BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Buitenland algemeen / topic: Georgie als vakantieland

Headliner: Showbiz Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Tom
 Tom - zaterdag 16 februari 2008 - 12:02   quote  deeplink  
Georgie is 1,5 keer groter dan Nederland, heeft 4.5 mil. inwoners en is een fantastisch vakantieland.

Wat is zo bijzonder aan Georgie?

1. Klimaat - subtropisch (West-Georgie), alpien (Kaukasusgebergte) woestijn (Oost-Georgie). Hier kom je tegen: palmen, theeplantages, eucalyptus, mandarijnen, sinaasappels etc.
2. Georgie is het oudste wijnland ter wereld met een 7000 jaar oude wijncultuur en fantastische tafeltradities. Een bezoek aan wijnregio's en wijnproeverijen kun je dagelijks meemaken.
3. Georgie is de eerste christelijke natie ter wereld.. hier zijn geweest de apostelen Andreas en Simon in de eerste eeuw.
4. De First lady van Georgie is de Nederlandse Sandra Roelofs. Het land heeft een pro-westerse orientatie, mensen zijn gastvrij en vriendelijk.
5. De beroemde zangeres Katie Melua komt ook uit Georgie.
6. De economie groeit snel, u kunt makkelijk geld pinnen, er zijn veel hotels, restaurants, natuur-historische beziensvaardigheden.
7. De Zwarte Zee heeft subtropische stranden en het Kaukasusgebergte heeft super skigebieden.

Kortom een fantastisch vakantieland, zeker de moeite waard om te zien!

Zie handige boeken over Georgie:

http://georgisch.blogspot.com

Landkaarten, reisgidsen, en veel meer:

http://www.caucasushome.com

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 16 februari 2008 door Tom --
draakje
 draakje - zaterdag 06 september 2008 - 23:21   quote  deeplink  
Tja, dat is nu even anders, heb ik begrepen.
BertusBadeend
 BertusBadeend - vrijdag 30 oktober 2015 - 01:17   quote  deeplink  
Ik ga er binnenkort heen :)
netsurfer
 netsurfer - maandag 12 september 2016 - 12:57   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2015 - 01:17 schreef BertusBadeend het volgende:
Ik ga er binnenkort heen :)
Hoe was het?

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5958
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Showbiz Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Buitenland algemeen / topic: Georgie als vakantieland









0.0094490