BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: Amanda's interview: de grootste hekel had ik aan Brian

Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Izz@headliner
 Izz@headliner - vrijdag 24 oktober 2008 - 06:29   quote  deeplink  
MSN Starlounge kwam Amanda Balk (20) tegen op een feestje in Amsterdam. Amanda zat 16 maanden lang in de Gouden Kooi, de langstlopende realityshow ter wereld. Wij vroegen haar het hemd van het lijf...

Waarom ben je ooit mee gaan doen aan de Gouden Kooi?
Mijn vriendinnetje, Nena, zat er eerst in en ik was haar contactpersoon. Toen kwam ik daar en vroegen ze mij of ik ook de Gouden Kooi in wilde als miljonair. Ik woonde destijds nog samen met mijn toenmalige vriend en dus zei ik nee. Het werd me tot twee keer toe weer gevraagd. De derde keer was m'n relatie net over en toen dacht ik: 'Waarom ook niet. Ik ben 19 jaar, wat heb ik te verliezen?'

Wat waren je verwachtingen ervan destijds?
Ik had niet veel verwachtingen, ik keek eigenlijk weinig naar de serie en stelde me gewoon blanco op ten opzichte van de bewoners. Wel was ik van plan om mijn diploma’s daar te gaan halen en dat heb ik ook gedaan. Ik heb m’n nagelstyliste- en visagie diploma gehaald. En ik heb een paaldanscursus gevolgd en piano leren spelen. Ook heb ik rijlessen gehad, maar daar ben ik toen steeds voor gezakt. Ik heb heel erg examenvrees en ik moet nu staatsexamen doen.

Heb je nog contact met mensen uit de Gouden Kooi?
Ja, nog met Nadia, Lieke en Ricardo de butler, daar lach ik me suf mee. Ik ga vaak met hem stappen. Maar met Jaap heb ik nog het meest contact. Jaap is gewoon een hele aardige, gezellige gozer. Hij komt volgende week bij mij eten, dus ik moet veel eten in huis halen. Haha

Aan wie heb je de grootste hekel gehad in de Gouden Kooi?
Achteraf gezien aan Brian. Er is een heleboel gebeurd en het naarste gevoel heb ik toch bij hem. Daarnaast ook ik dat ook met Huub. Ik zeg hem wel gedag, maar meer ook niet. Ik zie hem zeker niet als vriend. Huub is gewoon te ver gegaan in de Kooi. Hij zei bijvoorbeeld tegen mij: ‘Ik snap dat je vader overleden is, ik zou ook naar beneden springen met zo’n dochter.’ Ook toen de moeder van Eric was overleden toen dreigde hij om de foto van zijn moeder te verbranden. Dan ga je een grens over en zal ik nooit meer vrienden met je kunnen worden.

De andere villabewoners en jij zeiden altijd dat het tussen Claire en Huub geen echte liefde was. Zij zijn ondertussen wel nog steeds bij elkaar in tegenstelling tot Brian en jij. Hoe kijk je daar nu naar?
Ik denk dat als je getrouwd bent een kind hebt dat de stap om uit elkaar te gaan veel groter is, maar dat betekent niet dat je relatie goed is. Als ik kijk naar wat er bij hen gebeurd, denk ik dat Claire het gewoon pikt als Huub dingen met andere vrouwen doet. Zo kan je een relatie in stand houden, maar die naam relatie stelt dan voor mij niet veel meer voor. Nadia en Dennis zijn ook nog bij elkaar, maar wat ik merk is dat ze allemaal heel erg hun eigen levens hebben. Ik ben heel erg blij dat ik in ieder geval nu vrijgezel ben.

Ben je al op kraamvisite geweest bij Nadia en Dennis?
Ja natuurlijk! En Nadia is ook met de kleine bij mij thuis geweest.

Je bent na de Kooi gaan samenwonen met Brian. Hoe was dat?
Als je net buiten komt is het heel heftig. Je leert iemand echt anders kennen. Men zei altijd dat iedereen anders is buiten, maar dat geloofde ik nooit, omdat ik zelf altijd heel erg mezelf ben geweest en dan verwacht je dat ook van andere. Daar heb ik me erg in vergist. Helemaal bij Brian.

