelijk daarvan ook moeten gaan hebben tegen Ajax. Overigens, van een duel is men ook niet vies. Als het moet gaat de botte bijl erin en schroomt het niet om tegen de nodige gele kaarten aan te lopen.

Sterspeler is normaliter Pedro Goncalves. Overigens ontbrak hij dit weekend in de topper tegen FC Porto, die met 1-1 gelijk werd gespeeld in Lissabon. Goncalves is eigenlijk de opvolger van Bruno Fernándes, die enkele jaren geleden succesvol richting Manchester United is gegaan.

Een kleine 2 jaar geleden speelden de Portugezen in de Europa League nog thuis tegen PSV en won het met 4-0.

96c184acc2cfdcf5f3df60d00923f134-2.jpg

Ons aller Ajax
Dan het belangrijkste, ons aller Ajax. Maar eigenlijk is het best lastig op dit moment over Ajax te schrijven want ik heb totaal geen idee waar het staat.

Ajax kende een lastige voorbereiding. Niet eens zozeer qua resultaat, op de harde nederlaag in de Johan Cruijffschaal tegen PSV na dan. Maar de selectie was gewoon niet intact en de spelers die later teruggekeerd zijn, waren niet fit.

In de competitie is het evengoed zeer wisselvallig. Goede eerste 30 minuten tegen NEC, een puike pot tegen Vitesse en een zeer zwakke uitwedstrijd tegen FC Twente. Ook PEC uit was dit weekend verre van goed, maar in tegenstelling tot de wedstrijd in Enschede, leverde dit wél 3 punten op.

Toch lijkt de opstelling voor dit jaar er wel te staan. Stekelenburg lijkt de 1e doelman en Jay Gorter zou gedurende het seizoen wel eens dicht tegen het eerste aan kunnen gaan komen.

Achterin lijkt Ten Hag te gaan kiezen voor de opgeleefde Noussair Mazraoui, Jurrien Timber, Lissandro Martinez en Daley Blind. Die laatste is nog niet in beste doen. Daarachter zullen Devyne Rensch en Perr Schuurs gaan loeren op hun kans. Ook voor Tagliafico zal het aanpoten worden om nog basisspeler te zijn.

Het middenveld lijkt opnieuw te gaan bestaan uit Alvarez, die van onschatbare waarde is voor Ajax, Ryan Gravenberch en Davy Klaassen. Hopelijk is die laatste woensdag wel fit. Tevens zal Ajax daar hopen op een sterke terugkeer van Mohammed Kudus, die toch wel laat zien echt wel te kunnen voetballen.

Voorin heeft Ten Hag een overvloed aan keuzes maar lijkt de voorkeur te gaan naar Antony, Haller en Tadic. Neres, Berghuis en nieuwkomer Daramy zullen dan ook geregeld als vaste invallers te zien gaan zijn. En dan heeft men Danilo ook nog.

Waar Ajax staat, gaan we woensdag zien!

Tot slot
Tot slot staan we even stil bij de absolute man of the match vandaag, Sebastien Haller. De eerste Ajacied ooit met 4 goals in de Champions League!

96c184acc2cfdcf5f3df60d00923f134-10.jpg

Ik wens iedereen een machtig mooie Europese avond toe en tot ons aller Ajax!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 19 oktober 2021 door Loetje --
Eide
 Eide - zondag 12 september 2021 - 08:16   quote  deeplink  
Goed bezig Loetje!
AkaS
 AkaS - zondag 12 september 2021 - 09:17   quote  deeplink  
Mooi Loetje.

Wist niet dat er zoveel snelheid in de ploeg zat.

Ben benieuwd hoe Blind zich staande gaat houden. Zijn rugdekking zal goed verzorgt moeren worden. Hoop op een 1-2 overwinning van Ajax. En een overwinning van Dortmund, gelijk mag ook :-)
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 12 september 2021 - 09:52   quote  deeplink  
Prachtig weer Loetje!

Ik denk niet dat Haller zal spelen, vermoed Tadic in de spits.
Neres op links en Klaassen op 10.
Al weet je het met onze trainer nooit..

