|
|
Legioen Weblog
|
|
|
Vermoedelijke opstellingen FC Twente: Boschker; Stam, Wielaert, Douglas, Braafheid; Denneboom, Brama, Hersi, Tioté; N'Kufo en Elia. Feyenoord: Timmer; Tiendalli, Bahia, Hofland, De Cler; Pedro, El Ahmadi, Wijnaldum, Van Bronckhorst; Makaay en Janota.
Ze gaan het moeilijk krijgen...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 14 november 2008 door Legioen Weblog -- |
|
|
|
|
derq
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
feyenoord-fr12info
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: was het 0-2 en krijgen we aftrek van de knjb omdat we geen spelers voor nederland b afstaan |
|
|
|
|
jantje 1974
|
|
|
ik doe geen voorspelling maar verwacht wel een steeds beter Feyenoord , maar Twente uit is voor elke ploeg enorm zwaar |
|
|
|
|
mmhj
|
|
|
3 - 1.. zeker geen winst! |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: En jij hebt er zeker verstand van? We zullen het zondagmiddag wel zien! |
|
|
|
|
schiedam
|
|
|
|
|
|
Ch€sz
|
|
|
|
|
|
jantje 1974
|
|
|
quote: slaat natuurlijk nergens op : zeker geen winst , niets is zeker alles kan want dat balletje is gewoon rond en als wij gewoon scherp zijn en de kansen benutten die je (altijd!) krijgt kan je deze wedstrijd ook zomaar winnen! |
|
|
|
|
btownmadness
|
|
|
Ik denk dat feyenoord er vol tegenaan gaat, maar dat ze onmachtig zullen zijn tegen die stugge tukkers. Dus daarom voorspel ik een 2 - 4 winst voor twente. |
|
|
|
|
ovi
|
|
|
Ik heb vertrouwen ide spelers 1-4 |
|
|
|
|
Nop
|
|
|
|
|
|
Tyson
|
|
|
Wat doen jullie allemaal in 1 keer wijs hier. Feyenoord is gewoon kut en twente heeft 3x zoveel kwaliteit! |
|
|
|
|
Peer
|
|
|
|
|
|
Richard Lagrouw
|
|
|
quote:Op zaterdag 15 november 2008 - 16:18 schreef Tyson het volgende:Wat doen jullie allemaal in 1 keer wijs hier. Feyenoord is gewoon kut en twente heeft 3x zoveel kwaliteit! Moeten ook eens positief iets benaderen. De weg naar boven zijn we ingeslagen dus alles is mogelijk. is een zware pot maar als we uit gaan van onze kwaliteiten en dan moeten we zeker kunnen winnen. Vind overigens nog wel dat Bosz en kornuiten weg moet. Feyenoord heeft trouwensecht meer kwaliteit op papier dan Twente. Dus wie doet er nu wijs????? |
|
|
|
|
Phyxsius
|
|
|
quote:Op zaterdag 15 november 2008 - 16:18 schreef Tyson het volgende:Wat doen jullie allemaal in 1 keer wijs hier. Feyenoord is gewoon kut en twente heeft 3x zoveel kwaliteit! Vooral de laatste tijd loopt het zo lekker bij Twente En het scoren gaat Twente ook zo makkelijk af Hoeveel hebben jullie dit seizoen al gescoord? 12 goals in 10 wedstrijden De kwaliteit springt ervan af
De enige speler die bij jullie in vorm verkeerd en de enige die goed presteerd in jullie aanval is Elia Alhoewel ook Arnoutovic er ook aan begint te komen Maar die is er nog niet |
|
|
|
|
Ch€sz
|
|
|
quote:Op zaterdag 15 november 2008 - 16:18 schreef Tyson het volgende:Wat doen jullie allemaal in 1 keer wijs hier. Feyenoord is gewoon kut en twente heeft 3x zoveel kwaliteit! Ga oren afbijten gozert |
|
|
|
|
PieterBos
|
|
|
quote:Op zaterdag 15 november 2008 - 17:26 schreef Phyxsius het volgende:[..] Vooral de laatste tijd loopt het zo lekker bij Twente En het scoren gaat Twente ook zo makkelijk af Hoeveel hebben jullie dit seizoen al gescoord? 12 goals in 10 wedstrijden De kwaliteit springt ervan af De enige speler die bij jullie in vorm verkeerd en de enige die goed presteerd in jullie aanval is Elia Alhoewel ook Arnoutovic er ook aan begint te komen Maar die is er nog niet precies en wij 21 X !!!! |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op zaterdag 15 november 2008 - 13:26 schreef btownmadness het volgende:Ik denk dat feyenoord er vol tegenaan gaat, maar dat ze onmachtig zullen zijn tegen die stugge tukkers. Dus daarom voorspel ik een 2 - 4 winst voor twente. Zeg slimmerik, volgens mij speelt Twente een thuiswedstrijd hoor! Volgens jou zou de uitslag dus 4-2 worden? Denk toch van niet, de jeugd uit Rotterdam zal het waarschijnlijk weer gaan laten zien! |
|
|
|
|
girdie
|
|
|
denk dat feyenoord het wel zwaar gaat krijgen, twente is altijd een harde dobber zeker uit. ik zou best tevreden zijn - gezien hoe feyenoord er nu voor staat, gaat al beter maar nog niet bepaald 100% en nog veel blessures ed - met een puntje. maar hopen op meer mag altijd natuurlijk. dus ik zeg 2-2 of 2-3 feyenoord. |
|
|
|
|
antoniorijen
|
|
|
Een ding is zeker het zal een zware dobber worden daar in Enschede en op dit moment geef ik Twente meer kans dan ons Feyenoord, maar ik hoop dat we met drie punten naar huis gaan. En mijn opstelling zou zijn:
Timmer
Tiendalli Bahia Hofland De Cler
El Ahmadi
Pattinama v Bronckhorst
Wijnaldum
Makaay Pedro |
|
|
|
|
antoniorijen
|
|
|
Of misschien moet men met Kevin van Leerdam gaan spelen |
|
|
|
|
Legioen Weblog
|
|
|
|
|
|
F4L
|
|
|
Met welke selectie is verbeek eigenlijk afgereisd naar Twente(de wisselspelers wil ik graag weten)? Ik gok op een 2-2 |
|
|
|
|
Marciano
|
|
|
|
|
|
Djee
|
|
|
Twente blijft een "zware" jongen, maar heb wel vertrouwen in ons verjongde cluppie! Denk daarom ook 1-2. |
|
|
|