BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: in de winterstop een type Fraser/De Wolf halen

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Madhopfc
 Madhopfc - donderdag 13 november 2008 - 22:28   quote  deeplink  
Het is toch te gek voor woorden dat zo'n teringboer van een Kocks maar kan blijven schoppen zonder dat een Feyenoorder hem ff tot de orde roept!!!! Ik ben niet vies van een schoppie hier en daar maar vind wel dat je er zelf bij bent en dus z'n gozer ff moet aanpakken!! Ben overigens benieuwd of als Makaay of Gio zo'n schop had gehad alle andere Feyenoorders ook zo apatisch hadden blijven staan toekijken!!! Nu was het 'maar' Bruins...die kennelijk niet zo goed ligt in de groep!!! Ja hoor 1-5 ....wordt het toch nog een normale uitslag!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 13 november 2008 door Madhopfc --
Phyxsius
 Phyxsius - donderdag 13 november 2008 - 23:13   quote  deeplink  
Heb jij de wedstrijd wel gezien?
Zo ja, snap ik je probleem niet
Ik heb duidelijk gezien dat Gio hem op ging zoeken
En zodra de bal er was hem neerlegde
Gio heeft toch een stuk of 5 onnodige overtredingen op hem gemaakt
Gio heeft hem tot de orde geroepen
Madhopfc
 Madhopfc - donderdag 13 november 2008 - 23:24   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 13 november 2008 - 23:13 schreef Phyxsius het volgende:
Heb jij de wedstrijd wel gezien?
Zo ja, snap ik je probleem niet
Ik heb duidelijk gezien dat Gio hem op ging zoeken
En zodra de bal er was hem neerlegde
Gio heeft toch een stuk of 5 onnodige overtredingen op hem gemaakt
Gio heeft hem tot de orde geroepen
als ik iemand tot de orde roep dan haalt ie het niet nog een keer in zijn botte hersens om het weer te doen...en doet tie het toch weer dan moet je ervoor zorgen dat hij niet meer in staat is om iets te flikken...Heb JIJ de wedstrijd wel gezien....volgens mij ging hij nog door op Tiendalli in de 80ste minuut bij 1-5 en liep hij fit het veld af....dus Kocks ging gewoon door!!!! na afloop had hij het nog niet door dat hij gek bezig was geweest.....vol met adrealine....Nogmaals ik verwijt Kocks niets want er zijn tijden geweest dat Feyenoord beter 11 harde kern leden tegen 020 had kunnen opstellen....ook verlies maar dan géén lachende 020-ers op het veld maar een teamgenoten moeten wel optreden tegen die schoppende speler, in dit geval die Kocks....
F.L.E
 F.L.E - donderdag 13 november 2008 - 23:44   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 13 november 2008 - 23:24 schreef Madhopfc het volgende:

[..]

als ik iemand tot de orde roep dan haalt ie het niet nog een keer in zijn botte hersens om het weer te doen...en doet tie het toch weer dan moet je ervoor zorgen dat hij niet meer in staat is om iets te flikken...Heb JIJ de wedstrijd wel gezien....volgens mij ging hij nog door op Tiendalli in de 80ste minuut bij 1-5 en liep hij fit het veld af....dus Kocks ging gewoon door!!!! na afloop had hij het nog niet door dat hij gek bezig was geweest.....vol met adrealine....Nogmaals ik verwijt Kocks niets want er zijn tijden geweest dat Feyenoord beter 11 harde kern leden tegen 020 had kunnen opstellen....ook verlies maar dan géén lachende 020-ers op het veld maar een teamgenoten moeten wel optreden tegen die schoppende speler, in dit geval die Kocks....
Ik ben het volledig eens met bovenstaande conclusie.
Het is natuurlijk wel zo dat je het over jezelf afroept door zo ongeconcentreerd en slap te beginnen. Ligt het tempo 2x zo hoog, hebben die amateurs nog niet de tijd om overtredingen te maken.
Ik heb zelf ook wel tegen betere eltallen gespeeld waarbij je van tevoren weet dat je geen hap kans hebt. De enige remedie dan is ff flink schoffelen, zo deden de Wolf en Fraser het soms ook. Het is dan aan de scheidsrechter of je daar mee door kan gaan of niet.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 13 november 2008 door F.L.E --
Phyxsius
 Phyxsius - donderdag 13 november 2008 - 23:51   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 13 november 2008 - 23:24 schreef Madhopfc het volgende:

[..]

