BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Overmars blokkeerde komst Iancu ondanks positieve scoutingsrapporten.

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Brandje
 Brandje - dinsdag 13 november 2012 - 09:30   quote  deeplink  
Marc Overmars heeft de komst van de Roemeense middenvelder Gabriel Iancu naar Ajax tegengehouden. Dat schreef Henk Spaan afgelopen zaterdag in zijn column in Het Parool.

'De Roemeen Iancu nam hij niet, ondanks gunstige rapporten van Wesseling, Van der Zee en Frank de Boer. Zijn gelijk of ongelijk zal later blijken', aldus Spaan.

Overmars haalde eerder al Tobias Sana, terwijl de scoutingrapporten hem juist afwezen.

Ga ik mij al te snel zorgen maken of gata het nog steeds niet goed. Sana is door Overmars gehaald ondanks negatieve scoutingsrapporten. Inancu was men positief over en die wordt niet gehaald.
Jesper11
 Jesper11 - dinsdag 13 november 2012 - 10:20   quote  deeplink  
Ik zou Overmars zijn motivatie wel eens willen horen. Misschien is er meer aan de hand.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 13 november 2012 door Jesper11 --
hippy
 hippy - dinsdag 13 november 2012 - 12:53   quote  deeplink  
Misschien salariseisen
Stanley
 Stanley - dinsdag 13 november 2012 - 13:50   quote  deeplink  
Beide beslissingen kan ik vatten. Wat betreft Sana kan ik begrijpen dat hij hem heeft genomen. Echter niƩt als directe versterking!!!

Wat betreft die Roemeen... tja hoeveel middenvelders moeten er nog meer bijkomen... dus tenzij hij van de buiten categorie is...
Lekker laten gaan... Goede beslissing mijn inziens.
Eide
 Eide - dinsdag 13 november 2012 - 15:27   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 november 2012 - 09:30 schreef Brandje het volgende:
Sana is door Overmars gehaald ondanks negatieve scoutingsrapporten.
Nee, volgens Henk Spaan was Sana afgewezen door de Ajax scouts, echter, feitelijk is Sana wel positief gescout door Stefan Petterson en is Hennie Spijkerman in persoon naar Sana wezen kijken. Die stelling is dus onverdedigbaar en hoe Spaan bij die bewering kwam is mij volledig onbekent.

Bovendien is Spaan een adept uit de kring v.d. Boog en Ten Have. Bovenstaande beweringen, in combinatie met zijn feitelijk onjuiste bewering over Sana, moet je dus wel met een korreltje zout nemen (net als posities van alle betrokkenen in de afgelopen bestuurscrisis) aangezien het er in ieder geval de schijn van heeft dat Spaan over het graf van Ten Have toch nog probeert het vuurtje aan te houden.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 13 november 2012 door Eide --
Ceessie
 Ceessie - dinsdag 13 november 2012 - 16:01   quote  deeplink  
Henk Spaan is een typische "azijnzeikerd" en zeker als het om een Cruyff daad gaat zoals Overmars in dienst is gekomen en elke mogelijke foutje snel op papier zet of de media van in kennis stelt! Sana is jong en kostte erg weinig en heeft nu een terugslag en komt wel weer terug. Laten we even geduld hebben met dat ventje en hebben ook erg lang geduld gehad met Miralem en kostte iets meer of niet dan?? Overmars zal hiervoor zijn redenen hebben gehad, op zeker!! we hebben helaas wat pech met de lange blessures van Boilesen,Boerrigter en nu Babel weer maar zijn met de club-filosofie weer op de goede weg mits we wat geduld hebben en de tijd krijgen weer een top elftal zelf op te leiden en is altijd onze kracht geweest!! Henk S. moeten we gewoon negeren!
remco k
 remco k - woensdag 14 november 2012 - 10:26   quote  deeplink  
Zijn er mensen die Spaan serieus nemen.
Mokum1
 Mokum1 - woensdag 14 november 2012 - 13:36   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 november 2012 - 10:26 schreef remco k het volgende:
Zijn er mensen die Spaan serieus nemen.
Dat wilde ik net zeggen, kijk eerst eens naar de bron. Wat een flauwekwats...
remco k
 remco k - donderdag 15 november 2012 - 11:04   quote  deeplink  
Overigens is Ajax bezig om de scouts te beoordelen, logisch dus dat die rapporten nu niet blind worden overgenomen.
hippy
 hippy - vrijdag 16 november 2012 - 15:32   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 november 2012 - 11:04 schreef remco k het volgende:
Overigens is Ajax bezig om de scouts te beoordelen, logisch dus dat die rapporten nu niet blind worden overgenomen.
Goed teken...goede scouts zijn onmisbaar...slechte een last...

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3163
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Overmars blokkeerde komst Iancu ondanks positieve scoutingsrapporten.









0.0075409