BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: 'Brian bleef contact met me zoeken!'

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: GoudenKooi Nieuws
 Headliner  Headliner - woensdag 01 oktober 2008 - 19:54
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

'Brian bleef contact met me zoeken!' (De Telegraaf)

Boudewijn
 Boudewijn - woensdag 01 oktober 2008 - 20:18   quote  deeplink  
AMSTERDAM - Voormalig Gouden Kooi-bewoonster Amanda komt naar buiten met een aantal sms-berichtjes. 'Ze zijn bijna een maand na de breuk door Brian naar me toe gestuurd. Maar hij moet me met rust laten!'

'Dat ik deze smsjes nu naar buiten breng is verre van chique en is nooit mijn intentie geweest', laat Amanda weten. 'Maar zolang Brian me blijft beschuldigen, me lastig blijft vallen met o.a. het kraken van mijn email en blijft liegen kan hij de volle mep krijgen.'

Brian en Amanda zetten eind augustus een punt achter hun relatie. Niet lang daarna kwam Brian zijn ex-vriendin Tamara, die nu zwanger van hem is, tegen. 'Ik kan me voorstellen dat het steekt bij Amanda dat ik zo snel na onze breuk al gelukkig ben met een ander. En ik begrijp ook dat het zuur is voor Amanda dat Tamara en ik in mei ons eerste kindje verwachten.'

De verstandhouding tussen Amanda en Brian is sinds hun relatie op de klippen liep slecht. Vorige week deed Amanda aangifte van mishandeling en bedreiging tegen haar ex-vriend.





pauline
 pauline - woensdag 01 oktober 2008 - 20:22   quote  deeplink  
zou tamara dit ook lezen??
lijntje
 lijntje - woensdag 01 oktober 2008 - 20:24   quote  deeplink  
ik wordt hier ff niet goed van,eerst alles ontkennen ,nu met modder gooien.jaja amanda dit had je kunnen weten he dat die tamara weer in beeld kwam,dus....vette pech voor jou,daar sta je dan .al die tijd zijn bediende en nu een trap na.jaja zo gaat dat he.sterkte er mee.
pauline
 pauline - woensdag 01 oktober 2008 - 20:39   quote  deeplink  
ik kan mij niet voorstellen dat een type als amanda Brian in haar telefoonboek van haar telefoon met de achternaam vermeld!! klopt dit wel?
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - woensdag 01 oktober 2008 - 20:44   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 oktober 2008 - 20:39 schreef pauline het volgende:
ik kan mij niet voorstellen dat een type als amanda Brian in haar telefoonboek van haar telefoon met de achternaam vermeld!! klopt dit wel?
Heel scherp opgemerk Pauline.
pauline
 pauline - woensdag 01 oktober 2008 - 20:54   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 oktober 2008 - 20:44 schreef Mrs.B@headline het volgende:

[..]

