BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Allemaal cadeautjes...

Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Headliner
 Headliner - donderdag 17 april 2008 - 20:50   quote  deeplink  
Villa Vandaag: Allemaal cadeautjes...

Claire, Huub en Ben zitten in de Chill Room en nemen de post door. Het bijna getrouwde stel wordt weer overladen met cadeautjes. "Dit meen je niet!", gilt Claire als ze een haarband van Swarovski uitpakt. "Kijk nou!", roept Huub als hij een dasspeld met hun namen erop laat zien. "Deze draag ik op ons huwelijk", besluit hij. De Tilburgse is alweer verdiept in iets anders, zij heeft namelijk een Marlies Dekkers ondergoedsetje gekregen en Huub ook nog een horloge. Ze zijn weer goed verwend!

bron: tien.tv
Nikos@Headliner
 Nikos@Headliner - donderdag 17 april 2008 - 20:57   quote  deeplink  
Mensen zijn gestoord,om dit soort achterlijk dure cadeaus te kopen.....en zeker voor zo'n teringkikker als een Huub die het zowieso niet verdient!!!
johan13
 johan13 - donderdag 17 april 2008 - 21:05   quote  deeplink  
kunnen ze beter uitgeven aan sms-jes, want huubje heeft de popo verloren
Nikos@Headliner
 Nikos@Headliner - donderdag 17 april 2008 - 21:20   quote  deeplink  
En Huubje gaat naar huis 15 mei,dat is zeker!!
Als Jaap,Brian en Amanda de hoogste punten aan elkaar geven,en de een na laagste punten aan Claire moet Huub naar huis,ongeacht of Claire hem de hoogste punten geeft....reken maar uit!!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 17 april 2008 door Nikos@Headliner --
johan13
 johan13 - donderdag 17 april 2008 - 21:50   quote  deeplink  
al draagt een aap een gouden ring, het is en blijft een lelijk ding
visje
 visje - vrijdag 18 april 2008 - 00:16   quote  deeplink  
Mensen zijn gestoord,om dit soort achterlijk dure cadeaus te kopen.....en zeker voor zo'n een Huub die het zowieso niet verdient!!!
Izz@headliner
 Izz@headliner - vrijdag 18 april 2008 - 08:35   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 april 2008 - 00:16 schreef visje het volgende:
Mensen zijn gestoord,om dit soort achterlijk dure cadeaus te kopen.....en zeker voor zo'n een Huub die het zowieso niet verdient!!!
Het ergste is dat hij ze gewoon uit lacht. jammer dat die mensen dat niet zien. maar ja, in mei krijgt iedereen zijn vakantiegeld. dus kunnen ze weer sparen.
johan13
 johan13 - vrijdag 18 april 2008 - 09:54   quote  deeplink  
de huubclan op nowlive hebben nu al ruzie omdat er een fanatieke huubfan(adoptieloeder) vindt dat er huubfans zijn die niet genoeg bijdragen in de kosten voor cadeautjes voor huubje
Izz@headliner
 Izz@headliner - vrijdag 18 april 2008 - 09:55   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 april 2008 - 09:54 schreef johan13 het volgende:
de huubclan op nowlive hebben nu al ruzie omdat er een fanatieke huubfan(adoptieloeder) vindt dat er huubfans zijn die niet genoeg bijdragen in de kosten voor cadeautjes voor huubje
HAHAHAHAHAH. Pauline zeker, die wil haar vakantie geld
pauline
 pauline - vrijdag 18 april 2008 - 10:02   quote  deeplink  
klopt gedeeltelijk wel.. we hadden 1400 opgehaald, en 300 voor huub/claire.. de rest maar verdeeld.. zouden jullie niet mee willen doen voor een cadeau voor jaap..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 18 april 2008 door Boudewijn --
johan13
 johan13 - vrijdag 18 april 2008 - 10:05   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 april 2008 - 10:02 schreef pauline@NOWLIVE het volgende:
klopt gedeeltelijk wel.. we hadden 1400 opgehaald, en 300 voor huub/claire.. de rest maar verdeeld.. zouden jullie niet mee willen doen voor een cadeau voor jaap..
klopt helemaal. ik heb het vannacht allemaal gelezen en over die actie voor jaap. ik gooi liever mijn geld in het kanaal dan dat ik geld overmaak aan iemand die bij de corrupte bende van nowlive hoort.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 18 april 2008 door Boudewijn --
Merty@headliner
 Merty@headliner - vrijdag 18 april 2008 - 10:06   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 april 2008 - 10:02 schreef pauline@NOWLIVE het volgende:
klopt gedeeltelijk wel.. we hadden 1400 opgehaald, en 300 voor huub/claire.. de rest maar verdeeld.. zouden jullie niet mee willen doen voor een cadeau voor jaap..
Wij zijn niet zo dom hoor als jullie we hebben gewacht tot finale kwam nou die is er bijna en nu maar knallen met ons smsjes en belletjes tja doen jullie het maar lekker met een vliegtuigje komt helemaal goed blijven doen en dan maar klagen dat de stemming niet eerlijk is gegaan en dat het door het hokje komt blijven doen