Ajax speelt zijn beste wedstrijden uit dus ik hoop op een kleine overwinning

1-2
AkaS
 AkaS - zondag 12 september 2021 - 11:11   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 september 2021 - 09:52 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Prachtig weer Loetje!

Ik denk niet dat Haller zal spelen, vermoed Tadic in de spits.
Neres op links en Klaassen op 10.
Al weet je het met onze trainer nooit..

Ajax speelt zijn beste wedstrijden uit dus ik hoop op een kleine overwinning

1-2
Ik zou het toejuichen, maar geloof nooit dat ten Hag de ballen heeft om zijn eigen doorgedrukte aankoop van 22,5mln euro te passeren.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 12 september 2021 - 12:00   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 september 2021 - 11:11 schreef AkaS het volgende:

[..]

Ik zou het toejuichen, maar geloof nooit dat ten Hag de ballen heeft om zijn eigen doorgedrukte aankoop van 22,5mln euro te passeren.
In een thuiswedstrijd Haller opstellen, in een C.L. uitwedstrijd zou ik dit niet doen.
Dan speel je meer van uit de verdediging, moet je voorin snelheid hebben, dan is het jammer dat we Brobbey niet meer hebben, dan maar Tadic.

Ik ben idd bang dat hij voor Haller kiest
p111
 p111 - zondag 12 september 2021 - 12:30   quote  deeplink  
We gaan het zien,ben al blij met een gelijkspel.
remco k
 remco k - zondag 12 september 2021 - 13:34   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 september 2021 - 09:52 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Prachtig weer Loetje!

Ik denk niet dat Haller zal spelen, vermoed Tadic in de spits.
Neres op links en Klaassen op 10.
Al weet je het met onze trainer nooit..

Ajax speelt zijn beste wedstrijden uit dus ik hoop op een kleine overwinning

1-2
Daar geloof ik totaal niets van Haller is buiten de boot gevallen Europees gezien afgelopen seizoen. Die gaat echt gewoon spelen.
remco k
 remco k - zondag 12 september 2021 - 13:34   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 september 2021 - 11:11 schreef AkaS het volgende:

[..]

Ik zou het toejuichen, maar geloof nooit dat ten Hag de ballen heeft om zijn eigen doorgedrukte aankoop van 22,5mln euro te passeren.
En waarom ook. De afgelopen twee wedstrijden bij de beste mensen van Ajax. En de huidige top scoorde. Die ga je dan toch niet passeren?
remco k
 remco k - zondag 12 september 2021 - 13:36   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 september 2021 - 12:00 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

In een thuiswedstrijd Haller opstellen, in een C.L. uitwedstrijd zou ik dit niet doen.
Dan speel je meer van uit de verdediging, moet je voorin snelheid hebben, dan is het jammer dat we Brobbey niet meer hebben, dan maar Tadic.

Ik ben idd bang dat hij voor Haller kiest
Ajax gaat ook daar echt het spel moeten maken. Daar heeft Sporting helemaal geen belang bij en die spelen normaal ook op de counter.

Grote kans dat die zich met drie Centralen helemaal ingraven. Dan heb je niks aan die snelheid.
Onze Ajax
 Onze Ajax - zondag 12 september 2021 - 18:06   quote  deeplink  
Kan gelijk opgaan.
Zo goed speelde Sporting ook weer niet.

Het zal er om wagen wie de heft in hand durft te nemen.
Ik gok op gelijkspel, anders 0 - 1 of 1 - 2.

Het zal de vorm van de dag wel zijn wie dan het beste is.
Loetje
 Loetje - dinsdag 14 september 2021 - 00:20   quote  deeplink  
Volgens De Telegraaf mist Davy Klaassen de wedstrijd. In principe mis je dus je beide nummers 10. Klaassen en Kudus kunnen beiden niet spelen, waarbij de laatste opnieuw onverklaarbaar lang wegvalt.

Dan zal het denk ik Berghuis worden. Maar een pot als deze eist zeer veel arbeid van je nummer 10.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 14 september 2021 - 13:00   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 14 september 2021 - 00:20 schreef Loetje het volgende:
Volgens De Telegraaf mist Davy Klaassen de wedstrijd. In principe mis je dus je beide nummers 10. Klaassen en Kudus kunnen beiden niet spelen, waarbij de laatste opnieuw onverklaarbaar lang wegvalt.

