BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Spiritualiteit / Paranormaal / topic: Gene zijde

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Paranormaal Nieuws
G.R.i
 G.R.i - maandag 02 juni 2008 - 21:00   quote  deeplink  
Ik was fout, had inderdaad wat meer kunnen geven

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 02 juni 2008 door G.R.i --
draakje
 draakje - maandag 02 juni 2008 - 21:07   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 juni 2008 - 21:00 schreef G.R.i het volgende:
Ik was fout, had inderdaad wat meer kunnen geven
Nee

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 07 oktober 2008 door draakje --
seya@headliner
 seya@headliner - maandag 02 juni 2008 - 21:37   quote  deeplink  
verwijderd

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 22 juni 2008 door seya@headliner --
mistyyyy
 mistyyyy - dinsdag 03 juni 2008 - 16:27   quote  deeplink  
Ik heb een jaar geleden 2 rare ervaring meegemaakt. Ik werd smorgens gebeld door mijn moeder. Zij was terug gevlogen van vakantie omdat haar zwager verongelukt was. Niemand wist nog wat er precies gebeurt was op het moment dat ze mij belde. Ik kon haar wel vertellen wat er gebeurt was. Dat terwijl ik helemaal geen band met die gene had. Een paar maanden later had een oude vriendin van mijn moeder zelfmoord gepleegt. Niemand had het zien aankomen en dachten dat haar partner er wat mee te maken had. Ik had deze vrouw al zeker 20 jaar niet meer gezien, voor het laatst toen ik een jaar of 9 was. Mijn moeder belde mij weer om het te vertellen. Ik zag haar ineens heel duidelijk in mijn hoofd en beschreef haar. Ik scheen de laatste foto die er van haar gemaakt is beschreven te hebben. Ik voelde een hele hoop dingen, ze was boos maar het was gebeurt voor ze er erg in had. Ze gaf me nog veel meer informatie, ik heb het zelf ook wel eens heel moeilijk gehad en daar verwees zij naar, zodat ik het zou begrijpen. Ik vind het zelf allemaal zo ontzettend raar, want het lijkt of je het je eigen gedachtes zijn. Maar als het mijn eigen gedachtes waren hoe kon ik dat dan allemaal weten? Ik heb vaak gevoelens die ik aanvoel bij iemand, maar ik twijfel aan mezelf omdat het zo erg op je eigen gedachtes lijkt.
Kan iemand mj vertellen hoe je weet dat je het niet allemaal zelf onbewust zit te verzinnen?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 03 juni 2008 door mistyyyy --
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - dinsdag 03 juni 2008 - 16:52   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 juni 2008 - 16:27 schreef mistyyyy het volgende:
Ik heb een jaar geleden 2 rare dingen meegemaakt. Ik werd smorgens gebeld door mijn moeder. Zij was terug gevlogen van vakantie omdat haar zwager verongelukt was. Niemand wist nog wat er gebeurt was op het moment dat ze mij belde om te vertellen wat er gebeurt was. Ik kon het haar wel vertellen wat er gebeurt was. Een paar maanden later had een oude vriendin van mijn moeder zelfmoord gepleegt. Niemand had het zien aankomen en dachten dat haar partner er wat mee te maken had. Ik had deze vrouw al zeker 20 jaar niet meer gezien, voor het laatst toen ik een jaar of 9 was. Mijn moeder belde mij weer om het te vertellen. Ik zag haar heel duidelijk en beschreef haar. Ik scheen de laatste foto die er van haar gemaakt is beschreven hebben. Ik voelde een hele hoop dingen, ze was boos maar het was gebeurt voor ze er erg in had. Ze gaf me nog veel meer informatie, ik heb het zelf ook wel eens heel moeilijk gehad en verwees daar naar, zodat ik het zou begrijpen. Ik vind het zelf allemaal zo ontzettend raar, want het lijkt of je het je eigen gedachtes zijn. Maar als het mijn eigen gedachtes waren hoe kon ik dat dan allemaal weten? Ik heb vaak gevoelens die ik aanvoel bij iemand, maar ik twijfel aan mezelf omdat het zo erg op je eigen gedachtes lijkt.
Kan iemand mj vertellen hoe je weet dat je het niet allemaal zelf onbewust zit te verzinnen?
het lijkt mij niet dat je dit onbewust verzint, anders had je haar laatste foto niet precies kunnen beschrijven. maar naar mijn mening heb jij dus duidelijk een gave.
seya@headliner
 seya@headliner - dinsdag 03 juni 2008 - 17:43   quote  deeplink  
verwijderd

