BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Johan Cruijff in adviesgroep 'Vrienden van Feyenoord'??

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
danusz1986
 danusz1986 - vrijdag 01 april 2011 - 12:59   quote  deeplink  
Johan Cruijff zal per 1 juli aanstaande zijn intrede doen in de adviesgroep "Vrienden van feyenoord". Cruijff, de legendarische nummer 14 van Ajax, maakte dit bekend in Cannes aan de vooravond van het "Gala du Monde '70", de jaarlijkse avond voor voetballers van weleer.

Natuurlijk besef ik heel erg goed dat ik sinds kort weer een functie binnen Ajax vervul, maar mensen die mij kennen weten dat ik voetbal in zijn totaliteit erg hoog in het vaandel heb staan. Ik heb destijds bij feyenoord een jaartje gevoetbald nadat ik onenigheid had met Ajax
voorzitter Harmsen. Ik ben Ajacied en dat zal ook nooit veranderen maar wanneer ik zie dat een club waar ik gespeeld heb en mijn geld heb verdiend, in het slop dreigt te geraken, sta ik op en wil ik iets voor hen betekenen, aldus Cruijff tegenover verslaggever Gérard Capjé van het Franse Lequippe Le Lettre.

Op de vraag hoe Cruijff denkt dat de mensen binnen Ajax zullen reageren wanneer zij beseffen dat hun boegbeeld een dubbelfunctie gaat vervullen bij de aartsrivaal, was Cruijffs
antwoord duidelijk: Amsterdam heeft altijd voetbal geademd en dat zal ook nooit veranderen. Dat komt door Ajax. In rotterdam moet men eens in de zoveel tijd genoegen nemen met een 4e, 5e of 12e plek en dat is niet goed voor het Nederlandse voetbal. De enige echte klassieker moet er daadwerkelijk weer toe gaan doen en wanneer ik hier een steentje aan bij kan dragen, zal ik dat doen.

David Endt, teammanager van Ajax en ook aanwezig tijdens het Gala du Monde was verbijsterd en reageerde verbouwereerd op de uitspraken van Cruijff tegenover de franse journalist van Lequippe Le Lettre: Ik heb er nog weinig over gehoord maar ik kan er met mijn normale volle verstand niet bij dat Johan zoiets zou doen. En het is al eerder voorgekomen dat de desbetreffende journalist het heeft horen luiden maar totaal niet weet waar de klepel hangt. Meneer Gérard Capjé heeft eerder uitspraken gedaan die totaal niet relevant en geloofwaardig waren, ook over Ajax. Als meneer denkt dat hij de wijsheid in pacht heeft, moet hij vooral op deze manier verder gaan maar ik heb hem eerder al te kennen gegeven dat zijn columns in de krant niet bijdragen aan zijn geloofwaardigheid als journalist, aldus Endt.
danusz1986
 danusz1986 - vrijdag 01 april 2011 - 12:59   quote  deeplink  
Vast een 1 april grap!
Pietje1
 Pietje1 - vrijdag 01 april 2011 - 13:00   quote  deeplink  
Liever niet...
Quiroz
 Quiroz - vrijdag 01 april 2011 - 13:20   quote  deeplink  
Is inderdaad niet waar, maar ik zou het zeker toejuichen.
Pietje1
 Pietje1 - vrijdag 01 april 2011 - 13:21   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 april 2011 - 13:20 schreef Quiroz het volgende:
Is inderdaad niet waar, maar ik zou het zeker toejuichen.
ik niet.
de flh
 de flh - vrijdag 01 april 2011 - 13:22   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 april 2011 - 12:59 schreef danusz1986 het volgende:
Vast een 1 april grap!
hehehe, goeie!! ik tuinde er echt ff keihard in.
Royaal
 Royaal - vrijdag 01 april 2011 - 13:26   quote  deeplink  
Inderdaad, liefde is er nooit geweest tussen Cruijff en Feyenoord, enkel respect.
kwakman
 kwakman - vrijdag 01 april 2011 - 13:44   quote  deeplink  
goeie goser
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - vrijdag 01 april 2011 - 13:50   quote  deeplink  
Grapjassen zijn het. Cruyff mag dan als voetballer geniaal geweest zijn en als trainer ook, waar ik als 'nederlander' nog wel begrip voor heb, maar hij blijft een ajaxied die Feyenoord toen heeft gebruikt in zijn rancune tegen dat klotenvolk uit 020!! Nooit weer wat laten doen bij Feyenoord.

