BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: Huub richt zich op fans claire (telegraaf)

Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Caroline
 Caroline - zaterdag 17 mei 2008 - 22:18   quote  deeplink  
http://www.telegraaf.nl/prive/4020313/__Gouden_Kooi-Huub_richt_zich_op_fans_Claire___.html?p=3,1

za 17 mei 2008, 19:44 | 31 reacties
'Gouden Kooi-Huub richt zich op fans Claire'
door onze redactie
AMSTERDAM - Huub vertelt aan iedereen die het horen wil dat hij zijn Claire zo mist in De Gouden Kooi. Is het echte liefde of een goede tactiek?

"Een vrouw als Claire vind ik nooit meer. Met haar heb ik goud in handen”, riep Huub vol overtuiging tijdens een feestje met vrouwen en drank. Hij hield zich in gisteravond...

Brian maakte er korte metten mee: "Dat is zijn insteek.” Brian denkt dat Huub zo doet om de fans van Claire voor zich te winnen, zodat hij bij de finale extra punten binnensleept.

Amanda, Brian, Huub en Jaap hebben nog tot en met donderdag om hun spel te spelen. Dan zal de winnaar van De Gouden Kooi worden gekroond

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 17 mei 2008 door Caroline --
janeke
 janeke - zondag 18 mei 2008 - 08:46   quote  deeplink  
goede morgen fans
nou dan hoop ik voor de fans van clara dat ze niet hebben gezien dat huubje aan palma
vertelde dat hij niet zo veel heeft aan die 4% fans van clara
de eertse ochtend dat er weer streams waren
en palma heeft huubje erop gewezen dat hij zielige rol moet gaan spelen
om zieltjes te winnen
ze heeft die dag de hele dag achter huubje gelopen
om hem te corigeren als dat nodig,
was en als huubje teveel zou gaan praten
zat ze daar als de moer over zijn schouders te strijken, zodat hij zijn snoet dicht hield julie kennen huubje met zijn onmenselijke uitspraken .
Elske
 Elske - zondag 18 mei 2008 - 09:49   quote  deeplink  
Jaap sprak hele wijze woorden : HOOGMOED KOMT TEN VAL, HUUB !!!!!!!!!!!!!!!!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5137
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: Huub richt zich op fans claire (telegraaf)









0.0083169