|
|
Boudewijn
|
|
|
Video: Interview Yasmin (deel 1)
Yasmin schoof aan voor een interview buiten de Villa. De grote vraag is natuurlijk of er werkelijke een toekomst in het verschiet ligt voor Ribas en Yasmin! Bekijk hier het eerste deel van het interview!
|
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
ach gosh, Ruzie maken is leuk. en goedmaken nog leuker.Beetje vreemd, geen woord over Kelly? |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote:Op maandag 17 november 2008 - 09:09 schreef Izz@headliner het volgende:ach gosh, Ruzie maken is leuk. en goedmaken nog leuker.Beetje vreemd, geen woord over Kelly? ja, Chelsea was haar vriendinnetje maar misschien is het al een veel eerder opgenomen interview toen Kelly thuis zat ofzo |
|
|
|
|
Tuintje
|
|
|
Dát vond ik nou een leuke griet, Chelsea. Zo jong als ze was, die had pit. Ach, wie weet komt die ook nog weer de poort door, toch? Mij verbaast helemaal niets meer in dit GTST-spel. |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
quote:Op maandag 17 november 2008 - 14:37 schreef Tuintje het volgende:Dát vond ik nou een leuke griet, Chelsea. Zo jong als ze was, die had pit. Ach, wie weet komt die ook nog weer de poort door, toch? Mij verbaast helemaal niets meer in dit GTST-spel. Ik vind het toch meer 'Mens erger je wel'. |
|
|
|
|
Tuintje
|
|
|
Of russische roulette, voor Kally nu met die twee bimbo's erbij, gnagna. Já, leedvermaak, ik heb zo de pest aan die muis. |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
quote:Op maandag 17 november 2008 - 18:55 schreef Tuintje het volgende:Of russische roulette, voor Kally nu met die twee bimbo's erbij, gnagna. Já, leedvermaak, ik heb zo de pest aan die muis. dat word morgen dus echt genieten, joepieeeeeeeeeeeeeeeeee. the black cat swalowd the mouse! |
|
|
|