BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Loesje,,,Stop de 010 en 020 onzin!!!!!

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
cj
 cj - zaterdag 23 augustus 2008 - 23:34   quote  deeplink  
Al ben ik een Ajaxsupporter ik gun PSV of Feyenoord het beste
Zonder feyenoord geen klassieker,Die frustraties laat ik aan andere over.
Mischien is de maatschappij van tegenwoordig zo.
Dat het volk primitiever aan het worden is.,Zie sommige forums Alsof heel internetland manisch depressief aan het worden is.
Of mensen uit Rotterdam die geen Amsterdam kunnen zeggen maar 020
En ook andersom zo kinderachtig.
Ik zou Feyenoord supporters nooit kunnen haten omdat:
Het kan je buurvrouw/of buurman zijn
het zijn ook vaders en moeders die op de tribune zitten
van de winkelbediende tot aan de Vaste taxi chaffeur hoe kun je nou mensen haten
alleen maar omdat ze zijn opgegroeit met een andere voetbalclub WAAR GAAT HET TEGENWOORDIG OVER!!!!
Waarom Rotterdam 010 noemen of Amsterdam 020 waarom die kinderachtige redinatie
Rotterdam en Amsterdam liggen in nederland waarom die steden haten vanwegen een voetbalclub ,,Rotterdam,Amsterdam is toch veel meer dan Ajax en Feyenoord.!!!!
MvB_4_President
 MvB_4_President - zaterdag 23 augustus 2008 - 23:47   quote  deeplink  
:) eens
draakje
 draakje - zaterdag 23 augustus 2008 - 23:52   quote  deeplink  
Hé hé, eindelijk eens een verstandig iemand.
cvita
 cvita - zondag 24 augustus 2008 - 08:10   quote  deeplink  
Of je nou wilt of niet, of je het leuk of erg vindt of niet, het gebeurt gewoon en het is in elk ´voetballand` hetzelfde tussen de grote rivalen. Heel naief om nu te denken dat het gewoon kan stoppen, het mag primitief en/of dom overkomen maar het is nu eenmaal zo.CJ is het je nooit opgevallen dat er zelfs zo nu en dan doden vallen door voetbalgeweld ?
Voetbal brengt kennelijk de meest fanatieke en primitieve gevoelens bij mensen los.Ook ik haat 010 en dat ongedierte wat erbij hoort, AJAX FOREVER !
Pietje
 Pietje - zondag 24 augustus 2008 - 11:38   quote  deeplink  
CJ: bingo! Ik ben het helemaal met je eens. Ik roep het ook al jaren. Laten wij Ajacieden dan maar het goede voorbeeld geven. Jammer van zo'n domme reactie van cvita. Haten gaat veel te ver. Je kunt voor of tegen iemand of voor of tegen een club zijn, maar haten..? Voetbal is in essentie maar een spelletje waar veel mensen van zouden moeten genieten. En inderdaad CJ er komen vaak hele gezinnen op af. Waar zijn we in godsnaam me bezig. Een spelletje voetbal...
bo
 bo - zondag 24 augustus 2008 - 13:53   quote  deeplink  
Helemaal met CJ eens. Zonder de titelstrijd met clubs als PSV en Feyenoord en de klassiekers tegen beide clubs was niet alleen de competitie minder interessant, maar was Ajax ook Ajax niet. Want de helden staan juist op in de wedstrijden tegen de andere toppers, tegen deze teams worden de meest heroische gevechten geleverd, een overwinning op die clubs smaakt zoeter dan alle andere. Daarom hou ik als Ajaxied ook een beetje van Feyenoord en PSV! En van de supporters, als ze voor een prachtig voetbalsfeertje zorgen met gezang, vlaggen en waves!
van gaal
 van gaal - zondag 24 augustus 2008 - 13:57   quote  deeplink  
het hoort er alemaal bij ! voetbal is een eigen wereld. waar sommige mensen niks van snappen . het is niet aleen een balletje trappen.
draakje
 draakje - zondag 24 augustus 2008 - 14:09   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 augustus 2008 - 13:57 schreef van gaal het volgende:
het hoort er alemaal bij ! voetbal is een eigen wereld. waar sommige mensen niks van snappen . het is niet aleen een balletje trappen.