Veranderde jullie relatie toen er geen camera’s meer bij waren?
Hij was in de Kooi al agressief, maar buiten was het op een gegeven moment echt niet meer te doen voor mij. Ik was echt ontzettend verliefd op die gozer, maar die agressie trok ik op een gegeven moment niet meer. Daarnaast belazerde hij me ook. Hij ging vreemd bij het leven en maakte z’n ex zwanger, terwijl hij met mij was. Toen dacht ik, waar ben ik ingetrapt?

Had Brian het erg moeilijk met het feit dat hij na wekenlang de gedoodverfde winnaar te zijn geweest, uiteindelijk toch niet heeft gewonnen?
Brian had het heel erg moeilijk mee. Hij kwam daar ook helemaal niet meer uit. Ik ben iemand die zoiets heeft, het is gebeurd. Terecht dat je er doorheen bent, maar Huub en ik hebben ook verloren en we gaan nu weer door. Probeer het positieve eruit te halen en we gaan een nieuw avontuur aan. Ga verder! Hij bleef heel lang in het negatieve hangen.

Hoe verwekte jij het feit dat je verloren hebt?
Ik had er nooit zo lang over nagedacht. Ik dacht iedereen speelt zijn spel, de een nog smeriger dan de ander en ik dacht als ik win, win ik en anders niet. Heel simpel. In de Gouden Kooi sloeg Brian mij ook al regelmatig, maar daar hield ik altijd m’n mond over. Ik gunde die gozer alles omdat ik wist hoe graag hij wou winnen en ging daar mezelf helemaal in voorbij.

Maar lichamelijk geweld was toch verboden in de Gouden Kooi?
De regels omtrent het slaan waren snel het raam uit. Iedereen sloeg elkaar. Tussen Brian en mij gebeurde het heel vaak onder de dekens en achter de schermen vroegen ze daar dan naar en ook fans die de via internet volgde, maar ik heb altijd mijn hand boven zijn hoofd gehouden. Ik dacht als ik het toegeef dan ligt hij er meteen uit. Ik was blind van verliefdheid. Ik dacht het buiten anders zou gaan. Ik zat gewoon op een roze wolk. Ik dacht dat Claire op een roze wolk zat, maar ik zat nog veel hoger.

Greep de productie ooit in bij ruzies in de villa?
Er werd heel vaak ingegrepen door de productie. Zeker op het laatst werd het een dagelijks ritueel dat de hele productie naar binnen stormde. Het was gewoon niet meer te doen. We zaten daar te lang en trokken het niet meer met elkaar. Het liep uit de hand er kon gewoon een dode vallen. Zo erg was het echt.

Hebben jullie psychische hulp gekregen nadat je uit de Kooi kwam?
We hebben allemaal een keer een psychologisch gesprek gehad. Maar ik denk dat er wel meer begeleiding had moeten zijn. Zeker als je kijkt naar een jongen als Brian. Die ging er zo aan onderdoor en hij heeft ook maar een psychologisch gesprek gehad. Ik wil zelf eigenlijk ook nog wel psychologische hulp. Gewoon, omdat ik het fijn vind. Ik zie dat niet als iets fouts ofzo. Ik denk dat het heel goed is na zo’n heftige ervaring. Ik hoopte dat we meer hulp zouden krijgen, maar dat is er niet helemaal.

