|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
en Anthea staat ook bij single |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
ik zie ook staan:
"Kijk dit weekend op de website voor interviews met alle mensen die de Villa verlaten en in gaan! En check de site ook voor een exclusief interview met... Yasmin en Ribas!"
dus meerdere mensen eruit, ook een koppel?? |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote:Op vrijdag 14 november 2008 - 17:29 schreef Boudewijn het volgende:ik zie ook staan: "Kijk dit weekend op de website voor interviews met alle mensen die de Villa verlaten en in gaan! En check de site ook voor een exclusief interview met... Yasmin en Ribas!" dus meerdere mensen eruit, ook een koppel?? ben benieuwd, als die kelly maar opzout. |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
Geweldig Ribas en Yasmine staan nu op 3600 euries om 09.49 uur. dus ben benieuwd naar vanmiddag. |
|
|
|
|
Tjonge
|
|
|
quote: aaaaaaaa ik vind kelly juist leuk, die heeft aktie........hoop dat ze in de finale komt, en dan eindelijk mafco van zijn voetstuk gooit!!! |
|
|
|
|
Tjonge
|
|
|
quote:Op maandag 17 november 2008 - 09:50 schreef Izz@headliner het volgende:Geweldig Ribas en Yasmine staan nu op 3600 euries om 09.49 uur. dus ben benieuwd naar vanmiddag. als je een paar keer op home klikt verspringen de bedragen steeds, klopt geen bal van die site.....op deze manier kan natuurlijk iedereen winnen, de kijkers weten toch van niets!! |
|
|
|
|
Tuintje
|
|
|
quote:Op maandag 17 november 2008 - 10:06 schreef Tjonge het volgende:[..] als je een paar keer op home klikt verspringen de bedragen steeds, klopt geen bal van die site.....op deze manier kan natuurlijk iedereen winnen, de kijkers weten toch van niets!! En dát is dus precies de bedoeling, dat we niks weten, dat we als schapen achter de regie aansjokken en dat het hele "spel" een doorgestoken kaart is. Tis jammer dat we niet op de een of andere manier een vuist kunnen maken, ik zou niet weten hoe namelijk... |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote:Op maandag 17 november 2008 - 14:12 schreef Tuintje het volgende:[..] En dát is dus precies de bedoeling, dat we niks weten, dat we als schapen achter de regie aansjokken en dat het hele "spel" een doorgestoken kaart is. Tis jammer dat we niet op de een of andere manier een vuist kunnen maken, ik zou niet weten hoe namelijk... dat haalt niets uit, en waarom zou je nog voor die 2 weken? |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
quote: Al was het alleen maar om ze kleur te laten bekennen, ik vermoed toch echt dat het al lang gepland is, wie de winnaars worden, of al zijn. |
|
|
|
|
Tjonge
|
|
|
quote:Op maandag 17 november 2008 - 18:09 schreef Izz@headliner het volgende:[..] Al was het alleen maar om ze kleur te laten bekennen, ik vermoed toch echt dat het al lang gepland is, wie de winnaars worden, of al zijn. (tromgeroffel....)...en dat zijn????? |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
quote: nou als jij nu even door roffelt. tot 'laten we zeggen 24 november'hahahah. |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote: |
|
|
|
|
Tjonge
|
|
|
quote: ok, ik ga wel weer onder de tafel, snik....was alleen benieuwd naar jullie mening!!! |
|
|
|
|
amy
|
|
|
logica weer indd ..
paar min later
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 18 november 2008 door amy -- |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
En nu zie ik zelfs Marco met Dionne staan en Kelly als vrijgezel of zou dat alleen maar de timeout kaart zijn? |
|
|
|
|
amy
|
|
|
altijd met time out, het zou morgen weer andersom moeten zijn
of niet natuurlijk. hoe dan ook gaat er actie komen.
hee, tis dindag he. nog niet bekend wie er net naar huis zijn? |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
kijk de bedragen dan. die verspringen ook om de haverklap |
|
|
|
|
amy
|
|
|
alweer joh. ribas staat lekker bovenaan nu ineens. bah. |
|
|
|
|
Tuintje
|
|
|
Ribas en Yasmin zijn voor de kijkcijfers toch blijkbaar het beste koppel. Flauw gedoe. |
|
|
|