|
|
thewin
|
|
|
wat is dit een leuke wedstrijd |
|
|
|
|
feyenoord-fr12info
|
|
|
volendam, volendam, volendam, volendam, volendam, volendam, volendam, volendam, volendam, volendam, volendam, volendam, volendam, volendam, volendam, volendam, volendam, volendam, volendam, volendam, volendam, volendam, volendam, volendam, volendam, volendam, volendam, vvolendam, volendam, volendam, volendam, volendam,
MOOI HOOR |
|
|
|
|
jantje 1974
|
|
|
zo das lekker op de woensdagavond! hahahahaha geef mij maar volendam want dat is mooier dan parijs lalalala |
|
|
|
|
realgert
|
|
|
helemaal niets helemaal niets in amsterdam |
|
|
|
|
Phyxsius
|
|
|
Ik heb helemaal niks met Ajax spelers of supporters Maar ik moet toch even zeggen dat ik nu zo pissig ben op Van Basten Ik vind het gewoon verschrikkelijk dat hij een speler laat staan die amper kan lopen en dan na de goal beschuldigend gebaart van kom er nu maar uit Het is zijn schuld, zijn verantwoording, Toen die jongen eruit wilde mocht hij niet Ik vind het gewoon hufterig Als hij gewoon die jongen naar de kant had gehaald en Schilder in de verdediging had gezet was er niks aan de hand geweest Even ter vergelijking, ik kan mij nog herinneren dat AZ tegen ADO speelde om de beker Luiring raakte geblesseerd en AZ mocht niet meer wisselen, het stond 0-0 Louis had het lef (en vooral het fatsoen) om hem toch naar de kant te halen AZ won.. Ik vind dat van BAsten hier als trainer, coach en vooral als mens gefaald heeft
En nu als keiharde Feyenoord supporter: Fantastisch!!! En AZ Speelt tegen PSV Kortom tijdens deze beker ronde "verliezen" wij 2 van onze 3 grootste tegenstanders Ik denk dat Feyenoord dit seizoen de kans heeft om de beker te prolongeren Dit is geweldig voor Feyenoord!!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 12 november 2008 door Phyxsius -- |
|
|
|
|
Phyxsius
|
|
|
En nu maar hopen dat Feyenoord morgen niet ook een verrassing word
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 12 november 2008 door Phyxsius -- |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
hahahahahahahahahahahahaha |
|
|
|
|
thewin
|
|
|
quote:Op woensdag 12 november 2008 - 21:11 schreef Phyxsius het volgende:Ik heb helemaal niks met Ajax spelers of supporters Maar ik moet toch even zeggen dat ik nu zo pissig ben op Van Basten Ik vind het gewoon verschrikkelijk dat hij een speler laat staan die amper kan lopen en dan na de goal beschuldigend gebaart van kom er nu maar uit Het is zijn schuld, zijn verantwoording, Toen die jongen eruit wilde mocht hij niet Ik vind het gewoon hufterig Als hij gewoon die jongen naar de kant had gehaald en Schilder in de verdediging had gezet was er niks aan de hand geweest Even ter vergelijking, ik kan mij nog herinneren dat AZ tegen ADO speelde om de beker Luiring raakte geblesseerd en AZ mocht niet meer wisselen, het stond 0-0 Louis had het zelf (en vooral het fatsoen) om hem toch naar de kant te halen AZ won.. Ik vind dat van BAsten hier als trainer, coach en vooral als mens gefaald heeft En nu als keiharde Feyenoord supporter: Fantastisch!!! En AZ Speelt tegen PSV Kortom tijdens deze beker ronde "verliezen" wij 2 van onze 3 grootste tegenstanders Ik denk dat Feyenoord dit seizoen de kans heeft om de beker te prolongeren Dit is geweldig voor Feyenoord!! mooi gesproken |
|
|
|
|
Richard Lagrouw
|
|
|
Meerdere mooie uitspraken hier!!!! Wij moeten gewoon weer die beker gaan pakken. Dit is weer een ouderwets cupfighters team. al veel negatiefs gezegd, maar aan inzet en veerkracht ligt het niet aan bij deze jongens. Hoop dat het nu echt gaat draaien en dan is de beker gewoon weer ouderwets van ons. 2 van de drie sterkste er op 1 avond sowieso uit. Zeker met de kwaliteit op papier wat je hebt lopen bij Feyenoord. Kat in het bakkie. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op woensdag 12 november 2008 - 21:51 schreef Richard Lagrouw het volgende:Meerdere mooie uitspraken hier!!!! Wij moeten gewoon weer die beker gaan pakken. Dit is weer een ouderwets cupfighters team. al veel negatiefs gezegd, maar aan inzet en veerkracht ligt het niet aan bij deze jongens. Hoop dat het nu echt gaat draaien en dan is de beker gewoon weer ouderwets van ons. 2 van de drie sterkste er op 1 avond sowieso uit. Zeker met de kwaliteit op papier wat je hebt lopen bij Feyenoord. Kat in het bakkie. de kansen worden wel steeds beter. |
|
|
|
|
derq
|
|
|
JA EN NU ALTIJD ZIELIG ER NOG UIT! :D |
|
|
|
|
opa
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
JA, DAT WAS PAS LACHEN !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
ja.. ga lekker 020 kijken.. of ik niets beters te doen heb.. |
|
|
|
|
Richard Lagrouw
|
|
|
quote: Is een verschil met kijken en de uitslag weten. Dit alleen maar willen weten om te hopen dat die joden verloren hadden. |
|
|
|
|
Danny.K
|
|
|
Mooi gesproken Phyxius die van Basten heeft inderdaad gefaald, lekker dat ajax en psv eruit liggen wat een giller ha ha. Feyenoord vandaag wel door als er niks geks gebeurd en dan met een zeer goed gevoel naar Twente en als het mee zit pakken we daar ook weer 3 puntjes en dan kan de achtervolging beginnen HERE WE GOOOOOO!!! Of ben ik nou te positief. |
|
|
|
|
Ch€sz
|
|
|
geen woorden, maar daden :) |
|
|
|