Wat voor reacties krijg je sinds je weer buiten bent?
Ik krijg nog erg veel aandacht, vooral op straat. Dat is heel heftig. Ik heb wel tijden gehad dat ik het moeilijk vond, maar over het algemeen vind ik het leuk. Het is natuurlijk erg wennen. Ik heb 16 maanden in de Kooi gezeten en ik ben een beetje schuw geworden. Normaal zou ik overal gaan dansen, maar nu weet ik dat iedereen op me let. De reacties zijn wel voornamelijk heel positief. Ik kan de negatieve reacties op een hand tellen. Ik krijg heel veel respect van mensen. Maar dat is voor iedereen anders. Ik was ook in Spanje toen Huub klappen kreeg. Dus ik ben erg blij met hoe mensen op mij reageren. Ik heb laatst een gouden hangertje gekregen van een aantal fans met de tekst "In ons hart, van je maatjes’’. Ik heb ook een fandag gehad dus dat is allemaal heel erg leuk.

Waar woon je nu?
Ik woon nu in Zaandam, maar wil weer in Amsterdam gaan wonen. Ik heb met Brian bij zijn moeder in Almere en Zaandam samengewoond. Brian woont nu nog steeds bij zijn moeder.

Waar ben je nu mee allemaal bezig?
Ik treed nog steeds op en ga een single uitbrengen met een videoclip, getiteld ‘Bye Boy’. Ook ga ik een eigen beautysalon beginnen in Amsterdam-Zuid. Ik wil graag een lopende zaak erbij. En ik heb nog wat andere leuke dingen in het vooruitzicht, maar daar kan ik nog niet veel over zeggen.

Hoe ziet een optreden van Amanda eruit?
Tijdens mijn optredens ga ik eerst zingen. Nu doe ik twee covers, maar straks m’n eigen single en daarna doe ik een paaldansact. Ik sluit dan af met een meet&greet. Ik heb in het verleden veel optredens gedaan met Brian. We werden veel samen geboekt, maar die boekingen doe ik niet meer. Ik heb nu ook alleen opgetreden bij Mysteryland en Pleasure Island en dat vond ik heel leuk voor zoveel mensen.

Ben je al gevraagd door Playboy?
Ik heb met Playboy een gesprek gehad, maar we zijn er niet uitgekomen. Eerst leek het me wel leuk, maar nu hoeft het eigenlijk niet zo van mij. Ik ben nu met iets anders heel erg leuks bezig. Ik heb ook nog nooit helemaal naakt geposeerd. Met mijn paaldansoptredens heb en hou ik ook altijd een kort broekje en een shirtje aan. Ik hou wel van erotisch dansen, maar ik dans niet in m’n ondergoed of zonder top.

Jouw hondje overleed toen je in de Gouden Kooi zat.
Heb je al een nieuwe gekocht?
Ik heb nog geen nieuwe, want ik vind het best wel moeilijk. Ik wil wel weer graag hondje voor m'n andere hondje, maar geen Chihuahua meer, want dat zou een soort vervanging zijn en dat is er niet. Dus nu wil ik een Pinkeneesje gaan kopen.

Zou je ooit nog aan een reality-programma meedoen?
Ik zou niet meer aan zoiets meedoen. Ik ben bijvoorbeeld gevraagd voor ‘Can’t buy me love’, maar Ik zag er helemaal niks in. Ik vind het concept helemaal niet leuk. Het programma scoort ook totaal niet.

Tot slot. Wat vond je het schokkendste moment uit de Gouden Kooi?
Het moment dat Jaap ging kotsen en daarna zijn eigen kots opdronk. Dat vond ik echt niet normaal. Ik hield het niet meer. En toen Jaap ging poepen en daarna zijn kont met de dekens afveegde. Dat trok ik echt niet, maar dat liet ik natuurlijk niet merken, want dan liet je je zwakke plek zien. Toen dacht ik wel zijn er nog grenzen hier? Nee… Ik moest ook wel echt even wennen aan al die hoeren die langs kwamen. Ik dacht echt wat is dit? Maar dat was ook wel echt het leuke. Er waren gewoon geen grenzen en dat wilden we ook wel zo. We wilden gewoon een programma maken wat mensen nooit meer zouden vergeten. Ook al was het te smerig voor woorden, want dat was het.

