|
|
Boudewijn
|
|
|
Video: Marco - "Kelly gaat er godverdomme gewoon uit. Takkenwijf!"
De oorlog is begonnen! Marco zit te broeden op wraak en laat zijn maatje weten dat Kelly zo snel mogelijk moet opdonderen! Gaat het Marco lukken om Kelly eruit te vegen?
|
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
mafco wil gwn ff zijn zak legen, en bij wie kan hij dat het makkelijkst doen? juist kelly daarom zit ze er nu nog in |
|
|
|
|
Mrs.B@headline
|
|
|
Hij heeft lang niet gegeten Moha, heb begrip voor Mafco. |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
quote: Das vreemd, want als ik die kop van Kelly zie heb ik gegeten en gedronken. |
|
|
|
|
Mrs.B@headline
|
|
|
quote: Jij bent gauw tevreden maar onze Mafco niet. |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
laten we omste beurten ff Paul bezighouden op dat andere forum topic, kennen we hier gezellig lullen. |
|
|
|
|
pauline
|
|
|
aha ik heb jullie wel door.. vluchten is wel een zwakke eigenschap hoor,, Jullie angst voor mij is niet nodig. Ik pas mij wel aan aan jullie niveau |
|
|
|
|
Mrs.B@headline
|
|
|
quote:Op vrijdag 14 november 2008 - 22:45 schreef pauline het volgende:aha ik heb jullie wel door.. vluchten is wel een zwakke eigenschap hoor,, Jullie angst voor mij is niet nodig. Ik pas mij wel aan aan jullie niveau Mijn niveau is te hoog voor jou, wil ik je niet aandoen. Straks heb ik jou nog als client. Moet er niet aan denken. |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
quote:Op vrijdag 14 november 2008 - 22:45 schreef pauline het volgende:aha ik heb jullie wel door.. vluchten is wel een zwakke eigenschap hoor,, Jullie angst voor mij is niet nodig. Ik pas mij wel aan aan jullie niveau Had God je de kracht maar gegeven. |
|
|
|
|
pauline
|
|
|
lieffie ik verdien geld aan mensen die het zichzelf aandoen.. Jij verdient geld aan mensen die je nog zieker lult! Maar je zal wel een sociaal wenselijk verhaaltje hebben, over hoe jij je het lot van je "patienten" aantrekt! We merken dat aan je samenscholingsgedrag hier |
|
|
|
|
Mrs.B@headline
|
|
|
quote:Op vrijdag 14 november 2008 - 22:51 schreef pauline het volgende:lieffie ik verdien geld aan mensen die het zichzelf aandoen.. Jij verdient geld aan mensen die je nog zieker lult! Maar je zal wel een sociaal wenselijk verhaaltje hebben, over hoe jij je het lot van je "patienten" aantrekt! We merken dat aan je samenscholingsgedrag hier Als jij denkt dat ik het met jou over mijn werk en/of patienten zal hebben dat heb je het goed mis.
Ten eerste zou het niet etisch zijn en ten tweede je snapt het toch niet. waste of time. |
|
|
|
|
pauline
|
|
|
quote:Op vrijdag 14 november 2008 - 22:54 schreef Mrs.B@headline het volgende:[..] Als jij denkt dat ik het met jou over mijn werk en/of patienten zal hebben dat heb je het goed mis. Ten eerste zou het niet etisch zijn en ten tweede je snapt het toch niet. waste of time. en jahoor ze slaat het plankje weer eens mis.. Ik ben toch van mening dat ik duidelijk nederlands typ! en toch kan je het niet begrijpen? Ben je soms de opvolgster van Yomanda |
|
|
|
|
Mrs.B@headline
|
|
|
quote:Op vrijdag 14 november 2008 - 22:57 schreef pauline het volgende:[..] en jahoor ze slaat het plankje weer eens mis.. Ik ben toch van mening dat ik duidelijk nederlands typ! en toch kan je het niet begrijpen? Ben je soms de opvolgster van Yomanda Yomanda? hoezo heb je last van kwaaltjes? |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
quote: Nie zo lullig, geef haar een fles wijwater doe je blauwe jurk aan. en hef je handen in de lucht. wel opletten want voor je het weet zit ze bij haar huisgenoot, die wel strafrecht doet. |
|
|
|
|
Baron
|
|
|
Goh, ik maak hier uit op dat spelers dus beinvloed worden keuze's te maken. dit was haar eigen keuze en niet van...jeweet wel wat ik bedoel.. Vaag niet? Zijn er geen livestreams? |
|
|
|
|
GherAhnAhmon
|
|
|
quote:Op zondag 16 november 2008 - 04:39 schreef Baron het volgende:Goh, ik maak hier uit op dat spelers dus beinvloed worden keuze's te maken. dit was haar eigen keuze en niet van...jeweet wel wat ik bedoel.. Vaag niet? Zijn er geen livestreams? Jôh.. het is alweer bijna afgelopen! Waar zat je al die tijd? Volgende week is de Villa leeg dan nog een paar dagen TV en slüss.. ( nee geen streams dus..) |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
quote:Op zondag 16 november 2008 - 08:20 schreef GherAhnAhmon het volgende:[..] Jôh.. het is alweer bijna afgelopen! Waar zat je al die tijd? Volgende week is de Villa leeg dan nog een paar dagen TV en slüss.. [ afbeelding ] ( nee geen streams dus..) Het programma stopt de 24se november, en loopt op tv door tot de 30ste. nou nou wat een feest.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 16 november 2008 door Izz@headliner -- |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
We hopen op morgen, dan is het weer Dinsdag, hahaha |
|
|
|