BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: Huub - Lieke / Lieke - Huub

Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - dinsdag 04 november 2008 - 18:38   quote  deeplink  
WEBLOG REACTIES: JA SORRY HOOR

Wordt een beetje ziek van Lieke, dus ga eens even ouderwets mijn gal spugen

Lieke kan het niet laten om slecht over mij te praten beetje jammer, er was een mooie opening van Imke (die visagiste die ook in de kooi kwam)

Heel veel mensen waren hier uitgenodigd, net zoals Claire en ik. Helaas konden wij ivm met werk en de zaak van Claire niet langskomen. Nou, verder geen vuiltje aan de lucht.

Vind het dan beetje jammer als ik later dan hoor dat Lieke aan iedereen die het wilde horen vertelde dat ik niet uitgenodigd zou zijn. Omdat de meeste mensen die kwamen volgens Lieke een hekel aan mij hadden, was ik niet uitgenodigd.

Dus het volgende is eigenlijk voor Lieke,

Kijk Lieke, beetje jammer dat je je zo laat kennen. Toen dit mij ter ore kwam heeft Claire ff contact met Imke opgenomen of dit waar was, waarop Imke weer heel verontwaardigd reageerde waar Lieke dit vandaan haalde, natuurlijk waren wij beide harstikke welkom.

Kijk het gaat mij niet om een uitnodiging of wel of niet welkom zijn. Maar wat ik echt te triest vind is dat Lieke op een feestje dergerlijke verzinsels moet rondstrooien,

toch jammer dat iemand die zo bezig is met Reiki en Yoga, en zichzelf zo enorm spiritueel verheven voelt. Niet haar eigen persoonlijke dingen kan loslaten. Niet zelf over negativiteit kan stappen.

Lekker geloofwaardig, Reiki en Yoga lessen geven terwijl je zelf kennelijk nog zo verbitterd en zuur bent,

Innerlijke rust overbrengen op anderen en je daar dan dik voor laten betalen. Terwijl je zelf het niet kan laten om je waar dan ook negatief uit te laten over mij...beetje jammer joh!

Dus Lieke, beetje jammer, ook al is het na de kooi niet mijn stijl om slecht over een oud collega te schrijven, nu kan ik het niet laten, Op berichtjes of sms jes van mij reageer je niet, dus vraag ik het je via mijn weblog, want weet zeker dat je dit gaat lezen!

Lieke...laat het eens los. De Gouden Kooi is over, en voor jou zelfs nog langer dan voor ons, je bent ondertussen 3 carriere moves en evenzovele vriendjes verder, dus ook voor jou is het leven doorgegaan.

Hou je dus niet meer met mij bezig, niet omdat het mij wat uitmaakt, maar omdat het zo nutteloos voor je is. Mensen die op dat feest waren bellen mij echt op om te zeggen dat je rare praatjes over mij rondstrooit en dat ze het echt zielig van je vinden......

Nee, ik hoef niet echt contact met jou, heb na de kooi 2 keer contact met jou gezocht, maar jij hebt je heel duidelijk uitgelaten (nou ja duidelijk op het net iig, en niet naar mij) dat je geen contact meer mij wil, prima, heb ik je altijd in gerespecteerd. Heb gezegd op vragen van mensen dat ik dat jammer vind, maar dat ook wel begrijp. Ik ben ook niet echt lief tegen je geweest in de Gouden Kooi. Dus dat je niks meer met mij hebt, dat begrijp ik.

Maar doe niet meer zo triest oke? Tijd om verder te gaan, steek eens wat tijd om te ontdekken wat je nou wilt met je leven, want dat heb je nog niet echt kunnen vinden.

Dus kom eens van die zweefteefwolk af, doe ff normaal, schud de Gouden Kooi van je af, haal al die opsmuk en fake uitstraling van je af en wordt weer dat leuke, kittige, slimme schoonmaakstertje waar ik ooit op viel.