Bron: [ MS Starlounge]
Hoevaak heeft Brian er niet voor gezorgd dat zij ( amanda) zichzelf niet verder voor Joker zette. Terwijl ze hem zo afschuwelijk voor lul zette met haar bedrog, en smerige uitlatingen.
Izzz

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 26 oktober 2008 door Izz@headliner --
trapper
 trapper - vrijdag 24 oktober 2008 - 13:46   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2008 - 06:29
Aan wie heb je de grootste hekel gehad in de Gouden Kooi?
Achteraf gezien aan Brian. Er is een heleboel gebeurd en het naarste gevoel heb ik toch bij hem. Daarnaast ook ik dat ook met Huub. Ik zeg hem wel gedag, maar meer ook niet. Ik zie hem zeker niet als vriend. Huub is gewoon te ver gegaan in de Kooi. Hij zei bijvoorbeeld tegen mij: ‘Ik snap dat je vader overleden is, ik zou ook naar beneden springen met zo’n dochter.’ Ook toen de moeder van Eric was overleden toen dreigde hij om de foto van zijn moeder te verbranden. Dan ga je een grens over en zal ik nooit meer vrienden met je kunnen worden.
bullshit, lekker makelijk om dat nu te zeggen. Jaloers kreng, kan het gewoon niet hebben dat brian nu weer samen met tamara is.
Als ze echt zo´n hekel aan hem had waarom lag ze dan samen met hem in bed? Nee amanda heeft genoeg haar om haar tanden om mishandeling niet te laten gebeuren. Dus niet zeggen nu achteraf dat ze bang was, daar hebben we in de kooi niets van gemerkt met haar grote bek.
Boudewijn
 Boudewijn - vrijdag 24 oktober 2008 - 15:40   quote  deeplink  
quote:

Zou je ooit nog aan een reality-programma meedoen?
Ik zou niet meer aan zoiets meedoen. Ik ben bijvoorbeeld gevraagd voor ‘Can’t buy me love’, maar Ik zag er helemaal niks in. Ik vind het concept helemaal niet leuk. Het programma scoort ook totaal niet.
Daar geloof ik dus niets van dat ze gevraagd zou zijn... VOlgens mij is het een beetje een onzin interview
Elske
 Elske - zaterdag 25 oktober 2008 - 00:08   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2008 - 13:46 schreef trapper het volgende:

[..]

bullshit, lekker makelijk om dat nu te zeggen. Jaloers kreng, kan het gewoon niet hebben dat brian nu weer samen met tamara is.
Als ze echt zo´n hekel aan hem had waarom lag ze dan samen met hem in bed? Nee amanda heeft genoeg haar om haar tanden om mishandeling niet te laten gebeuren. Dus niet zeggen nu achteraf dat ze bang was, daar hebben we in de kooi niets van gemerkt met haar grote bek.
heb je zeker nooit streams gekeken....... en net zo als Amanda al zei : ik leefde op een rose wolk, was blind van liefde.......
Izz@headliner
 Izz@headliner - zaterdag 25 oktober 2008 - 00:24   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 oktober 2008 - 00:08 schreef Elske het volgende:

[..]

heb je zeker nooit streams gekeken....... en net zo als Amanda al zei : ik leefde op een rose wolk, was blind van liefde.......
wanneer je blind bent van liefde hangt jouw tong niet dag en nacht in iemand anders zijn strot, of wel soms? DAN HEB JE TOCH EEN HEEL VERDRAAID BEELD VAN DE LIEFDE. en een roze wolk? was dat niet van je barbie jurk? Heel laag om iemand achteraf af te branden, op iets waar hij toch al om bekend stond en voor werd afgbrand, 1 ding nog Amanda, voor iemand die bang was, had je wel altijd een grote slabek. en bleef je Brian provoceren, als hij al 10x had geprobeerd afscheid van je te nemen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 25 oktober 2008 door Izz@headliner --
Belinea
 Belinea - zaterdag 25 oktober 2008 - 09:17   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 oktober 2008 - 00:24 schreef Izz@headliner het volgende:

[..]

