BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoord legt voorgang Feyenoord city stil na fors hogere bouwkosten

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 06 november 2021 - 15:15   quote  deeplink  
Het-nieuwe-stadion-van-Feyenoord-binnen-Feyenoord-City-Foto-OMA-architecten.jpg

Feyenoord gaat niet meer door met Feyenoord City, het project om een nieuw stadion op Rotterdam Zuid te laten bouwen. Bouwconcern BAM heeft de betrokken partijen laten weten dat de voorwaarden om het stadion te bouwen extreem gewijzigd zijn. Daardoor vindt de Rotterdamse club het niet meer verantwoord om door te gaan met het langlopende stadionproject.

https://www.rijnmond.nl/nieuws/1426977/Feyenoord-heeft-geen-vertrouwen-meer-in-nieuw-stadion-en-stopt-met-Feyenoord-City

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 11 november 2021 door Stylzz --
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 06 november 2021 - 15:27   quote  deeplink  
Hiermee lijkt Stadion Feijenoord failliet te gaan en in handen te komen van Goldman Sachs.
FR-030
 FR-030 - zaterdag 06 november 2021 - 15:45   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 06 november 2021 - 15:27 schreef Stylzz het volgende:
Hiermee lijkt Stadion Feijenoord failliet te gaan en in handen te komen van Goldman Sachs.
Ik denk niet dat de capuchonnetjes zich dat gerealiseerd hebben. GS wil ook zijn geld.

En nu?

Voorlopig stilstand want een plan B heb ik niet gezien en het staal voor renovatie van onze mooie Kuip is ook peperduur en daarvoor is de financiering al helemaal niet zomaar rond.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 06 november 2021 door FR-030 --
kenny
 kenny - zaterdag 06 november 2021 - 15:53   quote  deeplink  
ik zie het ook somber in , zonde dat het allemaal zo is gelopen , die nieuwe kuip had echt geweldig geweest , nu kan je de komende 10 tot 15 jaar in die oude kuip blijven zitten waar al zwaar achterstallig onderhoud aan is
al die reddekuip figuren snappen niet dat dit ons weer achteruit werpt

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 06 november 2021 door kenny --
Bowie
 Bowie - zaterdag 06 november 2021 - 15:55   quote  deeplink  
Top van Feyenoord is genaaid door BAM, die pas begin oktober met enorme kostenstijging kwam, dit met verwijzing naar grondstofprijzen.

Zag vorige week op Spangen de GKL weer, daar moest ik volgens RTV Rijnmond niet veel achter zoeken want hij was samen met van Marwijk uitgenodigd door een sponsor.

Maar toeval bestaat natuurlijk niet, al jaren organiseert van den Herik het verzet tegen Feyenoord City, hij is het gezicht van de stroming die al jaren pleit voor modernisering én uitbreiding capaciteit van de Kuip.

Daarom weet ik bijna zeker dat we de nabije weken meer van Jorien gaan horen en dat 't nog een kwestie van tijd is dat ie weer een rol bij de club krijgt, voor of achter de schermen.
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 06 november 2021 - 16:20   quote  deeplink  
Ik hoop t niet
kenny
 kenny - zaterdag 06 november 2021 - 16:41   quote  deeplink  
ik ook niet
van geil
 van geil - zaterdag 06 november 2021 - 17:01   quote  deeplink  
Was vanaf dag 1 een krankzinnig plan.
Golman Sucks gaat nu nog meer geld zuigen.
En de Kuip is inmiddels nu echt verouderd met veel achterstallig onderhoud.
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 06 november 2021 - 17:08   quote  deeplink  
Niet vanaf dag 1. Maar t heeft veel te lang geduurd. T idee was op zich goed.
T uiteindelijke plan veel te megalomaan
Frobin1974
 Frobin1974 - zaterdag 06 november 2021 - 18:02   quote  deeplink  
Waarom wees eigenlijk vanaf dag 1 alles erop dat dit geweldig zou gaan mislukken???
Persoonlijk vond ik het jammer voor de benodigde vooruitgang van de club. Tevens hoop ik nu dat ze onze Kuip zo gaan pimpen dat de MOAS nog vele mooie jaren de gastvrouw mag zijn van ons Feyenoord!!

