BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Geen aflevering "Voetbalfans Feyenoord''

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
EdjeNL
 EdjeNL - donderdag 17 maart 2011 - 02:30   quote  deeplink  
Voor sommige mensen is hun voetbalclub de rode draad in het leven. Het zijn zeker geen hooligans maar markante mannen en vrouwen die gebroederlijk elk jaar weer alle uit- en thuisduels bezoeken. Week in week uit staan ze voor hun club klaar, zowel als er iets te vieren valt maar ook wanneer het tegenzit. Iedereen bij de club kent ze, want ook elke training staan ze langs de lijn.

Programmamaker Ewout Genemans volgt in het RTL 7-programma 'Voetbalfans' elke week een grote fan van een club uit de Eredivisie of Jupiler League op weg naar een belangrijk duel. Krijgen ze de ochtend voor de wedstrijd nog een hap door hun keel? Wat zijn hun rituelen of wat is hun bijgeloof? De een zet een tattoo na een gewonnen wedstrijd, de ander staat 'haar' spelers als een groupie bij de uitgang op te wachten. Hoe is deze uit de hand gelopen hobby of haast levensovertuiging ontstaan? In de ''tiendelige reeks'' Voetbalfans onder meer portretten van hartstochtelijke supporters van 020, FC Twente, AZ, ADO Den Haag, FC Utrecht en Willem II.

Er zijn nu namelijk 9 afleveringen geweest van Voetbalfans, en Fc Twente moet nog komen van het rijtje hierboven. Dus dat zou betekenen dat er geen aflevering is van een Feyenoordfans of we moeten wachten tot er weer een nieuw seizoen is van Voetbalfans?!

(Bron: website Voetbalfans)
gfvp1
 gfvp1 - donderdag 17 maart 2011 - 05:57   quote  deeplink  
Niet druk over maken. Het gaat namelijk over fans van modale clubs en gloryrunners.

Wij weten dat wij de enige echte hardcorefans hebben. Zie afgelopen zondag voor,tijdens en na de wedstrijd!!
Stylzz
 Stylzz - donderdag 17 maart 2011 - 07:38   quote  deeplink  
Tokkie TV
Els
 Els - donderdag 17 maart 2011 - 07:40   quote  deeplink  
Er is geen aflevering over Feyenoord omdat alle door het programma benaderde supporters geweigerd hebben. Of in eerste instantie, of nadat ze het verzoek kregen om er toch nog iets meer van te maken. Het was namelijk niet idioot genoeg. Wees blij dat we niet als de lokale dorpsek worden neergezet. Daarnaast ben ik nog steeds in de veronderstelling dat wij, op een enkele uitzondering na, geen fans hebben.
Bosifyable
 Bosifyable - donderdag 17 maart 2011 - 07:55   quote  deeplink  
Je doelt uiteraard op het feit dat wij supporters zijn?
D-010
 D-010 - donderdag 17 maart 2011 - 07:58   quote  deeplink  
Ben blij dat geen van onze fans op tv komen, je wil toch niet als idioot bestempeld worden ?
EdjeNL
 EdjeNL - donderdag 17 maart 2011 - 08:25   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 maart 2011 - 07:58 schreef D-010 het volgende:
Ben blij dat geen van onze fans op tv komen, je wil toch niet als idioot bestempeld worden ?
Als je het op zo'n manier bekijkt. Eens!
De Spot
 De Spot - donderdag 17 maart 2011 - 08:29   quote  deeplink  
Wat ben ik daar blij mee zeg...stelletje clowns zijn het elke keer!!!
erik
 erik - donderdag 17 maart 2011 - 08:38   quote  deeplink  
bij feyenoord-heracles waren er wel 2 mannen met zon camera en zo in vak pp want daar zat ik ook toen d8 ik nog dat zal wel van voedbalfans zijn. Als het niet vn voedbalfans is dan weet ik ook niet wrm ze dan on camera hadden.
craven
 craven - donderdag 17 maart 2011 - 11:08   quote  deeplink  
Voedbal? Toffe benaming
de flh
 de flh - donderdag 17 maart 2011 - 11:14   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 maart 2011 - 11:08 schreef craven het volgende:
Voedbal? Toffe benaming
Hehe, ligt wel dichter bij m'n gevoel idd..