Die is namelijk een stuk leuker dan deze extensionslovende, IT girl wannabe, wellnesscenter yup die je de laatste maanden lijkt te zijn.

nogmaals niet voor mij, maar voorjezelf, want deep down, ben je echt wel een toppertje.

nou goed je kan het!

zoals altijd,

veel liefs

Huub

Voor de mensen die het totaal niet met mijn visie eens zijn, en die ongetwijfeld hier ook heel boos gaan reageren.

Spuug je gal, like I care what you think!

Gepubliceerd door: Huub | op: 2008-11-04 | om: 16:46

Bron: Rocketmiljonair
Belinea
 Belinea - dinsdag 04 november 2008 - 19:15   quote  deeplink  
Eerlijk en oprecht, dit had ik nooit van hem verwacht, ik had eerder verwacht dat er hele nare dingen zouden staan, maar hij heeft het heeeeeeel netjes gedaan.
pauline
 pauline - dinsdag 04 november 2008 - 21:26   quote  deeplink  
ten eerste IK ben weer thuis.
hallo belinea
gegroet een ieder!!!!!!
Ja zo kennen we ons huubje weer..
Die lieke doet niets anders dan negatief lullen over huub.
Heb haar ooit mogen ontmoeten ( ze was toen net 2 weken uit de kooi).
Toen gedroeg ze zich al als een filmster ( allures).
Maar deze tante word echt nog wel op haar nummer gezet.
Boudewijn
 Boudewijn - dinsdag 04 november 2008 - 21:54   quote  deeplink  
Eerlijk en oprecht, misschien wel maar misschien ook niet, maar wat wel zeker is, is dat het nu zeer zeer vies gespeeld wordt door het bekend te maken op een website waar iedereen die er niets mee te maken heeft het kan lezen. Reageert Lieke niet op een smsje of telefoontje? Tjah, dat zal dan wel een reden hebben he... Dan stuur je toch gewoon een aangetekende brief?!

Nee, ik vind het echt zeer triest dat Huub het op deze manier doet want het is gewoon Lieke publiekelijk bashen en wie zegt dat het de waarheid is... we kennen allemaal de grote leugens van Huub tijdens het spel en wie weet nu ook weer!

Nee, Huub geloof ik niet en is zelfs nu nog niet over Lieke heen! Claire... succes!
Boudewijn
 Boudewijn - dinsdag 04 november 2008 - 21:55   quote  deeplink  
oh, en dag Pauline! Hoe was je vakantie?
pauline
 pauline - dinsdag 04 november 2008 - 21:59   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 november 2008 - 21:55 schreef Boudewijn het volgende:
oh, en dag Pauline! Hoe was je vakantie?
ja heerlijk te kort.. Maar??? ik ben het echt niet met je eens. Ben van mening dat lieke al maanden vies bezig is.
Ik ken menssen die haar ( kennen).. en bij alle dingen waar meerdere mensen bijéén waren in het bijzijn van Lieke was ze altijd ZEER negatief over huub. In het persoonlijke hé.. dus dingen hoe slecht hij in bed is, en dat ze nooit gek op hem is geweest. Dus om dat op zijn weblog te plaatsen is een normale reactie,, en?? Ik vind het verhaal op zijn log niet echt beledigend voor Lieke
pauline
 pauline - dinsdag 04 november 2008 - 22:01   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 november 2008 - 21:54 schreef Boudewijn het volgende:
Eerlijk en oprecht, misschien wel maar misschien ook niet, maar wat wel zeker is, is dat het nu zeer zeer vies gespeeld wordt door het bekend te maken op een website waar iedereen die er niets mee te maken heeft het kan lezen. Reageert Lieke niet op een smsje of telefoontje? Tjah, dat zal dan wel een reden hebben he... Dan stuur je toch gewoon een aangetekende brief?!

Nee, ik vind het echt zeer triest dat Huub het op deze manier doet want het is gewoon Lieke publiekelijk bashen en wie zegt dat het de waarheid is... we kennen allemaal de grote leugens van Huub tijdens het spel en wie weet nu ook weer!