Come on Feyenoord!!
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 06 november 2021 - 18:06   quote  deeplink  
Binnenkort spelen we in de Goldman Sachs ArenA
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 06 november 2021 - 18:12   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 06 november 2021 - 18:06 schreef Stylzz het volgende:
Binnenkort spelen we in de Goldman Sachs ArenA
Oh ja. We hebben dus nog een lening lopen daar nu.
De business Seats zijn ook verpand aan GS.
En we moeten 20 miljoen boete betalen aan GS omdat t project niet doorgaat.

En er zijn nu supporters die dit letterlijk gaan vieren vanavond om 1908 bij de Kuip, straks dus Goldman Sachs ArenA..

Bizar.
Bowie
 Bowie - zaterdag 06 november 2021 - 18:18   quote  deeplink  
En de situatie zoals je die schetst Stylzz, lijkt die niet verdomd veel op de 1e keer dat GKL de club redde, alleen toen met de naam HCS ipv Goldman.
Bowie
 Bowie - zaterdag 06 november 2021 - 18:22   quote  deeplink  
Voor de jongeren onder ons.
HCS was een automatiseringsbedrijf met grote plannen, voor zichzelf maar ook voor Feyenoord.
Kwam toen een constructie waarin GCS de club financierde, van loon voor de grasman tot alle aankopen van 't elftal, hierbij was de Kuip het onderpand.

En toen donderde HCS op de aandelenvloer, ging plots bijna failliet en tsja dan hadden ze de Kuip aangegrepen, maar toen kwam GKL die persoonlijk de club qua financiering overnam en hierdoor de rol van HCS, oa shirtsponsor, gelijk overnam.
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 06 november 2021 - 18:28   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 06 november 2021 - 18:18 schreef Bowie het volgende:
En de situatie zoals je die schetst Stylzz, lijkt die niet verdomd veel op de 1e keer dat GKL de club redde, alleen toen met de naam HCS ipv Goldman.
Nee niet echt.
Toen was t stadion bijna leeg.
De prestaties dramatisch. Ging toen om een begrotingstekort van een miljoen of 6 gulden.
Heeft Feyenoord niet best achtergelaten.
Was wel een fantastisch boegbeeld als voorzitter. Heeft veel goed gedaan en Feyenoord gered.
Maar dat kwam eigenlijk ook door de ommekeer bij PSV. De rest is geschiedenis
kenny
 kenny - zaterdag 06 november 2021 - 18:28   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 06 november 2021 - 18:12 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Oh ja. We hebben dus nog een lening lopen daar nu.
De business Seats zijn ook verpand aan GS.
En we moeten 20 miljoen boete betalen aan GS omdat t project niet doorgaat.

En er zijn nu supporters die dit letterlijk gaan vieren vanavond om 1908 bij de Kuip, straks dus Goldman Sachs ArenA..

Bizar.
inderdaad bizar , hoe hersenloos kan je wezen om nu een feestje te gaan bouwen bij de kuip
MMM
 MMM - zaterdag 06 november 2021 - 19:22   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 06 november 2021 - 18:12 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Oh ja. We hebben dus nog een lening lopen daar nu.
De business Seats zijn ook verpand aan GS.
En we moeten 20 miljoen boete betalen aan GS omdat t project niet doorgaat.

En er zijn nu supporters die dit letterlijk gaan vieren vanavond om 1908 bij de Kuip, straks dus Goldman Sachs ArenA..

Bizar.
Met dank aan een paar incapabele bestuurders. Ik mag hopen dat al deze verantwoordelijken hun conclusies trekken.
MMM
 MMM - zaterdag 06 november 2021 - 19:23   quote  deeplink  
Geweldig nieuws dat we eindelijk kappen met dit achterlijke en megalomane plan. Dit plan is niet het beste voor Feyenoord.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 06 november 2021 door MMM --
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 06 november 2021 - 19:24   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 06 november 2021 - 18:12 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Oh ja. We hebben dus nog een lening lopen daar nu.
De business Seats zijn ook verpand aan GS.
En we moeten 20 miljoen boete betalen aan GS omdat t project niet doorgaat.

