BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: blij met de NOS????, wat een kut samenvatting!!!!!

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Madhopfc
 Madhopfc - zondag 16 november 2008 - 19:58   quote  deeplink  
Heb heel de wedstrijd gezien bij Eredivisie Live maar wat de NOS in de samenvatting uitzond....dat leek nergens naar.

Miste een paar van de zeldzame kansen van Feyenoord, veel van Twente en de vinger uit de kom van Timmer werd ook niet belicht. Daarnaast had er wel wat meer aandacht aan Pedro geschonken mogen worden. Het zal weer mijn Feyenoordbril zijn maar als 020 met zo'n jeugdig elftal plus bank was begonnen dan was bij wijze van spreken er een extra journaal uitgezonden geweest!!!! Neuzen Omroep Stichting blijkt maar weer.....oh wat zijn ze weer blij...eindelijk weer gewonnen van PSV!!! Heel Hilversum raakt weer van (lees aan) de COKE!!!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 16 november 2008 door Madhopfc --
schiedam
 schiedam - zondag 16 november 2008 - 20:01   quote  deeplink  
mee eens
Phyxsius
 Phyxsius - zondag 16 november 2008 - 20:17   quote  deeplink  
Ik ergerde me gisteren vooral aan de samenvattingen
NEC tegen Roda, de samenvatting kwam niet verder dan de 50ste minuut
De westrijd daar na was nog minder, enkel de goals
Ik vind dat je als zender dan slechte keuzes maakt
Je bent er niet alleen voor de supporters van de clubs die bovenin staan
Dan verwijder je maar commentaren van trainers of iets dergelijks
Of je koopt meer zendtijd
Maar om een samenvatting van nog geen 3 minuten te laten zien vind ik schandalig

Stond er niet ergens in de mediawet dat de samenvattingen minstens een minuut of 10 moeten zijn?
Of gelde dat enkel voor de wedstrijden van Feyenoor, PSV en Ajax?
Jeli
 Jeli - zondag 16 november 2008 - 20:22   quote  deeplink  
Volledig mee eens. Heb ook vanmiddag rechtstreeks gekeken. Veel hoogtepunten gemist bij de NOS. Zelfs de opstellingen even geven was teveel moeite. Kunnen ze nou echt geen voorbeeld nemen aan MOTD van de BBC?
hotjumper
 hotjumper - zondag 16 november 2008 - 20:22   quote  deeplink  
lekker belangrijk
Boudewijn
 Boudewijn - zondag 16 november 2008 - 20:39   quote  deeplink  
Het hele eredivisie voetbal op de NOS is niets! Ik had echt veel liever Talpa/RTL, dan had ik betere en langere samenvattingen, meer interviews en persconferenties die zelfs volledig online te bekijken waren!

voetbal weer terug waar het hoort met je bord op schoot?? Laat me toch niet lachen...
girdie
 girdie - zondag 16 november 2008 - 20:41   quote  deeplink  
boeiend hoor jongens. not!
Boudewijn
 Boudewijn - zondag 16 november 2008 - 20:45   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 november 2008 - 20:41 schreef girdie het volgende:
boeiend hoor jongens. not!
behalve toen het nog Talpa heette en 'iedereen' erover viel wat nu blijkt 10x beter was dan wat we nu voor bagger hebben.
Nu heb ik het idee dat die Tom Egberts de autocue niet goed kan zien ofzo terwijl ik bij Humberto Tan en Wilfred Genee iig nog de indruk kreeg dat ze geloofden wat ze zeiden
hotjumper
 hotjumper - zondag 16 november 2008 - 20:48   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 november 2008 - 20:45 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

behalve toen het nog Talpa heette en 'iedereen' erover viel wat nu blijkt 10x beter was dan wat we nu voor bagger hebben.
Nu heb ik het idee dat die Tom Egberts de autocue niet goed kan zien ofzo terwijl ik bij Humberto Tan en Wilfred Genee iig nog de indruk kreeg dat ze geloofden wat ze zeiden
toen ook...

