BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: wise men say op de tribune bij Sunderland, ook in de Kuip????

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Madhopfc
 Madhopfc - zondag 16 november 2008 - 12:12   quote  deeplink  
Hierbij wil ik steun vragen voor het volgende:

Ik ben laatst bij Sunderland-Newcastle geweest en bij Sunderland draaien ze voor de wedstrijd en ook na het nummer van Elvis Presley: wise men say ook wel bekend onder I can't help falling in love with you.
Het klinkt als je het zo leest als een softie nummer maar in het stadion was het echt kippenvel...duizenden die dit nummer zingen. Ik vind dit nummer heel toepasselijk voor Feyenoord want onze liefde voor deze club wordt alleen begrepen door de echte Feyenoorders.....hoe vaak worden wij niet voor gek verklaard!!!! (zelfs door mijn eigen meissie die nu lachend achter mij aan het meelezen is ) Er zijn veel Sunderlandsupporters onder de Feyenoorders en één mackem (inwoner van Sunderland) zit zowel iedere wedstrijd bij Feyenoord als bij Sunderland op de tribune . Dus wellicht lukt het ons om dit nummer bij Feyenoord geintroduceerd te krijgen!!!!

songtekst:
Wise men say only fools rush in
But I cant help falling in love with you
Shall I stay
Would it be a sin
If I cant help falling in love with you

Like a river flows surely to the sea
Darling so it goes
Some things are meant to be
Take my hand, take my whole life too
For I cant help falling in love with you

Like a river flows surely to the sea
Darling so it goes
Some things are meant to be
Take my hand, take my whole life too

