BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: Gouden Kooi-Brian geeft tóch toe: 'Ja, ik word vader'

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: GoudenKooi Nieuws
 Headliner  Headliner - woensdag 01 oktober 2008 - 07:08
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

Gouden Kooi-Brian geeft tóch toe: 'Ja, ik word vader' (De Telegraaf)

Boudewijn
 Boudewijn - woensdag 01 oktober 2008 - 09:39   quote  deeplink  
AMSTERDAM - Het hoge woord is eruit: Brian, tegen wie ex-vriendin Amanda aangifte deed wegens mishandeling, wordt vader. De Gouden Kooi-finalist: „Ik heb het eerst ontkend, omdat het heel pril was. Tamara’s familie wist ook nog van niets. Maar volgend jaar mei verwachten we ons eerste kindje.”

Brian en Amanda zetten in augustus een punt achter hun romance. En niet veel later kwam Brian zijn ex Tamara weer tegen. „We hadden zes jaar een relatie. Het was meteen weer vertrouwd tussen ons. Ons kindje is niet gepland, maar zeer zeker welkom.”

De aangifte die Amanda tegen hem deed, zit Brian behoorlijk dwars. „Ze weet dondersgoed dat ik haar nooit heb aangeraakt. Toen ze hoorde over mij en Tamara, werd ze razend. Ze dreigde me hoe dan ook zwart te maken.”

Knikt: „Ik begrijp dat het voor haar vreselijk is om te horen dat je ex, zo vlak na de breuk, weer gelukkig is met een ander. En dat hij dan nog vader wordt, zal ook niet gemakkelijk zijn. Maar, vindt Brian, „ík kan mezelf recht in de spiegel aankijken. Ik heb Amanda niet bedrogen met Tamara, wij zijn sinds begin september weer samen. We hopen nu op een beetje rust, zodat we ons kunnen voorbereiden op ons aanstaande ouderschap.”
trapper
 trapper - woensdag 01 oktober 2008 - 13:02   quote  deeplink  
brian en tamara gefeliciteerd. Ik hoop dat ze toch ondanks alles van hun zwangerschap mogen genieten.
pauline
 pauline - woensdag 01 oktober 2008 - 13:36   quote  deeplink  
ben wel benieuwd of brian tamara ook slaat, of dat het aan amanda lag
trapper
 trapper - woensdag 01 oktober 2008 - 13:49   quote  deeplink  
http://nl.youtube.com/watch?v=rM76CNWhQpw

kijk naar dit filmpje, en zie wie zijn schuld is het dat ze bij elkaar zijn, hahahahahahahaha
als je goed luisterd dan hoor je ook dat tamara nog steeds van brian houd en dat amanda toen al stinkend jaloers was.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 01 oktober 2008 door trapper --
pauline
 pauline - woensdag 01 oktober 2008 - 14:06   quote  deeplink  
en wat wil je daar mee vertellen
makker
 makker - woensdag 01 oktober 2008 - 14:08   quote  deeplink  
Normaal duurt een zwangerschap 9,5 maand. Dit betekent dat als je uitgaat van een uitgerekende tijd op 31 mei hij tamara al voor begin september heeft ontmoet en zodoende dus wederom een leugen ophangt en al half augustus het kind moet hebben verwekt. Whahaha. En dan ga ik er nog maar vanuit dat hij het kind op 31 mei krijgt.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 01 oktober 2008 door makker --
Izz@headliner
 Izz@headliner - woensdag 01 oktober 2008 - 16:39   quote  deeplink  
Voor veel mensen was het altijd al duidelijk dat Brian en Tamara gek op elkaar waren. Tenslotte, in het prille begin van DGK, was hij nog bezig met het verwerken,van de breuk. volgens Brian.

Wanneer je net een relatie achter de rug hebt van 6 en half jaar,is zo'n persoon niet zomaar uit je systeem.
Dus kan ik mij wel voorstellen, dat ze nu zo snel weer terug bij elkaar zijn. Kijk wij kennen Tamara niet, maar met de info die wij wel hebben, dachten velen ( de Brian fans) dat Tamara veel beter bij Brian paste dan Amanda, het leeftijd verschil was te groot, om maar iets te noemen, en soms werkt dat heel goed, en in dit geval niet.In ieder geval vanaf deze kant gefeliciteerd Brian en Tamara.
pauline
 pauline - woensdag 01 oktober 2008 - 17:01   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 oktober 2008 - 16:39 schreef Izz@headliner het volgende:
Voor veel mensen was het altijd al duidelijk dat Brian en Tamara gek op elkaar waren. Tenslotte, in het prille begin van DGK, was hij nog bezig met het verwerken,van de breuk. volgens Brian.