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 18 april 2008 door Boudewijn --
Boudewijn
 Boudewijn - vrijdag 18 april 2008 - 10:20   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 april 2008 - 10:02 schreef pauline@NOWLIVE het volgende:
klopt gedeeltelijk wel.. we hadden 1400 opgehaald, en 300 voor huub/claire.. de rest maar verdeeld.. zouden jullie niet mee willen doen voor een cadeau voor jaap..
De rest is verdeeld over de overige miljonairs?
Wanneer krijgen die hun cadeau's dan?
Boudewijn
 Boudewijn - vrijdag 18 april 2008 - 10:23   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 april 2008 - 09:54 schreef johan13 het volgende:
de huubclan op nowlive hebben nu al ruzie omdat er een fanatieke huubfan(adoptieloeder) vindt dat er huubfans zijn die niet genoeg bijdragen in de kosten voor cadeautjes voor huubje
wel apart!

kun je me een url sturen van die thread? Dat forum van nowlive snap ik niet, ik kan nooit iets terugvinden...
tino
 tino - vrijdag 18 april 2008 - 10:38   quote  deeplink  
beste medestanders,
weer zie ik dat van sommige mensen alles mag blijven staan (o.a. pauline en frans) en als ik hier op antwoord wordt van mij alles verwijderd.
Ik kap er maar een tijdje mee en nga lekker 14 dagen van mijn zelfverdiende geld op vakantie.
Ik hoop dat als ik terug ben die kutkabouter met dombo verdwenen zijn, dan hebben we misschien ook geen last meer van eerdergenoemde personen.
De groetjes,
Izz@headliner
 Izz@headliner - vrijdag 18 april 2008 - 10:39   quote  deeplink  
Laten we ( ieder die zich ergert) Pauline en Frans negeren, en alleen positief reageren, voledig negeren, maakt ze bozer dan al die aandacht!!!!!!!!!!!!!
Boudewijn
 Boudewijn - vrijdag 18 april 2008 - 10:40   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 april 2008 - 10:38 schreef tino het volgende:
beste medestanders,
weer zie ik dat van sommige mensen alles mag blijven staan (o.a. pauline en frans) en als ik hier op antwoord wordt van mij alles verwijderd.
Ik kap er maar een tijdje mee en nga lekker 14 dagen van mijn zelfverdiende geld op vakantie.
Ik hoop dat als ik terug ben die kutkabouter met dombo verdwenen zijn, dan hebben we misschien ook geen last meer van eerdergenoemde personen.
De groetjes,
er wordt veel van Pauline en Frans verwijderd, maar reacties op posts die verwijderd worden (ook al staat er niets ernstigs) worden ook verwijderd dus het kan lijken dat er 'zomaar' posts worden verwijderd maar dat is niet zo.