Cruyff/aartsvijand!
craven
 craven - vrijdag 01 april 2011 - 13:54   quote  deeplink  
Slotje voor dit geleuter
Geboren in Rotterdam
 Geboren in Rotterdam - vrijdag 01 april 2011 - 14:50   quote  deeplink  
Zou het een leuke 1 April grap vinden alsa die eikel daar in Spanje vandaag daadwerkeliojk allebei zijn poten brak. Wat een misselijkmakend mannetje.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - vrijdag 01 april 2011 - 14:52   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 april 2011 - 13:54 schreef craven het volgende:
Slotje voor dit geleuter
Klopt, geleuter.... 't is weer tijd voor een wedstrijd!!
Els
 Els - vrijdag 01 april 2011 - 15:26   quote  deeplink  
Van alle 1 aprilgrappen is dit wel de slechtste
Marco12345
 Marco12345 - vrijdag 01 april 2011 - 15:31   quote  deeplink  
Nou idd zeg, dat mensen hier lol in hebben en tijd instoppen.

1_april_grap_doodskist.jpg
don43
 don43 - vrijdag 01 april 2011 - 15:53   quote  deeplink  
1-4-2011
FR-Han
 FR-Han - vrijdag 01 april 2011 - 16:02   quote  deeplink  
denk dat ik namens iedereen spreek als ik zeg dat mijn onzin topics, vele malen grappigert zijn dat dit gezevert
FR-Han
 FR-Han - vrijdag 01 april 2011 - 16:02   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 april 2011 - 16:02 schreef obiku010 het volgende:
denk dat ik namens iedereen spreek als ik zeg dat mijn onzin topics, vele malen grappigert zijn dat dit gezevert
+1!
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - vrijdag 01 april 2011 - 16:11   quote  deeplink  
Nou, ook jouw onzin-topics bevestigen jouw slechte smaak voor humor.... oftewel... niet grappig....

dus -1
Quiroz
 Quiroz - vrijdag 01 april 2011 - 16:14   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 april 2011 - 13:21 schreef Pietje1 het volgende:

[..]

ik niet.
Nee, want we willen natuurlijk alleen maar Feyenoorders! Israël, Gullit en Been zijn ook geweldige trainers.
Pietje1
 Pietje1 - vrijdag 01 april 2011 - 16:36   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 april 2011 - 16:14 schreef Quiroz het volgende:

[..]

Nee, want we willen natuurlijk alleen maar Feyenoorders! Israël, Gullit en Been zijn ook geweldige trainers.
Jij kan af en toe ook echt zo ontzettend uit de bocht vliegen met je onzin.

Ik heb niet gezegd dat Israel en Gullit goede trainers zijn (Been heeft vorig jaar bewezen dat hij het kan). Ik zeg alleen dat ik deze kruising tussen Judas en Stalin niet in de kuip wil hebben.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 01 april 2011 door Pietje1 --
JanM
 JanM - vrijdag 01 april 2011 - 16:44   quote  deeplink  
Slechte grap idd. Laat hij zich maar lekker bezighouden met het verder afbreken van 020!
Quiroz
 Quiroz - vrijdag 01 april 2011 - 17:09   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 april 2011 - 16:36 schreef Pietje1 het volgende:

[..]

Jij kan af en toe ook echt zo ontzettend uit de bocht vliegen met je onzin.