wanneer je blind bent van liefde hangt jouw tong niet dag en nacht in iemand anders zijn strot, of wel soms? DAN HEB JE TOCH EEN HEEL VERDRAAID BEELD VAN DE LIEFDE. en een roze wolk? was dat niet van je barbie jurk? Heel laag om iemand achteraf af te branden, op iets waar hij toch al om bekend stond en voor werd afgbrand, 1 ding nog Amanda, voor iemand die bang was, had je wel altijd een grote slabek. en bleef je Brian provoceren, als hij al 10x had geprobeerd afscheid van je te nemen.
Maar wees eerlijk, als je het spel wilt winnen, of er graag in wilt blijven, doe je er alles voor, dus wie weet is Amanda wel bij Brian gebleven om het spel te winnen, op bepaalde momenten zag je ook dat ze goed bang was van Brian.
En na een relatie durf je meer te vertellen dan tijdens (ervaring mee dus ik weet hoe dat zit).
Cobra1
 Cobra1 - zaterdag 25 oktober 2008 - 18:12   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 oktober 2008 - 00:24 schreef Izz@headliner het volgende:

[..]

wanneer je blind bent van liefde hangt jouw tong niet dag en nacht in iemand anders zijn strot, of wel soms? DAN HEB JE TOCH EEN HEEL VERDRAAID BEELD VAN DE LIEFDE. en een roze wolk? was dat niet van je barbie jurk? Heel laag om iemand achteraf af te branden, op iets waar hij toch al om bekend stond en voor werd afgbrand, 1 ding nog Amanda, voor iemand die bang was, had je wel altijd een grote slabek. en bleef je Brian provoceren, als hij al 10x had geprobeerd afscheid van je te nemen.

helemaal mee eens..
en er zijn veel vrouwen die het programma bekijken en hun eigen ervaringen verwarren met de gouden kooi.
ze denken daar dingen in te zien, van wat ze zelf hebben meegemaakt.
en ze hebben het niet over hun eigen fouten in een relatie.
ze vinden het maar normaal dat je een man mag gebruiken om er zelf beter van te worden.
en als dat niet meer werkt gaan ze achteraf pas klagen over zijn karakter, die ze doelbewust hebben uitgekozen om er zelf beter van te worden.
Izz@headliner
 Izz@headliner - zondag 26 oktober 2008 - 11:56   quote  deeplink  
O.A cobra. als ik naar een Amanda keek, dacht ik vaak bij mijzelf, dat ze vreselijk geluk had, bij iemand als Brian te zijn. anders had ze de derde maand al thuis gezeten. geen hond had haar erin gehouden.
Jacqueline
 Jacqueline - zondag 26 oktober 2008 - 13:26   quote  deeplink  
ik denk dat amanda dan verder van huis was geweest gevochten als een straat kat zelfs.
Izz@headliner
 Izz@headliner - zondag 26 oktober 2008 - 17:57   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 - 13:26 schreef Tijger het volgende:
ik denk dat amanda dan verder van huis was geweest gevochten als een straat kat zelfs.
het kind had zo een hekel aan Brian dat ze al ging kwijlen als hij naar het toilet ging, kom op, z let hem zelf iet met rust, ik vermoed dat ze nu niet aan haar trekken komt. en daardoor zo fel uithaalt naar Brian.
Praatpaal
 Praatpaal - zondag 26 oktober 2008 - 19:29   quote  deeplink  
Ach ... en Brian heeft nog wel zo zijn best gedaan.
Echt hoor, ik heb nog nooit iemand zo z'n best zien doen om als de goedheid zelve over te komen, alleen jammer dat dit hem in de ogen van zeer velen niet gelukt is.
Maar ja, smaken verschillen nietwaar ... en dat is maar goed ook.
Izz@headliner
 Izz@headliner - zondag 26 oktober 2008 - 23:14   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 - 19:29 schreef Praatpaal het volgende:
Ach ... en Brian heeft nog wel zo zijn best gedaan.
Echt hoor, ik heb nog nooit iemand zo z'n best zien doen om als de goedheid zelve over te komen, alleen jammer dat dit hem in de ogen van zeer velen niet gelukt is.
Maar ja, smaken verschillen nietwaar ... en dat is maar goed ook.
ja dat hebben we gezien in de aftiteling. Hij is in ieder geval 49.8% meer de goedheidzelve geweest dan Huub.
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - zondag 26 oktober 2008 - 23:27   quote  deeplink  
Ben erg benieuwd hoe het Brian met zijn kickboxen is gegaan vandaag.
Zou zijn pretty face intact zijn gebleven???
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - maandag 27 oktober 2008 - 22:28   quote  deeplink  
tja ik ben toch van mening waar 2 kijven hebben 2 schuld, alleen is het wel een feit dat Amanda meer natrapt. ( en zij was mijn favo in dgk tijd)
Izz@headliner
 Izz@headliner - maandag 27 oktober 2008 - 23:34   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 - 23:27 schreef Mrs.B@headline het volgende:
Ben erg benieuwd hoe het Brian met zijn kickboxen is gegaan vandaag.
Zou zijn pretty face intact zijn gebleven???
ik hoop van wel. op zijn hyves staat nog niets. maar eigenlijk kan het toch niet anders, het is en blijft een kanjer.
Izz@headliner
 Izz@headliner - maandag 27 oktober 2008 - 23:35   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 - 22:28 schreef Moha R. de Vries het volgende:
tja ik ben toch van mening waar 2 kijven hebben 2 schuld, alleen is het wel een feit dat Amanda meer natrapt. ( en zij was mijn favo in dgk tijd)
ha moppie, fijn dat je er eindelijk weer bent
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - dinsdag 28 oktober 2008 - 00:12   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 - 23:35 schreef Izz@headliner het volgende:

[..]

ha moppie, fijn dat je er eindelijk weer bent
thx lief groot zussie
Praatpaal
 Praatpaal - donderdag 30 oktober 2008 - 21:49   quote  deeplink  
Ah jakkie, pretty face ... brrrrrrrrrr. Maar ja, smaken verschillen ... en dat moet kunnen nietwaar :-).
Izz@headliner
 Izz@headliner - zaterdag 01 november 2008 - 17:47   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 oktober 2008 - 00:08 schreef Elske het volgende:

[..]

heb je zeker nooit streams gekeken....... en net zo als Amanda al zei : ik leefde op een rose wolk, was blind van liefde.......
de enige roze wolk waar Amanda op zat was die van de rode vodka!
Praatpaal
 Praatpaal - dinsdag 11 november 2008 - 03:43   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 01 november 2008 - 17:47 schreef Izz@headliner het volgende:

[..]

de enige roze wolk waar Amanda op zat was die van de rode vodka!
rode vodka, wat heeft dat met rose te maken als ik vragen mag.
Izz@headliner
 Izz@headliner - dinsdag 11 november 2008 - 10:10   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 - 03:43 schreef Praatpaal het volgende:

[..]

rode vodka, wat heeft dat met rose te maken als ik vragen mag.

Drink eens een flesje leeg, dan spreken we verder.
Praatpaal
 Praatpaal - dinsdag 11 november 2008 - 15:08   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 - 10:10 schreef Izz@headliner het volgende:

[..]

Drink eens een flesje leeg, dan spreken we verder.
Ladder zat zijn, dat zal mij niet overkomen, verder spreken is dus bij deze uitgesloten, ik houd namelijk niet van alcohol.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 11 november 2008 door Praatpaal --
Izz@headliner
 Izz@headliner - dinsdag 11 november 2008 - 16:40   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 - 15:08 schreef Praatpaal het volgende:

[..]

Ladder zat zijn, dat zal mij niet overkomen, verder spreken is dus bij deze uitgesloten, ik houd namelijk niet van alcohol.
nu dan is jouw vraag mij nu wel duidelijk, wanneer je niet drinkt ken je dat gevoel ook niet.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 11 november 2008 door Izz@headliner --

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3163
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: Amanda's interview: de grootste hekel had ik aan Brian









0.0056920