Wanneer je net een relatie achter de rug hebt van 6 en half jaar,is zo'n persoon niet zomaar uit je systeem.
Dus kan ik mij wel voorstellen, dat ze nu zo snel weer terug bij elkaar zijn. Kijk wij kennen Tamara niet, maar met de info die wij wel hebben, dachten velen ( de Brian fans) dat Tamara veel beter bij Brian paste dan Amanda, het leeftijd verschil was te groot, om maar iets te noemen, en soms werkt dat heel goed, en in dit geval niet.In ieder geval vanaf deze kant gefeliciteerd Brian en Tamara.
je hebt ook wel gelijk.
Brian probeerde het eerst bij nena,, nam amanda dan maar, zodat hij neukend de eindstreep kon halen, en daarna dumpen,, ja dat maakt je een echte kerel
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - woensdag 01 oktober 2008 - 18:10   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 oktober 2008 - 17:01 schreef pauline het volgende:

[..]

je hebt ook wel gelijk.
Brian probeerde het eerst bij nena,, nam amanda dan maar, zodat hij neukend de eindstreep kon halen, en daarna dumpen,, ja dat maakt je een echte kerel
Vooruit dan maar.
Op Jaap na zijn ze in DGK allemaal een relatie begonnen met de eindstreep in gedachten.
Het kon ze niet deren met wie of hoe. Dennis en Nadia, met een kind als gevolg. Huub en Claire, trouwden zelfs. Brian en Amanda, Amanda was had op de laatste dag een punt achter haar relatie met Brian moeten zetten.
Denk je dat al die relaties op liefde gebaseerd waren? Natuurlijk niet. Het was een spel.

Btw. Men kan zeggen over Brian wat men wil maar “he knows how to wine and dine a girl” om het maar zo te zeggen.
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - woensdag 01 oktober 2008 - 18:39   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 oktober 2008 - 18:10 schreef Mrs.B@headline het volgende:

[..]

Vooruit dan maar.
Op Jaap na zijn ze in DGK allemaal een relatie begonnen met de eindstreep in gedachten.
Het kon ze niet deren met wie of hoe. Dennis en Nadia, met een kind als gevolg. Huub en Claire, trouwden zelfs. Brian en Amanda, Amanda was had op de laatste dag een punt achter haar relatie met Brian moeten zetten.
Denk je dat al die relaties op liefde gebaseerd waren? Natuurlijk niet. Het was een spel.

Btw. Men kan zeggen over Brian wat men wil maar “he knows how to wine and dine a girl” om het maar zo te zeggen.
ik ben met je eens dat Brian een vrouw weet te behagen, maar ik heb teveel tekens gezien waar ik grote twijfels bij heb. hij joeg haar net zo hard van dat voetstuk waar hij haar eerst op geplaatst had.
Elske
 Elske - vrijdag 03 oktober 2008 - 11:45   quote  deeplink  
Maar, vindt Brian, „ík kan mezelf recht in de spiegel aankijken.

heeft hij zeker een lachspiegel thuis hangen.....
Jacqueline_
 Jacqueline_ - donderdag 16 oktober 2008 - 07:43   quote  deeplink  
brian gefeliciteerd
Praatpaal
 Praatpaal - maandag 20 oktober 2008 - 01:31   quote  deeplink  
Brian jongen ... ik heb medelijden met degenen die van jou afhankelijk zal/zullen worden.
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - maandag 20 oktober 2008 - 17:35   quote  deeplink  
Ik denk niet dat Brian zijn kind aan zijn/haar lot zal overlaten.
Hij is, nasst zijn temperamentvolle karakter, ook erg zorgzaam.
pauline
 pauline - maandag 20 oktober 2008 - 17:54   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 - 17:35 schreef Mrs.B@headline het volgende:
Ik denk niet dat Brian zijn kind aan zijn/haar lot zal overlaten.
Hij is, nasst zijn temperamentvolle karakter, ook erg zorgzaam.
Ik ben totaal niet een bewonderaar van brian, maar ik denk wel dat mocht hij vader worden, hij zijn taak zeer goed zal doen..
Praatpaal
 Praatpaal - dinsdag 21 oktober 2008 - 01:36   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 - 17:54 schreef pauline het volgende:

[..]

Ik ben totaal niet een bewonderaar van brian, maar ik denk wel dat mocht hij vader worden, hij zijn taak zeer goed zal doen..
Dat zou heel goed zo kunnen zijn Pauline en dat hoop ik zeker voor zijn (eventuele) nakomeling(en), maar met zal/zullen, bedoel ik dus ook de partner van Brian en of die het zo goed bij hem zal krijgen, daar twijfel ik dus behoorlijk aan.
Cobra1
 Cobra1 - dinsdag 21 oktober 2008 - 03:35   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 - 01:36 schreef Praatpaal het volgende:

[..]