on topic: Bizar, maar wel geinig dat wij ons niet zomaar laten gebruiken.
kale co
 kale co - donderdag 17 maart 2011 - 11:25   quote  deeplink  
ze hebben mensen benaderd maar wat denk je die gaan toch niet meedoen aan de mongolen schow van rtl7 als je zo neergezet wordt lekker hoor hahahahahahaha
hotjumper
 hotjumper - donderdag 17 maart 2011 - 12:14   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 maart 2011 - 08:38 schreef erik het volgende:
bij feyenoord-heracles waren er wel 2 mannen met zon camera en zo in vak pp want daar zat ik ook toen d8 ik nog dat zal wel van voedbalfans zijn. Als het niet vn voedbalfans is dan weet ik ook niet wrm ze dan on camera hadden.
De kit?
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - donderdag 17 maart 2011 - 13:30   quote  deeplink  
Wees blij dat er geen aflevering van komt. Tot nu toe zijn het alleen maar loosers geweest, op die van VVV na. Dat vond ik wel een grappige malloot, die gewoon prettig gestoord is. Die man heeft plezier. Mooi plezierig laten zijn, niets mis mee, toch?
FR-Han
 FR-Han - donderdag 17 maart 2011 - 13:49   quote  deeplink  
ze hadden chari en jozo moeten vragen!! weet ik zeker dat het de lolligste aflevering was geweest en de kijkcijfers van oh oh tirol en dames in de dop hadden overstegen. wat waren dat helden zeg! hoop dat het goed met ze gaat
MMM
 MMM - donderdag 17 maart 2011 - 15:50   quote  deeplink  
Gelukkig niet.
FR-Han
 FR-Han - donderdag 17 maart 2011 - 16:12   quote  deeplink  
en obiku en gyan? ook een dodelijk koppelt! mischien nog wel brilliantert
adje
 adje - donderdag 17 maart 2011 - 16:20   quote  deeplink  
Wij hebben iedere thuiswedstrijd 40.000 supporters is moeilijk kiezen dan
DY
 DY - donderdag 17 maart 2011 - 18:11   quote  deeplink  
ik zag 1x een stukje van die ajakkes aflevering van voetbalfans, en die man was echt gestoord,die ewout vroeg aan hem of hij nog van zn zoon zou houden als ie neit voor ajax was, en hij wist er gene antwoord op te geven, dan ben je echt verschirkkelijk gek in je hoofd zeg.
HansZ4
 HansZ4 - donderdag 17 maart 2011 - 18:21   quote  deeplink  
Die gast was nep want hij was al een jaar niet in het stadion geweest..
Je merkte duidelijk dat hij stoer wilde doen terwijl het diep van binnen een heel zielig persoontje is die niet goed weet wat hij moet doen.
Dat zag je ook toen ze langs dat supportershome liepen.. Zegtie: We zullen hier maar niet naar binnen gaan.. NEE, duh, als je er een jaar niet geweest bent kent niemand je daar.
hotjumper
 hotjumper - donderdag 17 maart 2011 - 18:25   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 maart 2011 - 18:11 schreef DY het volgende:
ik zag 1x een stukje van die ajakkes aflevering van voetbalfans, en die man was echt gestoord,die ewout vroeg aan hem of hij nog van zn zoon zou houden als ie neit voor ajax was, en hij wist er gene antwoord op te geven, dan ben je echt verschirkkelijk gek in je hoofd zeg.
Precies, je moet dan meteen zeggen dat je z'n poten dan breekt!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 17 maart 2011 door hotjumper --
RedDevil1990
 RedDevil1990 - donderdag 17 maart 2011 - 18:32   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 maart 2011 - 18:25 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Precies, je moet dan meteen zeggen dat je z'n poten dan breekt!
En op straat pleurt
Quiroz
 Quiroz - donderdag 17 maart 2011 - 18:41   quote  deeplink  
Die van VVV was wel een leuke gozer, die van 020 moeten ze afschieten met zn stoere Stone Island en die van Vitesse moet je gelijk in het theater zeten
hotjumper
 hotjumper - donderdag 17 maart 2011 - 18:43   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 maart 2011 - 18:41 schreef Quiroz het volgende:
Die van VVV was wel een leuke gozer, die van 020 moeten ze afschieten met zn stoere Stone Island en die van Vitesse moet je gelijk in het theater zeten
Heee, steen eiland is wel 3x gestikt hè, das hartstikke goed spul man.
Quiroz
 Quiroz - donderdag 17 maart 2011 - 18:44   quote  deeplink  
Ja en als je kauwgom in de lucht gooit rent kindervak 410 weg om dat dat kan plakken aan de 600 euro dure wijvenjassen!
hotjumper
 hotjumper - donderdag 17 maart 2011 - 18:46   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 maart 2011 - 18:44 schreef Quiroz het volgende:
Ja en als je kauwgom in de lucht gooit rent kindervak 410 weg om dat dat kan plakken aan de 600 euro dure wijvenjassen!
Waarom denk je dat fakkels tegenwoordig verboden zijn....
Quiroz
 Quiroz - donderdag 17 maart 2011 - 18:47   quote  deeplink  
Omdat vuur aanschrikgevend is voor joden
Feijenoord1908
 Feijenoord1908 - donderdag 17 maart 2011 - 19:05   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 maart 2011 - 05:57 schreef gfvp1 het volgende:
Niet druk over maken. Het gaat namelijk over fans van modale clubs en gloryrunners.

