BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: Gouden Kooi-echtpaar Huub en Claire neergeslagen in Spaanse diso door man met pistool!

Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
 Headliner  Headliner - zaterdag 26 juli 2008 - 17:40
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

LEES HET COMPLETE VERHAAL! Gouden Kooi-echtpaar Huub en Claire neergeslagen in Spaanse diso door man met pistool! (Zij Online)

Boudewijn
 Boudewijn - zaterdag 26 juli 2008 - 21:44   quote  deeplink  
quote:
(26-7-2008) Gouden Kooi-deelnemers Huub en Claire zijn tijdens hun vakantie in het Spaanse Torremolinos in de befaamde en beruchte disco Voom Voom neergeslagen door een dronken Nederlander die beweerde dat er een man zou zijn die Claire veel beter intiem kende dan echtgenoot Huub. De woordenwisseling eindigde met dat de man eerst Huub knock out sloeg om vervolgens Calire tegen de grond te meppen!

Tijdens de vakantie, waarbij ook Gouden Kooi-collega Jaap en zijn vriendin Cora aanwezig waren, besloten de twee woensdag om alleen op stap te gaan. "Die avond hebben we dus een opstootje gehad", vertelt Claire op haar website.

Over wat er precies is gebeurd wil Claire niets kwijt. "Dat verhaal lees je binnenkort wel in de roddelbladen." Maar Huub is openhartiger: "Het was een uitermate stormachtig einde van een leuke werkvakantie!

Wij gingen die avond naar de Voom Voom, voor een optreden van Baas B. Het was hardstikke gezellig en zaten Baas B, wat meisjes en jongens in een rustig hoekje van de discotheek te praten en te drinken, enorm gezellig.

De beveiliging liep de hele tijd tussen ons door en langs ons heen om alles in de gaten te houden maar het ging allemaal prima aigenlijk! We zaten op een gegeven moment met zijn tweetjes met twee meisjes en een man te praten. Hij kwam uit Tilburg en weet niet meer waar zij vandaan kwamen maar het was heel gezellig en we dronken een shotje, waren aan het lachen, muziek stond keihard...je weet wel. Een discotheek

Op een gegeven moment vond dit figuur het belangrijk om een beetje mysterieus te gaan doen over Claire, we hadden het met die meisjes er net over dat we die dag drie maanden getrouwd waren "en hij wist wel iemand die Claire een stuk beter kende" Waarop Claire aan hem vroeg wie dat dan was?

Dat wilde hij niet zeggen, was zijn antwoord waarop ik tegen hem zei dat hij een kwatsert was....Dat is, heb ik mij laten vertellen Brabants voor dat je uit je nek lult. Maar let wel, de sfeer was nog goed het was nog steeds relaxed helemaal niet opgefokt. Claire vroeg nogmaals aan hem, "nou jongen wie is dat dan volgens jou" Want het was inmiddels duidelijk dat dit figuur uit zijn nek aan het lullen was, hij fluisterde het meisje naast hem iets in de oren waarop Claire aan dat meisje vroeg "en wat zei hij?'" Zij antwoordde dat hij maar wat dronken brabbelde, dus ik weer " zie je nou wel dat je een kwatsert bent?"

Beng, toen lag ik ineens op de grond, hij gaf mij gewoon een rechtse directe ik zag hem niet aankomen. Had net 10 minuten ofzo met deze mensen gekletst dus stond gewoon naar hem toe geleund en er was niets, maar dan ook niets waar ik dit had kunnen zien aankomen, dus ik krabbel op en die jongen rende meteen weg de trap op richting uitgang, dus Claire pakt hem bij zijn schouder en vraagt "wat doe je nou?" Deze vent draait zich om en geeft Claire ook een rechtse directe..

Goed, ik flip hem dus helemaal hij rent weg en ik achter hem aan, toen ik de trap op was gerend en inmiddels de hele discotheek in rep en roer was omdat Claire een bloedneus had was ik al voor de discotheek, riep naar de beveiliging dat iemand Claire had geslagen zag ik in de verte deze vent rennen, al 200 meter ver, dus ik erachter aan rennen met de beveiliging op mijn hielen, hij draaide zich om naar ons toe en begon een verhaal over een bierfles die in zijn nek was kapot geslagen.

De beveiliging begreep er geen flikker meer van en in de consternatie sprinte dit figuur naar zijn BMW M5, hoofdbeveiliging van de Voom rende naar zijn auto toe trok het portier open en wilde hem eruit trekken, trok deze man op zijn beurt een pistool, de beveiliging stapte van de auto af en gooide het portier weer dicht en deze vent scheurde weg......