En er zijn nu supporters die dit letterlijk gaan vieren vanavond om 1908 bij de Kuip, straks dus Goldman Sachs ArenA..

Bizar.
Mooi feestje

EA156306-8-E48-4457-9-EC1-3-CDAB6-B5711-D.jpg
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 06 november 2021 - 19:28   quote  deeplink  
Fantastisch
MMM
 MMM - zaterdag 06 november 2021 - 19:33   quote  deeplink  
Ik snap de vreugde wel dat de Kuip behouden blijft, daar gaat het ze om.

Dat er door wanbeleid nog heel veel ellende achterblijft is een ander verhaal.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 06 november 2021 door MMM --
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 06 november 2021 - 19:34   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 06 november 2021 - 19:33 schreef MMM het volgende:
Ik snap de vreugde wel dat de Kuip behouden blijft, daar gaat het op.

Dat er door wanbeleid nog heel veel ellende achterblijft is een ander verhaal.
Benieuwd wie GS erin gaat laten spelen en wat ze met t geld gaan doen.
bijft007
 bijft007 - zaterdag 06 november 2021 - 19:50   quote  deeplink  
Eigenlijk hartstikke treurig dit nieuws is mijn mening, vrees dat je alleen met nieuw onderkomen echt op eigen voet komende jaren weer echt de nlse en mogelijk weer erbuiten had kunnen bestormen, dmv meer inkomsten zonder verkopen of prestaties
bijft007
 bijft007 - zaterdag 06 november 2021 - 19:54   quote  deeplink  
Snap de gevoelens voor onze tempel uiteraard ook weer wel, maar als je echt verder wilt, had t zeker beter geweest, maar uiteraard niet tegen elke prijs een nieuw onderkomen,vrees dat de kuip teveel vernieuwd of gemoderniseerd moet worden om het zelfde resultaat te behalen
ar
 ar - zaterdag 06 november 2021 - 20:44   quote  deeplink  
Gelukkig kostte dit onderzoekje ongeveer een schamele € 25.000.000..
Wat is dan nog een vuurwerkboete hé.. ach wat maakt het allemaal uit, de aansluiting naar de top kun je weer uit je hoofd zetten. Voor altijd CULT.
Maar morgen gezellig weer naar dat oude ding.
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 06 november 2021 - 20:47   quote  deeplink  
T merendeel van de fakkelaars vindt dat best
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 06 november 2021 - 20:49   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 06 november 2021 - 20:47 schreef Stylzz het volgende:
T merendeel van de fakkelaars vindt dat best
https://www.rijnmond.nl/nieuws/1427048/VIDEO-Feyenoord-supporters-vieren-met-veel-vuurwerk-feest-bij-De-Kuip-nu-nieuw-stadion-niet-doorgaat
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 06 november 2021 - 20:51   quote  deeplink  
Je hebt overigens kans dat de Kuip nu per opbod verkocht gaat worden hè.
Misschien aan een leuke projectontwikkelaar
Die er dan huizen neer gaat zetten.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 06 november 2021 - 20:54   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 06 november 2021 - 15:55 schreef Bowie het volgende:
Top van Feyenoord is genaaid door BAM, die pas begin oktober met enorme kostenstijging kwam, dit met verwijzing naar grondstofprijzen.

Zag vorige week op Spangen de GKL weer, daar moest ik volgens RTV Rijnmond niet veel achter zoeken want hij was samen met van Marwijk uitgenodigd door een sponsor.

Maar toeval bestaat natuurlijk niet, al jaren organiseert van den Herik het verzet tegen Feyenoord City, hij is het gezicht van de stroming die al jaren pleit voor modernisering én uitbreiding capaciteit van de Kuip.

Daarom weet ik bijna zeker dat we de nabije weken meer van Jorien gaan horen en dat 't nog een kwestie van tijd is dat ie weer een rol bij de club krijgt, voor of achter de schermen.
Er komt een super gemanipuleerde inflatie aan en dat heef8t niks met de BAM te maken Bowie.
Grond en bouwstoffen zijn bijna onbetaalbaar geworden.
Kijk maar als je gaat tanken.
Van de Herik was bij Sparta op uitnodiging samen met van Marwijk en nog een aantal ivm de uefacup 2002.
De enige die schuldig zijn ,dat waren de beleidsbepalers met een grootheidswaanzin .