Dan zal het denk ik Berghuis worden. Maar een pot als deze eist zeer veel arbeid van je nummer 10.
Niet best bericht, laten we het hopen dat Berghuis uitblinkt
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 14 september 2021 - 13:02   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 september 2021 - 13:36 schreef remco k het volgende:

[..]

Ajax gaat ook daar echt het spel moeten maken. Daar heeft Sporting helemaal geen belang bij en die spelen normaal ook op de counter.

Grote kans dat die zich met drie Centralen helemaal ingraven. Dan heb je niks aan die snelheid.
Speelt Sporting idd op de counter dan speelt Gallery zeer zeker
Onze Ajax
 Onze Ajax - dinsdag 14 september 2021 - 13:06   quote  deeplink  
Ben heel erg benieuwd hoe het zonder Davy gaat.
Het is wel een slok op een borrel, maar niet onmogelijk.
Sjaakgroen
 Sjaakgroen - dinsdag 14 september 2021 - 13:19   quote  deeplink  
Neres heeft geloof ik ook wel eens op tien gestaan, maar het zal idd berghuis worden waarschijnlijk. Tenzij ten Hag iets 'geniaals' verzint
Eide
 Eide - dinsdag 14 september 2021 - 17:00   quote  deeplink  
Met deze twintig spelers reist Ajax naar Lissabon

Ajax 1 wacht een nieuw avontuur in de UEFA Champions League. De Ajacieden van Erik ten Hag reisden dinsdag af naar Portugal voor het openingsduel met Sporting CP. De hoofdtrainer selecteerde twintig Ajacieden voor het eerste Champions League-duel in 2021/2022.

Davy Klaassen er niet bij. Hij is nog niet fit nadat hij geblesseerd was geraakt in de interlandperiode. Maarten Stekelenburg moest het duel met PEC Zwolle zaterdag ook aan zich voorbij laten gaan. De doelman heeft wel een plek in de wedstrijdselectie voor het CL-duel. Ook Nico Tagliafico en Lisandro Martínez zijn weer terug in het keurkorps van Ten Hag.

Woensdag treden de Ajacieden om 21:00 uur aan voor de eerste krachtmeting in de Champions League. Een kleine twee weken later wacht de eerste Europese thuiswedstrijd. Het Turkse Besiktas is op dinsdag 28 september de tegenstander in de Johan Cruijff ArenA. Borussia Dortmund is Ajax’ derde opponent in CL-poule C.

De selectie:
Remko Pasveer
Maarten Stekelenburg
Jay Gorter
Perr Schuurs
Jurriën Timber
Devyne Rensch
Ryan Gravenberch
Kenneth Taylor
Mohamed Daramy
Steven Berghuis
Daley Blind
Sébastien Haller
Edson Álvarez
Dusan Tadic
David Neres
Danilo
Antony
Nico Tagliafico
Lisandro Martínez
Noussair Mazraoui

Ajax.nl
Loetje
 Loetje - dinsdag 14 september 2021 - 19:09   quote  deeplink  
Sporting net als zaterdag zonder hun sterspeler Concalves
remco k
 remco k - dinsdag 14 september 2021 - 21:27   quote  deeplink  
Nog nooit een Nederlandse club gewonnen in Portugal van Sporting en ze zijn daarnaast al 22 wedstrijden ongeslagen in eigen huis.

Ik ga uit van een verlies partij morgen.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 14 september 2021 - 22:32   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 14 september 2021 - 21:27 schreef remco k het volgende:
Nog nooit een Nederlandse club gewonnen in Portugal van Sporting en ze zijn daarnaast al 22 wedstrijden ongeslagen in eigen huis.