Wij weten dat wij de enige echte hardcorefans hebben. Zie afgelopen zondag voor,tijdens en na de wedstrijd!!
Nou de zogenaamde hardcorefans van ons valt me zwaar tegen tegenwoordig. Zondag was niet veel beter.
Die parterrevakken kunnen alleen nog maar een beetje "komen wij uit Rotterdam?" schreeuwen naar elkaar en natuurlijk vooral veel anti-020 want dat is zo stoer!!
Heeft toch fucking niks meer met de club Feyenoord te maken..
Ga gewoon Feyenoordliederen zingen die ook aanslaan bij derest van het publiek, maar dat zal wel te veel gevraagd zijn voor onze 'hardcorefans'

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 17 maart 2011 door Feijenoord1908 --
De Spot
 De Spot - donderdag 17 maart 2011 - 19:17   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 maart 2011 - 19:05 schreef Feijenoord1908 het volgende:

[..]

Nou de zogenaamde hardcorefans van ons valt me zwaar tegen tegenwoordig. Zondag was niet veel beter.
Die parterrevakken kunnen alleen nog maar een beetje "komen wij uit Rotterdam?" schreeuwen naar elkaar en natuurlijk vooral veel anti-020 want dat is zo stoer!!
Heeft toch fucking niks meer met de club Feyenoord te maken..
Ga gewoon Feyenoordliederen zingen die ook aanslaan bij derest van het publiek, maar dat zal wel te veel gevraagd zijn voor onze 'hardcorefans'
Zingen heeft niks te maken met of je wel of geen echt fan/supporter bent...als ik 40 glazen bier op heb zaterdagavond(wat vaak voorkomt)ga ik niet lopen zingen de hele tijd....ben ik dan geen echte fan/supporter/hardcorefan...schei toch uit man...
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 17 maart 2011 - 19:31   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 maart 2011 - 18:47 schreef Quiroz het volgende:
Omdat vuur aanschrikgevend is voor joden
...en voor buitenlanders en voor nederlanders.
FR-girl
 FR-girl - donderdag 17 maart 2011 - 19:46   quote  deeplink  
Achja we kunnen alleen maar blij zijn dat feyenoord niet in dit programma zit!!
Het zijn Bijna allemaal mesnen met een IQ van een vistick. Vooral die van AZ ben van de bank gerold van t lachen!!
Els
 Els - donderdag 17 maart 2011 - 19:47   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 maart 2011 - 07:55 schreef Bosifyable het volgende:
Je doelt uiteraard op het feit dat wij supporters zijn?
yep
RedDevil1990
 RedDevil1990 - donderdag 17 maart 2011 - 19:52   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 maart 2011 - 19:46 schreef FR-girl het volgende:
Achja we kunnen alleen maar blij zijn dat feyenoord niet in dit programma zit!!
Het zijn Bijna allemaal mesnen met een IQ van een vistick. Vooral die van AZ ben van de bank gerold van t lachen!!
Die drie dikke zeugen bedoel je??
Dat is 1 van de 2 afleveringen die ik ooit heb gezien.
die van willem 2 was ook gek. die gast ging elke x vanuit friesland naar limburg
FR-girl
 FR-girl - donderdag 17 maart 2011 - 19:54   quote  deeplink  
Jaa dat was die 3 vrouwen:P
Die gast van willem 2 ging van friesland naar tilburg (rijen) schilt toch wat km.
Woon zelf in tilburg en de harde kern was niet blij met deze uitzending. aangezien die gast een grote mond heeft maar vrij weinig uitvoert:P
hotjumper
 hotjumper - donderdag 17 maart 2011 - 19:56   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 maart 2011 - 19:54 schreef FR-girl het volgende:
Jaa dat was die 3 vrouwen:P
Die gast van willem 2 ging van friesland naar tilburg (rijen) schilt toch wat km.
Woon zelf in tilburg en de harde kern was niet blij met deze uitzending. aangezien die gast een grote mond heeft maar vrij weinig uitvoert:P
iemand die vanuit Friesland elke keer naar Tilburg rijd verwijten dat hij weinig over heeft voor de club.....
Els
 Els - donderdag 17 maart 2011 - 19:58   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 maart 2011 - 19:56 schreef hotjumper het volgende:

