|
|
Boudewijn
|
|
|
Video: Marco - "Ik ben hier niet om vergane liefdes te wekken..."
Kelly en Marco zijn wel weer enorm close aan het worden. Dennis is hier allerminst blij mee en confronteert Marco met zijn gedrag... Tegen alle verwachtingen in lijkt Marco echter helemaal niet zo geinteresseerd te zijn in Kelly!
|
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
En ik hoop dat Marco echt meent dat hij het spel niet met Kelly wil spelen... |
|
|
|
|
Jacqueline
|
|
|
Schrik ook geen geluid nee wel beeld enz |
|
|
|
|
Jacqueline
|
|
|
quote: hoop met je mee hoor boudewijn |
|
|
|
|
Jacqueline
|
|
|
de afleveringen doen het hier wel gewoon met geluid |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote: dan ligt het aan jouw Windows Media speler of codecs, dat wordt lastig om op te lossen. |
|
|
|
|
Jacqueline
|
|
|
oke geeft niets boudewijn ik bgegrijp het vaak zonder geluid ook al thnx voor het plaatsen van alle filmpjes |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
oooh het zou zo goed zijn dat de marcooootjes Kelly dumpen!!!! Janken, drama......maar wel spel. |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote:Op donderdag 13 november 2008 - 17:24 schreef Tijger het volgende:oke geeft niets boudewijn ik bgegrijp het vaak zonder geluid ook al thnx voor het plaatsen van alle filmpjes ik heb er ook last van krijg geen geluid, maar als ik mijn koptelefoon gebruik dan hoor ik dit filmpje wel. probeer dat es tijger. |
|
|
|
|
Jacqueline
|
|
|
moha lieverd ik heb altijd al me koptelefoon op moppie xxxx |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote: ja dan word het idd lastig zoals B al poste. |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
|
|
|
VRAAGTEKEN
|
|
|
gaat er nou wel een koppel uit of niet?? ik volg het gewoon echt niet.. |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
quote: Er hoort een koppel uit te gaan, maar ja, het bljft tv. en er is een koppeltje weg +1
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 14 november 2008 door Izz@headliner -- |
|
|
|
|
VRAAGTEKEN
|
|
|
|
|