Ik ga uit van een verlies partij morgen.
Heb er ook een hard hoofd in maar mocht iedereen in vorm zijn dan is een gelijkspel haalbaar!
nummer10
 nummer10 - dinsdag 14 september 2021 - 23:30   quote  deeplink  
gorter
mazz timber martinez taqi
gravenberch alvarez
berghuis
anthony tadic neres

nog steeds leuk dat haller zijn doelpuntjes maakt, maar voetballend sta je met 10 man grootste deel van de wedstrijd.. en nee geen fan van berghuis op 10 echter hebben we nu even geen andere 10

mjah gaat niet gebeuren helaas

hoop dat ze me verbazen

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 14 september 2021 door nummer10 --
remco k
 remco k - woensdag 15 september 2021 - 09:10   quote  deeplink  
In mijn beleving heb je niks aan Tadic op 9 tegen een drie mans centrum, zeker niet als Berghuis je 10 is, en je niet Klaassen of vd Beek als fysiek en slim lopende jongens rondom je heen hebt.
nummer10
 nummer10 - woensdag 15 september 2021 - 09:40   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 15 september 2021 - 09:10 schreef remco k het volgende:
In mijn beleving heb je niks aan Tadic op 9 tegen een drie mans centrum, zeker niet als Berghuis je 10 is, en je niet Klaassen of vd Beek als fysiek en slim lopende jongens rondom je heen hebt.
Als Klaassen kon had ik die voor Berghuis gekozen mjah helaas niet mogelijk vandaag.. we gaan het beleven vanavond! Heb er wel enorm veel zin in overigens..
remco k
 remco k - woensdag 15 september 2021 - 09:49   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 15 september 2021 - 09:40 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Als Klaassen kon had ik die voor Berghuis gekozen mjah helaas niet mogelijk vandaag.. we gaan het beleven vanavond! Heb er wel enorm veel zin in overigens..
En zonder Klaassen heb je in mijn beleving niks aan Tadic tegen drie centrale verdedigers
AkaS
 AkaS - woensdag 15 september 2021 - 10:05   quote  deeplink  
Berghuis op 10... Ik begrijp dat dit overmacht is voor ten Hag. Blijft toch balen dat voor
zo´n belangrijke wedstrijd er geëxperimenteerd moet worden. Want Zwolle is natuurlijk geen echte testcase geweest of Berghuis deze positie goed kan inkleden. Tegelijkertijd kan het ook heel goed uitpakken. Hopelijk kan hij het opbrengen om dezelfde werklust die Klaasen op de mat legt, ook neer te leggen.

Het zal een pittig potje worden waarin de restverdediging sluitend moet zijn en Blind goede rugdekking moet krijgen tegen die snelle aanvallers.

Sporting zal met veel interesse de wedstrijd van Ajax Psv hebben bekeken en de rol die Madueke had willen uitnutten.

Spannend!
remco k
 remco k - woensdag 15 september 2021 - 11:19   quote  deeplink  
Doodzonde dat je maar twee man niet maar dat beiden de nummer 1 en 2 van dezelfde positie zijn.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 15 september 2021 - 18:06   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 15 september 2021 - 11:19 schreef remco k het volgende:
Doodzonde dat je maar twee man niet maar dat beiden de nummer 1 en 2 van dezelfde positie zijn.
Ja jammer maar goed Sporting mist natuurlijk ook 3 goede spelers, dit moet geen excuse zijn.
Het grootste gemis zal eerder Stekelenburg zijn, want snap nog steeds niet dat ze grabbelaar Pasveer aangekocht hebben

Nu hebben we twee keepers op leeftijd, geeft dan iets meer geld uit en koopt dan een keeper van 25 a 26 jaar
Passeer in de goal vanavond kan ons fataal worden

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 15 september 2021 door Jack Huntelaar --
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 15 september 2021 - 18:09   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 15 september 2021 - 10:05 schreef AkaS het volgende:
Berghuis op 10... Ik begrijp dat dit overmacht is voor ten Hag. Blijft toch balen dat voor
zo´n belangrijke wedstrijd er geëxperimenteerd moet worden. Want Zwolle is natuurlijk geen echte testcase geweest of Berghuis deze positie goed kan inkleden. Tegelijkertijd kan het ook heel goed uitpakken. Hopelijk kan hij het opbrengen om dezelfde werklust die Klaasen op de mat legt, ook neer te leggen.

Het zal een pittig potje worden waarin de restverdediging sluitend moet zijn en Blind goede rugdekking moet krijgen tegen die snelle aanvallers.