Goed, ik was dus in alle staten, we zijn naar de kleedkamers gegaan waar Claire der neus geijsd kreeg en ik het bloed uit mijn ogen kon vegen. De volgende dag bleek gelukkig alles wel mee te vallen, ik heb een blauw oog en een scheurtje in de huid over mijn jukbeen en Claire een iets gezwollen gezicht,

Ik heb wel de volgende dag besloten om daar niet op te treden, en dit begreep iedereen van de Voom Voom, zij voelden zich heel erg schuldig maar zij konden er niets, maar dan ook echt niets aan doen. Drank en drugs laten mensen soms rare dingen doen. Donderdag avond hebben Claire en ik gezellig samen gegeten en zijn naar een niet Nederlandse tent gegaan waar we nog wat hebben gedronken en zijn op tijd gaan slapen.

Claire en ik zijn in ieder geval bezig met een aangifte en dat is voor ons de enige manier om ermee om te gaan, in een niet zover verleden zouden wij dit zelf hebben opgelost maar dat kan dus niet. Dat gunnen we deze man ook niet. Wij lossen dit op zoals het hoort en dat is via de politie en de officiele instanties en geven er verder ook niet te veel aandacht aan."

Claire en Huub trouwden in de Gouden Kooi waar Claire 25 duizend euro won en Huub uiteindelijk met lege handen naar huis ging.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 27 juli 2008 door Boudewijn --
Boudewijn
 Boudewijn - zaterdag 26 juli 2008 - 21:49   quote  deeplink  
en via rocket:

Goed, een uitermate stormachtig einde van een leuke werkvakantie!

nadat we de hele dag in Marokko waren geweest en daarna een hapje zijn gaan eten met zijn vieren hadden Claire en ik zin in een laatste stap avond.

Wij naar de Voom Voom, optreden van Baas B, Brutus en hun zanger gezien. Het was hardstikke gezellig en zaten met hun zanger, baas B, wat meisjes en jongens in een rustig hoekje van de discotheek te praten en te drinken, enorm gezellig.

De beveiliging liep de hele tijd tussen ons door en langs ons heen om alles in de gaten te houden maar het ging allemaal prima aigenlijk! We zaten op een gegeven moment met zijn tweetjes met twee meisjes en een man te praten. Hij kwam uit Tilburg en weet niet meer waar zij vandaan kwamen maar het was heel gezellig en we dronken een shotje, waren aan het lachen, muziek stond keihard...je weet wel. Een discotheek

Op een gegeven moment vond dit figuur het belangrijk om een beetje mysterieus te gaan doen over Claire, we hadden het met die meisjes er net over dat we die dag drie maanden getrouwd waren "en hij wist wel iemand die Claire een stuk beter kende" Waarop Claire aan hem vroeg wie dat dan was?

Dat wilde hij niet zeggen, was zijn antwoord waarop ik tegen hem zei dat hij een kwatsert was....(dat is, heb ik mij laten vertellen Brabants voor dat je uit je nek lult) Maar let wel, de sfeer was nog goed het was nog steeds relaxed helemaal niet opgefokt. Claire vroeg nogmaals aan hem, "nou jongen wie is dat dan volgens jou" Want het was inmiddels duidelijk dat dit figuur uit zijn nek aan het lullen was, hij fluisterde het meisje naast hem iets in de oren waarop Claire aan dat meisje vroeg "en wat zei hij?'" Zij antwoordde dat hij maar wat dronken brabbelde, dus ik weer " zie je nou wel dat je een kwatsert bent?"

Beng, toen lag ik ineens op de grond, hij gaf mij gewoon een rechtse directe ik zag hem niet aankomen. Had net 10 minuten ofzo met deze mensen gekletst dus stond gewoon naar hem toe geleund en er was niets, maar dan ook niets waar ik dit had kunnen zien aankomen, dus ik krabbel op en die jongen rende meteen weg de trap op richting uitgang, dus Claire pakt hem bij zijn schouder en vraagt "wat doe je nou?" Deze vent draait zich om en geeft Claire ook een rechtse directe..

Goed, ik flip hem dus helemaal hij rent weg en ik achter hem aan, toen ik de trap op was gerend en inmiddels de hele discotheek in rep en roer was omdat Claire een bloedneus had was ik al voor de discotheek, riep naar de beveiliging dat iemand Claire had geslagen zag ik in de verte deze vent rennen, al 200 meter ver, dus ik erachter aan rennen met de beveiliging op mijn hielen, hij draaide zich om naar ons toe en begon een verhaal over een bierfles die in zijn nek was kapot geslagen. De beveiliging begreep er geen flikker meer van en in de consternatie sprinte dit figuur naar zijn BMW M5, hoofdbeveiliging van de Voom rende naar zijn auto toe trok het portier open en wilde hem eruit trekken, trok deze man op zijn beurt een pistool, de beveiliging stapte van de auto af en gooide het portier weer dicht en deze vent scheurde weg......