lekker belangrijk
Madhopfc
 Madhopfc - zondag 16 november 2008 - 20:51   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 november 2008 - 20:22 schreef hotjumper het volgende:
lekker belangrijk
Oh is een goede realistische samenvatting niet belangrijk??? Half Nederland gaat kwa mening af wat ze te zien krijgen bij de NOS dus dat krijg je weer van je "fijne"collegae op je werk te horen.....En nu heb ik de wedstrijd op Eredivisie live gekeken maar de thuiswedtrijden zit ik in de Kuip en dan kijk ik altijd nog graag ff naar de samenvatting (bij winst dan natuurlijk)!!!!
hotjumper
 hotjumper - zondag 16 november 2008 - 20:58   quote  deeplink  
thuis wedstrijden in de kuip en uit meestal radio rijnmond (daar moet je zijn voor een onbevooroodeeld verslag)
Madhopfc
 Madhopfc - zondag 16 november 2008 - 21:05   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 november 2008 - 20:58 schreef hotjumper het volgende:
thuis wedstrijden in de kuip en uit meestal radio rijnmond (daar moet je zijn voor een onbevooroodeeld verslag)
Radio Rijnmond....Onbevooroordeeld???? Sinds van Vliet weg is wel en ook als Sinclair Bisschop het verslag niet doet ook want dan heb je gewoon een Spartaan die het verslag doet en net alsof hij meeleeft met Feyenoord maar ondertussen!!!! (is echt niet verzonnen hoor, heb het uit bronnen bij RR zelf!!!!)
hotjumper
 hotjumper - maandag 17 november 2008 - 09:39   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 november 2008 - 21:05 schreef Madhopfc het volgende:

[..]

Radio Rijnmond....Onbevooroordeeld???? ....
sorry, was vergeten de sarcasme modus in te schakelen.
PVDD
 PVDD - maandag 17 november 2008 - 10:19   quote  deeplink  
Talpa was ik niet kapot van met al dat extra oeverloos geouwehoer van Gullit en kornuiten. En Talpa moest ook wennen daar ging nog het nodige fout in het begin.
RTL was beter in mijn ogen als de NOS nu. Dan maar wat extra reclame.
Ch€sz
 Ch€sz - maandag 17 november 2008 - 10:33   quote  deeplink  
gewoon Eredivisie live volgen, de samenvattingen blijven een 020-smaak hebben
Fonsie
 Fonsie - maandag 17 november 2008 - 12:50   quote  deeplink  
helemaal mee eens, dan heb je zelf het bewijs in de hand, 020 is gisteren alsnog een ronde verder gekomen zeker, ha ha ha ff een beetje lol, kom op ajax volgend jaar weer proberen. ja en Roberto en Jan 't was goed, maar die G hoord er niet bij, daar jaag je de kijkers mee weg, pas op.
Fonsie
 Fonsie - maandag 17 november 2008 - 13:05   quote  deeplink  
Ik wil geen reclame maken , maar Eredivisie Live vind ik heel mooi, vooral als je ver van je club af woond. Voor de prijs hoef je het echt niet te laten , oke je mist de zweer, maar je ziet je club wel elke wee spelen, en dat doet je goed.
hotjumper
 hotjumper - maandag 17 november 2008 - 16:45   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 november 2008 - 13:05 schreef Fonsie het volgende:
... oke je mist de zweer,...
dat klopt als een sfeerende vinger....
craven
 craven - maandag 17 november 2008 - 18:55   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 november 2008 - 16:45 schreef hotjumper het volgende:

[..]

dat klopt als een sfeerende vinger....
hahaha
Richard Lagrouw
 Richard Lagrouw - maandag 17 november 2008 - 20:09   quote  deeplink  
Is gewoon heel simpel J.O.S. (joodse omroep stichting), K.N.J.B (koninklijke nederlandse joden bond), Aboutaleb (Joodse burgemeester)!!!!! Bijna heel fuckin Nederland is Joods!!! Alleen al daarom moeten wij weer de club van Nederland worden!!!!!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5149
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: blij met de NOS????, wat een kut samenvatting!!!!!

0.0065538