BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: blijft het 1-1?

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Guy (ki)
 Guy (ki) - zondag 16 november 2008 - 16:22   quote  deeplink  
jaa of nee?
realgert
 realgert - zondag 16 november 2008 - 16:25   quote  deeplink  
ja
Pipo
 Pipo - zondag 16 november 2008 - 16:26   quote  deeplink  
Gezien het wedstrijdbeeld wel, want Twente was gewoon vééél beter....
Kees010
 Kees010 - zondag 16 november 2008 - 16:31   quote  deeplink  
Ik vond twente nou niet zo geweldig....
Als je ziet tegen wat voor uitgedunt elftal ze speelden.
Dit geeft ook gelijk weer waarom ze in de sub-top thuis horen.

Vond Tiendalli trouwens weer erg redelijk spelen tegen een in vorm zijnde elia.
jjh
 jjh - zondag 16 november 2008 - 16:36   quote  deeplink  
Pfff wat spannend!! Ik ben blij met een gelijkspel al verspeel je natuurlijk wel weer punten, maar meer zat er gewoonweg niet in.
derq
 derq - zondag 16 november 2008 - 16:37   quote  deeplink  
tiendalli goed, maar je hoeft jan van halst niet na te praten...
mmhj
 mmhj - zondag 16 november 2008 - 16:39   quote  deeplink  
miss komt feyenoord zelfs nog uit het rechter rijtje vandaan dit seizoen... haha
Kees010
 Kees010 - zondag 16 november 2008 - 16:48   quote  deeplink  
@derq

Zegt wel wat over je eigen vermogen om tot conclussies te komen.
met dit soort implicerende redeneringen...
Ik let elke keer op Tiendalli en vroeg me voor de wedstrijd + van der Halst al af
hoe hij zich staande zou houden tegen elia...
derq
 derq - zondag 16 november 2008 - 16:57   quote  deeplink  
Wat heeft mijn bankrekening nou hiermee te maken? ;) (let op: dat was een grapje.)

serieus:

Nee, het zegt wat over de kortzichtigheid van een aantal vaste 'posters' die normaal gesproken met het grootste gemak conclusies trekken uit dingen die ze van anderen, zonder erover nagedacht te hebben, aannemen en op dit forum plaatsen.

Ik nam aan dat jij daar ook een van was, aangezien ik van Halst hetzelfde had horen zeggen in de rust.
Fonsie
 Fonsie - zondag 16 november 2008 - 17:04   quote  deeplink  
Goed gedaan FEYENOORD , zegt die lulzak van e.d.l. ook nog Twente had de punten verdiend, helemaal niet, als je tegen zo'n geavonede ploeg speeld als Feyenoord Dan moet twente zich schamen. dan verdienen ze zelfs geen punt en dan ook nog met eigen publiek,Maclaeren zal het wel met me eens zijn met z'n geschreeuw. En e.d.l. wat doet u ons weer aan met die niksnut gullit Roberto en Jan blijven jullie een beetje op niveau alstublieft en doe ons dit niet aan
Fonsie
 Fonsie - zondag 16 november 2008 - 17:05   quote  deeplink  
geavende ploeg
schiedam
 schiedam - zondag 16 november 2008 - 17:09   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 november 2008 - 16:39 schreef mmhj het volgende:
miss komt feyenoord zelfs nog uit het rechter rijtje vandaan dit seizoen... haha
nog zo domme opmerking van je je zei ook dat het 3-1 voor twente werd slimme man ben jij zeg hahaha

(domme boer)
mmhj
 mmhj - zondag 16 november 2008 - 17:09   quote  deeplink  
@ fonsie

dus twente verdiend de punten niet omdat feyenoord zo gehavend en slecht was.. en feyenoord dat gehavend en slecht was verdient die punten wel?
mmhj
 mmhj - zondag 16 november 2008 - 17:35   quote  deeplink  
haha ik zei ook (als enige hier) dat feyenoord niet met de winst weg zou gaan
Ch€sz
 Ch€sz - zondag 16 november 2008 - 18:12   quote  deeplink  
mmhj ik voorspelde 2-2 ;) ps Braafheid hoereert
Madhopfc
 Madhopfc - zondag 16 november 2008 - 18:13   quote  deeplink  
ja
jantje 1974
 jantje 1974 - zondag 16 november 2008 - 19:29   quote  deeplink  
de mensen die nu roepen dat Feyenoord zo gehavend was riepen enkele weken geleden dat janota en pedro erin moesten omdat ze zo fantastisch waren , je ziet gewoon dat deze jongens nog veel tekort komen (wat logisch is) maar buiten deze 2 jongetjes stonden er toch gewoon 9 basis-waardige spelers in of niet?
Guy (ki)
 Guy (ki) - zondag 16 november 2008 - 20:42   quote  deeplink  
nee kijk maar eens hoeveel er ng geblesseerd zijn dat waren de basisspeler dombo!

Jantje geen verstandje
jantje 1974
 jantje 1974 - maandag 17 november 2008 - 18:28   quote  deeplink  
Ik kijk niet naar wie we niet hebben maar naar wie we wel hebben ! Timmer , cler , hofland , bahia , tiendalli , gio , el ahmahdi , wijnaldum , makaay zijn gewoon basisspelers of niet soms???? als die andere fit zijn vallen er van deze 9 hooguit 2 uit en meer niet , de 2 jonkies dat waren de enige echte spelers die er normaal niet instaan! verder kan je maar 11 spelers opstellen dus als er 2 aanvallers terug keren staat er gewoon weer een volwaardig 11-tal!
Richard Lagrouw
 Richard Lagrouw - maandag 17 november 2008 - 20:50   quote  deeplink  
@ jantje 1974!!!
Op Bahia na heb je gelijk. Vind Bahia goed voor bank dus hij hoeft niet weg, maar is ook geen vaste kracht. Vind overigens dat je over Janota en Pedro niet mag klagen. ze zijn nu voor de leeuwen geworpen en ze hebben het met hun ervaring helemaal niet zo slecht gedaan. Door de resultaten worden ze minder snel positief bekeken. Als iedereen fit is en ze krijgen elke wedstrijd met 2- of met 3- doelpunten verschil een half uur speeltijd, denk ik dat het hard gaat. Of aan een kant een jonkie en de andere kant een meer ervaren speler. Nu echt in diepe. Allebei bijna geen tot geen ervaring. Probeer dan loopcties van Makaay maar te begrijpen. Spelers met ervaring er omheen scheelt heel veel.
jantje 1974
 jantje 1974 - dinsdag 18 november 2008 - 18:45   quote  deeplink  
Richard , ben ook met jou eens , al moeten we Bahia toch als vaste kracht zien (helaas) omdat de enige geblesseerde concurrent Vlaar is en ja helaas : die tel ik niet meer mee in mijn selectie/toekomstplaatje. Bahia speelt al zo lang toch weer zijn wedstrijden dat ik hem dus bij de 9 heb gezet al hoop ik wel dat er een centrale verdediger gehaald wordt (of opstaat uit jeugd/jong feyenoord) die goed bij Hofland past (snel , echte mandekker en ballen inleveren al mag een goede pass altijd natuurlijk!)

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5137
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: blijft het 1-1?

0.0055270