goed, ik was dus in alle staten, zijn naar de kleedkamers gegaan waar Claire der neus geijsd kreeg en ik het bloed uit mijn ogen kon vegen. De volgende dag bleek gelukkig alles wel mee te vallen, ik heb een blauw oog en een scheurtje in de huid over mijn jukbeen en Claire een iets gezwollen gezicht,

heb de volgende dag besloten om daar niet op te treden, en dit begreep iedereen van de Voom Voom, zij voelden zich heel erg schuldig maar zij konden er niets, maar dan ook echt niets aan doen. Drank en drugs laten mensen soms rare dingen doen. Donderdag avond hebben Claire en ik gezellig samen gegeten en zijn naar een niet Nederlandse tent gegaan waar we nog wat hebben gedronken en zijn op tijd gaan slapen. Vrijdagmorgen zijn we naar Nederland gevlogen waar het nieuws natuurlijk al redelijk bekend was, zowel bij journalisten als op internet...

Toen we aankwamen zijn we direct naar Tilburg gereden, daarna naar Amsterdam voor een borrel met mijn collega's en daarna naar Hilversum waar we lekker met zijn tweetjes in slaap zijn gevallen en zojuist wakker zijn geworden,

heb vannacht en gistermiddag sommige reacties op internet met veel verbazing gelezen....

- Nee, het was niet een fan van Brian of iets dergerlijks.....sterker nog het had niets met Huub uit de Gouden Kooi te maken, dit figuur meende dingen over Claire te weten omdat hij uit Tilburg komt, wat onzin bleek te zijn maar goed.

- Nee, ik heb mijzelf niet volgegoten met drank en heb geen grote bek gehad. Dus sorry voor julie mensen die dat allemaal als waarheid aannemen

ik kijk wel dik uit met drinken in het openbaar! heb dat 3 keer gedaan sinds het einde van de kooi, en daar mijn lesjes uit getrokken. Dus iedereen vol met speculaties over drankmisbruik en wilde verhalen over een losgeslagen Huub, jammer joh, maar het is niet zo. Heb een mooie carriere in het verschiet als ik hard werk en goed mijn best doe, als ik dronken wil worden met vrienden dan doen we dat in de beslotenis van onze eigen huizen en niet in het openbaar, maar dat is een les die ik al een tijd geleden heb geleerd.

Goed, Claire en ik zijn in ieder geval bezig met een aangifte en dat is voor ons de enige manier om ermee om te gaan, in een niet zover verleden zouden wij dit zelf hebben opgelost maar dat kan dus niet. Dat gunnen we deze man ook niet. Wij lossen dit op zoals het hoort en dat is via de politie en de officiele instanties en geven er verder ook niet te veel aandacht aan.

Ook al geef ik hierboven een volledig feiten relaas ik weet dat er genoeg gespeculeerd gaat worden over wat dan de werkelijke toedracht zou zijn, Huub zal wel op zijn bek geslagen zijn vanwege het programma, zie je nou wel, zulk soort dingen. Prima ga lekker allemaal je gang, dit is voor de fans en vrienden die zich afvragen hoe het is gegaan en hoe het met ons gaat.

Met ons gaat het prima, we zijn niet van suiker, Claire is natuurlijk erg geschrokken maar goed dat gaat allemaal prima. We weten eens te meer, dat we volledig op elkaar kunnen rekenen en als dit er bijhoort dan is de wereld gek geworden en niet wij,

dus dat
Izz@headliner
 Izz@headliner - zaterdag 26 juli 2008 - 23:50   quote  deeplink  
Er ligt mij iets bij, dat Luc ook al zoiets vertelde aan Brian,
quote:
Zij ( CLaire ) staat bekend als het TILBURGSE MATRAS. met name in de sportschool waar zij gewerkt heeft.