Heel scherp opgemerk Pauline.
ja ik vind raar.. Ik ken niemand die zijn/haar.. vrouw/man..vriend/vriendin met de achternaam in zijn/haar telefoonboekje heeft staan. Dus vind het verdacht
stacy1974
 stacy1974 - woensdag 01 oktober 2008 - 21:34   quote  deeplink  
nou pauline heb het zelf gezien dat dat in haar telefoon stond en dat was de nacht na hun laatste gezamelijke optreden.Brian wilde die nacht weer met haar naar bed wat amanda weigerde.ze had er nog te veel pijn van dat het uit was.Daarna is hij naar huis gegaan en probeerde haar 3x nog te bellen en stuurde die sms jes.Dus niets leugens gewoon de waarheid.En ja ik was een brian fan maar weet ondertussen genoeg.
Cobra1
 Cobra1 - woensdag 01 oktober 2008 - 21:36   quote  deeplink  
niet alleen dat.
wat stellen deze smsjes nou voor?
wil ze brian uitlokken ook zijn prive smsjes te plaatsen?
wat een lage streek weer van amanda.
en volgens mij hadden ze op die datum nog steeds contact voor optredens.
zij beweerde toch zelf dat ze beiden nog contact hadden?
hij moet ophouden haar met rust te laten?
dat kan toch? maar dat wil zij toch niet?
Cobra1
 Cobra1 - woensdag 01 oktober 2008 - 21:38   quote  deeplink  
als er 1 niet zonder sex kon. was dat amanda wel.
man of vrouw, maakte haar niet uit. :)
Cobra1
 Cobra1 - woensdag 01 oktober 2008 - 21:39   quote  deeplink  
wel lastig dat dat vinkje steeds aan staat bij email notificatie.
bij mijn 2de post vergat ik het uit te zetten en zal ik wel weer veel emails krijgen.
:)
pauline
 pauline - woensdag 01 oktober 2008 - 21:41   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 oktober 2008 - 21:34 schreef stacy1974 het volgende:
nou pauline heb het zelf gezien dat dat in haar telefoon stond en dat was de nacht na hun laatste gezamelijke optreden.Brian wilde die nacht weer met haar naar bed wat amanda weigerde.ze had er nog te veel pijn van dat het uit was.Daarna is hij naar huis gegaan en probeerde haar 3x nog te bellen en stuurde die sms jes.Dus niets leugens gewoon de waarheid.En ja ik was een brian fan maar weet ondertussen genoeg.
dus amanda laat jou zien wie ze allemaal in haar lijst heeft staan?? zal wel.. Waarom laat zij jou dit soort dingen zien?
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - woensdag 01 oktober 2008 - 21:49   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 oktober 2008 - 21:34 schreef stacy1974 het volgende:
nou pauline heb het zelf gezien dat dat in haar telefoon stond en dat was de nacht na hun laatste gezamelijke optreden.
Heb jij het Amanda haar telefoon zien staan?
Heb jij Amanda haar telefoon in handen gehad?
stacy1974
 stacy1974 - woensdag 01 oktober 2008 - 22:03   quote  deeplink  
DAAR KAN IK JULLIE GEEN ANTWOORD OPGEVEN MAAR WAS ZELF EEN FERVANT BRIAN FAN MAAR NU MET AL ZIJN LEUGENS KAN IK NIET MEER ACHTER HEM STAAN .eN JA OOK IK HEB ME LATEN LEIDEN DOOR HET SPEL .En zag de meeste dingen als spel .Hoop alleen dat brian met liegen stopt en verder toegeeft dan is alles klaar.Eerst was tamara niet zwanger .paar dagen later bekent hij het.Eerst had hij haar hyves niet gecrasht nu was het om haar best wil natuurlijk langzaam maar zeker sluit het net om hem heen.Jammer dat hetop deze manier moet ben ik het ook niet mee eens maar als je zo belazerd en te kijk en bedreigt wordt kan je niet anders denk ik.Wil niet zeggen dat ik het er mee eens ben maar kan amanda wel begrijpen dat ze de pers te woord heb willen staan.
pauline
 pauline - woensdag 01 oktober 2008 - 22:07   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 oktober 2008 - 22:03 schreef stacy1974 het volgende:
DAAR KAN IK JULLIE GEEN ANTWOORD OPGEVEN MAAR WAS ZELF EEN FERVANT BRIAN FAN MAAR NU MET AL ZIJN LEUGENS KAN IK NIET MEER ACHTER HEM STAAN .eN JA OOK IK HEB ME LATEN LEIDEN DOOR HET SPEL .En zag de meeste dingen als spel .Hoop alleen dat brian met liegen stopt en verder toegeeft dan is alles klaar.Eerst was tamara niet zwanger .paar dagen later bekent hij het.Eerst had hij haar hyves niet gecrasht nu was het om haar best wil natuurlijk langzaam maar zeker sluit het net om hem heen.Jammer dat hetop deze manier moet ben ik het ook niet mee eens maar als je zo belazerd en te kijk en bedreigt wordt kan je niet anders denk ik.Wil niet zeggen dat ik het er mee eens ben maar kan amanda wel begrijpen dat ze de pers te woord heb willen staan.
Maar natuurlijk kan jij ons toch wel vertellen hoe en waarom jij amanda haar telefoonlijst hebt gezien?? Wat kan daar nu geheim aan zijn? Of heb je iets illegaals gedaan?
Cobra1
 Cobra1 - woensdag 01 oktober 2008 - 22:09   quote  deeplink  
ik denk dat stacy1974 dit terplekke verzint.
wel A zeggen maar geen B duidt juist op leugens.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 01 oktober 2008 door Cobra1 --
stacy1974
 stacy1974 - woensdag 01 oktober 2008 - 22:17   quote  deeplink  
niets illegaals gewoon contacten met haar.
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - woensdag 01 oktober 2008 - 22:20   quote  deeplink  
@ Stacy1974
Je kan jezelf behoorlijk in de problemen werken met dit soort beweringen.
pauline
 pauline - woensdag 01 oktober 2008 - 22:20   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 oktober 2008 - 22:17 schreef stacy1974 het volgende:
niets illegaals gewoon contacten met haar.
dan kan je het toch gewoon vertellen zonder in details te treden.. dus meisje je hebt ons nog niet overtuigd
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - woensdag 01 oktober 2008 - 22:22   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 oktober 2008 - 22:17 schreef stacy1974 het volgende:
niets illegaals gewoon contacten met haar.
En Amanda die je van TV kent en misschien een keer of twee als fan bent tegen gekomen laat jou haar sms-jes lezen?
Dan is Amanda heel maar dan ook heel slecht bezig.
Of je bent een vriendin van haar.Is dat zo?
stacy1974
 stacy1974 - woensdag 01 oktober 2008 - 22:26   quote  deeplink  
ja een goede vriendin zelfs
stacy1974
 stacy1974 - woensdag 01 oktober 2008 - 22:28   quote  deeplink  
zeg zelf net dat ik het ook niet helemaal met haar eens bent wat betreft het opzoeken van de pers. maar als je zelf zo wanhopig bent door alles en kwaad kan ik haar geen ongelijk geven.
Belinea
 Belinea - woensdag 01 oktober 2008 - 22:31   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 oktober 2008 - 20:39 schreef pauline het volgende:
ik kan mij niet voorstellen dat een type als amanda Brian in haar telefoonboek van haar telefoon met de achternaam vermeld!! klopt dit wel?
Ja dat klopt, want als je 2 personen hebt met dezelfde voornaam, dan zet je er toch een achternaam bij, dat doe ik ook, ik heb er ook 2 in mijn foon staan met dezelfde voornaam en daar heb ik ook hun achternaam bij gezet.
Dus het klopt wel.
pauline
 pauline - woensdag 01 oktober 2008 - 22:31   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 oktober 2008 - 22:28 schreef stacy1974 het volgende:
zeg zelf net dat ik het ook niet helemaal met haar eens bent wat betreft het opzoeken van de pers. maar als je zelf zo wanhopig bent door alles en kwaad kan ik haar geen ongelijk geven.
en jij hebt als goede vriendin nooit in de gaten gehad hoe brian amanda behandelde??? En jij was fan van Brian?? Er klopt iets niet in je verhaal..
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - woensdag 01 oktober 2008 - 22:36   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 oktober 2008 - 22:26 schreef stacy1974 het volgende:
ja een goede vriendin zelfs
Een goede vriendin zelfs.
Als je een goede vriendin bent dan schrijf je niets maar dan ook niets over dat hele verhaal op een forum.
Degene die dat moeten/kunnen doen zijn de direct betrokkenen.
Je snapt toch wel dat door het schrijven van dit soort dingen je het verhaal van Amanda nog ongeloofwaardiger maakt.