Nee, maar iemand met een klauwhamer op zijn kop slaan hoort er volgens mij NIET bij!
doctorq
 doctorq - zondag 24 augustus 2008 - 14:24   quote  deeplink  
Ik heb gisteren psv feyenoord gekeken. Ik ben ajacied, maar in dit duel hoopte ik dat feyenoord zou winnen. Ik vind het wel een sympathieke club en heb niets tegen ze. Ben iets meer "anti"psv door de laatste vier kampioenschappen, en de manier hoe dit de laatste keer gevierd werd. (wat kinderacgtige reactie van affelay). Waar ik wel een hekel aan heb is bepaalde groepen mensen die zich supporter noemen. En die zijn (helaas) niet aan een club gebonden, je komt ze tegen in amsterdam, rotterdam, einhoven, groningen. Een beetje fanatiek mag je best zijn van mij, maar wat mij betreft wordt de grens overschreden met anti 020-shirt in groningen, bommen op rotterdam shirts in amsterdam en meer van dit soort weinig intelligente uitingen van clubliefde. Ik sluit me dan ook helemaal aan bij (gelukkig de meeste) schrijvers hierboven
van gaal
 van gaal - zondag 24 augustus 2008 - 14:38   quote  deeplink  
nee ik heb het ook niet over mensen met een hamer dood slaan . ik ben ook tegen de rellen ! maar ik vind dat er best een beetje strijd en comotie mag zijn. daar word het aleen maar mooier van
van gaal
 van gaal - zondag 24 augustus 2008 - 14:41   quote  deeplink  
ik ben ook bevriend met een feyenoorder. buiten het veld zijn we vrienden .
draakje
 draakje - zondag 24 augustus 2008 - 14:49   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 augustus 2008 - 14:38 schreef van gaal het volgende:
nee ik heb het ook niet over mensen met een hamer dood slaan . ik ben ook tegen de rellen ! maar ik vind dat er best een beetje strijd en comotie mag zijn. daar word het aleen maar mooier van
Tuurlijk is er niets tegen een beetje rivaliteit. Ik merk alleen op de diverse fora hier dat er een heleboel mensen zijn die geen grens kunnen trekken.
van gaal
 van gaal - zondag 24 augustus 2008 - 14:55   quote  deeplink  
jah klopt ! sommigen hebben ook niet door dat het ten koste van hun clubie gaat. (rellen enzo he ) en het klopt van die grenssen.. maar jij denkt/dacht bij het eerst bericht over rellen had. ik vind het mooi maar niet de rellen . daardoor gaat soms al een wedrstijd niet door... en maak dan shirts met een tekst/sfeerfoto er op wat je club steunt.
bo
 bo - zondag 24 augustus 2008 - 14:56   quote  deeplink  
Eigenlijk gaat het gewoon om het hebben van een beetje respect voor elkaar...waarbij het niet uit moet maken of iemand blank is of zwart, amsterdammer of rotterdammer, christen of jood, ajaxied of feyenoorder! En ja, het gebeurt inderdaad overal, maar dat wil niet zeggen dat wij als ajaxieden niet het goede voorbeeld kunnen geven! Een betere wereld begint toch bij jezelf?
draakje
 draakje - zondag 24 augustus 2008 - 15:19   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 augustus 2008 - 14:56 schreef bo het volgende:
Eigenlijk gaat het gewoon om het hebben van een beetje respect voor elkaar...waarbij het niet uit moet maken of iemand blank is of zwart, amsterdammer of rotterdammer, christen of jood, ajaxied of feyenoorder! En ja, het gebeurt inderdaad overal, maar dat wil niet zeggen dat wij als ajaxieden niet het goede voorbeeld kunnen geven! Een betere wereld begint toch bij jezelf?
