BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: Video: Jaap gaat verhaal halen over het USB incident bij Mike

Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Boudewijn
 Boudewijn - zondag 09 maart 2008 - 03:45   quote  deeplink  
Jaap gaat verhaal halen over het USB incident bij Mike - deel 1

Jaap heeft op z'n jaardag het een en ander te horen gekregen over het USB incident waarbij mike de gevonden USB stick van Jaap met persoonlijke informatie aan Brian had gegeven.
Jaap gaat verhaal halen bij Mike!

Later gaan Jaap en Huub samen bij Mike op bezoek.



-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 09 maart 2008 door Boudewijn --
Boudewijn
 Boudewijn - zondag 09 maart 2008 - 04:02   quote  deeplink  
deel 2:

Jaap heeft 'alles' gezien, ook het 'bedriegen' van Huub:

lisbeth
 lisbeth - zondag 09 maart 2008 - 07:07   quote  deeplink  
Huub zit wel in het nauw nu hij Mikey wil kopen om voor hem te kiezen. Gemeen om die man 5000,-- euro te bieden. Je bent wel laag gezonken. OOk om over Dilana te beginnen is erg laag. Maar, ja, hier kan je uit opmaken dat Huub geen gevoel heeft.
Is hij de duivel zelf niet dan toch wel familie van de duivel. Bah wat een naar onderkruipsel is dat.
fleur82
 fleur82 - zondag 09 maart 2008 - 08:46   quote  deeplink  
kijk die zwerver nou zitten joh kruip terug in je doos engerd!!wat een reclame voor de echte goede zwerever dit is gewoon een crimnieel die zwerver is geworden!!
frans-06
 frans-06 - zondag 09 maart 2008 - 09:15   quote  deeplink  
lisbeth het is niet alleen huub die een voorstel geeft aan mike, daar die rat brian mike 50,000 heeft geboden om aan zijn kant te spelen,en hem na de kooi onderdak te bieden,eerst zien en dan geloven,jaap je doet het goed speel jou spel
Soerabaja
 Soerabaja - zondag 09 maart 2008 - 09:26   quote  deeplink  
Huub is een vies, vals, smerig onderkruipsel. Maar wat betreft Brian heeft Huub gelijk. Brian is de gevaarlijkste in de kooi. Huub heeft nog intellect, hij speelt en acteert. Maar Brian is van nature een laag mens zonder hersens.
fleur82
 fleur82 - zondag 09 maart 2008 - 10:05   quote  deeplink  
die zwerver maakt het moeilijk voor zijn collega`s op straat zeer zeer negatief!!en dat zullen ze hem niet in dank afnemen haahah
janeke
 janeke - zondag 09 maart 2008 - 10:23   quote  deeplink  
huub is nog meer ennzwever dan mike huub en zijn maatjes weten niet wat ze na de kooi doen mike wel hoor
over een doos gesproken goed iedee voor huub en clara
janeke
 janeke - zondag 09 maart 2008 - 10:25   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 maart 2008 - 09:26 schreef Soerabaja het volgende:
Huub is een vies, vals, smerig onderkruipsel. Maar wat betreft Brian heeft Huub gelijk. Brian is de gevaarlijkste in de kooi. Huub heeft nog intellect, hij speelt en acteert. Maar Brian is van nature een laag mens zonder hersens.
intellect waar je op spuugd wat voor inttelect is dat hij komt er nergens mee
want zogauw als je deze gast keert kennen is dat het enige wat hij heeft
nou pffffffff en daar koop je niets voor zijn intellect zit tussen zijn benen en dronken hersencellen
frans-06
 frans-06 - zondag 09 maart 2008 - 10:31   quote  deeplink  
hij heeft meer hersens dan menig een op deze pagina,huub doe je best wie het laatst lacht lacht het best
bonnie300
 bonnie300 - zondag 09 maart 2008 - 10:31   quote  deeplink  
kunnen ze huub niet over het hek gooien dat ie al zijn botteb breektde rot zak
bonnie300
 bonnie300 - zondag 09 maart 2008 - 10:33   quote  deeplink  
heeft brain zich ook zo gedragen tegen erika??