Dat zou heel goed zo kunnen zijn Pauline en dat hoop ik zeker voor zijn (eventuele) nakomeling(en), maar met zal/zullen, bedoel ik dus ook de partner van Brian en of die het zo goed bij hem zal krijgen, daar twijfel ik dus behoorlijk aan.
ik twijfel daar niet aan.
het kind zal het beter krijgen dan bij vele andere kinderen het geval is.
en de kooi is al voorbij hoor. brian SPEELDE agressief.
hij is wel iemand met temparament, maar hij heeft zich in het spel velen malen beter ingehouden dan bijvoorbeeld huub en zelfs beter dan amanda.
pauline
 pauline - dinsdag 21 oktober 2008 - 08:16   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 - 03:35 schreef Cobra1 het volgende:

[..]

ik twijfel daar niet aan.
het kind zal het beter krijgen dan bij vele andere kinderen het geval is.
en de kooi is al voorbij hoor. brian SPEELDE agressief.
hij is wel iemand met temparament, maar hij heeft zich in het spel velen malen beter ingehouden dan bijvoorbeeld huub en zelfs beter dan amanda.
???
Heb jij de gouden kooi wel gezien?
Vind het wel een originele opmerking...Speelde!!!
Deuren,, tafels,,,zichzelf,,,amanda,,, huub,,, diverse butlers,, hoofdhuishouding,,,
Hahahaha wel een lachwekkende opmerking van je. Het bewijst idd wat laatsts ook op een topic gemeld werd.
Hoe selectief iemand naar een programma kan kijken.
Cobra1
 Cobra1 - dinsdag 21 oktober 2008 - 14:09   quote  deeplink  
hahahaha. deuren, tafels en zichzelf is waar. maar dat is nog steeds gespeeld.
dat van amanda is niet waar..
ja, je had van die nl huubfans die zulke leuke filmpjes maakten met titels als brian slaat huub lol.. en als je dan ging kijken zag je helemaal niks. ,
de douche scene is misschien het enige wat niet gespeeld was. maar daar moest brian een AGRESSIEVE HUUB EN AMANDA uit elkaar halen.. en de huubfans verzonnen er zelf wat beelden bij.. net als met dat paard, wat een ook al een nep filmpje was.
maar ff serieus.. als jij denkt dat brian buiten de kooi net zo is als in de kooi. wat denk je dan wel niet over huub? dus denk je ook dat huub daarbuiten met glazen naar claire gooit? dat huub ook zo aggressief tegen claire aan het schreeuwen is zoals hij bij lieke in de kooi deed? dus eigenlijk vind jij huub ook buiten de kooi een aggressief bezopen mannetje. hahaha,
ja ik keek ook de gouden kooi. maar dan wel zonder roze bril. =]

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 21 oktober 2008 door Cobra1 --
G.R.i
 G.R.i - dinsdag 21 oktober 2008 - 14:14   quote  deeplink  
Helemaal gelijk Cobra 1, (en ik draag niet eens een roze bril, kun je nagaan)
Belinea
 Belinea - dinsdag 21 oktober 2008 - 15:02   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 - 14:09 schreef Cobra1 het volgende:
hahahaha. deuren, tafels en zichzelf is waar. maar dat is nog steeds gespeeld.
dat van amanda is niet waar..
ja, je had van die nl huubfans die zulke leuke filmpjes maakten met titels als brian slaat huub lol.. en als je dan ging kijken zag je helemaal niks. ,
de douche scene is misschien het enige wat niet gespeeld was. maar daar moest brian een AGRESSIEVE HUUB EN AMANDA uit elkaar halen.. en de huubfans verzonnen er zelf wat beelden bij.. net als met dat paard, wat een ook al een nep filmpje was.
maar ff serieus.. als jij denkt dat brian buiten de kooi net zo is als in de kooi. wat denk je dan wel niet over huub? dus denk je ook dat huub daarbuiten met glazen naar claire gooit? dat huub ook zo aggressief tegen claire aan het schreeuwen is zoals hij bij lieke in de kooi deed? dus eigenlijk vind jij huub ook buiten de kooi een aggressief bezopen mannetje. hahaha,
ja ik keek ook de gouden kooi. maar dan wel zonder roze bril. =]
Helemaal gelijk, Huub is buiten de kooi net als binnen, het is nou eenmaal zijn karakter en die kan je niet veranderen en ook die van Brian niet, DGK heeft veel laten zien val al die personen, dus ook van de andere spelers.
Cobra1
 Cobra1 - dinsdag 21 oktober 2008 - 15:05   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 - 15:02 schreef Belinea het volgende:

[..]