[..]

iemand die vanuit Friesland elke keer naar Tilburg rijd verwijten dat hij weinig over heeft voor de club.....
Die brabanders zijn niet gauw tevreden.
FR-girl
 FR-girl - donderdag 17 maart 2011 - 20:03   quote  deeplink  
Nou dat moet allemaal dus best wel meevallen volgens hun. ik weet t zelf ook niet maar dat zich de ronde:P
hotjumper
 hotjumper - donderdag 17 maart 2011 - 20:35   quote  deeplink  
Al had gij het maar 1x gedaan in zijn hele leven vind ik het al heel wat voor willem 2
$-Smurf-$
 $-Smurf-$ - maandag 04 april 2011 - 22:38   quote  deeplink  
Het valt wel op dat alleen de Malloten worden gefilmt. blijkbaar hebben wij die niet en zijn wij dus #echte supporters!
hotjumper
 hotjumper - maandag 04 april 2011 - 22:46   quote  deeplink  
Bij ons zitten de malloten in het maasgebouw
MMM
 MMM - maandag 04 april 2011 - 22:51   quote  deeplink  
Was weer lachen, nu met die gozerT van Fortuna...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 04 april 2011 door MMM --
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 05 april 2011 - 07:14   quote  deeplink  
"Mam ik ga hoor"
"Weer een vlag stuk, mijn moeder gaat die wel maken"

Dat heb ik gezien, toen wist ik eigenlijk wel genoeg over deze man.
Bosifyable
 Bosifyable - dinsdag 05 april 2011 - 07:55   quote  deeplink  
Zie toch liever een stel mensen met passie voor hun club, ondanks dat ze niet helemaal neergezet worden als zodoende, dan dat volgende week Barend en Barend weer op de buis is..
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 05 april 2011 - 08:01   quote  deeplink  
Mij maakt t niet uit, kijk namelijk allebei niet...
detrapstaandervanvak
 detrapstaandervanvak - dinsdag 05 april 2011 - 08:20   quote  deeplink  
Dom programma, kiest mensen uit en zet ze daarna te kakken.
Pietje1
 Pietje1 - dinsdag 05 april 2011 - 13:11   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 april 2011 - 08:20 schreef detrapstaandervanvak het volgende:
Dom programma, kiest mensen uit en zet ze daarna te kakken.
Die mensen zetten zichzelf te kakken. Nou was die Fortuna kerel wel eentje met hetzelfde IQ als de.fan volgens mij. Kan je natuurlijk niet serieus nemen.

Ik kan me ook voorstellen dat als je een gemiddelde voetbalfan bent niet blij bent dat ze zulke malloten als standaard voor de club gebruiken.
JanM
 JanM - dinsdag 05 april 2011 - 14:31   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 april 2011 - 13:11 schreef Pietje1 het volgende:

[..]

Die mensen zetten zichzelf te kakken. Nou was die Fortuna kerel wel eentje met hetzelfde IQ als de.fan volgens mij. Kan je natuurlijk niet serieus nemen.

Ik kan me ook voorstellen dat als je een gemiddelde voetbalfan bent niet blij bent dat ze zulke malloten als standaard voor de club gebruiken.
Toch zou de.fan als ik alles zo lees wel goed passen. Zouden ze die niet benaderd hebben?
Pietje1
 Pietje1 - dinsdag 05 april 2011 - 14:37   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 april 2011 - 14:31 schreef JanM het volgende:

[..]

Toch zou de.fan als ik alles zo lees wel goed passen. Zouden ze die niet benaderd hebben?
Misschien wel, maar zijn verstand dacht hij waarschijnlijk dat het de redactie was van de Donald Duck dat ze zijn ingezonden brief niet konden lezen...

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5907
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Geen aflevering "Voetbalfans Feyenoord''









0.0116939