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 22 juni 2008 door seya@headliner --
mistyyyy
 mistyyyy - dinsdag 03 juni 2008 - 18:06   quote  deeplink  
is die er dan? Mij maakt het niet veel uit wat andere mensen ervan denken, ik ken ze toch niet.:)
Ik dacht misschien zit er hier iemand op het formum die dat ook toevallig heeft en mij er wat over uit kan leggen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 03 juni 2008 door mistyyyy --
G.R.i
 G.R.i - dinsdag 03 juni 2008 - 18:18   quote  deeplink  
Ook ik maak regelmatig dingen mee dat ik denk dat wist ik al, bv; ik had een droom, mijn schoonzus uit Australie liep in een leeg zwembad met in ieder arm een kind; ze treurde om mijn broer. Ik had haar nog nooit ontmoet maar ik wist dat zij het was.
s'Morgens vertelde ik deze droom aan mij moeder, die schrok en zei "vertel me niet zulke enge dingen" Na ongeveer 3 weken kwam de recherche vertellen dat mijn broer uit Australie verongelukt was. Mijn broer had 3 kleine kinderen en mijn schoonzus kon het niet aan en raakte in verwarring; de hele dag bleef ze op bed liggen en verwaarloosde ze de kleine baby die uithuis werd geplaatst; de 2 andere konden met hulp van buren blijven; Mij droom: leeg zwembad, vrouw met 2 kinderen; water staat voor leven, geen water, geen leven, 2 kinderen i.p.v. 3... 3e kind de baby kon ze door haar verdriet niet voor zorgen; alles viel op zijn plaats;
Daarna gebeurde het nog veel vaker. Mijn bevalling droomde ik hoe deze zou verlopen en door wie ( was zeer moeilijk ) en nog veel vaker....
seya@headliner
 seya@headliner - dinsdag 03 juni 2008 - 18:19   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 juni 2008 - 18:06 schreef mistyyyy het volgende:
is die er dan? Mij maakt het niet veel uit wat andere mensen ervan denken, ik ken ze toch niet.:)
Ik dacht misschien zit er hier iemand op het formum die dat ook toevallig heeft en mij er wat over uit kan leggen.


-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 22 juni 2008 door seya@headliner --
G.R.i
 G.R.i - dinsdag 03 juni 2008 - 18:22   quote  deeplink  
Seya, zal ik het weghalen dan?? Ik was aan het typen toen ik moest komen eten; zodoende heb ik je advies telaat gelezen.
seya@headliner
 seya@headliner - dinsdag 03 juni 2008 - 19:31   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 juni 2008 - 18:22 schreef G.R.i het volgende:
Seya, zal ik het weghalen dan?? Ik was aan het typen toen ik moest komen eten; zodoende heb ik je advies telaat gelezen.


-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 22 juni 2008 door seya@headliner --
G.R.i
 G.R.i - dinsdag 03 juni 2008 - 20:22   quote  deeplink  
Ik heb het gelezen, wat vervelend dat "Draakje" het weer moet ontgelden, dat vind ik zo erg voor haar; Juist Draakje is altijd eerlijk en recht voor de raap met de nodige humor.

Lieve Draakje, je dit leest reageer weer we missen je ; Sta er a.u.b. boven!!!
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - dinsdag 03 juni 2008 - 21:19   quote  deeplink  
wat heb ik gemist ???????
ik vond het al zo raar dat draakje er niet is waar kan ik het terug lezen wat er gebeurd is?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 03 juni 2008 door Moha R. de Vries --
draakje
 draakje - woensdag 04 juni 2008 - 23:38   quote  deeplink  
Draakje

