|
|
Boudewijn
|
|
|
Jaap heeft enkele typische Jaap uitspraken gedaan over de moeder van Claire waar Claires vader Ron niet zo goed tegen kon en hij komt met veel ophef even verhaal halen!
Hij kan niet tegen Jaaps uitspraken maar de vele veel ergere uitspraken van Huub vindt hij niet erg en ze lachen er smakelijk om!
HYPOCRISIE TEN TOP! - Steun Jaap en SMS JAAP NAAR 3040! |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
EN DE KRANTEN KOPPEN HEBBEN ZE GEHAALD SUPER TOCH MAAR HOE BELACHELIJK ZE STAAN LATEN ZE ACHTERWEGEN HAHAHA DIE MOEDER VAN BARBIE IS NET ZO VERROT DAT ZE ZELF NIET DURFDE TE KOMEN |
|
|
|
|
tg3
|
|
|
wat een stelletje malloten zeg claire en haar familie ..lach me te pletter ik snap dat ze jaap laten opdraaien voor dit alles ..iemand moet toch de schuld krijgen ...maar dit gaat alleen om het hele trouwjurk verhaal en dat dwingen ze nu af door te dreigen ....ach dan komt claire eindelijk voor een dilemma en kan ze het niet af dan maar papa oproepen ....en toen dat over mama werd gezegd zat claire erbij en keek ernaar .....waardeloze vent die vader |
|
|
|
|
fleur82
|
|
|
je kan wel zien aan de reactie dat het enkel aso fans avn rat en del en japio zijn die hier reageren ga je schamen |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
quote:Op maandag 14 april 2008 - 06:41 schreef fleur82 het volgende:je kan wel zien aan de reactie dat het enkel aso fans avn rat en del en japio zijn die hier reageren ga je schamen we zijn in beraad, en gaan straks zeker biechten. mvg Iz
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 14 april 2008 door Izz@headliner -- |
|
|
|
|
frans-06
|
|
|
de vader van clair heeft groot gelijk ,opkomen voor zijn gezin heel normaal ,merthy waarom is die moeder van clair zo verrot zo jij schrijft?laat jaap jouw moeder anaal uitwonen, of jou als jij dit normaal vind,weet je welke moeder er verrot is die moer van amanda,waarom durft die nooit te komen???dan praat je pas over een verrotte moeder |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
quote:Op zondag 13 april 2008 - 23:48 schreef tg3 het volgende:wat een stelletje malloten zeg claire en haar familie ..lach me te pletter ik snap dat ze jaap laten opdraaien voor dit alles ..iemand moet toch de schuld krijgen ...maar dit gaat alleen om het hele trouwjurk verhaal en dat dwingen ze nu af door te dreigen ....ach dan komt claire eindelijk voor een dilemma en kan ze het niet af dan maar papa oproepen ....en toen dat over mama werd gezegd zat claire erbij en keek ernaar .....waardeloze vent die vader Afdwingen, inderdaad, anders mag Claire niet trouwen en trekken we haar de kooi uit, oeeeeeeeeeeeeeeeeh voel ze bibberen. Maar ja is weer TV. |
|
|
|
|
djen
|
|
|
wat een nep lee tower zeg ..denk ie dat hij god is ..en dat hij al;les kan bereiken wat een viezerik zeg gadverdamme daar ga je van over je nek zeg ..oww je fans ooww je bent zo lief ..ga je vrouw voor de gek houden zo als je eerder hebt gedaan vieze schijnheil zeg ...ow ze komen aan clairtje dan ga in de goudenkooi maar bedreigen pfff ..en hij maakt uit zeker dat amanda niet mee mag ..lul hanes ze zitten in een spel waar je dochter voor gekozen heeft ..dus bemoei je eigen met je eigen zieke vent ..en ben stoer dat je ook de negatiefe reactie laat staan op de sites dan ben je een vent |
|
|
|
|
tino
|
|
|
hij doet alsof hij zijn dochter wil beschermen, maar ondertussen is de gratis bruiloft even zeker gesteld, die vent is niet goed bij zijn hoofd, asl hij zijn dochter voor een geestelijke inzinking had willen behoeden had hij ze op staande voet meegenomen, ver weg van die psychopaat Gnoom Huub, dan was het een kerel geweest, maar nu : een storm in een glas water veroorzaken en snel de keutel intrekken voor de euri's (als zijn aanstaande kikkerprins) |
|
|
|
|
tino
|
|
|
hij zit stiekem te kijken of de camera wel op hem gericht is, de media-geile kerel. hij had beter naar de kapper kunnen gaan. hij is boos op Jaap, dat is de verkeerde, je moet die kabouter hebben. hij geeft wel veel informatie en is nog trots op zijn 'stukje' in de krant. wat een nep-zooi |
|
|
|
|
fleur82
|
|
|
mooi he nu is het gastenboek gesloten en er is een politieonderzoek naar de rat/cavia fans mooi he.de lafaards zelf in hun gastenboek kon je een keer reageren en werd je geblokt ahahahahahah
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 14 april 2008 door fleur82 -- |
|
|
|
|
devil
|
|
|
ik was gisteren op hun site,heb wat geplaatst ,was niet naar hun zin kreeg een berichtje terug ,dat ik wel durfde ,daar voor het eerst op hun forum terwijl ik niet eens erg beledigend ben geweest(behalve de bewoording gallebak van een huub)en boem geblokt.nou ja en de pa van claire ,zei gisteravond tegen claire dat hij dat ook doet ,met mensen die niet voor hen zijn ,wat een zielige familie zeg voor de rest ,hoop ik dat claire er uit gestemd word na haar bruiloft,want ik ben haar zat marja |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
Het smerige gedrag van Claire nu net bij de paardenbak, door gestoken kaart pubiciteitstunt. wat een fucking asociale Tokkie familie is dat, gebruiken hun naive domme dochter voor een publiciteitstunt. om het huwelijk op de kaart te zetten, wat een dombo gezin.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 15 april 2008 door Joseba@headliner -- |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote:Op maandag 14 april 2008 - 19:31 schreef het volgende:ik was gisteren op hun site,heb wat geplaatst ,was niet naar hun zin kreeg een berichtje terug ,dat ik wel durfde ,daar voor het eerst op hun forum terwijl ik niet eens erg beledigend ben geweest(behalve de bewoording gallebak van een huub)en boem geblokt.nou ja en de pa van claire ,zei gisteravond tegen claire dat hij dat ook doet ,met mensen die niet voor hen zijn ,wat een zielige familie zeg voor de rest ,hoop ik dat claire er uit gestemd word na haar bruiloft,want ik ben haar zat marja Ik zou in een persoonlijk fastenboek ook alle slechte reacties verwijderen... is niets vreemds aan! (en dan is gallebak al te erg) |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
quote:Op maandag 14 april 2008 - 17:27 schreef fleur82 het volgende:mooi he nu is het gastenboek gesloten en er is een politieonderzoek naar de rat/cavia fans mooi he.de lafaards zelf in hun gastenboek kon je een keer reageren en werd je geblokt ahahahahahah HAHAHAHAHAHAHAHA een politie onderzoek naar rat en cavia fans. ik zou gaan kijken op cavia eiland. |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
probeer anders pet eiland, waar de paashaas woont, als hij niet met een eiermandje door de schoorsteen wandelt. of was dat nu kersemus? wie het weet mag het zeggen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 15 april 2008 door Joseba@headliner -- |
|
|
|
|
fleur82
|
|
|
en al die reacties leer nederlands schrijven als je hier komt profiteren heb daar wat respect voor anders opzouten naar je eiland |
|
|
|