Nee, Huub geloof ik niet en is zelfs nu nog niet over Lieke heen! Claire... succes!
welke leugens boudewijn??
Oh je bedoelt om de stemmen van het publiek te winnen door leugens te verspreiden... uuuuuuuhhm of vergis ik mij nu
Boudewijn
 Boudewijn - dinsdag 04 november 2008 - 22:04   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 november 2008 - 22:01 schreef pauline het volgende:

[..]

welke leugens boudewijn??
Oh je bedoelt om de stemmen van het publiek te winnen door leugens te verspreiden... uuuuuuuhhm of vergis ik mij nu
nee, je vergist je niet vandaar ook de "we kennen allemaal de grote leugens van Huub tijdens het spel".
Praatpaal
 Praatpaal - dinsdag 04 november 2008 - 23:27   quote  deeplink  
Ohoh, zijn die rose Brian-lover brilletjes nog steeds niet bij het grof vuil beland :-)

Oeps, even voor het geval iemand zich afvraagt waar de rose brilletjes van de Huub fans zijn gebleven, ik heb geen flauw idee. In ieder geval heb ik er nooit eentje in mijn bezit gehad.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 04 november 2008 door Praatpaal --
johan13
 johan13 - dinsdag 04 november 2008 - 23:46   quote  deeplink  
praatpaal misschien mis ik iets maar ik zie nergens de naam brain, het gaat over puber huub die weer eens niet kan hebben dat niet alle vrouwen gek op hem zijn.
Cobra1
 Cobra1 - woensdag 05 november 2008 - 10:07   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 november 2008 - 23:46 schreef johan13 het volgende:
praatpaal misschien mis ik iets maar ik zie nergens de naam brain, het gaat over puber huub die weer eens niet kan hebben dat niet alle vrouwen gek op hem zijn.
misschien last van een virus? :D
na mijn weten is boudewijn toch een jaapfan geweest?
Boudewijn
 Boudewijn - woensdag 05 november 2008 - 12:13   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 november 2008 - 10:07 schreef Cobra1 het volgende:

[..]

misschien last van een virus? :D
na mijn weten is boudewijn toch een jaapfan geweest?
dat klopt helemaal! en nog steeds...
pauline
 pauline - woensdag 05 november 2008 - 19:33   quote  deeplink  
ach jaap is idd een beschaafde jongen... heeft nog nooit dames uitgescholden, beledigd of fysiek benadeeld..
johan13
 johan13 - woensdag 05 november 2008 - 19:54   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 november 2008 - 19:33 schreef pauline het volgende:
ach jaap is idd een beschaafde jongen... heeft nog nooit dames uitgescholden, beledigd of fysiek benadeeld..
niet van onderwerp veranderen

het gaat nu om die manipulerende liegende en dreigende huub
pauline
 pauline - woensdag 05 november 2008 - 19:58   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 november 2008 - 19:54 schreef johan13 het volgende:

[..]

niet van onderwerp veranderen

het gaat nu om die manipulerende liegende en dreigende huub
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
oooohh jij bedoelt die jongen die het spel gewoon heeft gespeeld en gemaakt!
lieverd. dreigen past bij brian, en bedriegen past bij jaap.
Boudewijn
 Boudewijn - woensdag 05 november 2008 - 20:03   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 november 2008 - 19:58 schreef pauline het volgende:

[..]

oooohh jij bedoelt die jongen die het spel gewoon heeft gespeeld en gemaakt!
lieverd. dreigen past bij brian, en bedriegen past bij jaap.
je raaskalt!
pauline
 pauline - woensdag 05 november 2008 - 20:07   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 november 2008 - 20:03 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

je raaskalt!
is jou mening! Ik heb er nu éénmaal een andere menig over.
Brian was de meest agressieve en bedreigde in mijn mening iedereen het meest.
En jaap heeft de meeste leugens verspreid, en was het minst eerlijk in de kooi!
Boudewijn
 Boudewijn - woensdag 05 november 2008 - 20:10   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 november 2008 - 20:07 schreef pauline het volgende:

[..]

