|
|
Boudewijn
|
|
|
Video: Too Hot - Ribas en Yasmin onder de douche en de boodschappen
In de Villa is er geen sprake van privacy. Terwijl Ribas en Yasmin elkaar op staan te geilen onder de douche komt Kelly de boodschappen- lijst van vandaag doornemen. Ribas neemt hier ruim de tijd voor, ondanks zijn naaktheid...
|
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
zowwwwww die staat ff lekker aan zijn ballen te harken |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
nou zeg maar rustig golfballetjes. als alles achter dat handje past. had mijn loupe nodig om te herkennen wat hij vast had. |
|
|
|
|
Mrs.B@headline
|
|
|
quote:Op vrijdag 14 november 2008 - 22:27 schreef Izz@headliner het volgende:nou zeg maar rustig golfballetjes. als alles achter dat handje past. had mijn loupe nodig om te herkennen wat hij vast had. Whahahahaha, de ziel. |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
quote: ik dacht dat die tomaten en komkomer voor bij dat garnaaltje waren. |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
soms kunnen mannen zo vies zijn he kijk op voetbalvelden, ze zitten constant aan hun pielemoos en dan ff 1 vinger op de neus en dan snuiten bahhhhhhhhhhhh goorlingen. |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
quote:Op zaterdag 15 november 2008 - 17:27 schreef Moha R. de Vries het volgende:soms kunnen mannen zo vies zijn he kijk op voetbalvelden, ze zitten constant aan hun pielemoos en dan ff 1 vinger op de neus en dan snuiten bahhhhhhhhhhhh goorlingen. aangepast, wegens ongepaste opmerking. door Izz
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 17 november 2008 door Izz@headliner -- |
|
|
|
|
pauline
|
|
|
quote:Op zaterdag 15 november 2008 - 17:58 schreef Izz@headliner het volgende:[..] Ik vermoed dat Paul ook wel in gezelschap aan haar schelpdiertje krabbelt, an publiek, als mevrouw Wijdbeens. even een lipje rechttrekken zeg maar. ja moppie ik kan er tenminste nog bij |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
quote: aangepast, wegens ongepaste opmerking. door Izz
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 17 november 2008 door Izz@headliner -- |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
Nu lief zijn! mamma is tussen 23.00 uur en middernacht terug. |
|
|
|
|
Mrs.B@headline
|
|
|
@Izz, Pauline heeft net afscheid genomen. Ze wil niet meet met ons spelen. |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote: was je nou in het verleden een man, of heb je je pas om laten bouwen tot een man?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 15 november 2008 door Moha R. de Vries -- |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
quote: NOUWWWWWWWWWWWWWWWWWWWW |
|
|
|
|
amy
|
|
|
don't worry yasmin, hij heeft vást een hele grote auto. |
|
|
|
|
Tjonge
|
|
|
quote: hahahahahah, ach gossie, maar de booschappen gaan gewoon door, zo zie je maar dat in elk huisje zijn kruisje heerst hahaha |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
quote:Op zondag 16 november 2008 - 17:40 schreef Tjonge het volgende:[..] hahahahahah, ach gossie, maar de booschappen gaan gewoon door, zo zie je maar dat in elk huisje zijn kruisje heerst hahaha zo zie je maar dat in elk huisje zijn kruisje heerst hahaha???? Zo zie je maar dat elk heertje zijn kruisje krabt.roflmao |
|
|
|