|
|
Madhopfc
|
|
|
onderstaande topic had ik geplaatst bij het Twenteforum maar binnen een uur nog geen reactie dus vandaar ook maar ff hier geplaatst. Tuurlijk geeft het sfeer om You'll never walk alone te zingen maar om dit te doen bij de opkomst van de spelers en bij iedere wedstrijd.....nee dat gaat mij te ver!!!
Twente topic: Jullie hebben wel de creativiteit om van een saai kutstadion (het diekman) naar een zeer mooi Grolsch Veste te gaan maar een eigen clublied laten horen bij de opkomst van de spelers...Nee hoor beter gejat als slecht verzonnen.....You'll never walk alone dat hoort bij opkomst toch echt alleen bij Liverpool thuis.
Tuurlijk mag je het ook zingen tijdens of na een zeer mooie vertoning van je ploeg maar dit is gewoon respectloos tegenover Liverpool!!!! en zelfs naar Feyenoord waar, als het nummer al ergens thuis hoort in Nederland, het meer past!!!!
En volgend jaar winnen wij weer gewoon hoor!!!!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 16 november 2008 door Madhopfc -- |
|
|
|
|
antoniorijen
|
|
|
You never walk alone is voor de trainer van Fc Twente denk ik , hahahaha Een nederlandse smartlap snapt ie toch niet |
|
|
|
|
Madhopfc
|
|
|
quote:Op zondag 16 november 2008 - 20:50 schreef antoniorijen het volgende:You never walk alone is voor de trainer van Fc Twente denk ik , hahahaha Een nederlandse smartlap snapt ie toch niet tja wellicht is dat zo maar dan nog.....Engels met een Nederlands accent is al niets, laat staan hetgeen ze daar herkauwen.....is meer Duits dan Nederlands! |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
moeten ze maar "ein bisschen frieden" gaan zingen |
|
|
|