|
|
Guy (ki)
|
|
|
... Hoeveelste .. ik hoop dat ze ng de top 5 kunnen binnen stromen alles is toch nog mogelijk? |
|
|
|
|
nieuwerbrug
|
|
|
zijn nog 6 wedstrijden tespelen tot de helft thuis ado, de graafschap , az , nac uit vitesse ,psv ik denk 8 ste plaats 17-25 pnt |
|
|
|
|
mmhj
|
|
|
ga toch weg met je top 5.. ik ga ook voor de 8ste plaats |
|
|
|
|
PGT
|
|
|
Feyenoord 100 jaar. Als ze zo doorgaan is het hooguit nog 100 weken. Ik begrijp die positieve vehalen niet meer. En waarom kijken ze alleen maar naar aanvallers. Verdedigen kunnen ze helemaal niet!!!! |
|
|
|
|
Smurfjuh
|
|
|
ik zeg 17-27 op plek 6 ofzo iets
Ze willen alle thuiswedstrijden en ook wel van vitesse of psv want dat is op dit moment helemaal niks |
|
|
|
|
Peer
|
|
|
24 punten moet kunnen. Dan zit je waarschijnlijk net onder de top 5. De komende tijd spelen de clubs die boven Feyenoord staan veel tegen elkaar. Kost deze clubs dus ook punten. Belangrijker is dat we aan het einde van de rit bij de laatste 5 staan. Moet kunnen want Feyenoord heeft een niet te moeilijk programma aan het slot van de competitie. |
|
|
|
|
nieuwerbrug
|
|
|
quote:Op zondag 16 november 2008 - 21:55 schreef Peer het volgende:24 punten moet kunnen. Dan zit je waarschijnlijk net onder de top 5. De komende tijd spelen de clubs die boven Feyenoord staan veel tegen elkaar. Kost deze clubs dus ook punten. Belangrijker is dat we aan het einde van de rit bij de laatste 5 staan. Moet kunnen want Feyenoord heeft een niet te moeilijk programma aan het slot van de competitie. ga je niet reden no.5 heeft 19 pnt no.6 t/m 9 heeft 18 pnt
deze ploegen zullen best wel punten laten liggen maar als veel tegen elkaar spelen paken een paar clubs zo wie zo punten |
|
|
|
|
Jeli
|
|
|
Halverwege 8e, aan het eind van het seizoen 4e. |
|
|
|
|
mmhj
|
|
|
feyenoord heeft uit elf wedstrijden 11 punten.. en in de laatste zes gaan ze dus echt niet 13 punten halen.. blij zijn als ze in het linker rijtje komen. |
|
|
|
|
nieuwerbrug
|
|
|
quote:Op zondag 16 november 2008 - 22:39 schreef mmhj het volgende:feyenoord heeft uit elf wedstrijden 11 punten.. en in de laatste zes gaan ze dus echt niet 13 punten halen.. blij zijn als ze in het linker rijtje komen. volgens mij hebben ze vandaag 1 punt gehaald |
|
|
|