|
|
Headliner
|
|
|
Villa Vandaag: Ze is terug!
Er is bezoek! Huub is de eerste die het opmerkt en naar buiten loopt. Uit de auto stapt Selène. "Schattie! Ik zei het toch!", roept Amanda als ze haar vriendinnetje hartelijk knuffelt. De gastspeelster stelt zich voor aan Claire en het gezelschap loopt naar de woonkamer. "O! Moppie wat zie je er goed uit!", blijft Amanda haar knuffelen. "Hoe was het? Wat heb je gedaan?", vuurt ze meteen haar vragen af. "Heb je me zo gemist dat je je knie kapot hebt gemaakt? Huub toch...", zegt Selène vertederd tegen de Oldenzaler. Iedereen is dolgelukkig dat de beauty weer terug is! Maar zal ze blijven?
bron: tien.tv |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
bah bah en nog eens bah!
Het ging net zo leuk tussen Lieke/Amanda/Brian om tv te maken met Huub! En nu komt Zeurlène weer stoken tussen beide partijen... |
|
|
|
|
Nikos@Headliner
|
|
|
Ik hoop dat ze d'r spullen pakt en weer gauw weer moet opsodemieteren!!!! |
|
|
|
|
Nikos@Headliner
|
|
|
1 voordeel,op het 10 forum wordt ze ook al uitgekotst,ik hoop dat ze snel oprot!!! |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
Met een beetje geluk gaat ze alleen maar over CLaire zeuren zodat we kunnen zien uit welk hout ze gesneden is! |
|
|
|
|
DGKJaapio
|
|
|
Ik dacht dat ze nie meer terug kwam en dat vond ik wel prima aangezien je zo alleen Amanda heel blij maakt(en waarom zouden we Amanda heel blij maken??) en daar heb je niet zoveel aan ... |
|
|
|
|
Decency
|
|
|
Binnenkomst Selene:
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 09 januari 2008 door Boudewijn -- |
|
|
|
|
mister
|
|
|
weg met dat stomme mens ze is echt niet te vertrouwen stoken is het enige waar ze goed in is. |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
|
|