Verder prettige vakantie!
Boudewijn
 Boudewijn - vrijdag 18 april 2008 - 10:41   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 april 2008 - 10:39 schreef izzie het volgende:
Laten we ( ieder die zich ergert) Pauline en Frans negeren, en alleen positief reageren, voledig negeren, maakt ze bozer dan al die aandacht!!!!!!!!!!!!!
dat geldt niet alleen aan ergernissen aan pauline of frans maar voor iedereen!
Offtopic = negeren! Anders worden je berichten toch verwijderd...
Merty@headliner
 Merty@headliner - vrijdag 18 april 2008 - 10:42   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 april 2008 - 10:40 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

er wordt veel van Pauline en Frans verwijderd, maar reacties op posts die verwijderd worden (ook al staat er niets ernstigs) worden ook verwijderd dus het kan lijken dat er 'zomaar' posts worden verwijderd maar dat is niet zo.

Verder prettige vakantie!
Maar toch haal je die van Tino, Izzie en mij vaak weg heel vreemd maar zal wel is goed
Merty@headliner
 Merty@headliner - vrijdag 18 april 2008 - 10:44   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 april 2008 - 10:41 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

dat geldt niet alleen aan ergernissen aan pauline of frans maar voor iedereen!
Offtopic = negeren! Anders worden je berichten toch verwijderd...
dat doen we ook maar als wij onze mening schrijven dan worden we aangevallen vaak reageer ik ook niet meer op de aanval maar toch is dit vaak het geval
Boudewijn
 Boudewijn - vrijdag 18 april 2008 - 10:46   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 april 2008 - 10:44 schreef Merty het volgende:

[..]

dat doen we ook maar als wij onze mening schrijven dan worden we aangevallen vaak reageer ik ook niet meer op de aanval maar toch is dit vaak het geval
ook al wordt je persoonlijk aangevallen, gewoon niet reageren want die aanvallen worden vanzelf verwijderd (als ik het niet over het hoofd zie)
Merty@headliner
 Merty@headliner - vrijdag 18 april 2008 - 10:57   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 april 2008 - 10:46 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

ook al wordt je persoonlijk aangevallen, gewoon niet reageren want die aanvallen worden vanzelf verwijderd (als ik het niet over het hoofd zie)
Oke ik hoop dat je het goed in de gaten houdt want er zijn ook uitspraken die echt discriminerend zijn dat wordt bij nowflive wel geaccepteerd ik hoop dat je dat hier niet toe laat
pauline
 pauline - vrijdag 18 april 2008 - 12:10   quote  deeplink  
- edit Boudewijn -

kun je eerst even goed leren quoten? anders wordt het te onduidelijk, dus:

[ quote ] tekst [ /quote ] (zonder spaties)

jouw commentaar

[ quote ] 2de tekst [ /quote ] (zonder spaties)

jouw 2de commentaar

etc.

Dank je!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 18 april 2008 door Boudewijn --
Boudewijn
 Boudewijn - vrijdag 18 april 2008 - 12:18   quote  deeplink  
even eerst goed quoten, dan kan ik reageren...
johan13
 johan13 - vrijdag 18 april 2008 - 14:29   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 april 2008 - 10:23 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

wel apart!

kun je me een url sturen van die thread? Dat forum van nowlive snap ik niet, ik kan nooit iets terugvinden...
je moet gewoon kijken bij het topic huub en de reactie's van afgelopen nacht van 00:00 tot ongeveer 03:00 uur. sorry voor de late reactie, maar ik had nachtdienst en lag even een paar uurtjes te slapen
tg3
 tg3 - vrijdag 18 april 2008 - 15:28   quote  deeplink  
ff serieus hebbeb ze 1400 opgehaald voor kados voor de miljonairs waar blijven de kados van brian amanda en jaap dan ??? krijgen H en C swarovski spulletjes en amanda een foto op een canvas voor 25 euro .....guess anyone?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 18 april 2008 door Boudewijn --
Boudewijn
 Boudewijn - vrijdag 18 april 2008 - 15:32   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 april 2008 - 15:28 schreef tg3 het volgende:
ff serieus hebbeb ze 1400 opgehaald voor kados voor de miljonairs waar blijven de kados van brian amanda en jaap dan ??? krijgen H en C swarovski spulletjes en amanda een foto op een canvas voor 25 euro .....
dat vraag ik me dus ook af...