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 07 oktober 2008 door draakje --
Boudewijn
 Boudewijn - donderdag 05 juni 2008 - 02:08   quote  deeplink  
ik ben dit weekend even naar het strand, als ik weer terug ben dan zal er in een besloten subforum geplaatst kunnen worden :)
draakje
 draakje - donderdag 05 juni 2008 - 02:09   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 juni 2008 - 17:04 schreef G.R.i het volgende:
Engelen bestaan nog...
maar pas je wel op draakje?
!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 07 oktober 2008 door draakje --
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - donderdag 05 juni 2008 - 15:48   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 juni 2008 - 23:38 schreef draakje het volgende:
Draakje leest weer mee ...
carin
 carin - woensdag 25 juni 2008 - 14:58   quote  deeplink  
Gene zijde,het rijk der doden,de plaats waar de spirits van overledenen zich bevinden,heet Eris,de tiende planeet, de planeet van de Twist.Van daaruit leggen overledenen contacten met de levenden.Ten gevolge van twee BDE-ervaringen en contacten met overledenen geloof ik dit.Na mijn leven op deze aarde, na de dood mag ik daar gaan vertoeven.Daar wordt momenteel een mooie nieuwe kinderwereld gecreeerd,omdat onze aarde steeds moeilijker functioneerd.Vanuit daar helpt men spiritueel op deze wereld mee,om mensen te leren integreren met het feit dat er meer is tussen hemel en aarde.Van daaruit laat men medisch onverklaarbare dingen gebeuren,zodat individuen hier dat bemerken.Medisch ethisch is het regulier natuurlijk onmogelijk,maar in die nieuwe wereld is rust,eerlijkheid en oprechtheid weer aanwezig,daar zijn geen ziektes meer,geen oorlog,geen hongersnood.Ten gevolge van mijn BDE,bijna dood ervaringen zie ik momenteel ongelukken zoals aardbeving in China,vliegtuigcrashe in de Kongo,aardverschuivingen,cyclonen en kleine ongelukken in mijn omgeving van te voren aankomen.Ik hoop over de dood heen,op Eris aantekomen waar god,boeddha,mohammed,jesus,jaweh,messias en veel vrienden die ik heb moeten verliezen in mijn huidige bestaan,nicky verstappen,mijn tweelingzus uit mijn vorige leven,vele vrienden bekenden en familie ,die onterecht zijn overleden ten gevolge van kanker weer opnieuw te mogen ontmoeten in een eerlijk bestaan.
draakje
 draakje - woensdag 25 juni 2008 - 15:08   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 25 juni 2008 - 14:58 schreef carin het volgende:
Gene zijde,het rijk der doden,de plaats waar de spirits van overledenen zich bevinden,heet Eris,de tiende planeet, de planeet van de Twist.Van daaruit leggen overledenen contacten met de levenden.Ten gevolge van twee BDE-ervaringen en contacten met overledenen geloof ik dit.Na mijn leven op deze aarde, na de dood mag ik daar gaan vertoeven.Daar wordt momenteel een mooie nieuwe kinderwereld gecreeerd,omdat onze aarde steeds moeilijker functioneerd.Vanuit daar helpt men spiritueel op deze wereld mee,om mensen te leren integreren met het feit dat er meer is tussen hemel en aarde.Van daaruit laat men medisch onverklaarbare dingen gebeuren,zodat individuen hier dat bemerken.Medisch ethisch is het regulier natuurlijk onmogelijk,maar in die nieuwe wereld is rust,eerlijkheid en oprechtheid weer aanwezig,daar zijn geen ziektes meer,geen oorlog,geen hongersnood.Ten gevolge van mijn BDE,bijna dood ervaringen zie ik momenteel ongelukken zoals aardbeving in China,vliegtuigcrashe in de Kongo,aardverschuivingen,cyclonen en kleine ongelukken in mijn omgeving van te voren aankomen.Ik hoop over de dood heen,op Eris aantekomen waar god,boeddha,mohammed,jesus,jaweh,messias en veel vrienden die ik heb moeten verliezen in mijn huidige bestaan,nicky verstappen,mijn tweelingzus uit mijn vorige leven,vele vrienden bekenden en familie ,die onterecht zijn overleden ten gevolge van kanker weer opnieuw te mogen ontmoeten in een eerlijk bestaan.
Vanuit welke overtuiging schrijf je dit? Ik bedoel: vanuit een bepaalde religie, filosofie of andere overtuiging?
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - woensdag 25 juni 2008 - 16:36   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 25 juni 2008 - 14:58 schreef carin het volgende:
Gene zijde,het rijk der doden,de plaats waar de spirits van overledenen zich bevinden,heet Eris,de tiende planeet, de planeet van de Twist.Van daaruit leggen overledenen contacten met de levenden.Ten gevolge van twee BDE-ervaringen en contacten met overledenen geloof ik dit.Na mijn leven op deze aarde, na de dood mag ik daar gaan vertoeven.Daar wordt momenteel een mooie nieuwe kinderwereld gecreeerd,omdat onze aarde steeds moeilijker functioneerd.Vanuit daar helpt men spiritueel op deze wereld mee,om mensen te leren integreren met het feit dat er meer is tussen hemel en aarde.Van daaruit laat men medisch onverklaarbare dingen gebeuren,zodat individuen hier dat bemerken.Medisch ethisch is het regulier natuurlijk onmogelijk,maar in die nieuwe wereld is rust,eerlijkheid en oprechtheid weer aanwezig,daar zijn geen ziektes meer,geen oorlog,geen hongersnood.Ten gevolge van mijn BDE,bijna dood ervaringen zie ik momenteel ongelukken zoals aardbeving in China,vliegtuigcrashe in de Kongo,aardverschuivingen,cyclonen en kleine ongelukken in mijn omgeving van te voren aankomen.Ik hoop over de dood heen,op Eris aantekomen waar god,boeddha,mohammed,jesus,jaweh,messias en veel vrienden die ik heb moeten verliezen in mijn huidige bestaan,nicky verstappen,mijn tweelingzus uit mijn vorige leven,vele vrienden bekenden en familie ,die onterecht zijn overleden ten gevolge van kanker weer opnieuw te mogen ontmoeten in een eerlijk bestaan.
hoi Carin,

ik heb jou geloof ik nog niet eerder op dit forum gezien, als het wel zo is komt dat door mijn slechte geheugen.
maar welkom iig. ik geloof dat jij best wel een hoop te verwerken hebt met wat je allemaal ziet. ik vind dat interresant en wil daar graag meer over lezen van jou ervaringen. mits jij het zelf kwijt wil natuurlijk. je kan je ook aanmelden voor het gesloten forum, dan kan niet heel internet het lezen.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5975
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Paranormaal Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Spiritualiteit / Paranormaal / topic: Gene zijde









0.0092570