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 16 november 2008 door Madhopfc --
reteppp
 reteppp - zondag 16 november 2008 - 13:28   quote  deeplink  
drink je weer????????
Joszef
 Joszef - zondag 16 november 2008 - 13:33   quote  deeplink  
En even for the record. Het nummer is niet ook bekend als I can't help falling in love with you, zo heet het gewoon. Wise men say is geen titel.
Madhopfc
 Madhopfc - zondag 16 november 2008 - 16:31   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 november 2008 - 13:28 schreef reteppp het volgende:
drink je weer????????
heel het weekend al hemeltje lazerus...........ik zou zeggen ga een keer naar een wedstrijd van Sunderland en je deelt mijn mening, 100 procent. Eerlijk is eerlijk toen ik de eerste deuntjes van het nummer hoorde dacht ik ook...wat is dit nou!! maar zeker na afloop.....toen zij sinds 28 jaar weer eens hadden gewonnen van hun rivaal.....echt kippenvel!!!
derq
 derq - zondag 16 november 2008 - 16:36   quote  deeplink  
liever iets originelers....
Madhopfc
 Madhopfc - zondag 16 november 2008 - 17:06   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 november 2008 - 16:36 schreef derq het volgende:
liever iets originelers....
tja liever ook iets zelf verzinnen dan iets kopiëren maar om de Kuip weer sfeervol te krijgen moet er wel wat gebeuren. Vroeger waren wij leading...WIJ verzonnen iets en de rest aapte ons na.....tegenwoordig verzinnen wij niets meer en boycotten iets meteen als het al door creatievere sides gebruikt wordt!!! Zo blijft het stil in de Kuip!!! Op FR fanatic staan ook goede ideën nu alleen nog terughoren in de Kuip!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 16 november 2008 door Madhopfc --
hotjumper
 hotjumper - zondag 16 november 2008 - 20:28   quote  deeplink  
het is koud, het is guur...
Richard Lagrouw
 Richard Lagrouw - maandag 17 november 2008 - 20:16   quote  deeplink  
WALK ON, WALK ON, WITH HOPE IN YOUR HART!!!!
AND YOU NEVER WALK ALONE!!! YOU'LL NEVER WALK ALONE!!!!
Dit is het beste kippenvelnummer wat er bestaat voor in de Kuip!!!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 17 november 2008 door Richard Lagrouw --
Richard Lagrouw
 Richard Lagrouw - maandag 17 november 2008 - 20:21   quote  deeplink  
alhoewel " het is koud, het is guur.....!!!!" ook erg leuk is!!
Sowieso is is het nummer wat aangehaald het nummer van mij en mijn vrouwtje dus gaat van mijn kant nooit gebeuren(gaat gewoon niet samen). Ik heb Feyenoord twee keer laten verwerken in een tattoo en de naam van mijn vrouw nooit van mijn leven. Feyenoorder gegarandeert tot aan mijn dood (als we niet failliet gaan?????) en van mijn vrouw hoop ik dat ze uberhaupt tot mijn dood bij mij blijft.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 17 november 2008 door Richard Lagrouw --
F.L.E
 F.L.E - maandag 17 november 2008 - 21:43   quote  deeplink  
Er zijn genoeg mooie Feyenoord nummers, Als we tegen 020 speelden hadden we het over marco bakker,snuivert, herman brood en dat soort ongein.
En liedjes over burgemeesters en kikkers, Ivanhoe en ik kan zo nog wel ff doorgaan
Als je nu iets anders durft te zingen dan huppie, huppie ,huppie, Feyenoord is mijn cluppie staan er 36 stewards te kijken die dreigen met een stadionverbod.
En in dat soort gezeik heb ik eigelijk geen zin, dus houd ik maar fijn mijn mond en zing wel weer We shall not be moved.
sevillana
 sevillana - maandag 17 november 2008 - 22:29   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 november 2008 - 21:43 schreef F.L.E het volgende:
Er zijn genoeg mooie Feyenoord nummers, Als we tegen 020 speelden hadden we het over marco bakker,snuivert, herman brood en dat soort ongein.
En liedjes over burgemeesters en kikkers, Ivanhoe en ik kan zo nog wel ff doorgaan
Als je nu iets anders durft te zingen dan huppie, huppie ,huppie, Feyenoord is mijn cluppie staan er 36 stewards te kijken die dreigen met een stadionverbod.
En in dat soort gezeik heb ik eigelijk geen zin, dus houd ik maar fijn mijn mond en zing wel weer We shall not be moved.
Wat is er eigenlijk mis met "hand in hand, kameraden"? Daar kreeg ik als peutertje in de Kuip aan de hand van m'n vader al kippevel van als heel het stadion mee zat te zingen met "mijnheer Cor Stijn" op de middenstip! Overigens misschien ook wel een leuk ideetje, voor aanvang van de wedstrijd ff een stukkie "live" muziek vanaf de middenstip, desnoods dan ook nog "bloed, zweet en tranen" laten horen, en meezingen natuurlijk!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 17 november 2008 door sevillana --
hotjumper
 hotjumper - maandag 17 november 2008 - 22:55   quote  deeplink  
Huppie Huppie Huppie
F.L.E
 F.L.E - maandag 17 november 2008 - 23:09   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 november 2008 - 22:29 schreef sevillana het volgende:

[..]

Wat is er eigenlijk mis met "hand in hand, kameraden"? Daar kreeg ik als peutertje in de Kuip aan de hand van m'n vader al kippevel van als heel het stadion mee zat te zingen met "mijnheer Cor Stijn" op de middenstip! Overigens misschien ook wel een leuk ideetje, voor aanvang van de wedstrijd ff een stukkie "live" muziek vanaf de middenstip, desnoods dan ook nog "bloed, zweet en tranen" laten horen, en meezingen natuurlijk!
Er is niks mis met hand in hand kamaraden. Maar daar ging deze topic niet over, we hadden het over andere originele liederen.
Maar laten we fijn Froger uitnodigen voor het bloed zweet en tranen, zal de sfeer ten goede komen.
hotjumper
 hotjumper - maandag 17 november 2008 - 23:10   quote  deeplink  
peter beensen hahahahahahah

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5908
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: wise men say op de tribune bij Sunderland, ook in de Kuip????

0.0057361