-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 27 juli 2008 door Boudewijn --
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - zondag 27 juli 2008 - 08:18   quote  deeplink  
In dit soort gevallen moet je het verhaal van beide kanten horen.
Huub brengt het net een beetje te “netjes” wat zijn aandeel betreft.
Zeer slim van hem om te melden dat het geen Brian-fan was.
Wat Claire betreft; iedereen heeft een verleden en willen soms er niet mee geconfronteerd worden. Van wat we van Claire hebben gezien in DGK zal ze vast op haar eigen schaapachtige manier hebben gereageerd. Vraag nu is wat Ome Twan nu gaat doen !!
draakje
 draakje - zondag 27 juli 2008 - 13:05   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 juli 2008 - 08:18 schreef Mrs.B@headline het volgende:
In dit soort gevallen moet je het verhaal van beide kanten horen.
Huub brengt het net een beetje te “netjes” wat zijn aandeel betreft.
Zeer slim van hem om te melden dat het geen Brian-fan was.
Wat Claire betreft; iedereen heeft een verleden en willen soms er niet mee geconfronteerd worden. Van wat we van Claire hebben gezien in DGK zal ze vast op haar eigen schaapachtige manier hebben gereageerd. Vraag nu is wat Ome Twan nu gaat doen !!
Ome Twan is zijn Hummer al aan het starten!
G.R.i
 G.R.i - zondag 27 juli 2008 - 14:11   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 juli 2008 - 08:18 schreef Mrs.B@headline het volgende:
In dit soort gevallen moet je het verhaal van beide kanten horen.
Huub brengt het net een beetje te “netjes” wat zijn aandeel betreft.
Zeer slim van hem om te melden dat het geen Brian-fan was.
Wat Claire betreft; iedereen heeft een verleden en willen soms er niet mee geconfronteerd worden. Van wat we van Claire hebben gezien in DGK zal ze vast op haar eigen schaapachtige manier hebben gereageerd. Vraag nu is wat Ome Twan nu gaat doen !!
haha...je maakt er een leuke draai aan Mrs.B.
Maar het zal je maar overkomen z'n mep krijgen op de vakantie; maar die persoon met z'n BMW M5, moet toch te vinden zijn, dit is een hele dure auto, die rijden er niet veel in Tilburg;
Nikos@Headliner
 Nikos@Headliner - zondag 27 juli 2008 - 15:55   quote  deeplink  
ze hadden hem nog veel harder moeten slaan!!!!

Oh ja,

Prettige vakantie allemaal!!!!

Yiassas!!!
draakje
 draakje - zondag 27 juli 2008 - 16:31   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 juli 2008 - 15:55 schreef Nikos@Headliner het volgende:
ze hadden hem nog veel harder moeten slaan!!!!

Oh ja,

Prettige vakantie allemaal!!!!

Yiassas!!!
Heej Nikos! Da´s lang geleden!
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - zondag 27 juli 2008 - 17:32   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 juli 2008 - 08:18 schreef Mrs.B@headline het volgende:
In dit soort gevallen moet je het verhaal van beide kanten horen.
Huub brengt het net een beetje te “netjes” wat zijn aandeel betreft.
Zeer slim van hem om te melden dat het geen Brian-fan was.
Wat Claire betreft; iedereen heeft een verleden en willen soms er niet mee geconfronteerd worden. Van wat we van Claire hebben gezien in DGK zal ze vast op haar eigen schaapachtige manier hebben gereageerd. Vraag nu is wat Ome Twan nu gaat doen !!
hij heeft tot 3 x aan toe gezegd je bent een kwatsert, dat noem ik bloedzuigen en vragen om een reactie. niet iedereen kan het met zijn mond af, (ja claire misschien op het tilburgse matras)en die man kon het niet meer woorden af.

dit was dus het 1e incident er zullen nog wel meer volgen denk ik.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 27 juli 2008 door Moha R. de Vries --
Elske
 Elske - maandag 28 juli 2008 - 02:40   quote  deeplink  
Maar goed, ze hebben weer de telegraaf gehaald............
Izz@headliner
 Izz@headliner - maandag 28 juli 2008 - 23:52   quote  deeplink  
Niet alleen de telegraaf, ze hebben de EHBO niet gehaald, dus valt best mee.
trapper
 trapper - dinsdag 29 juli 2008 - 14:00   quote  deeplink  
wat ik een beetje raar vind is dat huub het woord kwatsert gebruikt. Ik als tilburger weet dat dat woord bijna niet meer gebruikt wordt en het echt oud tilburgs is. Maar goed hij kan het natuurlijk overnemen van claire.

Het was het wachten tot dit zou gebeuren, het verbaast me dat het nog niet eerder was gebeurd met wie dan ook uit de kooi (niet specefiek huub).
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - dinsdag 29 juli 2008 - 17:39   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 - 14:00 schreef trapper het volgende:
wat ik een beetje raar vind is dat huub het woord kwatsert gebruikt. Ik als tilburger weet dat dat woord bijna niet meer gebruikt wordt en het echt oud tilburgs is. Maar goed hij kan het natuurlijk overnemen van claire.

Het was het wachten tot dit zou gebeuren, het verbaast me dat het nog niet eerder was gebeurd met wie dan ook uit de kooi (niet specefiek huub).
ik vind ook dat het lang geduurd heeft.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5970
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: Gouden Kooi-echtpaar Huub en Claire neergeslagen in Spaanse diso door man met pistool!









0.0128369