BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Wordt Lieke wéér het pispaaltje?

Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Headliner
 Headliner - dinsdag 08 januari 2008 - 23:40   quote  deeplink  
Villa Vandaag: Wordt Lieke wéér het pispaaltje?

Hoewel Huub en Lieke het voor hun doen best aardig konden vinden met elkaar vandaag, verandert dat toch door de komst van Selène. Nadat Huub met de gastspeelster heeft gebabbeld, lijkt het hem toch weer te steken dat Lieke zoveel naar Brian en Amanda toetrekt de laatste tijd. Aangezien Selène na haar ruzie met Lieke nooit meer veel van de blondine moest hebben, staat ze Huub nu bij in zijn pesthumeur jegens Lieke. Claire luistert stilletjes vanaf de zijkant. Welkom in De Gouden Kooi, meisje!

bron: tien.tv
Soerabaja
 Soerabaja - woensdag 09 januari 2008 - 00:01   quote  deeplink  
Als Huub dat geslijm met Selène deze maand kan volhouden, vliegt Lieke er -zéker weten- bij de volgende stemming uit. Amanda en Brian zullen haar er niet inhouden. Zij zullen zeggen: alweer een minder. Straf voor Lieke vanwege haar ranzige geslijm met Amanda en Brian. Jaap zal Lieke er ook niet in houden. Die bolle vindt het ook beter als er weer iemand vertrekt.
mezelf
 mezelf - woensdag 09 januari 2008 - 00:10   quote  deeplink  
nou komt de aap uit de mouw he Lieke
Boudewijn
 Boudewijn - woensdag 09 januari 2008 - 00:17   quote  deeplink  
Ik haat Selene! Wat een misselijk stokend -ik doe niet mee aan het spel- wijf!
Soerabaja
 Soerabaja - woensdag 09 januari 2008 - 04:05   quote  deeplink  
Lieke is altijd al het pispaaltje geweest. Zal ook niet anders worden. Zij trekt de akeer van anderen jegens haar naar zich toe door haar onsympathieke, koele uitstraling en haar schelle, ijskoude stemgeluid.
mister
 mister - woensdag 09 januari 2008 - 08:36   quote  deeplink  
schop die selene er snel uit wat een stom wijf is dat zeg bah.
ilse
 ilse - woensdag 09 januari 2008 - 11:21   quote  deeplink  
leuk selene weer terug dat zou lieke weer mer op der plaats gaan zetten.
tino
 tino - woensdag 09 januari 2008 - 14:27   quote  deeplink  
heeft Ilse wat tegen Lieke ????
admin
 admin - woensdag 09 januari 2008 - 14:57   quote  deeplink  
Ik heb wat tegen Selène! Zeurlène!
ilse
 ilse - woensdag 09 januari 2008 - 16:23   quote  deeplink  
kijk tino het zit zo boudewijn en ik,zijn allebei voor het tegengestelde van elkaar,en toch kunnen wij wel met elkaar..als jij nou iets minder lullig op mij reageert zal ik netjes anwoordt terug gaan geven.Ben dus idd niet voor lieke.
ilse
 ilse - woensdag 09 januari 2008 - 16:24   quote  deeplink  
ps:daarmee zeg ik niet dat je geen discussie mag aangaan,maar reageer dan op waarover het gaat en niet zo speciafiek tegen mij.
admin
 admin - woensdag 09 januari 2008 - 16:50   quote  deeplink  
Ilse: was je eerst wel voor Lieke toen ze nog met Huub samendeed?

Volgens mij is er op de verschillende forums een beetje een tweestijd ontstaan tussen de Huub-fans en Lieke-fans sinds ze uit elkaar zijn terwijl die groep eerst altijd samen tegen vooral Amanda/Brian/Dennis/Nadia tekeer gingen.
Decency
 Decency - woensdag 09 januari 2008 - 16:56   quote  deeplink  
Ik denk dat iedereen uitgesch*ten wordt als hij/zij het kamp van Huub verlaat, kijk maar naar Eric en kijk maar wat er gebeurde toen Nena voor Huub koos. Ik vind Lieke en Huub beide op dit moment erg raar bezig, beide hebben ze hun minpunten, ze heeft veel crediet verloren door bij Brian en Amanda aan te klampen omdat er heel veel tegenstanders zijn van Brian en Amanda, Amanda is een ja-knikker en doet alles wat er gevraagd wordt om vooral Brian te plezieren. Brian spant iedereen voor zijn karretje en blijft uit de wind. Doordat Huub steeds overal zijn nek voor uit steekt heeft hij het ook het zwaarst ver verduren. Want waarom krijgt Huub dan wel alle boetes uitgedeeld en heeft Brian er nog een paar tegoed vanuit de doofpot?
Het gebeuren van Lieke en Huub heeft te maken met het oliebollen accoord, kijkcijfers scoren en dat is nu gebeurd. Wat Selene betreft, ze heeft soms gelijk en soms zit ze er flink naast.
ilse
 ilse - woensdag 09 januari 2008 - 18:28   quote  deeplink  
nee ik ben nooit voor lieke geweest,vond wel die strijdt 2tegen 6 tever gaan,maar gewoon omdat ik dat ook echt vond,maar lieke heeft iets oneerlijks waar ik niet mee kan snap je?amanda vind ik een hele sterke speler,braín is wat gnippig,ik ben meer iemand die het wel waardeerd om dingen gewoon te zeggen waar ze op staan,en het beste vind ik daarin amanda.
ilse
 ilse - woensdag 09 januari 2008 - 18:29   quote  deeplink  
dat klopt ook decency selene kan er soms lelijk naast zitten,maar vind het wel tof dat ze weer terug is;-)

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3145
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Wordt Lieke wéér het pispaaltje?

0.0070040