Helemaal gelijk, Huub is buiten de kooi net als binnen, het is nou eenmaal zijn karakter en die kan je niet veranderen en ook die van Brian niet, DGK heeft veel laten zien val al die personen, dus ook van de andere spelers.
ik geloof daar niet in.
want dan zou amanda dus ook een bezopen agressieveling zijn buiten de kooi, die met jan en alle marietjes het bed deelt?
Belinea
 Belinea - dinsdag 21 oktober 2008 - 15:21   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 - 15:05 schreef Cobra1 het volgende:

[..]

ik geloof daar niet in.
want dan zou amanda dus ook een bezopen agressieveling zijn buiten de kooi, die met jan en alle marietjes het bed deelt?
Je weet maar nooit, want met die opening van Claire haar zaak, was Mannie ook zwaar bezopen en werd er ook gezegd dat Mannie wat met Luc heeft, dus zeg nooit nooit.
Cobra1
 Cobra1 - dinsdag 21 oktober 2008 - 15:33   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 - 15:21 schreef Belinea het volgende:

[..]

Je weet maar nooit, want met die opening van Claire haar zaak, was Mannie ook zwaar bezopen en werd er ook gezegd dat Mannie wat met Luc heeft, dus zeg nooit nooit.
nee, dat kan ook best.
maar niet door haar rol in de gouden kooi.
netzomin als dennis het slaafje van nadia is..
ik denk eerder dat huub dat van claire is. lol
of dat jaap iedereen maar onder kots.
huub vond ik niets in de kooi door zijn spel met gescheld en ziektes.. dat vond ik te makkelijk tv maken.
maar ik bekeek ook huub als speler.
nu hij er ook buiten de kooi mee scheld, is het een ander verhaal.
zoals huub nu doet op bepaalde forums.
dat is buiten de kooi en daar vind ik hem soms een irritant mannetje. =]
Izz@headliner
 Izz@headliner - dinsdag 21 oktober 2008 - 15:59   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 - 15:05 schreef Cobra1 het volgende:

[..]

ik geloof daar niet in.
want dan zou amanda dus ook een bezopen agressieveling zijn buiten de kooi, die met jan en alle marietjes het bed deelt?
Nee hoor Cobra, Amanda studeert nu theologie. want zij wil Non worden. Wat in de aard van het beestje zit krijg je er niet uit, Zij is nu eenmaal een veel te jong ding dat nog veel te wil, en eist. Zij is en blijft een feestbeest. Voor mijn gevoel paste zij totaal niet bij Brian, al leek het er een paar maanden op dat zij naar Brian toe groeide. Kreeg meer klasse. maar 2 maanden uit de buurt van supevisie en ze is terug naar af.
Izz@headliner
 Izz@headliner - dinsdag 21 oktober 2008 - 16:08   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 - 03:35 schreef Cobra1 het volgende:

[..]

ik twijfel daar niet aan.
het kind zal het beter krijgen dan bij vele andere kinderen het geval is.
en de kooi is al voorbij hoor. brian SPEELDE agressief.
hij is wel iemand met temparament, maar hij heeft zich in het spel velen malen beter ingehouden dan bijvoorbeeld huub en zelfs beter dan amanda.

agressief? er zit een heel groot verschil tussen aggressie en temperament, en dat schijnt maar niet tot sommige door te dringen, Wij zijn zuiderlngen, van Europa dan wel te verstaan. ons temperament ligt heel anders dan dat van de Nederlanders. ALs wij een gesprek voeren denken 9 van de tien Nederlanders dat wij slaande bonje hebben, maar nee, is onze manier van doen. Ik kan je verzekeren dat wij geen Glazendeuren hebben, en muren van gips, is makkelijker vervangbaar, want ja, als wij wel bonje hebben, gaat er een gat in de muur, vliegt er een deurknop af, dat is echter iets anders dan iemand op zijn bek rammen, of daadwerkelijk een kopstoot geven, ik kan je verzekeren wanneer Amanda de dingen had geflikt bij een zuid european, had ze heel wat meer te veduren gehad als ee koude douche, en met Huub in bed gevonden worden? Huub had toch op zijn minst een Gebroken neus gehad.
en ja dat is bij ons wel normaal. Not done is bij iemand anders het bed in duiken die l een relatie heeft, dat heet bij ons 'iemand de hoorntjes opzetten'. dat is not done. Waneer mijn partner met iemand het bed zou delen, spel of geen spel. Zal mijn eerste reactie zijn, 'je op je bek te timmeren'. En ja DAT IS agressief. dat word ik ook als jij je inlaat met mijn partner.
Jacqueline_
 Jacqueline_ - dinsdag 21 oktober 2008 - 17:59   quote  deeplink  
ik ben het met izzy eens en met cobra .
Amanda is een meid die erom doet lijkt het wel zon type meid die met der vriend naar de disco gaat de hele avond sexy gaat dansen mannen aanhaalt en uit daagd .
Als ze erg veel gezopen heeft gaat ze te ver erin en hopla grote ruzie vechtpartijen in de kroeg want amanda gaat laters klagen bij der vriend of gaat vreemd.