Even voor de duidelijkheid. Ik vind Amanda een pracht meid.
Maar vind ook dat ze nooit met het verhaal de media had moeten opzoeken. Het werkt averechts en is, naar mijn mening, wederom een grote fout van haar.
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - woensdag 01 oktober 2008 - 22:38   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 oktober 2008 - 22:28 schreef stacy1974 het volgende:
zeg zelf net dat ik het ook niet helemaal met haar eens bent wat betreft het opzoeken van de pers. maar als je zelf zo wanhopig bent door alles en kwaad kan ik haar geen ongelijk geven.
Wanhopig? dan had ze de laatste dag van DGK een punt achter hun relatie moeten zetten.
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - woensdag 01 oktober 2008 - 22:40   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 oktober 2008 - 22:31 schreef Belinea het volgende:

[..]

Ja dat klopt, want als je 2 personen hebt met dezelfde voornaam, dan zet je er toch een achternaam bij, dat doe ik ook, ik heb er ook 2 in mijn foon staan met dezelfde voornaam en daar heb ik ook hun achternaam bij gezet.
Dus het klopt wel.
In DGK noemde Amanda Brian altijd "Man". waarom zou ze dan in haar telefoon zijn volledige naam hebben ipv koosnaam.
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - woensdag 01 oktober 2008 - 22:41   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 oktober 2008 - 22:31 schreef pauline het volgende:

[..]

en jij hebt als goede vriendin nooit in de gaten gehad hoe brian amanda behandelde??? En jij was fan van Brian?? Er klopt iets niet in je verhaal..
Pauline, geloof het of niet maar ik ben het helemaal met je eens. LOL

Het verhaal klopt voor geen meter.
Cobra1
 Cobra1 - woensdag 01 oktober 2008 - 22:42   quote  deeplink  
je hebt van die fans die denken dat ze hun idool kennen.
ze gaan er mee naar bed en ze staan er mee op.
hebben alle foto's van ze en staan op hun hyves.
en noemen zich hun vriend(je)
sorry.. ik heb even schik. :]
pauline
 pauline - woensdag 01 oktober 2008 - 22:47   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 oktober 2008 - 22:41 schreef Mrs.B@headline het volgende:

[..]

Pauline, geloof het of niet maar ik ben het helemaal met je eens. LOL

Het verhaal klopt voor geen meter.
hahaha nog een jaar en we gaan samen op wintersport
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - woensdag 01 oktober 2008 - 22:53   quote  deeplink  

Ik ben meer van de zon, palmbomen en cocktails.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 01 oktober 2008 door Mrs.B@headline --
Belinea
 Belinea - woensdag 01 oktober 2008 - 22:53   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 oktober 2008 - 22:40 schreef Mrs.B@headline het volgende:

[..]

In DGK noemde Amanda Brian altijd "Man". waarom zou ze dan in haar telefoon zijn volledige naam hebben ipv koosnaam.
Ja maar alles kan een keer veranderen, ook koosnaampjes.
Wie weet heeft ze dat wel veranderd na dat ze uit elkaar zijn gegaan.
Ik heb nog een oude sms in mijn mobiel staan van iemand waar ook een bijnaam bij het nummer stond, die had ik ook veranderd (bijnaam dus) en als ik nu kijk naar die sms dan staat er niet de bijnaam meer bij maar die gene zijn voornaam.
pauline
 pauline - woensdag 01 oktober 2008 - 22:54   quote  deeplink  
zonder jaloers te maken,,,, Ik ga 24 oktober 11 dagen naar trinidad/tobago
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - woensdag 01 oktober 2008 - 22:59   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 oktober 2008 - 22:53 schreef Belinea het volgende:

[..]

Ja maar alles kan een keer veranderen, ook koosnaampjes.
Wie weet heeft ze dat wel veranderd na dat ze uit elkaar zijn gegaan.
Ik heb nog een oude sms in mijn mobiel staan van iemand waar ook een bijnaam bij het nummer stond, die had ik ook veranderd (bijnaam dus) en als ik nu kijk naar die sms dan staat er niet de bijnaam meer bij maar die gene zijn voornaam.
Na alles wat ze zegt te hebben meegemaakt nog zijn nummer in haar telefoon? Na de relatie zou ik hem helemaal verwijderen.
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - woensdag 01 oktober 2008 - 23:00   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 oktober 2008 - 22:54 schreef pauline het volgende:
zonder jaloers te maken,,,, Ik ga 24 oktober 11 dagen naar trinidad/tobago
Aha, rum & marihuana. Nice man.
Belinea
 Belinea - woensdag 01 oktober 2008 - 23:00   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 oktober 2008 - 22:54 schreef pauline het volgende:
zonder jaloers te maken,,,, Ik ga 24 oktober 11 dagen naar trinidad/tobago
Maar je maakt mij wel jaloers.
Belinea
 Belinea - woensdag 01 oktober 2008 - 23:01   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 oktober 2008 - 22:59 schreef Mrs.B@headline het volgende:

[..]