maar daar kan Pauline vast wel antwoord op geven!
pauline
 pauline - vrijdag 18 april 2008 - 17:08   quote  deeplink  
dit zijn geen cadeaus van nowlive..
dit zijn cadeau's van fans, die contact met elkaar hebben via nowlive!
Boudewijn
 Boudewijn - vrijdag 18 april 2008 - 17:17   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 april 2008 - 17:08 schreef pauline@NOWLIVE het volgende:
dit zijn geen cadeaus van nowlive..
dit zijn cadeau's van fans, die contact met elkaar hebben via nowlive!
maar wie heeft dan die 1400 opgehaald waarvan er 'maar' 300 voor Huub en Claire waren?

Iemand moet dat toch registreren en je zei dat de rest van de 1400 verdeeld werd, maar onder wie dan?
pauline
 pauline - vrijdag 18 april 2008 - 17:45   quote  deeplink  
let nu op boudewijn.. was een reactie op het belachelijke commentaar van izzie, over vakantie geld.. dit soort actie's hebben niets met nowlive te maken, dit doen de fans onderling, ik weet zelfs niet eens hoeveel ze soms met elkaar bijéén brengen.
het schijnt genoeg te zijn, er jaap vergeet 1 ding..
de popu poll is idd doorgestoken kaart.
we hebben een onderzoekje gedaan via de diverse site's, en net als met een kijk dichtheidsonderzoek, komen wij tot een heel andere conclusie
huub 41%
jaap 33%
brian 14%
amanda 7%
clair 5%
dus jullie jaap en ook een beetje de onze scoort veel hoger dan dgk ons doet geloven
johan13
 johan13 - vrijdag 18 april 2008 - 17:51   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 april 2008 - 17:45 schreef pauline@NOWLIVE het volgende:
let nu op boudewijn.. was een reactie op het belachelijke commentaar van izzie, over vakantie geld.. dit soort actie's hebben niets met nowlive te maken, dit doen de fans onderling, ik weet zelfs niet eens hoeveel ze soms met elkaar bijéén brengen.
het schijnt genoeg te zijn, er jaap vergeet 1 ding..
de popu poll is idd doorgestoken kaart.
we hebben een onderzoekje gedaan via de diverse site's, en net als met een kijk dichtheidsonderzoek, komen wij tot een heel andere conclusie
huub 41%
jaap 33%
brian 14%
amanda 7%
clair 5%
dus jullie jaap en ook een beetje de onze scoort veel hoger dan dgk ons doet geloven
ik weet niks van een onderzoek. ik ben lid van diverse forums over de gouden kooi en ik twijfel nog meer aan jullie onderzoek dan de popo. veel brain en amandafans reageren niet op nowlive vanwege de kans op een ban.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 18 april 2008 door johan13 --
pauline
 pauline - vrijdag 18 april 2008 - 17:56   quote  deeplink  
wie heeft het over nowlive,, daar is het een stuk makkelijker
wie heeft het over forums???
dat jij hier zit johan betekend niet dat jij een kooi expert bent.
laat dat maar aan ons over
pauline
 pauline - vrijdag 18 april 2008 - 17:59   quote  deeplink  
Ook zijn wij bezig op een verbod van de sms finale
Daar rtl schermt met een notaris, zijn wij bezig geweest.
Bij een stemming via een notaris, geldt het nederlandse stemrecht..
dit heeft dus te maken met leeftijd..nationaliteit, etc..
Dit is echter onkontroleerbaar.. dus we wachten af
tg3
 tg3 - vrijdag 18 april 2008 - 18:02   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 april 2008 - 17:51 schreef johan13 het volgende:

[..]