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 06 november 2021 door Leon FR1908 --
pat
 pat - zaterdag 06 november 2021 - 22:05   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 06 november 2021 - 15:45 schreef FR-030 het volgende:

[..]

Ik denk niet dat de capuchonnetjes zich dat gerealiseerd hebben. GS wil ook zijn geld.

En nu?

Voorlopig stilstand want een plan B heb ik niet gezien en het staal voor renovatie van onze mooie Kuip is ook peperduur en daarvoor is de financiering al helemaal niet zomaar rond.
13 posts, nee neem ik niet serieus.
pat
 pat - zaterdag 06 november 2021 - 22:06   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 06 november 2021 - 15:53 schreef kenny het volgende:
ik zie het ook somber in , zonde dat het allemaal zo is gelopen , die nieuwe kuip had echt geweldig geweest , nu kan je de komende 10 tot 15 jaar in die oude kuip blijven zitten waar al zwaar achterstallig onderhoud aan is
al die reddekuip figuren snappen niet dat dit ons weer achteruit werpt
Kenny red de kuip kost MINSTENS de helf minder
CobusIII
 CobusIII - zaterdag 06 november 2021 - 22:11   quote  deeplink  
Waarom neemt feyenoord het niet over?
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 06 november 2021 - 22:32   quote  deeplink  
Poeh, even verder koffiedik kijken....

Feyenoord heeft xzich terugggetrokken uit Feyenoord City met de wetenschap dat zij de schade totnogtoe gaat overleven.

- de randfiguren zijn tevreden, dus houden zich weer kalm.
- de investeerders zien weer een heldere constructie: een vernieuwde Kuip
- de gemeente stelt zich garant voor de afbetalingen aan Goldman Sachs en gooit het als een molensteen aan de club qua afbetaling.
- Feyenoord gaat uitsluitend achterstand krijgen op 020, financieel en sportief.
- De vernieuwbouw van de Kuip wordt gefinancierd door..............En gestart in 2023.
kenny
 kenny - zaterdag 06 november 2021 - 22:36   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 06 november 2021 - 22:06 schreef pat het volgende:

[..]

Kenny red de kuip kost MINSTENS de helf minder
klopt pat , ik heb het over dat de kuip nu nagenoeg failliet gaat , daarbij zit er achterstallig onderhoud aan de kuip
er breken onzekere tijden aan lijkt mij en dat helpt feyenoord zeer zeker niet vooruit eerder achteruitgang
pat
 pat - zaterdag 06 november 2021 - 22:40   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 06 november 2021 - 20:54 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Er komt een super gemanipuleerde inflatie aan en dat heef8t niks met de BAM te maken Bowie.
Grond en bouwstoffen zijn bijna onbetaalbaar geworden.
Kijk maar als je gaat tanken.
Van de Herik was bij Sparta op uitnodiging samen met van Marwijk en nog een aantal ivm de uefacup 2002.
De enige die schuldig zijn ,dat waren de beleidsbepalers met een grootheidswaanzin .
De BAM heeft echt helemaal niks nada noppes te zeggen jongens, zwaar appart dat een bedrijf hierover de schuld krijgt en ik vraag me af waarop dit is gebaseerd.
Elk bouwbedrijf moet HOPEN op een aanbesteding en dus klus garantie… als je niet goed bied ben je de hele klus kwijt.
De BAM heeft verloren maar ze zijn echt niet zoooo sterk om dit te laten cancellen, red de kuip was volgens mij een BAM toegekent project maar ook dat was niet zeker… anders had ik gesolliciteerd… het is afgewezen en logisch ook, de BAM maakt ALTIJD prijzen zonder alles mee te rekenen om erna de kosten te verhogen . Tis onzin

Gkl type is de oplossing

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 06 november 2021 door pat --
pat
 pat - zaterdag 06 november 2021 - 22:42   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 06 november 2021 - 22:36 schreef kenny het volgende:

[..]

klopt pat , ik heb het over dat de kuip nu nagenoeg failliet gaat , daarbij zit er achterstallig onderhoud aan de kuip
er breken onzekere tijden aan lijkt mij en dat helpt feyenoord zeer zeker niet vooruit eerder achteruitgang
Niet zo doem denken joh, dat komt wel goed. Voor dit alles was de kuip nooit in geldnood en de oplossing is vele malen minder geld dandat grote project. Moet eerlijk zeggen dat ik het liefste in de kuip zit maar uitgesproken ben ik nooit geweest.