huub wil alles en iedereen aan zijn kant hebben,
waaroom grijpen ze niet in
ik heb echt oprecht te doen met mikie
bonnie300
 bonnie300 - zondag 09 maart 2008 - 10:34   quote  deeplink  
Huub is een vies, vals, smerig onderkruipsel.
bonnie300
 bonnie300 - zondag 09 maart 2008 - 10:36   quote  deeplink  
a.u.b redactie neem het op voor mike
en gooi huub het hek over dat hij ook in een doos gaat slapen
dan zal hij een toontje lager gaan zingen
hij vergeet dat er heel veel zwervers in ons land zijn
die ook dit mee krijgen
ik heb te doen met mike
frans-06
 frans-06 - zondag 09 maart 2008 - 10:36   quote  deeplink  
als mike neutraal blijft is er niets aan de hand
fleur82
 fleur82 - zondag 09 maart 2008 - 10:49   quote  deeplink  
wie neemt het op voor deze afgekeurde zwerevr ahahahahah vies mannetje!!zal hem straks weinig geld opleveren op straat
fleur82
 fleur82 - zondag 09 maart 2008 - 10:50   quote  deeplink  
er worden maar van 1 man botten gebroken en dat is van die smerige antiliaan hoe kan je daar achter staan terwijl 90% van de bevolking ze uitkost en ja zelfs hun eigen soort genoeten schamen zich diep voor hem en die fans ahahahah of ze hebben een uitkering of zitten zelf in het criminele circuit!
frans-06
 frans-06 - zondag 09 maart 2008 - 11:03   quote  deeplink  
fleur met jou kan ik praten ,wij kijken er dwars door heen
frans-06
 frans-06 - zondag 09 maart 2008 - 11:14   quote  deeplink  
fleur ze durven bij mij niet meer het terrein op het zijn en blijven ratten
fleur82
 fleur82 - zondag 09 maart 2008 - 11:30   quote  deeplink  
welja die fans zijn ook van het zelfde gestalte!!
fleur82
 fleur82 - zondag 09 maart 2008 - 11:31   quote  deeplink  
frans ben jij ook op nowlive?
reetje 076
 reetje 076 - zondag 09 maart 2008 - 11:31   quote  deeplink  
zo de waard is vertrouwd hi zij gasten wateen zielig vntje die huubhebben jullie nu door dat hij nog zoeel te verbergn heeft waarom mike laa die jongen hoop dat hij gauw een huisje heeft kan hij gauw weg daar bij dat huubke hij moet clair zoaanpakken als hijiemand weg wil krijgen dan word ze helmaal gek en kan ze nog een sigaretje op steken dan word het spelgespeeld
janeke
 janeke - zondag 09 maart 2008 - 11:34   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 maart 2008 - 10:36 schreef frans-06 het volgende:
als mike neutraal blijft is er niets aan de hand
net zo neutraal als barrie en eric en tommie wie denken julie dat julie zijn mike laat die kabouter
stikken
hij is het niet waard
gewoon een mens die een beetje goed uit zijn woorden kan komen maar meer zit er niet in
janeke
 janeke - zondag 09 maart 2008 - 11:36   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 maart 2008 - 10:50 schreef fleur82 het volgende:
er worden maar van 1 man botten gebroken en dat is van die smerige antiliaan hoe kan je daar achter staan terwijl 90% van de bevolking ze uitkost en ja zelfs hun eigen soort genoeten schamen zich diep voor hem en die fans ahahahah of ze hebben een uitkering of zitten zelf in het criminele circuit!
je malle moer zit in het criminele daarom wten julie alles
wat denk je dat huub zijn moeder had voor haar werk oooooooooooo niet schrikken hoor een uitkering ahaha
reetje 076
 reetje 076 - zondag 09 maart 2008 - 11:38   quote  deeplink  
nee mike laad hem stikken hij is het niet waard
janeke
 janeke - zondag 09 maart 2008 - 11:38   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 maart 2008 - 11:31 schreef fleur82 het volgende:
frans ben jij ook op nowlive?
ja druip maar af naar nowwwwwwwwwwwwwww live met nadruk op noooooooooooooooooo