Brian zal een zeer liefdevolle vader zijn zoals hij voor zijn nichtjes en neefjes ook was.
warme kanten heeft brian zeer zeker wel
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - dinsdag 21 oktober 2008 - 19:12   quote  deeplink  
Hoe saai het ook mag klinken “ik ben het helemaal eens met Izz.”
Ik heb jaren in Zuid Amerika eerst gestudeerd en daarna gewoond.
De mannen zijn temperamentvol en staan bekend als de lovers der lovers.
Kom niet aan hun moeder, vrouw, kinderen of familie. Doe je dat toch dan krijg gegarandeerd en pakslag om u tegen te zeggen. De reactie van Netty (de moeder van Brian) begrijp ik heel goed. Haar zoon werd voor schut gezet, en dat is nog zacht uitgedrukt. Hoe Amanda zich gedroeg kan in Antilliaanse, Arubaanse en Zuid Amerikaanse kringen absoluut niet.
Ik ben er heilig van overtuigd dat Brian zich enorm heeft ingehouden.

Ik vind Amanda nog altijd een leuke meid en Brian vind ik ook een leuke kerel, maar ben van mening dat ze niet bij elkaar passen. Brian heeft totaal andere normen en waarden dan Amanda.

Ik twijfel geen moment dat Brian een uitstekende vader zal zijn en als zijn partner, in dit geval Tamara, zich gedraagt zoals een dame dat behoort te doen, heeft ze aan Brian een hele goede partner.
Belinea
 Belinea - dinsdag 21 oktober 2008 - 19:25   quote  deeplink  
@Mrs.B... maar dat is toch ook bij de Nederlanders zo, kom niet aan hun moeder, vrouw, kinderen en familie, want hier breken ze ook je nek als je dat doet.
En volgens mij is dat in elk cultuur wel zo, bij de 1 wat minder dan bij de ander.
En dat hoe Amanda zich gedroeg kan niet in Antilliaanse, Arubaanse en Zuid America niet? Nou de mannen hebben daar liever 2 vrouwen, 1 om mee het bed in te duiken en de ander om voor te zorgen en natuurlijk ook om het bed mee te delen en dat mag dus wel in hun cultuur, zo kunnen we wel door blijven gaan, maar in elk cultuur zit er iets waar een ander niet akkoord mee gaat.
pauline
 pauline - dinsdag 21 oktober 2008 - 21:00   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 - 19:12 schreef Mrs.B@headline het volgende:
Hoe saai het ook mag klinken “ik ben het helemaal eens met Izz.”
Ik heb jaren in Zuid Amerika eerst gestudeerd en daarna gewoond.
De mannen zijn temperamentvol en staan bekend als de lovers der lovers.
Kom niet aan hun moeder, vrouw, kinderen of familie. Doe je dat toch dan krijg gegarandeerd en pakslag om u tegen te zeggen. De reactie van Netty (de moeder van Brian) begrijp ik heel goed. Haar zoon werd voor schut gezet, en dat is nog zacht uitgedrukt. Hoe Amanda zich gedroeg kan in Antilliaanse, Arubaanse en Zuid Amerikaanse kringen absoluut niet.
Ik ben er heilig van overtuigd dat Brian zich enorm heeft ingehouden.

Ik vind Amanda nog altijd een leuke meid en Brian vind ik ook een leuke kerel, maar ben van mening dat ze niet bij elkaar passen. Brian heeft totaal andere normen en waarden dan Amanda.

Ik twijfel geen moment dat Brian een uitstekende vader zal zijn en als zijn partner, in dit geval Tamara, zich gedraagt zoals een dame dat behoort te doen, heeft ze aan Brian een hele goede partner.
dus ben jij van mening dat een nederlandse vrouw hier in nederland, zich moet aanpassen aan de buitenlandse invloeden????
En je bent ik denk een beetje in de war.. Er is veel verschil tussen temperament en agressie..
Jij vind het dus normaal dat een vrouw regelmatig een klapje krijgt als ze niet doet wat haar ( antiliaanse, of welk zuideuropees) man zegt!!!
Maar zette haar ( netty) zoon zichzelf niet enorm voor lul..
Izz@headliner
 Izz@headliner - dinsdag 21 oktober 2008 - 21:40   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 - 21:00 schreef pauline het volgende:

[..]