Ik ben vooral blij dat het ons nietzoveel kost. Ik zie dat geld liever op het veld staan

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 06 november 2021 door pat --
van geil
 van geil - zaterdag 06 november 2021 - 23:01   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 06 november 2021 - 20:51 schreef Stylzz het volgende:
Je hebt overigens kans dat de Kuip nu per opbod verkocht gaat worden hè.
Misschien aan een leuke projectontwikkelaar
Die er dan huizen neer gaat zetten.
Of een dochter investeerdersgroep die een woekerhuur gaat vragen.
Als je met Goldman Sucks in zee gaat verkoop je je ziel aan de duivel.
Drie jaar geleden werd ik hier uitgelachen door dezelfde bewering.
kenny
 kenny - zaterdag 06 november 2021 - 23:12   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 06 november 2021 - 23:01 schreef van geil het volgende:

[..]

Of een dochter investeerdersgroep die een woekerhuur gaat vragen.
Als je met Goldman Sucks in zee gaat verkoop je je ziel aan de duivel.
Drie jaar geleden werd ik hier uitgelachen door dezelfde bewering.
onzekere tijden breken aan , volgens Pat komt het allemaal goed , gelukkig maar hoeven we niet wakker te leggen komende tijd
Stylzz
 Stylzz - zondag 07 november 2021 - 06:24   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 06 november 2021 - 23:01 schreef van geil het volgende:

[..]

Of een dochter investeerdersgroep die een woekerhuur gaat vragen.
Als je met Goldman Sucks in zee gaat verkoop je je ziel aan de duivel.
Drie jaar geleden werd ik hier uitgelachen door dezelfde bewering.
Deels. GS zat er natuurlijk niet in om Feyenoord te sponsoren. Dat soort bedrijven heeft 1 oogmerk: winst.
Feyenoord heeft dit zelf veroorzaakt nu. Van welke partij ze ook geld geleend zouden hebben. Dit was op deze wijze altijd het resultaat.
VVout
 VVout - zondag 07 november 2021 - 06:54   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 06 november 2021 - 19:24 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Mooi feestje

[ afbeelding ]
Reed toen net over de van Brienenoord, met RR op de speakers. Heel erg dubbel gevoel bij moet ik zeggen. Tot je schouders in de stront geraakt door een project waarvan je vaak weet dat het duurder uit gaat pakken en alsnog onze Kuip op het spel staat. Heel erg benieuwd hoe ze dit gaan aanpakken en is het misschien niet tijd RvC hierop aan te spreken. Kan je van alles over zeggen qua verantwoordelijkheid, maar dit doe je niet af met een schuif spelletje lijkt me.
https://www.vi.nl/nieuws/van-bodegom-wordt-nieuwe-voorman-feyenoord
VVout
 VVout - zondag 07 november 2021 - 07:00   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 06 november 2021 - 20:51 schreef Stylzz het volgende:
Je hebt overigens kans dat de Kuip nu per opbod verkocht gaat worden hè.
Misschien aan een leuke projectontwikkelaar
Die er dan huizen neer gaat zetten.
T’s nog altijd een monument hè, daar zitten veel te veel restricties aan om met de grond gelijk te maken of andere ingrepen.

https://rotterdam.info/locaties/de-kuip-feyenoord-stadion/
Stylzz
 Stylzz - zondag 07 november 2021 - 07:05   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 november 2021 - 07:00 schreef VVout het volgende:

[..]

T’s nog altijd een monument hè, daar zitten veel te veel restricties aan om met de grond gelijk te maken of andere ingrepen.

https://rotterdam.info/locaties/de-kuip-feyenoord-stadion/
Ja joh. Dat was ook een metafoor.
VVout
 VVout - zondag 07 november 2021 - 07:32   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 november 2021 - 07:05 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Ja joh. Dat was ook een metafoor.
Dan is dit ook een metafoor joh.

