BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Spiritualiteit / Paranormaal / topic: 90 minuten in de hemel

Headliner: Paranormaal Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Xanne@headliner
 Xanne@headliner - maandag 30 juni 2008 - 15:21   quote  deeplink  
Don Piper is op weg van een conferentie naar huis. Op een smalle brug wordt zijn auto verpletterd door een grote vrachtwagen die op zijn weghelft terechtkomt. Hij zit bekneld en is op slag dood. Het toegesnelde ambulance-personeel legt een dekzeil over zijn auto, om hem aan nieuwsgierige blikken te onttrekken.
Een predikant staat in de file die na het ongeluk ontstaat. Hij loopt naar voren om te zien of hij geestelijke bijstand kan verlenen.
Op de plaats van het ongeluk voelt hij zich gedrongen om voor de dode man te bidden. Hij kruipt in het autowrak onder het dekzeil, legt zijn hand op een schouder van de man en begint te bidden. Terwijl hij een bekend lied zingt, begint de dode man ineens mee te zingen. De predikant schiet het autowrak uit…
Ondertussen is Don Piper 90 minuten in de hemel geweest, overweldigd door de schoonheid die hij daar gezien heeft en de muziek die hij heeft gehoord.
Maar de terugkeer in zijn zwaar verminkte lichaam blijkt een ware foltering te zijn.
Een uiterst realistisch verhaal over dood en leven, waarin hoop de boventoon voert.

Bron [ Gideonboeken ]
draakje
 draakje - maandag 30 juni 2008 - 16:03   quote  deeplink  
Ja, dan kun je maar beter dood blijven.
magier1@live.nl
 magier1@live.nl - woensdag 17 december 2008 - 00:52   quote  deeplink  
Ik schiet met 9mm kogel door me mond,slag ader geraakt,4 liter bloed kwijt,hersenbloeding,had geen kin meer ,me hals was zo dik,had afasie, alles van mijn rechte deel van lichaam niet meer goed functioneren uiteindelijk alles goed gekomen/ krijg div's auto ongelukken/motor ongeluk, rug gebroken 2x / ben koper aan het stelen op een flat bliksemgeleiders [ voor een goede chase flow] val van 6 verdiepingen naar beneden ,ik sta gewoon op ,en maak me druk om mijn koper wat nog op het dak lag,GELOOF ME IK HEB HET LICHT GEZIEN , IK BEN GEGREPEN DOOR GOD , IK BEN ABNORMAAL PARANORMAAL MAGIER GEWORDEN.IK HEB OP ALLES EEN GOED ANTWOORD /WAAROM VERTOUWD NOU NIEMAND IN HET NIKS, VERTROUW HET NIKS ERKEN HET NIKS GIJ ZULT WONDEREN ZIEN HET BELANGRIJKSTE VAN DE HOGERE SFEEREN MACHTEN EN KRACHTEN = VERTROUWEN ,/NIET LIEGEN WANT DAT IS BEDRIEGEN ,EN BEDRIEGEN KAN JE NOOIT VERTROUWEN. STELEN MAG/DAN KOMT DE POLITIE BRANDHAREN ZIJN NODIG VOOR DE BRANDWEER OORLOGEN/SOLDATEN GA JE NOU LIEGEN WIE KOMT ER DAN MENEER PECH GEEN GELUK MEER VAN MENEER PECH DUS NIET LIEGEN EN BEDRIEGEN MAAR VERTROUWEN . TOT ZIENS SLAPENDE BROEDERS GROETTJES MAGIER1@live.nl
12
 12 - donderdag 19 april 2012 - 10:03   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 17 december 2008 - 00:52 schreef magier1@live.nl het volgende:
Ik schiet met 9mm kogel door me mond,slag ader geraakt,4 liter bloed kwijt,hersenbloeding,had geen kin meer ,me hals was zo dik,had afasie, alles van mijn rechte deel van lichaam niet meer goed functioneren uiteindelijk alles goed gekomen/ krijg div's auto ongelukken/motor ongeluk, rug gebroken 2x / ben koper aan het stelen op een flat bliksemgeleiders [ voor een goede chase flow] val van 6 verdiepingen naar beneden ,ik sta gewoon op ,en maak me druk om mijn koper wat nog op het dak lag,GELOOF ME IK HEB HET LICHT GEZIEN , IK BEN GEGREPEN DOOR GOD , IK BEN ABNORMAAL PARANORMAAL MAGIER GEWORDEN.IK HEB OP ALLES EEN GOED ANTWOORD /WAAROM VERTOUWD NOU NIEMAND IN HET NIKS, VERTROUW HET NIKS ERKEN HET NIKS GIJ ZULT WONDEREN ZIEN HET BELANGRIJKSTE VAN DE HOGERE SFEEREN MACHTEN EN KRACHTEN = VERTROUWEN ,/NIET LIEGEN WANT DAT IS BEDRIEGEN ,EN BEDRIEGEN KAN JE NOOIT VERTROUWEN. STELEN MAG/DAN KOMT DE POLITIE BRANDHAREN ZIJN NODIG VOOR DE BRANDWEER OORLOGEN/SOLDATEN GA JE NOU LIEGEN WIE KOMT ER DAN MENEER PECH GEEN GELUK MEER VAN MENEER PECH DUS NIET LIEGEN EN BEDRIEGEN MAAR VERTROUWEN . TOT ZIENS SLAPENDE BROEDERS GROETTJES MAGIER1@live.nl
Welke medicatie heb jij geslikt?
BERT STIEKEMA
 BERT STIEKEMA - maandag 01 oktober 2012 - 19:09   quote  deeplink  
Deze dingen gebeuren dagelijks over de hele wereld waar dan ook ja we zijn allemaal mensen he zwart geel of bruin dat geeft niet je hebt allemaal liefde nodig en deze ongelukken zijn dagelijkse kost met veel verdriet van hun geliefden maar het leven gaat door voor bijde aan gene zijde en hier maar hij die overgaat is blij want hij treft alleen maar liefde dus het sterfen is niet erg he ,,het is juist heel mooi maar dat weet je niet!!daarom ben je bang voor de dood,iedere angst heeft met bang voor de dood te maken, dat mag duidel;ijk zijn,''maar die het vertelt van gene zijde zegt heel nadrukelijk wees niet bang het is juist heel mooi want je voelt het ook geen eens
er zijn overtuigende bewijzen voor mij genoeg, er is meer na ons heen gaan van deze aarde, naar de astrale wereld dat is de zoals men noemt de hemel het wordt wel zo ervaren de geest van de overgegane, dus maak je niet bang het kan altijd gebeuren net als bovenstaande he!!!******BERT****GELOOF ME HET IS WAAR .

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5982
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Paranormaal Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Spiritualiteit / Paranormaal / topic: 90 minuten in de hemel









0.0095548