En jaap heeft de meeste leugens verspreid, en was het minst eerlijk in de kooi!
de vele filmpjes bewijzen het tegendeel (de feiten op beeld)! En de rest zijn enkel aannames die door anderen de wereld in geholpen zijn wat met het oog op het spel eerder ongeloofwaardig waren dan te vertrouwen.
johan13
 johan13 - woensdag 05 november 2008 - 20:12   quote  deeplink  
ja brain veroorzaakte alle ruzies tussen huub en brain, huub deed helemaal niks.
huub was ook niet agressief tegen over palma,lieke,claire, moeder van claire ect
pauline
 pauline - woensdag 05 november 2008 - 20:13   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 november 2008 - 20:10 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

de vele filmpjes bewijzen het tegendeel (de feiten op beeld)! En de rest zijn enkel aannames die door anderen de wereld in geholpen zijn wat met het oog op het spel eerder ongeloofwaardig waren dan te vertrouwen.
mooi ingeschoten boudewijn. Je reageerd als een feyenoord fan die net de champions league denkt te hebben gewonnen!
Boudewijn
 Boudewijn - woensdag 05 november 2008 - 20:15   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 november 2008 - 20:13 schreef pauline het volgende:

[..]

mooi ingeschoten boudewijn. Je reageerd als een feyenoord fan die net de champions league denkt te hebben gewonnen!
ik snap hem niet?! (echt niet...)
pauline
 pauline - woensdag 05 november 2008 - 20:16   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 november 2008 - 20:15 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

ik snap hem niet?! (echt niet...)
droomwereld
pauline
 pauline - woensdag 05 november 2008 - 20:19   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 november 2008 - 20:12 schreef johan13 het volgende:
ja brain veroorzaakte alle ruzies tussen huub en brain, huub deed helemaal niks.
huub was ook niet agressief tegen over palma,lieke,claire, moeder van claire ect
[ afbeelding ]
jij begrijpt waarschijnlijk niet het verschil tussen agressie en verbale onenigheid.
Kijk agressie tegen palma deed alleen brian!
En je onzinnige opmerking over de ruzies tussen huub en brian, bewijst dat je niet veel open kijk hebt op de wereld
johan13
 johan13 - woensdag 05 november 2008 - 21:38   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 november 2008 - 20:19 schreef pauline het volgende:

[..]

jij begrijpt waarschijnlijk niet het verschil tussen agressie en verbale onenigheid.
Kijk agressie tegen palma deed alleen brian!
En je onzinnige opmerking over de ruzies tussen huub en brian, bewijst dat je niet veel open kijk hebt op de wereld
nee ik begrijp jou niet, ondanks diverse voorbeelden toch nog steeds roepen dat alleen brain agressief was.
pauline
 pauline - woensdag 05 november 2008 - 21:42   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 november 2008 - 21:38 schreef johan13 het volgende:

[..]

nee ik begrijp jou niet, ondanks diverse voorbeelden toch nog steeds roepen dat alleen brain agressief was.
heel simpel

toen ik een klein meisje was op school, was er een agressief meisje, die altijd en iedereen maar sloeg en beschimpte. Om je te verdedigen tegen dat soort personen moet je jezelf agressiever voordoen dan je in werkelijkheid bent.
Belinea
 Belinea - woensdag 05 november 2008 - 22:26   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 november 2008 - 21:42 schreef pauline het volgende:

[..]

heel simpel

toen ik een klein meisje was op school, was er een agressief meisje, die altijd en iedereen maar sloeg en beschimpte. Om je te verdedigen tegen dat soort personen moet je jezelf agressiever voordoen dan je in werkelijkheid bent.
Daar moet ik toch even wat op zeggen.
Met woorden raak je iemand meer, dan met agressie, ik heb liever een klap voor mijn kop (even pijn en over), als dat iemand mij de K wenst en al die fijne woorden die Huub uit zijn mond wierp, dat doet mij meer pijn en raak ik dat niet snel kwijt.
pauline
 pauline - woensdag 05 november 2008 - 22:33   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 november 2008 - 22:26 schreef Belinea het volgende:

[..]