Na alles wat ze zegt te hebben meegemaakt nog zijn nummer in haar telefoon? Na de relatie zou ik hem helemaal verwijderen.
Dat doe jij, maar misschien doet zij dat wel voor bewijs.
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - woensdag 01 oktober 2008 - 23:06   quote  deeplink  
Het is te hopen voor haar dat Brian zijn nummer ook achter zijn naam staat.
Ik kan ook achter het nummer van mijn man Brad Pitt zetten.
Belinea
 Belinea - woensdag 01 oktober 2008 - 23:09   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 oktober 2008 - 23:06 schreef Mrs.B@headline het volgende:
Het is te hopen voor haar dat Brian zijn nummer ook achter zijn naam staat.
Ik kan ook achter het nummer van mijn man Brad Pitt zetten.
Ja dat zou ook kunnen hahahahah.
Maar dat oude sms-je die ik nog in mijn mobiel heb staan is ook nog voor bewijs, dus wie weet staat Brian daarom nog in haar mobiel, alles kan toch.
pauline
 pauline - woensdag 01 oktober 2008 - 23:11   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 oktober 2008 - 23:09 schreef Belinea het volgende:

[..]

Ja dat zou ook kunnen hahahahah.
Maar dat oude sms-je die ik nog in mijn mobiel heb staan is ook nog voor bewijs, dus wie weet staat Brian daarom nog in haar mobiel, alles kan toch.
tegenover wie heb jij bewijs nodig?? wil niet brutaal zijn maar ben wel nieuwsgierig
Belinea
 Belinea - woensdag 01 oktober 2008 - 23:13   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 oktober 2008 - 23:11 schreef pauline het volgende:

[..]

tegenover wie heb jij bewijs nodig?? wil niet brutaal zijn maar ben wel nieuwsgierig
Jij mag brutaal zijn hoor, daar hou ik van, maar dat heeft iets met mijn ex en kinderen te maken.
pauline
 pauline - woensdag 01 oktober 2008 - 23:14   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 oktober 2008 - 23:13 schreef Belinea het volgende:

[..]

Jij mag brutaal zijn hoor, daar hou ik van, maar dat heeft iets met mijn ex en kinderen te maken.
oh oké daar heeft een ander idd niets mee te maken
Belinea
 Belinea - woensdag 01 oktober 2008 - 23:17   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 oktober 2008 - 23:14 schreef pauline het volgende:

[..]

