BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: natasia W.W ????

Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
pauline
 pauline - dinsdag 07 oktober 2008 - 22:06   quote  deeplink  
http://www.telegraaf.nl/prive/2131016/__Deelname_Gouden_Kooi_was_werk_voor_Natasja__.html?p=6,1
Elske
 Elske - dinsdag 07 oktober 2008 - 23:45   quote  deeplink  
Als dit werk was, kan ik me voorstellen dat geen baas haar meer wil hebben..........
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - woensdag 08 oktober 2008 - 18:31   quote  deeplink  
Tja,tja, als ze loonbelasting al alle overige sociale premies heeft betaald heeft ze recht op een ww-uitkering. Maar een baan zoeken kan geen kwaad, laat een uitkering voor zij die niet kunnen werken en die het echt nodig hebben.
Izz@headliner
 Izz@headliner - woensdag 08 oktober 2008 - 23:03   quote  deeplink  
Goed gedaan Natasia, helpt gelijk uit de wereld dat je duizend euor per dag kreeg.
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - donderdag 09 oktober 2008 - 17:55   quote  deeplink  
hoe komt ze erop, ik vind het wel slim gevonden, maar idd kan ze beter een baan zoeken. het zou een stunt zijn als Natasia mee zou doen aan "het moment van de waarheid" zij en de leugendetector dat zou lachen zijn.
Elske
 Elske - vrijdag 10 oktober 2008 - 13:02   quote  deeplink  
ze heef haar rijbewijs toch gehaald in de Kooi ?? TNT en andere koeriersbedrijven zitten om chauffeurs te gillen........ wordt alleen schrikken als ze bij mij een keertje voor de deur zou staan.. ik haal het pakje later zelf dan wel op... haha )
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - vrijdag 10 oktober 2008 - 18:19   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 10 oktober 2008 - 13:02 schreef Elske het volgende:
ze heef haar rijbewijs toch gehaald in de Kooi ?? TNT en andere koeriersbedrijven zitten om chauffeurs te gillen........ wordt alleen schrikken als ze bij mij een keertje voor de deur zou staan.. ik haal het pakje later zelf dan wel op... haha )
pauline
 pauline - vrijdag 10 oktober 2008 - 19:34   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 08 oktober 2008 - 23:03 schreef Izz@headliner het volgende:
Goed gedaan Natasia, helpt gelijk uit de wereld dat je duizend euor per dag kreeg.
kan mij niet herinneren dat iemand ooit heeft beweerd dat natasia € 295.000 voor haar optreden zou beuren.
Het is en blijft een mens dat profiteerd van deze samenleving en te lui is om ook maar wat te doen.
Het is al een schande te noemen om iemand een schouderklopje te geven voor dit soort wangedrag
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - vrijdag 10 oktober 2008 - 19:40   quote  deeplink  
Ik ken Natasja niet. Wat ik van haar weet is wat ik in de tijd van DGK heb gezien en gehoord. Op basis van dit laatste vind ik haar een walgelijk persoon.
micky
 micky - vrijdag 25 maart 2011 - 21:00   quote  deeplink  
Ik denk dat ze van de 2250 bruto zo'n 1400 pm heeft overgehouden. En daar bovenop woon, verblijf, rijbewijs, eten en alle luxe. Dus geen euro uitgegeven voor een half brood bij de Lidl. Maar wel een ww uitkering krijgen over deze inkomsten. Misselijk makend. Om je ogen uit je kop te schamen.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3144
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: natasia W.W ????









0.0053129