Sporting zal met veel interesse de wedstrijd van Ajax Psv hebben bekeken en de rol die Madueke had willen uitnutten.

Spannend!
Hij had ook Tadic op 10 kunnen zetten, op die positie speelt hij al jaren voor zijn land.
Neres op links en Antony op rechts.
remco k
 remco k - woensdag 15 september 2021 - 19:06   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 15 september 2021 - 18:06 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Ja jammer maar goed Sporting mist natuurlijk ook 3 goede spelers, dit moet geen excuse zijn.
Het grootste gemis zal eerder Stekelenburg zijn, want snap nog steeds niet dat ze grabbelaar Pasveer aangekocht hebben

Nu hebben we twee keepers op leeftijd, geeft dan iets meer geld uit en koopt dan een keeper van 25 a 26 jaar
Passeer in de goal vanavond kan ons fataal worden
Hoezo moet dat geen excuus zijn. Ik vind dat altijd zo gek. Iedere ploeg wordt minder goed als je de belangrijke spelers van een belangrijke positie mist.

Ik vind de leeftijd van onze keepers totaal geen probleem. Voldoende keepers die op deze leeftijd nog gewoon erg goed zijn, Stekelenburg ook gewoon erg goed geweest afgelopen seizoen. Dit seizoen is nog niemand heel erg goed begonnen.
remco k
 remco k - woensdag 15 september 2021 - 19:07   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 15 september 2021 - 18:09 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Hij had ook Tadic op 10 kunnen zetten, op die positie speelt hij al jaren voor zijn land.
Neres op links en Antony op rechts.
Die 10 is een compleet andere positie dan bij Ajax. Ik snap echt niet goed waarom je daar iedere keer mee komt, daar zetten ze bijvoorbeeld amper druk op de tegenstander en wordt er veel meer vanuit de counter gespeeld. Dat is niet eens met elkaar te vergelijken.

Je zou het overigens best eens kunnen proberen hoor, maar niet in zo’n wedstrijd.
Loetje
 Loetje - woensdag 15 september 2021 - 19:08   quote  deeplink  
Dortmund volkomen tegen de verhouding voor bij Besiktas. Dat is dan toch net dat extra schepje kwaliteit dat ze hebben.
Loetje
 Loetje - woensdag 15 september 2021 - 19:10   quote  deeplink  
Ajax in een poule waar je terecht hoop mag hebben, maar het is ook een hele lastige hoor. Gaat niet een pot makkelijk gewonnen worden, denk ik ergens zo.

Vanavond een loodzware poule en op papier je directe concurrent, al moet ik dat nog zien.

Punt voor Ajax zou een verschrikkelijk goed resultaat zijn.

Ajax zonder Stekelenburg en Klaassen.

We moeten er ons maar aan vast houden dat we in de CL nog amper uitwedstrijden verliezen, haha.

Laatste 3 seizoenen maar 1 keer uit verloren in 15 potten.
Loetje
 Loetje - woensdag 15 september 2021 - 19:11   quote  deeplink  
Dan zal dit de opstelling worden denk ik,

Pasveer,
Mazraoui, Timber, Martinez, Blind,
Alvarez, Berghuis, Gravenberch,
Antony, Haller en Tadic.

Vanavond vermoed ik dat Martinez en Alvarez cruciaal gaan zijn.
remco k
 remco k - woensdag 15 september 2021 - 19:44   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 15 september 2021 - 19:11 schreef Loetje het volgende:
Dan zal dit de opstelling worden denk ik,

Pasveer,
Mazraoui, Timber, Martinez, Blind,
Alvarez, Berghuis, Gravenberch,
Antony, Haller en Tadic.

Vanavond vermoed ik dat Martinez en Alvarez cruciaal gaan zijn.
Eens. Ik had Tagliafico ook opgesteld en Blind op de plek van Gravenberg laten spelen naast Alvarez.
Eide
 Eide - woensdag 15 september 2021 - 19:47   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 15 september 2021 - 19:11 schreef Loetje het volgende:
Dan zal dit de opstelling worden denk ik,

Pasveer,
Mazraoui, Timber, Martinez, Blind,
Alvarez, Berghuis, Gravenberch,
Antony, Haller en Tadic.