Ik heb niet gezegd dat Israel en Gullit goede trainers zijn (Been heeft vorig jaar bewezen dat hij het kan). Ik zeg alleen dat ik deze kruising tussen Judas en Stalin niet in de kuip wil hebben.
Dat ligt bij mij wel het meest voor de hand, dat je m niet wil omdat ie Jood is. Wat is dan je reden?
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 01 april 2011 - 18:57   quote  deeplink  
Crijff is een dictator die misbruik maakt van zijn populariteit jegens anderen. Laat hem die leuke eigenschappen maar lekker bij 020 uitoefenen.
henkie1969
 henkie1969 - vrijdag 01 april 2011 - 19:02   quote  deeplink  
dit is wel de slechtste 1 april grap ooit ... slotje
sevillana
 sevillana - vrijdag 01 april 2011 - 20:52   quote  deeplink  
toch nog wel de nodige reacties hierboven, . . . en dat op een dag als vandaag . . . . . . . .
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 01 april 2011 - 21:10   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 april 2011 - 18:57 schreef FR-Henk het volgende:
Crijff is een dictator die misbruik maakt van zijn populariteit jegens anderen. Laat hem die leuke eigenschappen maar lekker bij 020 uitoefenen.
Dit schrijf ik óók heel graag op 2 april....hehehehehe...
sevillana
 sevillana - vrijdag 01 april 2011 - 21:15   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 april 2011 - 21:10 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Dit schrijf ik óók heel graag op 2 april....hehehehehe...
feel free
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 01 april 2011 - 21:16   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 april 2011 - 21:15 schreef sevillana het volgende:

[..]

feel free
Mee eens?
Pietje1
 Pietje1 - zaterdag 02 april 2011 - 11:18   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 april 2011 - 17:09 schreef Quiroz het volgende:

[..]

Dat ligt bij mij wel het meest voor de hand, dat je m niet wil omdat ie Jood is. Wat is dan je reden?
die reden gaf ik al. Het is judas en stalin samengevoegd. Die wil je niet in je club. Dat hebbe ze in spanje ook gemerkt inmiddels. Bij barcelona hoeft hij ook niet meer aan te komen.
sevillana
 sevillana - zaterdag 02 april 2011 - 11:20   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 april 2011 - 21:16 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Mee eens?
dat wel natuurlijk
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 02 april 2011 - 12:26   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 april 2011 - 18:57 schreef FR-Henk het volgende:
Crijff is een dictator die misbruik maakt van zijn populariteit jegens anderen. Laat hem die leuke eigenschappen maar lekker bij 020 uitoefenen.
Nu 2 april, en ik vind het nog steeds.

Nu gaan die blinde Crijff-adepten zijn zaakwaarnemer afkraken. Niet Cruijff, maar die zaakwaarnemer uit foute teksten via de mail.
Cruijff distantieert zich er niet van.

Wat een voos zootje.
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 02 april 2011 - 12:31   quote  deeplink  
nuken en 100m beton dr op. En dr niet meer over lullen.
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 02 april 2011 - 12:43   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 april 2011 - 12:31 schreef Stylzz het volgende:
nuken en 100m beton dr op. En dr niet meer over lullen.
Is ook zo, maar toont aan dat daar wel erg veel hersenloze krielkippen rondlopen.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 02 april 2011 - 14:26   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 april 2011 - 18:57 schreef FR-Henk het volgende:
Crijff is een dictator die misbruik maakt van zijn populariteit jegens anderen. Laat hem die leuke eigenschappen maar lekker bij 020 uitoefenen.
Daar kan ik meer respect voor opbrengen als die vieze Coronel en zeker
veel meer dan de nog viezerige vd Boog,wat is misbaksel van een mens is dat zeg...
Je kan zeggen van Cruijff wat je wilt maar overal in de wereld,vooral in de armere
landen en wijken liggen Cruijff courtjes.Het is een heel bedrijf en alles in het belang
voor de minder bedeelde in de samenleving...
Ik heb er schijt aan wat andere er van vinden en denken maar hier komt tie dan,buiten
het feit dat het nieuws bericht een 1 april grap is!!!

CRUIJFF///HELD!!!!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5988
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Johan Cruijff in adviesgroep 'Vrienden van Feyenoord'??









0.0105938