|
|
nieuwerbrug
|
|
|
voor de wedstrijd 12 gebleseerden na de wedstrijd komen er weer 2 man bij wijnaldum ,mols |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
sportdwaas
|
|
|
voor de meesten nu geen midweekse wedstrijd dus het komt goed |
|
|
|
|
Phyxsius
|
|
|
het gaat goed komen Het lijkt nu erg Maar Maandag zullen 4 spelers hun rentree maken bij de beloften Als die dat doorstaan heb je er weer 4 bij Dan heb je nog "maar" 10 geblesseerden En Fer is er volgende week ook gewoon weer, blijven er 9 over Wijnaldum heeft zijn enkel slechts verzwikt Ik weet natuurlijk niet hoe erg het is, maar als ik mijn enkel verzwik voel ik er met 2 dagen niks meer van Wijnaldum heeft een week tot de volgende wedstrijd, dus die staat er ook wel weer Kortom, waarschijnlijk hebben we volgende wedstrijd al weer 6 spelers terug |
|
|
|
|
Danny.K
|
|
|
Hoe staat het er met Tomason voor ik zou hem ook graag weer zien spelen, ik had gehoopt dat hij er bij zou zijn tegen Twente, is zijn terugval ernstig of gaat hij de volgende week halen. |
|
|
|
|
Kees010
|
|
|
En je speelt tegen Ado wat niet onderschat moet worden, maar dat moet ook gewoon met het team van vandaag (=gisteren)verslagen kunnen worden...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 17 november 2008 door Kees010 -- |
|
|
|
|
Phyxsius
|
|
|
Tomasson speelt in geen geval Bij Verbeek moet je eerst minuten hebben gemaakt bij het beloftenelftal,voordat je mag spelen na een lange blessure Kortom, de spelers die vanavond bij de beloften in actie komen kunnen er komende wedstrijd weer staan Fer in WIjnaldum zijn er maar kort uitgewesst, dus die hoeven vanavond niet mee te spelen met de beloften |
|
|
|