Van hoe de problematiek verder handelen van Sucks en de schuld een te verteren oplossing in de weg staat.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 07 november 2021 door VVout --
Stylzz
 Stylzz - zondag 07 november 2021 - 07:56   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 november 2021 - 07:32 schreef VVout het volgende:

[..]

Dan is dit ook een metafoor joh.

Van hoe de problematiek verder handelen van Sucks en de schuld een te verteren oplossing in de weg staat.
Hele verhaal werpt je ver terug tenzij de mannen met een grote mond die gezegd hebben te investeren wanneer t stadion niet door zou gaan nu opstaan.

https://www.quotenet.nl/sport/amp35955403/feyenoord-slaat-euro50-miljoen-van-quote-500-miljardair-aat-van-herk-af/

Bijvoorbeeld
VVout
 VVout - zondag 07 november 2021 - 08:03   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 november 2021 - 07:56 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Hele verhaal werpt je ver terug tenzij de mannen met een grote mond die gezegd hebben te investeren wanneer t stadion niet door zou gaan nu opstaan.

https://www.quotenet.nl/sport/amp35955403/feyenoord-slaat-euro50-miljoen-van-quote-500-miljardair-aat-van-herk-af/

Bijvoorbeeld
Die noemde ik even terug gekscherend al als een algemeen directeur al, maar deze man moet nu opstaan en bestuurlijk tegenwicht gaan geven met bijbehorend kapitaal.

Een mooi voorbeeld die je nu aanhaalt, perfect in de tand des tijds past.
Fart
 Fart - zondag 07 november 2021 - 09:29   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 november 2021 - 08:03 schreef VVout het volgende:

[..]

Die noemde ik even terug gekscherend al als een algemeen directeur al, maar deze man moet nu opstaan en bestuurlijk tegenwicht gaan geven met bijbehorend kapitaal.

Een mooi voorbeeld die je nu aanhaalt, perfect in de tand des tijds past.
Zou jij het in de huidige omstandigheden een slimme investering vinden?
(De gekleurde bril thuis gelaten)
Bowie
 Bowie - zondag 07 november 2021 - 09:42   quote  deeplink  
Even ter verduidelijking over de rol van BAM.
Ik heb uit de berichtgeving begrepen dat BAM beleidsmatig een andere kant heeft gekozen in de zin dat men niet meer meedoet in risicovolle projecten.
En deze beleidswijziging is begin oktober pas medegedeeld, met de grote kostenverhoging om dit kracht bij te zetten.

Daarom: top Feyenoord is genaaid door de grote bouwboeren!!!!
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - zondag 07 november 2021 - 09:43   quote  deeplink  
Als ik alles hierboven lees, is er dus maar een conclusie? Feyenoord is definitief kapot tenzij iemand met geld Feyenoord overneemt? Definitief veroordeeld tot de marge als de investeerders niet komen? Nou, dan is onze ziel toch inderdaad aan de duivel verkocht onder dat we er iets voor terug krijgen?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 07 november 2021 door Arie.Klooster --
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 07 november 2021 - 09:59   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 november 2021 - 09:42 schreef Bowie het volgende:
Even ter verduidelijking over de rol van BAM.
Ik heb uit de berichtgeving begrepen dat BAM beleidsmatig een andere kant heeft gekozen in de zin dat men niet meer meedoet in risicovolle projecten.
En deze beleidswijziging is begin oktober pas medegedeeld, met de grote kostenverhoging om dit kracht bij te zetten.

Daarom: top Feyenoord is genaaid door de grote bouwboeren!!!!
Een offerte uit 2018 is idd risicovol Bowie haha
Ik kocht vorig jaar bij Declathon een winterjassie voor 29 euries.
Nu kost dat zelfde jassie 45 eurries.
Als we daar nu 4 jaar over gaan vergaderen kost het zelfde jassie waarschijnlijk 120 eurries haha
Stylzz
 Stylzz - zondag 07 november 2021 - 10:00   quote  deeplink  
Hypothese: de club koopt t stadion met geld van een investeerder.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3097
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoord legt voorgang Feyenoord city stil na fors hogere bouwkosten









0.0133368