BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Nederland - niet Griekse deel van Macedonië 4-2

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
sportdwaas
 sportdwaas - woensdag 01 april 2009 - 10:21   quote  deeplink  
KIjk met die Macedoniers moet je oppassen. De Grieken zijn ooit Europees kampioen geworden met de goeie Charisteas en sinds Alexander de Grote (of Verschrikkelijke is de perceptie wat verders naar het oosten) zijn de Grieken bevreesd voor hun krachtige Noorderburen.

De harde kern van Alexanders' leger bestond uit superouweantiekenato stompen uit de Skopje regio. We zijn dus gewaarschuwd.

Gelukkig stammen de Nederlanders af van de nog wildere Germanen, Kelten en West-Gothen en hebben we afstammelingeen van sterke ex-slaven (het is een schande maar waar) en gemene Berbers in de gelederen.

Het zal een zwaarbevochte zege worden met hoofdrollen voor Huntelaar 2x, Babel en Kuijt en dan mogen we in ons handjes knijpen.

Suykerbossie hier kome wij slegs vir de weltbeker!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 01 april 2009 door sportdwaas --
danny four
 danny four - woensdag 01 april 2009 - 10:33   quote  deeplink  
Doe Kuijt maar in de hoofdrol,anders krijgen we krunkje weer met zijn Eurocup autosuggestie verhalen.
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - woensdag 01 april 2009 - 11:22   quote  deeplink  
heeft dit iets met feyenoord te maken????
NEE: OPROTTEN MET DIE ZOOI!!!!!!!!!!!
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - woensdag 01 april 2009 - 11:33   quote  deeplink  
Opzouten!!! Ik word ook verwijderd als ik een topic start die niet over feyenoord gaat maar over een vervelende mede forumbewoner!!!
sportdwaas
 sportdwaas - woensdag 01 april 2009 - 12:00   quote  deeplink  
Het Nederlands Elftal heeft alles met Feyenoord te maken. Weet je nog dat Drenthe dankzij een goed optreden in jong Oranje veel, heel veel geld opbracht voor Feyenoord. Doe dus niet zo dom. Ik verwijs tevens naar Charisteas (net als van Persie, Kuijt etc. een exFeyenoordener) die net zoveel scoorde als Rollator Makaay.
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - woensdag 01 april 2009 - 12:26   quote  deeplink  
dan nog het gaat niet over feyenoord..............

als ik nu een topic start of snijder of kuyt erin moet staan, gaat het toch ook niet over feyenoord of wel!!!!!!!!!!!!!!!

DWAAS..................

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 01 april 2009 door Jappie_FEY --
sportdwaas
 sportdwaas - woensdag 01 april 2009 - 12:32   quote  deeplink  
Nederlandse vertegenwoordigende elftallen zijn een etalage voor clubvoetballers dus heeft het alles met Feyenoord te maken. De ambitie van clubvoetballers is om via nationale elftallen hogerop te komen. Als er geen Feyenoorders meer in de diverse Oranjeselecties zitten hebben we een probleem. Dat (ex-)Feyenoorders in nationale elftallen goed presteren is ook goede reclame voor de club.

Niettegenstaande mijn 'nickname' is er niks geks aan dat Oranje etc. besproken wordt in het Feyenoord forum

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 01 april 2009 door sportdwaas --
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - woensdag 01 april 2009 - 12:34   quote  deeplink  
Feyenoord is er om over feyenoord te discussieren (en krunkie af te zeiken)
Drop die onzin van je lekker onder het kopje 'voetbal' daar hoort het thuis, NIET HIER!!!!!!!!!!!!!
sportdwaas
 sportdwaas - woensdag 01 april 2009 - 13:17   quote  deeplink  
@Jappie_Fey ach joh ga toch lekker in Noord-Korea wonen en probeer dan een visum te krijgen voor een visite bij de zuiderburen daar om te kijken hoe het gaat met die exFeyenoorders Lee en Chung Song. En neem dan een smakelijk hondenvleeskroketje
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - woensdag 01 april 2009 - 13:24   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 april 2009 - 13:17 schreef sportdwaas het volgende:
@Jappie_Fey ach joh ga toch lekker in Noord-Korea wonen en probeer dan een visum te krijgen voor een visite bij de zuiderburen daar om te kijken hoe het gaat met die exFeyenoorders Lee en Chung Song. En neem dan een smakelijk hondenvleeskroketje
mag je dat soort onzin wel uitkramen van je moeder???
sportdwaas
 sportdwaas - woensdag 01 april 2009 - 13:29   quote  deeplink  
@jappie etc. mag toch wel eens een ander dan Krunkie afzeiken toch
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - woensdag 01 april 2009 - 13:31   quote  deeplink  
zeker

maar deze onzin hoort hier gewoon niet thuis, klaar.
sportdwaas
 sportdwaas - woensdag 01 april 2009 - 13:34   quote  deeplink  
@jappie ... en ik maar denken dat ik die fijne Feyenoordforumers een plezier doe met historische inzichten en dergelijke. Paarlen voor de zwijnen.. exusé paarlen voor Jappie
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - woensdag 01 april 2009 - 13:37   quote  deeplink  
dank u, maar zoals je ziet doe je niemand een lol ermee, want niemand reageert serieus of zegt meteen dat dit eraf moet.
sportdwaas
 sportdwaas - donderdag 02 april 2009 - 15:50   quote  deeplink  
En de (ex)feyenoorders deden het weer goed bij Oranje. Helaas is El Ahmadi weer geblesseerd teruggekomen van een interland met Marokko

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3165
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Nederland - niet Griekse deel van Macedonië 4-2









0.0078699