|
|
Headliner |
|
|
|
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:
Biseswar komt dit jaar mogelijk niet meer in actie (Legioen Weblog)
|
|
|
Legioen Weblog
|
|
|
Biseswar komt dit jaar mogelijk niet meer in actie
Feyenoord vreest voor een meniscusblessure bij Diego Biseswar, zo meldt De Telegraaf. De aanvaller ondergaat vandaag een mri-scan. Als de vermoedens waar blijken, zal Biseswar moeten worden geopereerd en tot aan de winterstop zijn uitgeschakeld.
Bron: Feyenoord Netwerk
Triest weer die blessures.. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
dat is balen, voor ons, maar natuurlijk ook voor hem nu hij net met een sterke reeks bezig is. Diego heel veel sterkte. Dat wordt Pedro in de basis. |
|
|
|
|
Nop
|
|
|
dit meen je niet!!!! :( gvd!!! |
|
|
|
|
Nop
|
|
|
Mischien is ie wel voor medische controle ergens in spanje of engeland :( ?????
Hoe dan ook, gister mistte ik zijn dreiging, opbouw en snelheid al! zo jong en zo belangrijk en vooral een speler om van te genieten!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 14 november 2008 door Nop -- |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
Hij gaat lekker zo! De één is nog niet terug of de volgende verdwijnt weer met een blessure. Hoe veel pech kun je hebben als club (en speler uiteraard!). |
|
|
|
|
chrissie
|
|
|
|
|
|
PVDD
|
|
|
Wat is er in het nederlandse betaald voetbal gaande? Spelers vallen met bosjes om terwijl in het buitenland meer wedstrijden gespeeld worden en het volgens mij daar minder is. Zijn wij achter op medisch gebied? |
|
|
|
|
Nop
|
|
|
voorlopig lees ik niets bijzonders op andere sites... hopelijk staat hij er zondag gewoon weer bij! |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op vrijdag 14 november 2008 - 09:22 schreef hotjumper het volgende:dat is balen, voor ons, maar natuurlijk ook voor hem nu hij net met een sterke reeks bezig is. Diego heel veel sterkte. Dat wordt Pedro in de basis. Tomasson is ook een optie |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: Blijkt ijdele hoop te zijn, heeft te maken met een terugslag in het herstel, zwaar k*t dus! |
|
|
|