dat is huubje zijn site zie je niet dat je in de minderheid bent
en nog iets voorjulie info niet alleen op deze site staat hij bekend als de duivel huubje
janeke
 janeke - zondag 09 maart 2008 - 11:41   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 maart 2008 - 11:03 schreef frans-06 het volgende:
fleur met jou kan ik praten ,wij kijken er dwars door heen
ahahahahahahahaha dwars door huub heen kan me goed voorstellen hij stelt niks voor ahahah net zo zielig als huub of bevoorrecht
ga met huub praten dat is het enige dat hij kan geef jij frans of fleur hem commentaar dan zullen julie het krijgen ook
dus snap julie al helemaal niet
gewoon meelopers van het laaste uur
fleur82
 fleur82 - zondag 09 maart 2008 - 13:00   quote  deeplink  
bla bla bla bla wat een stumpers hier de ratten hebben alleen fans in de achterstands wijken!!
tino
 tino - zondag 09 maart 2008 - 13:07   quote  deeplink  
flink hoor Jaap, de klootkabouter met zijn visse-ogen en kikkerbek erbij halen en met zijn tweetjes tegen Mike inpraten.
Wat een verrot kereltje is die Huubje, vooral als hij het niet naar zijn hand kan zetten, zielig figuur.
Alleen maar dreigen, maar Mike laat hem lekker stikken met zijn afgelepte kop
mc-bjorn
 mc-bjorn - zondag 09 maart 2008 - 13:10   quote  deeplink  
die huub fans kunnen er niet tegen dat er maar 1 winnaar is in de goudenkooi en dat is Brain en niet huub ga maar eens na rotterdam in een achterstands wijk en zeg wat vind je van huub uit goudenkooi zeggen ze gelijk kapot maken zoon gast en als je zegt brain zegt iedereen wie aan brain komt komt aan ons dus huub fans opgepast
Boudewijn
 Boudewijn - zondag 09 maart 2008 - 13:19   quote  deeplink  
Ik hoop dat Jaap wint maar heb wel respect voor Amanda en vooral Brian die altijd het spel goed spelen door af te luisteren, brieven te plakken en goed inspelen op nieuwe situaties.
Jaap kan als hij zin heeft zelf goede acties creeren, maar Huub moet volgens mij het meeste via achter ingegeven krijgen zoals de o-zo-spannende ik-steek-de-villa-in-de-fok actie. (niet spannend dus!!)
Joseba@headliner
 Joseba@headliner - zondag 09 maart 2008 - 13:33   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 maart 2008 - 13:19 schreef Boudewijn het volgende:
Ik hoop dat Jaap wint maar heb wel respect voor Amanda en vooral Brian die altijd het spel goed spelen door af te luisteren, brieven te plakken en goed inspelen op nieuwe situaties.
Jaap kan als hij zin heeft zelf goede acties creeren, maar Huub moet volgens mij het meeste via achter ingegeven krijgen zoals de o-zo-spannende ik-steek-de-villa-in-de-fok actie. (niet spannend dus!!)
Precies Huub word gesoufleerd door achter. niets maar dan ook niets uitzichzelf, ja de vloek en tier tirades.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 09 maart 2008 door Joseba@headliner --
frans-06
 frans-06 - zondag 09 maart 2008 - 16:02   quote  deeplink  
in 1940-1945 waren er ook al van die smerige ratten,dan heb ik het over de nsb ers dus weinig respect voor die ratten
Joseba@headliner
 Joseba@headliner - zondag 09 maart 2008 - 17:04   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 maart 2008 - 13:19 schreef Boudewijn het volgende:
Ik hoop dat Jaap wint maar heb wel respect voor Amanda en vooral Brian die altijd het spel goed spelen door af te luisteren, brieven te plakken en goed inspelen op nieuwe situaties.