Ik vind dat Gio het goed heeft aangepakt
In de tweede helft was die kerel veel minder aanwezig
En, in tegenstelling tot jij, had ik hem een idioot gevonden als hij zich net al die kerel had gedragen
Iedereen heeft toch gezien dat Hofland bij een kleine overtreding al geel kreeg
Als Gio hem uit de wedstrijd had geschopt of te hard had aangepakt, had hij rood gekregen
En dan had Feyenoord een nog groter probleem gehad
Nu zijn we "enkel" Bruins even kwijt
Als het op jouw manier was gegaan waren we Gio ook kwijt geweest voor een tijdje

Maar ach, Feyenoord heeft toch geen andere afwezigen....
F.L.E
 F.L.E - vrijdag 14 november 2008 - 00:06   quote  deeplink  
Hofland stond weer eens ouderwets te slapen en moest nadat hij gewoon de bal was kwijtgeraakt wel een overtreding maken.
En het is verder vrij normaal dat waneer je medespeler een rotschop krijgt er zelf ook een uitdeeld.
Het is tenslotte voetbal en geen jazz ballet.
sevillana
 sevillana - vrijdag 14 november 2008 - 00:09   quote  deeplink  
Leuk hoor, de header van deze discussie. Maar heeft iemand überhaupt een idee waar een "type De Wolf" of een "type Fräser" vandaan zou moeten komen misschien? Ik zou het namelijk zo snel niet weten. Vond trouwens idd ook wel dat Gio het op zijn eigen "Spaanse" manier redelijk goed heeft opgepakt.
Overigens; ben ook wel een beetje verheugd met het feit dat Makaay "het net" weer heeft gevonden en hoop dat hij dit voortzet, te beginnen komende zondag.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 14 november 2008 door sevillana --
hotjumper
 hotjumper - vrijdag 14 november 2008 - 09:24   quote  deeplink  
Gregoor van Dijk
Jeli
 Jeli - vrijdag 14 november 2008 - 14:29   quote  deeplink  
Type de Wolf/Fraser?; Is die Kocks ook niet zo een type?
Jeli
 Jeli - vrijdag 14 november 2008 - 14:32   quote  deeplink  
De Wolf had trouwens wel gelijk bij zijn analyse; De echte teamspirit ontbreekt nog een beetje bij Feyenoord; Janota werd niet opgevangen na zijn blunder en men sprong ook niet voor Bruins in de bres. Niemand protesteerde tegen de grove overtreding!
Madhopfc
 Madhopfc - zaterdag 15 november 2008 - 09:42   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 - 14:32 schreef Jeli het volgende:
De Wolf had trouwens wel gelijk bij zijn analyse; De echte teamspirit ontbreekt nog een beetje bij Feyenoord; Janota werd niet opgevangen na zijn blunder en men sprong ook niet voor Bruins in de bres. Niemand protesteerde tegen de grove overtreding!
Ik hoorde het de Wolf ook zeggen en hij had idd gelijk. Heb je trouwens ook de open sollicitatie van De Wolf gehoord....het leek hem heerlijk om onder Verbeek te trainen!!!!! Konden de 'oudere' spelers ook weer ff in de zak steken. Dacht dat de Wolf vroeger ook niet zo'n trainingsbeest was......maar ja..hij is nu trainer en dan verander je wel van mening, zie ook Been die nu wel alles eruit haalt wat erin zit!
hotjumper
 hotjumper - zaterdag 15 november 2008 - 10:34   quote  deeplink  
zou een goeie zijn
Richard Lagrouw
 Richard Lagrouw - zaterdag 15 november 2008 - 17:09   quote  deeplink  
Is Materazzi niet haalbaar?????? (cynisch!) Zo'n speler hebben we wel nodig.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5962
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: in de winterstop een type Fraser/De Wolf halen

0.0064599