dus ben jij van mening dat een nederlandse vrouw hier in nederland, zich moet aanpassen aan de buitenlandse invloeden????
En je bent ik denk een beetje in de war.. Er is veel verschil tussen temperament en agressie..
Jij vind het dus normaal dat een vrouw regelmatig een klapje krijgt als ze niet doet wat haar ( antiliaanse, of welk zuideuropees) man zegt!!!
Maar zette haar ( netty) zoon zichzelf niet enorm voor lul..
Je sprak mrs B aan, maar voel mij aangesproken doordat Mrs B het met mij eens is. De Nederlandse vrouw hoeft zich geenszins aan te passen aan de buitenlandse cultuur,want dit heeft niets maar dan ook niets te maken met cultuur, eerder met gedragsregels, en totaal ander temperament. MAAR, op het moment dat zij een relatie aangaat met iemand van een totaal andere cultuur met een veel vuriger temperament. ongeacht of dit een man of een andere vrouw betreft, is het wel aanpassen geblazen of oogsten wat je gezaait hebt. en Nee voor de cultuur zette Brian, nog zichzelf, nog zijn cultuur nog zijn moeder voor lul, hij werd voor lul gezet, dat Amanda de sleutel was tot zijn opvliegerigheid jazeker. en hoe jij of ik zouden reageren in dezelfde situatie? dat is giswerk, want wij zaten niet in die situatie. Er is veel verschil tussen temperament en agressie.. quote:
Jij vind het dus normaal dat een vrouw regelmatig een klapje krijgt. Geef mij maar 1 opname dat Amanda daadwerkelijk een 'klapje" kreeg? van Brian dan.
Onder de douche getiefd? jazeker. (ik had haar in de vijver gepleurd maar dat doet er nu niet toe) haar Hoer genoemd? oh ja ook dat had ik op zeker gedaan, andere vrouwen in de vila zijn om minder uitgescholden. komt nog bij, dat Amanda meerdere vriendjes gehad heeft uit andere culturen, dus ook dat zegt wat over Amanda. want zij wist als beste, hoe zijzelf in elkaar steekt, en is in de eerste leugen niet gebarsten. Kon zelfs de uitwerking van haar gedrag al voorspellen, nam niet weg dat zij het niet nauw nam, met de regels binnen een relatie ongeacht waar die ontstaat.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 21 oktober 2008 door Izz@headliner --
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - dinsdag 21 oktober 2008 - 21:44   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 - 21:00 schreef pauline het volgende:

[..]

dus ben jij van mening dat een nederlandse vrouw hier in nederland, zich moet aanpassen aan de buitenlandse invloeden????
En je bent ik denk een beetje in de war.. Er is veel verschil tussen temperament en agressie..
Jij vind het dus normaal dat een vrouw regelmatig een klapje krijgt als ze niet doet wat haar ( antiliaanse, of welk zuideuropees) man zegt!!!
Maar zette haar ( netty) zoon zichzelf niet enorm voor lul..

Het is geen kwestie van “Nederlandse vrouw zich aanpassen aan” (wat ik trouwens niet heb geschreven). Noch mannen noch vrouwen hoeven, let wel, hoeven zich niet aan de andere aan te passen. Mensen neem je zoals ze zijn. Kunnen ze elkaar niet vinden dan moeten ze maar uit elkaar gaan. (reden ook dat ik hoopte dat Amanda die ene laatste dag NA de finale het uit zou maken) Deze twee mensen hebben een totaal andere beleving van normen en waarden en passen derhalve niet bij elkaar.
Slaan past niet binnen een relatie, sterker nog, past nergens.
Om het bij Brian en Amanda te houden; Brian irriteerde zich aan veel dingen die Amanda deed of niet deed. De irritaties liepen zo hoog dat hij heel erg kwaad werd.
Door zijn woede (wat dat was het heel vaak) had hij Amanda zonder meer echt kunnen slaan. Maar dat deed hij niet, tenminste dat hebben wij niet gezien.
Hij heeft zich ingehouden. Als iemand mij ongevraagd een lik in het gezicht geeft, dan kan die persoon een behoorlijke hengst verwachten. Maar dat deed hij niet. Daarentegen ging hij als een dolle stier tekeer, deuren kapot gooien bijvoorbeeld.
Brian had meerdere malen gezegd dat hij zich in DGK heeft leren beheersen. Met andere woorden, hij zegt zelf dat hij agressief wordt als hij boos is.