Vanavond vermoed ik dat Martinez en Alvarez cruciaal gaan zijn.
Bevestigd door Ajax op Twitter. Dit wordt de opstelling.
Onze Ajax
 Onze Ajax - woensdag 15 september 2021 - 20:13   quote  deeplink  
Wel een aderlating dat we Davy missen.
Hij is echt heel belangrijk voor ons.
remco k
 remco k - woensdag 15 september 2021 - 20:46   quote  deeplink  
Ik vermoed een 3-1 nederlaag. Goede reality check.
Loetje
 Loetje - woensdag 15 september 2021 - 20:48   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 15 september 2021 - 20:13 schreef Onze Ajax het volgende:
Wel een aderlating dat we Davy missen.
Hij is echt heel belangrijk voor ons.
Dat loopvermogen van hem, maar ook die 'extra' spits die hij kan zijn, ga je missen.

Berghuis wordt alles of niets vanavond. Die moet goed zijn
Loetje
 Loetje - woensdag 15 september 2021 - 20:49   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 15 september 2021 - 20:46 schreef remco k het volgende:
Ik vermoed een 3-1 nederlaag. Goede reality check.
Ik zou het bezopen vinden als Ajax er 3 tegen krijgt tegen Portugezen. Neem aan dat Ajax niet ook beseft dat het tijd wordt om te pieken.

Maar Portugezen zijn halve Italianen. Dus ik gok op 1-0. Ajax 65% balbezit en nadat ze half in slaap gevallen zijn, scoort Sporting.
Onze Ajax
 Onze Ajax - woensdag 15 september 2021 - 20:50   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 15 september 2021 - 20:48 schreef Loetje het volgende:

[..]

Dat loopvermogen van hem, maar ook die 'extra' spits die hij kan zijn, ga je missen.

Berghuis wordt alles of niets vanavond. Die moet goed zijn
En Berghuis op 10, daar heb ik echt twijfels over.
Loetje
 Loetje - woensdag 15 september 2021 - 20:54   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 15 september 2021 - 20:50 schreef Onze Ajax het volgende:

[..]

En Berghuis op 10, daar heb ik echt twijfels over.
Ik denk de meeste wel vandaag. Maar van onze spelers die daar kunnen spelen, heeft hij daar het meeste in zijn carrière gespeeld. Dus in deze snap ik Ten Hag..
Onze Ajax
 Onze Ajax - woensdag 15 september 2021 - 20:56   quote  deeplink  
SUC6 Allemaal.
nummer10
 nummer10 - woensdag 15 september 2021 - 21:00   quote  deeplink  
Succes allemaal...
Loetje
 Loetje - woensdag 15 september 2021 - 21:00   quote  deeplink  
2 opties vandaag.

Ajax verliest met 1-0.

Of Ajax staat na 15 minuten 2-0 achter door 2 fouten van Pasveer. Die wordt gewisseld en Jay Gorter stopt een pingel. Erna scoort Haller een hattrick en Ajax wint met 2-3.
Loetje
 Loetje - woensdag 15 september 2021 - 21:01   quote  deeplink  
Lekker man, CL met publiek

Enjoy met zeiken alvast hier!
Loetje
 Loetje - woensdag 15 september 2021 - 21:01   quote  deeplink  
0-1!
Loetje
 Loetje - woensdag 15 september 2021 - 21:01   quote  deeplink  
Geen buitenspel?
nummer10
 nummer10 - woensdag 15 september 2021 - 21:02   quote  deeplink  
Leek buitenspel?
Loetje
 Loetje - woensdag 15 september 2021 - 21:02   quote  deeplink  
0-1 Haller.

Dit is nou rekenen op iedere bal. Prima, Hallertje!
Loetje
 Loetje - woensdag 15 september 2021 - 21:02   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 15 september 2021 - 21:02 schreef nummer10 het volgende:
Leek buitenspel?
In de verste verte niet

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5945
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Sporting Portugal - Ajax (woensdag 15-09-2021, 21.00 uur) Champions League 1-5









0.0071721