Ik ben het helemaal met je eens. Een geintje over elkaar moet kunnen - dat heeft namelijk met voetbal te maken - maar elkaar voor, na of tijdens de wedstrijd afrossen niet, dat heeft namelijk niets met voetbal te maken.
bully
 bully - zondag 24 augustus 2008 - 15:29   quote  deeplink  
gezonde rivaliteit is zeer goed
maar dat heeft een grens
om mekaar de hersens inteslaan benadeel je alleen je eigen club
wij kunnen de wereld niet veranderen
maar wel mekaar er op wijzen wat kan en wat niet kan
en als ajax supporter heb je het nadeel dat mensen voor of tegen ajax zijn
tussenweg is er niet
dat is een trend die zich in nederland heeft verspreid
psv of feyenoord mogen overal spelers wegkopen
maar als ajax dat doet krijg je gelijk weer zo`n negatieve sfeer
hoop dat wij die trend kunnen doorbreken met goedvoetbal en onderling respect voor ieders keuze
dus niet door 010 of 020 onzin
Jari
 Jari - zondag 24 augustus 2008 - 18:06   quote  deeplink  
Helemaal mee eens,wat een onzin 010-020 gedoe.
Wij wonen allemaal in het zelfde land,staan
samen te juichen bij het Ned.elftal.
Ik heb een buurman die is een fanatiek feyenoorder,die laat ik toch ook in zijn waarde
Die noem ik toch ook geen kakkerlak.
Het is allemaal opgefokt gedoe,wat niets meer
met iets te maken heeft.
Iedereen mag achter zijn ploeg staan,maar dan
wel met gezond verstand,zonder geweld.
En wat slaat kakkerlakken,joden en neuzen nou op,de supporters moeten eens volwassen worden.
djsavoy
 djsavoy - woensdag 27 augustus 2008 - 00:02   quote  deeplink  
wat een verstandig iemand heerlijk
ik ben zelf een amsterdammer die voor Feijenoord is
dit heeft er gewoon mee te maken dat mijn vader hiervoor was je groeit er dus mee op maar ik vind get te gek voor woordn dat mensen elkaar naar het leven staan voor een potje voetbal.ik ben zelf een enorme voeltbal liefhebber en kan het niet begrijpen dat mensen zover dat als 010 of 020 tegen een duitse club speelt ze zelfs hopen dat de duitsers winnen.
wees nou gewoon suporter van je club en wees inderdaad ziek als je club verliest van 010 of 020 maar doe effe allemaal normaal
we kunnen zulke geweldige suporters zijn als oranje speelt dan staan we naast elkaar zelfs
doe dit ook bij de klasieker en maak er 1 groot feest van
voetbals is genieten en vind het geweldig als ik dit gewoon met mijn kids in het stadion kan bekijken zonder dat ik bang moet zijn dat er een of andere gek een steen bij mijn zoon op zijn kop gooit
jantje 1974
 jantje 1974 - woensdag 27 augustus 2008 - 10:55   quote  deeplink  
beste Ponupe , Ajaxied of Ajacied kan allebei , dus niet zo blazen als je niet weet waar de klepel hangt , (zie onzetaal.nl) Meeste mensen in de stadions hebben geen verstand van voetbal maar houden van hun club , als je ECHT verstand hebt van voetbal ga je niet naar t stadion maar kijk je sport1 ofzo!
ik ben zelf ook zo'n lul die naar t stadion gaat , maar ik hoor dan ook bij de 10% uitzonderingen...........

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 27 augustus 2008 door jantje 1974 --
Wanderlei Silva
 Wanderlei Silva - maandag 08 mei 2017 - 10:56   quote  deeplink  
Bijna 10 jaar geleden alweer, maar sta nog steeds achter mn woorden;)
Vooral als ik de spandoek van gister zag, gaat toch nergens meer over...
Jaccio
 Jaccio - maandag 08 mei 2017 - 11:19   quote  deeplink  
Volledig mee eens
Ajax we love you
 Ajax we love you - maandag 08 mei 2017 - 12:45   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 mei 2017 - 10:56 schreef Wanderlei Silva het volgende:
Bijna 10 jaar geleden alweer, maar sta nog steeds achter mn woorden;)
Vooral als ik de spandoek van gister zag, gaat toch nergens meer over...
Tja idd heel erg triest, maar je hebt altijd mensen met 2 hersencellen.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3163
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Loesje,,,Stop de 010 en 020 onzin!!!!!









0.0096518