Jaap kan als hij zin heeft zelf goede acties creeren, maar Huub moet volgens mij het meeste via achter ingegeven krijgen zoals de o-zo-spannende ik-steek-de-villa-in-de-fok actie. (niet spannend dus!!)
Het zijn teminste spelpraktijken niet gelijk iemand af te branden maar door listigheid, ieder speelt het spel op zijn eigen manier. maar die van Brian en Amanda word meer gewaardeerd dan die gemene mafia praktijken, intimideren, bedreigen, slaan vloeken familie erbij betrekken, iemand zijn verleden waar je niets aan kunt veranderen.
frans-06
 frans-06 - zondag 09 maart 2008 - 17:21   quote  deeplink  
je bent de grootste mafferik op deze pagina randdebiel
Joseba@headliner
 Joseba@headliner - zondag 09 maart 2008 - 17:22   quote  deeplink  
precies wat ik bedoel, je bewijst alleen maar keer op keer mijn gelijk.
reetje 076
 reetje 076 - zondag 09 maart 2008 - 17:31   quote  deeplink  
vinden jullie di t niet raar hij had 420 kontakt punten zijn neefjes moeder anouk en zijn vader gebeld is 500
Joseba@headliner
 Joseba@headliner - zondag 09 maart 2008 - 17:33   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 maart 2008 - 17:31 schreef reetje 076 het volgende:
vinden jullie di t niet raar hij had 420 kontakt punten zijn neefjes moeder anouk en zijn vader gebeld is 500
Het is Huub de dief, en bedrieger, dus dat komt wel goed, en anders heeft zijn moeder pech e komt een andere dag, hahahahahah
lisbeth
 lisbeth - zondag 09 maart 2008 - 17:44   quote  deeplink  
Ik kan wel lezen dat je Huub fan bent frans, je gedraagt je precies het zelfde. Laat je niet zo gaan, het is maar televisie. Het siert je niet.
Joseba@headliner
 Joseba@headliner - zondag 09 maart 2008 - 17:48   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 maart 2008 - 17:44 schreef lisbeth het volgende:
Ik kan wel lezen dat je Huub fan bent frans, je gedraagt je precies het zelfde. Laat je niet zo gaan, het is maar televisie. Het siert je niet.
Het enige wat hij gaat doen is schreeuwen, op zijn computer toetsen, timmeren, en scheldwoorden gebruiken lisbeth het heeft echt geen zin, om op welke manier dan ook, een fatsoenlijk gesprek te voeren met deze man.
frans-06
 frans-06 - zondag 09 maart 2008 - 17:51   quote  deeplink  
nee kakkerlak over fatsoen gesproken,kijk eens wat vaker in de spiegel
johan13
 johan13 - zondag 09 maart 2008 - 17:58   quote  deeplink  
probeer eens te antwoorden zonder te gaan schelden, kom op frans je kan het
Joseba@headliner
 Joseba@headliner - zondag 09 maart 2008 - 18:05   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 maart 2008 - 17:58 schreef johan13 het volgende:
probeer eens te antwoorden zonder te gaan schelden, kom op frans je kan het
1,2. bijna bijna nee, net niet, nou joh morgen weer een dag, gaat hij weer typen op de sloperij, want het werkt, zegt het? kijk naar de tijden dat hij typt? sociale werkplaats? dat geloof ik ook niet, want deze mensen hebben sociale vaardigheden. Duurt even voor hij reageert, want moet eerst zijn bordje leegeten, ( hij word vast gevoerd, inverband met het kwijlen)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 09 maart 2008 door Joseba@headliner --

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3165
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: Video: Jaap gaat verhaal halen over het USB incident bij Mike









0.0198881