In mijn post schrijf ik nergens dat ik wat dan ook goedkeur.
Ja, ik begrijp Netty. Let op! Ik zeg niet dat ik wat ze ook deed goedkeur.
Maar ik begrijp het wel. Een Antilliaanse moeder zei ooit tegen mij (het ging over haar dochter) “ik heb haar op deze wereld gezet en ik heb het recht om haar er vanaf te schoppen”. Door mij niet goed gekeurd maar ik begrijp wat ze bedoelt.
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - dinsdag 21 oktober 2008 - 21:53   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 - 19:25 schreef Belinea het volgende:
@Mrs.B... maar dat is toch ook bij de Nederlanders zo, kom niet aan hun moeder, vrouw, kinderen en familie, want hier breken ze ook je nek als je dat doet.
En volgens mij is dat in elk cultuur wel zo, bij de 1 wat minder dan bij de ander.
En dat hoe Amanda zich gedroeg kan niet in Antilliaanse, Arubaanse en Zuid America niet? Nou de mannen hebben daar liever 2 vrouwen, 1 om mee het bed in te duiken en de ander om voor te zorgen en natuurlijk ook om het bed mee te delen en dat mag dus wel in hun cultuur, zo kunnen we wel door blijven gaan, maar in elk cultuur zit er iets waar een ander niet akkoord mee gaat.
Wij Hollanders zijn meer van een rationeel gesprek.

Je hoeft hun leefstijl of normen en waarden niet te accepteren maar belangrijk is het te begrijpen en begrijpen is niet per definitie goedkeuren.
Elske
 Elske - dinsdag 21 oktober 2008 - 22:17   quote  deeplink  
Door zijn woede (wat dat was het heel vaak) had hij Amanda zonder meer echt kunnen slaan. Maar dat deed hij niet, tenminste dat hebben wij niet gezien.
Hij heeft zich ingehouden. Als iemand mij ongevraagd een lik in het gezicht geeft, dan kan die persoon een behoorlijke hengst verwachten. Maar dat deed hij niet. Daarentegen ging hij als een dolle stier tekeer, deuren kapot gooien bijvoorbeeld.
Brian had meerdere malen gezegd dat hij zich in DGK heeft leren beheersen. Met andere woorden, hij zegt zelf dat hij agressief wordt als hij boos is...........

zou het niet kunnen dat zich Brian er heel goed bewust was dat er tig camera's hingen in DGK ???? Dan is een bewijs van mishandeling gauw gevonden...... ik neem aan dat hij thuis geen camera's heeft en de stukke deuren enz. zelf moet repareren...
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - dinsdag 21 oktober 2008 - 22:22   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 - 22:17 schreef Elske het volgende:

zou het niet kunnen dat zich Brian er heel goed bewust was dat er tig camera's hingen in DGK ???? Dan is een bewijs van mishandeling gauw gevonden...... ik neem aan dat hij thuis geen camera's heeft en de stukke deuren enz. zelf moet repareren...
Dan heeft hij zich toch weten in te houden?
pauline
 pauline - woensdag 22 oktober 2008 - 09:33   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 - 22:22 schreef Mrs.B@headline het volgende:

[..]

Dan heeft hij zich toch weten in te houden?
Ben ik dus niet met je eens!
Er zijn toch echt wel filmpjes verschenen en iedereen heeft kunnen zien op de streams dat brian soms vreemde dingen deed onder de dekens ( slim overigens) , en amanda nu naar buiten heeft gebracht dat het geweld al in de kooi was begonnen..
Maar nu zullen alle brian fans natuurlijk zeggen: amanda neemt wraak...amanda is jaloers... etc.
Huub heeft nu verschillende malen van amanda gehoord waar en hoe brian haar sloeg,, onder de dekens.. in de douche.. bij het golfen..
Let wel...gehoord!!!!!
Maar ik kan het mij wel voorstellen
Cobra1
 Cobra1 - woensdag 22 oktober 2008 - 14:51   quote  deeplink  
deze is echt grappig. je hebt gezien dat er iets vreemds ONDER de dekens gebeurt.LOL
met andere woorden heb je dus NIKS gezien. zo probeerden die nl huubfan fimpjes makers het nou ook.
en er word ook weer iets verdraaid. huub heeft helemaal niks van amanda gehoort over brian. het was juist lieke die beweerde dat huub haar in bed heeft gewurgd . en dat is nog eens goed in een filmpje te zien.
Cobra1
 Cobra1 - woensdag 22 oktober 2008 - 14:55   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 - 22:22 schreef Mrs.B@headline het volgende:

[..]