ik weet niks van een onderzoek. ik ben lid van diverse forums over de gouden kooi en ik twijfel nog meer aan jullie onderzoek dan de popo. veel brain en amandafans reageren niet op nowlive vanwege de kans op een ban.
gelijk heb je ! zelf nog beter nolive heeft bijna niet eens B en A fans en de weinige die er wel zijn ..durven hun mening niet te geven omdat iedereen weet wat er dan gebeurd ..we hebben er alleemaaaal ervaring mee ...dus mooi gezegd Johan13 ....laat mij de cijfers en de stats van dat onderzoek maar zien ....want pauline je denkt toch niet dat we je geloven op je woord....daarvoor is je credibility te laag na al je andere berichten
johan13
 johan13 - vrijdag 18 april 2008 - 18:04   quote  deeplink  
je hebt het zelf over een onderzoek bij diverse site's. ik neem aan dat dat site's zijn over de gouden kooi. ik ben lid van meerdere site's over de gouden kooi en heb geen onderzoek gezien naar de popo(alleen maar bij nowlive). als ik dan vragen mag welke site heb je dan gebruikt voor je onderzoek?

ik heb nooit verklaard dat ik een kooi expert ben.
tg3
 tg3 - vrijdag 18 april 2008 - 18:06   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 april 2008 - 17:56 schreef pauline@NOWLIVE het volgende:
wie heeft het over nowlive,, daar is het een stuk makkelijker
wie heeft het over forums???
dat jij hier zit johan betekend niet dat jij een kooi expert bent.
laat dat maar aan ons over
het is een stuk makkelijker als je een huub-aanhanger bent
en jij begon over een onderzoek dat volgens jullie een beter beeld weergeeft ..en dat mensen hier zitten beteknt alleen maar dat we het eens zijn met de berichtgevingen en verslagen hier ....en wie heeft jou als expert aangegwezen
tg3
 tg3 - vrijdag 18 april 2008 - 18:07   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 april 2008 - 17:59 schreef pauline@NOWLIVE het volgende:
Ook zijn wij bezig op een verbod van de sms finale
Daar rtl schermt met een notaris, zijn wij bezig geweest.
Bij een stemming via een notaris, geldt het nederlandse stemrecht..
dit heeft dus te maken met leeftijd..nationaliteit, etc..
Dit is echter onkontroleerbaar.. dus we wachten af
veel succes met je tijd te verspillen ...ruiken jullie ook angst ???
tg3
 tg3 - vrijdag 18 april 2008 - 18:13   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 april 2008 - 17:45 schreef pauline@NOWLIVE het volgende:
let nu op boudewijn.. was een reactie op het belachelijke commentaar van izzie, over vakantie geld.. dit soort actie's hebben niets met nowlive te maken, dit doen de fans onderling, ik weet zelfs niet eens hoeveel ze soms met elkaar bijéén brengen.
het schijnt genoeg te zijn, er jaap vergeet 1 ding..
de popu poll is idd doorgestoken kaart.
we hebben een onderzoekje gedaan via de diverse site's, en net als met een kijk dichtheidsonderzoek, komen wij tot een heel andere conclusie
huub 41%
jaap 33%
brian 14%
amanda 7%
clair 5%
dus jullie jaap en ook een beetje de onze scoort veel hoger dan dgk ons doet geloven
vreemd zeg nolive heeft er neits mee te maken maar toch worden er berichten geplaatst ...oproepen gedaan om te doneren ...ontvangen zij het geld en kopen zij de kado's en sturen zij het op..maar de fans onderling doen dan het echte werk dat is ??........
Boudewijn
 Boudewijn - vrijdag 18 april 2008 - 20:17   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 april 2008 - 17:45 schreef pauline@NOWLIVE het volgende:
let nu op boudewijn.. was een reactie op het belachelijke commentaar van izzie, over vakantie geld.. dit soort actie's hebben niets met nowlive te maken, dit doen de fans onderling, ik weet zelfs niet eens hoeveel ze soms met elkaar bijéén brengen.
het schijnt genoeg te zijn, er jaap vergeet 1 ding..
de popu poll is idd doorgestoken kaart.
we hebben een onderzoekje gedaan via de diverse site's, en net als met een kijk dichtheidsonderzoek, komen wij tot een heel andere conclusie
huub 41%
jaap 33%
brian 14%
amanda 7%
clair 5%
dus jullie jaap en ook een beetje de onze scoort veel hoger dan dgk ons doet geloven
je vergeet alleen dat er ook nog een hele wereld bestaat buiten internet die alleen tv kijkt en niet op ons soort forums en sites kijkt. Zelfs in mijn eigen vrienden en familiekring kijkt er niemand (gewoon ook echt niemand) op forums maar kijken ze wel naar de tv uitzendingen vrij regelmatig.
Ik kom dan ook altijd met wat er volgende week in de uitzending komt :)
Boudewijn
 Boudewijn - vrijdag 18 april 2008 - 20:20   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 april 2008 - 17:59 schreef pauline@NOWLIVE het volgende:
Ook zijn wij bezig op een verbod van de sms finale
Daar rtl schermt met een notaris, zijn wij bezig geweest.
Bij een stemming via een notaris, geldt het nederlandse stemrecht..
dit heeft dus te maken met leeftijd..nationaliteit, etc..
Dit is echter onkontroleerbaar.. dus we wachten af
Ach hou nou toch op zeg... Het is ook nooit goed bij 'jullie' he! het is maar een spel hoor!

