BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: Video: Amanda verkracht? oordeel zelf - deel 2

Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Boudewijn
 Boudewijn - maandag 07 april 2008 - 17:50   quote  deeplink  
Amanda verkracht? oordeel zelf - deel 2

Amanda heeft in de afgelopen dagen aangegeven dat ze door Huub verkracht was en dat ze geen aangifte mocht doen.

Hierbij heb ik het filmpje herplaatst:

bekijk eerst deel 1
deel 2:

reetje 076
 reetje 076 - maandag 07 april 2008 - 18:18   quote  deeplink  
wat een schoft en nog zeggen dat hij niets heeft gedaan
opperbas
 opperbas - maandag 07 april 2008 - 18:30   quote  deeplink  
Tussen zeggen dat je niks doet en daadwerkelijk verkrachten zit een groot verschil.

Amanda heeft weinig te zeuren omdat ze in de tijd van dit gebeuren tot dat ze, zoals blijkt nu aangifte wil doen zelf meerdere malen aangegeven dat Huub een ongestelde muts gebeft zou hebben.

Niet mijn woorden.

Nogmaals, zoals ook al gezegd door mij in het eerste filmpje, een domme aktie van beide.
Joseba@headliner
 Joseba@headliner - maandag 07 april 2008 - 18:43   quote  deeplink  
smerig varken, Amanda heeft geluk, ze kan zelfs nog aangifte doen, als ze uit de kooi is, er staat geen verjaring op.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 07 april 2008 door Joseba@headliner --
opperbas
 opperbas - maandag 07 april 2008 - 19:08   quote  deeplink  
Beste xanne,

ook hier heb je ongelijk.

zeg mij waar ze tegenstribbelt en zich daaraan houd.

allebei dronken en gewoonweg dom.

Zulke dingen gebeuren ook buiten de kooi zo vaak. dronken naar bed en daarna wakker worden en denken van nee.

eigen schuld dikke bult.
frans-06
 frans-06 - maandag 07 april 2008 - 21:13   quote  deeplink  
twee volwassenen die er lol in hebben,wel allebij ladderzat maar dat mocht de pret niet drukken, waar maken jullie je druk over ?ze zijn er geen een van allen vies van daar.
Joseba@headliner
 Joseba@headliner - maandag 07 april 2008 - 21:17   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 april 2008 - 19:08 schreef -sebastiaan- het volgende:
Beste xanne,

ook hier heb je ongelijk.

zeg mij waar ze tegenstribbelt en zich daaraan houd.

allebei dronken en gewoonweg dom.

Zulke dingen gebeuren ook buiten de kooi zo vaak. dronken naar bed en daarna wakker worden en denken van nee.

eigen schuld dikke bult.
welke letter van NEE heb jij niet begrepen dan? minimaal 3 x nee, heeft ze gezegd, probeer het en laat het voorkomen, als het even kan in Florida, maar Amsterdam mag ook, wel met net zoveel camera's op het bed. en een dame die 3 x nee zegt. maar 2 x is voldoende, vraag het anders aan Bram Moskovitz, die heeft er meer verstand van.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 07 april 2008 door Joseba@headliner --
opperbas
 opperbas - dinsdag 08 april 2008 - 14:25   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 april 2008 - 21:17 schreef Xanne het volgende:

[..]

welke letter van NEE heb jij niet begrepen dan? minimaal 3 x nee, heeft ze gezegd, probeer het en laat het voorkomen, als het even kan in Florida, maar Amsterdam mag ook, wel met net zoveel camera's op het bed. en een dame die 3 x nee zegt. maar 2 x is voldoende, vraag het anders aan Bram Moskovitz, die heeft er meer verstand van.
Ze zegt nee, maar trekt wel de deken goed zoals huub het vraagt, ook maar zonder enig vorm van tegenstribbelen.

Als ze het niet had gewild dan had ze hem op een andere manier duidelijk moeten maken.

een paar maand na dit incident loopt ze doodleuk te verklaren dat huub een ongestelde doos heeft gebeft. dus zo erg vond amanda het toendertijd allemaal nog niet.

Sorry, maar ik kan dit geen verkrachting noch aanranding noemen.

Domme aktie van twee veel te dronken mensen.
Izz@headliner
 Izz@headliner - dinsdag 08 april 2008 - 22:00   quote  deeplink  
nee - nee, bepaald bij de wet. is verkrachting hoe je het ook draait en goed probeert te praten.
bonnie300
 bonnie300 - woensdag 09 april 2008 - 00:03   quote  deeplink  
hij had er allan uitgemoeten die huu b hond dat het er is
Jatog
 Jatog - dinsdag 14 juli 2009 - 10:15   quote  deeplink  
Zij stribbelt nie tegen, ook zie je dat ze allebei lol hebben. Ik vind niet dat je moet roepen als je zelf ook ladderzat bent!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5985
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: Video: Amanda verkracht? oordeel zelf - deel 2









0.0064859