Dan heeft hij zich toch weten in te houden?
preies. een glazen deur voor de show ingooien heeft niets met aggriesief op mensen zijn te maken. want dan zouden velen aggressief zijn.
huub heeft die deur ook eens hard dicht gegooid..alleen was hij te zwak om het te breken.lol
als brian zich echt niet kon inhouden,, had huub toch allang een paar keer in het ziekenhuis moeten liggen.
Misty
 Misty - woensdag 22 oktober 2008 - 16:39   quote  deeplink  
Brian heeft amanda gebruikt voor het spel,smerig vind ik dat,maar ja,dat doen wel meer mensen.
pauline
 pauline - woensdag 22 oktober 2008 - 18:56   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 - 14:51 schreef Cobra1 het volgende:
deze is echt grappig. je hebt gezien dat er iets vreemds ONDER de dekens gebeurt.LOL
met andere woorden heb je dus NIKS gezien. zo probeerden die nl huubfan fimpjes makers het nou ook.
en er word ook weer iets verdraaid. huub heeft helemaal niks van amanda gehoort over brian. het was juist lieke die beweerde dat huub haar in bed heeft gewurgd . en dat is nog eens goed in een filmpje te zien.
lezen!!!
gezien op de streams.....
En daar kan je duidelijk zien dat brian echt slaat, en amanda het bed uitvlucht!
Kan ook zijn dat brian een vlieg KO sloeg en dat amanda bang is voor vliegen!!
En heb je nooit gehoord van wurgsex?? Lieke vindt dat heerlijk..
Je denkt maar wat je wil ( idd roze bril)
Misty
 Misty - woensdag 22 oktober 2008 - 19:10   quote  deeplink  
Als je de streams gekeken hebt,kan je dat niet ontgaan zijn,dat Brian,Amanda vaak mishandelde.Maar ja,sommige mensen denken dat,dat normaal is.
pauline
 pauline - woensdag 22 oktober 2008 - 20:15   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 - 14:51 schreef Cobra1 het volgende:
deze is echt grappig. je hebt gezien dat er iets vreemds ONDER de dekens gebeurt.LOL
met andere woorden heb je dus NIKS gezien. zo probeerden die nl huubfan fimpjes makers het nou ook.
en er word ook weer iets verdraaid. huub heeft helemaal niks van amanda gehoort over brian. het was juist lieke die beweerde dat huub haar in bed heeft gewurgd . en dat is nog eens goed in een filmpje te zien.
http://www.clipser.com/watch_video/220487

of is dit nu vuistsex??
Belinea
 Belinea - woensdag 22 oktober 2008 - 20:26   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 - 20:15 schreef pauline het volgende:

[..]

http://www.clipser.com/watch_video/220487

of is dit nu vuistsex??
Nou sorry hoor, hij knijpt of stompt er gewoon midden op haar kruis, vuile .....
pauline
 pauline - woensdag 22 oktober 2008 - 20:28   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 - 14:55 schreef Cobra1 het volgende:

[..]

preies. een glazen deur voor de show ingooien heeft niets met aggriesief op mensen zijn te maken. want dan zouden velen aggressief zijn.
huub heeft die deur ook eens hard dicht gegooid..alleen was hij te zwak om het te breken.lol
als brian zich echt niet kon inhouden,, had huub toch allang een paar keer in het ziekenhuis moeten liggen.
http://www.clipser.com/watch_video/81954

En dit was het liedje:
klap eens in je handjes blij,blij,blij
op amanda haar bolletje allebei
Izz@headliner
 Izz@headliner - woensdag 22 oktober 2008 - 22:22   quote  deeplink  
http://www.clipser.com/watch_video/60806
http://www.youtube.com/watch?v=1Y1v1jjy9HA
http://www.youtube.com/watch?v=eg9GHq9olic&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=_830qw6QOzg
Izz@headliner
 Izz@headliner - woensdag 22 oktober 2008 - 22:22   quote  deeplink  
http://www.youtube.com/watch?v=VYWz74bU_hg
Izz@headliner
 Izz@headliner - woensdag 22 oktober 2008 - 22:29   quote  deeplink  
dit is Slaan. http://www.youtube.com/watch?v=VDs-UT6yTLE
Izz@headliner
 Izz@headliner - woensdag 22 oktober 2008 - 22:34   quote  deeplink  
http://nl.youtube.com/watch?v=lOWI8fDkBoQ&feature=related
en dit is helemaal een giller, Brian klopt drie keer maar niemand thuis
Cobra1
 Cobra1 - woensdag 22 oktober 2008 - 22:35   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 - 20:26 schreef Belinea het volgende:

[..]

Nou sorry hoor, hij knijpt of stompt er gewoon midden op haar kruis, vuile .....
stompt nog wel hahaha. hoe verzinnen ze het.
amanda heeft huub wel met een naaldhak op zijn hoofd geslagen lol
pauline
 pauline - woensdag 22 oktober 2008 - 22:39   quote  deeplink  
quote:
heb geen slaande huub gezien

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5147
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: Gouden Kooi-Brian geeft tóch toe: 'Ja, ik word vader'









0.0080790