En hoe moet volgens 'jullie' dan de finale eruit zien?
tino
 tino - zaterdag 19 april 2008 - 09:27   quote  deeplink  
Boudewijn,
laat die Pauline raaskallen, dat is alleen om hier de boel tegen elkaar op te zetten.
Natuurlijk worden ze bij now-live bang i.v.m. de laatste pol.
Daarom proberen ze nu van alle kanten een beslissing door de tv-kijkers te blokken en geven ze op now-live een zogenaamde enquete-pol waar natuurlijk Huubke de winnaar is omdat ze bang zijn dat de "fans" gaan veranderen.
Fijne twee weken en sterkte, ik ben nu echt op vakantie.
Merty@headliner
 Merty@headliner - zaterdag 19 april 2008 - 09:39   quote  deeplink  
Fijne vakantie tino.

Tja de Kikkerfans zien niet meer dat het een spel is maar goed ik zou zeggen blijven uitzoeken blijven lastig vallen dan komen jullie er zeker .
Gelukkig was kikker weer eens aan het druk maken en waar ging het over dat hi niet mag zuipen.
IK lei dat hij mag zuipen en dat hij daar helemaal de mis gaat met zijn rot kop op zijn zogenaamde huwelijk laat me niet lachen alles voor de kijkcijfers hahha je komt er wel ben blij dat Jaap jou uitlacht en ik hoop ook echt dat Jaap gaat winnen de meeste die wat heeft gedaan is jaap kikker zat alleen maar te springen op de achtergrond en maar brain afkraken niet normaal zielige maar ik zou zegggen nowfuckinglive zet hem op ga lekker met de buren bellen doe maar werkt toch niet
tino
 tino - zaterdag 19 april 2008 - 09:44   quote  deeplink  
daank je Merty, tot over een dag of 12, ik hoo alleen dat die kabouter en dombo verdwenen zijn.
Merty@headliner
 Merty@headliner - zaterdag 19 april 2008 - 09:45   quote  deeplink  
dat hoop ik ook echt waar maar ja we zullen zien laat hij maar weer drinken ik hoop het fijne vakantie
visje
 visje - dinsdag 22 april 2008 - 16:07   quote  deeplink  
Eigenlijk is het verloop van het spel wel verrassend. Huub die had alle macht, omdat hij Jaap zo hij wilde eruit kon stemmen of Claire als hij daar zin in had
Jaap kon geen kant op omdat claire hem er ook uit zou stemmen en AB ook
Claire kon geen kant op omdat ze huub nooit weg zou stemmen en niet wilde samenwerken met Jaap dus HUUB zorgde ervoor dat hij Claire aan zich bindt en Jaap afhankelijk van hem was.

En nu Huub is afhankelijk van Jaap. Trouwens BA ook Wat betreft Claire daar hoeven we niet over te hebben
Harald
 Harald - dinsdag 14 februari 2012 - 15:02   quote  deeplink  
Wow - lang geleden zeg. Maar wat een gebeurtenissen toen in de Gouden Kooi. Heb er nog een mooi fotoboek van gekocht.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 14 februari 2012 door Boudewijn --

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3097
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Allemaal cadeautjes...









0.0085680