oh oké daar heeft een ander idd niets mee te maken
Nee dat is zo, maar dat sms-je blijf ik mijn leven lang bewaren.
Izz@headliner
 Izz@headliner - woensdag 01 oktober 2008 - 23:38   quote  deeplink  
Als Amanda dat als een dreigement zie? dan snap ik dat zij zich bedreigt voelt, In DGK verkrachtte ze Brian nog net niet, en als hij nu vraagt: zal ik vanavond in je komen? zij dat als een bedreiging zie, hmm, ik krijg de indruk dat ze hem bedreigde op momenten, wanneer hij haar de seks dreigde te onthouden.Haar eigen woorden ik kan niet zonder seks.
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - woensdag 01 oktober 2008 - 23:39   quote  deeplink  
bij mij komt dit ook héél verdacht over, je kan nl een vriendin haar mobiele nr. veranderen in brian huppeldepup en de datum veranderen ff een paar smsjes sturen met de juiste datum erbij en klaar is kees. of wie dit dan ook gedaan heeft.
Belinea
 Belinea - donderdag 02 oktober 2008 - 07:40   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 oktober 2008 - 23:39 schreef moha het volgende:
bij mij komt dit ook héél verdacht over, je kan nl een vriendin haar mobiele nr. veranderen in brian huppeldepup en de datum veranderen ff een paar smsjes sturen met de juiste datum erbij en klaar is kees. of wie dit dan ook gedaan heeft.
Nou dan ga je wel erg ver, dan ben je ziek in je hoofd als je dat zou doen, en ik zie daar Amanda niet voor om zoiets te doen, dat verwacht ik eerder van Brian.
Cobra1
 Cobra1 - donderdag 02 oktober 2008 - 10:59   quote  deeplink  
Wel bedrogen, niet bedrogen. lekker belangrijk.
het gaat hier om een jong stel.
die 2 zijn niet getrouwd. velen van ons hebben wel eens een vriendje of vriendinnetje gekwetst omdat we verliefd op een ander werden en het uitgemaakt hebben. en dat doet altijd even zeer.
maar dit maakt iemand nog niet een misdadiger..want dan waren velen van ons dat ook.
amanda is gekwetst in haar ego. amanda neemt relaties ook met een korretje zout.
amanda is zelf verliefd op anderen zoals mitch.
amanda denkt een relatie te kunnen afdwingen door chantage. ze waant zich zelf nog steeds een prinsesje te zijn.
het blijft vals dat ze uit jaloezie en bezitterigheid met valse aanklachten komt.
dat bewijst ze nu weer met het in het in de krant zetten van smsjes van brian.
wat hebben die smsjes net mishandeling te maken????
helemaal niks. die smsjes openbaar maken duiden wel op iemand die jaloers is en tussen een relatie wil stoken. en hebben NIKS met mishandeling te maken.
amanda was vroeger al jaloers toen tamara de kooi bezocht. tamara die brian beter kent dan wie van ons ook na een relatie van 6 jaar.
tamara die brian in de kooi niet herkende als de brian in real lfe. omdat brian in het echt niet de brian is zoals hij in de kooi moest spelen.
tamara die brian terug wil. ik geloof er geen bal van dat brian een vrouw mishandeld. amanda wil hem terug en tamara.
amanda is nog jong en zal heus wel gauw een ander vriendje vinden. of een vriendinnetje?
hoe dan ook. we kunnen wel blijven speculeren over hoe het wel of niet is uitgegaan. het onderwerp was mishandeling.
en amanda heeft met het uitgeven van die smsjes bewezen dat ze jaloers en haatdragend is en dat ze tamara en brian wil kwetsen.
Elske
 Elske - vrijdag 03 oktober 2008 - 10:53   quote  deeplink  
ik vind het af en toe wel een beetje onredelijk ... Als Amanda in de Kooi maar naar een man lachtte, flipte Brian van Jaloezie. ging ze naar buiten (in de Kooi) iets TE sexy gekleed, flipte Brian ( in de Kooi kon het hem niet schelen, als hij er maar van genoot !! ) . En zo zijn er nog tig voorbeelden te noemen waar Brian op flipte uit JALOEZIE....... en nu wordt Amanda verweten dat ze jaloers is???

Als ik op mijn mobiel een sms binnen krijg, op OPTIE klik en dan op ADRES OVERNEMEN, krijg ik het mobielenummer van de afzender te zien. Amanda zal dat ook gerust wel eerst bekeken hebben voor ze daar mee naar buiten kwam...

In het begin van de Kooi was Amanda een meissie wat altijd eerlijk was, maar door haar omgang met Brian werd ze vaak gedwongen te liegen...

Dat Amanda er nu mee naar buitenkomt en aangifte heeft gedaan, is omdat ze nu veilig op haar zelf woont en zich niet meer bedreigd voelt...
Dit is mijn mening over het geval. Niet ieder zal het er mee eens zijn, maar de tijd zal het leren.
Cobra1
 Cobra1 - vrijdag 03 oktober 2008 - 17:46   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 03 oktober 2008 - 10:53 schreef Elske het volgende:
Niet ieder zal het er mee eens zijn, maar de tijd zal het leren.
dat laatste klopt als een bus. :)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 03 oktober 2008 door Cobra1 --
Cobra1
 Cobra1 - vrijdag 03 oktober 2008 - 17:54   quote  deeplink  
maar het zal best zijn dat beiden jaloers waren... maar het onderwerp "jaloers zijn" is niet aan de orde... wat wel aan de orde is.. wat doet men met die jaloezie.
amanda gaat daarin te ver met haar laster en smaad.
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - vrijdag 03 oktober 2008 - 18:04   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 03 oktober 2008 - 17:54 schreef Cobra1 het volgende:
maar het zal best zijn dat beiden jaloers waren... maar het onderwerp "jaloers zijn" is niet aan de orde... wat wel aan de orde is.. wat doet men met die jaloezie.
amanda gaat daarin te ver met haar laster en smaad.
kan jij bewijzen dat het laster en smaad is? we speculeren hier wel met z'n alle, maar alleen Brian en Amanda weten wat de waarheid is.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3164
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: 'Brian bleef contact met me zoeken!'









0.0111210