Daar moet ik toch even wat op zeggen.
Met woorden raak je iemand meer, dan met agressie, ik heb liever een klap voor mijn kop (even pijn en over), als dat iemand mij de K wenst en al die fijne woorden die Huub uit zijn mond wierp, dat doet mij meer pijn en raak ik dat niet snel kwijt.
ben ik met je eens!! maar ik vind die ribas veel erger
Belinea
 Belinea - woensdag 05 november 2008 - 22:35   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 november 2008 - 22:33 schreef pauline het volgende:

[..]

ben ik met je eens!! maar ik vind die ribas veel erger
Ja daar noem je er nou 1 op zeg, die moeten ze echt zijn bek laten spoelen, sorry MOND.
Maar Huub was er ook niet vies van.
Boudewijn
 Boudewijn - woensdag 05 november 2008 - 23:39   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 november 2008 - 22:33 schreef pauline het volgende:

[..]

ben ik met je eens!! maar ik vind die ribas veel erger
daar ben ik het ook met je over eens! Ribas doet het volgens mij zelfs uit gewoonte...
Caroline
 Caroline - donderdag 06 november 2008 - 18:12   quote  deeplink  
Dat iemand het nog over Huub en Brian en hoe heet die rest, het nog heeft! Vage mensen uit een vaag tv verleden.
pauline
 pauline - donderdag 06 november 2008 - 19:50   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 november 2008 - 18:12 schreef Caroline het volgende:
Dat iemand het nog over Huub en Brian en hoe heet die rest, het nog heeft! Vage mensen uit een vaag tv verleden.
ja lieverd maar je bent hier op DGK forum!!!
Waarom lees je hier eigenlijk als jij het bestempeld als vaag verleden?
Izz@headliner
 Izz@headliner - donderdag 06 november 2008 - 19:59   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 november 2008 - 19:50 schreef pauline het volgende:

[..]

ja lieverd maar je bent hier op DGK forum!!!
Waarom lees je hier eigenlijk als jij het bestempeld als vaag verleden?
Je haalt de woorden uit mijn toetsenbord.
Boudewijn
 Boudewijn - donderdag 06 november 2008 - 20:38   quote  deeplink  
Waarschijnlijk gebruikt men (net als ik) de gewildige 'site notificatie' methode om per groep op de hoogte gehouden te worden! :)
pauline
 pauline - donderdag 06 november 2008 - 21:07   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 november 2008 - 20:38 schreef Boudewijn het volgende:
Waarschijnlijk gebruikt men (net als ik) de gewildige 'site notificatie' methode om per groep op de hoogte gehouden te worden! :)
het is ook geweldig boudewijn, maar als dgk je niet meer boeit dan lees je het toch ook niet, en geef je zeer zeker geen commentaar
Caroline
 Caroline - vrijdag 07 november 2008 - 15:54   quote  deeplink  
Dat doe ik ook zelden, ik kwam op het verkeerde forum terecht, per ongeluk. En ja, dan lees je wel eens wat. Maar die mensen kunnen me inderdaad niet meer boeien ik ben alleen benieuwd hoe het met Mikey gaat.
Praatpaal
 Praatpaal - vrijdag 07 november 2008 - 19:33   quote  deeplink  
En toch, ja toch hapt het verleden zo heerlijk weg :-)
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - dinsdag 11 november 2008 - 22:20   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 november 2008 - 20:03 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

je raaskalt!
Boudewijn toch, onze paul raaskalt toch nooit?
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - dinsdag 11 november 2008 - 22:23   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 07 november 2008 - 19:33 schreef Praatpaal het volgende:
En toch, ja toch hapt het verleden zo heerlijk weg :-)
ik heb me laten vertellen dat ouwe koeien niet zo lekker smaken.

maar af en toe een terugblik kan leuk zijn.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5923
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: Huub - Lieke / Lieke - Huub









0.0054011