|
|
Boudewijn
|
|
|
Video: Kelly - "Supergrappig dat we er nog een Bo-hater bij hebben!"
Kelly ziet in nieuwkomers Lois en Dionne wel twee 'partners in crime': ze kunnen nu een front vormen tegen Bo... Kelly en Yasmin kunnen het op de eerste avond namelijk (nog) wel vinden met de twee nieuwe bewoonsters en beginnen meteen uitgebreid te roddelen over Bo. Het lijkt erop dat niemand haar mag...
|
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
Als ik Kelly was, zou ik lekker mijn mondje houden. Wat een walgelijke vertoning. |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote: en ze heeft een slechte invloed op Yasmin... ze was zo leuk... |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
quote: Yasmin was 'Met de nadruk op was', Leuk. nu ordinair typje. Wat een taal er uit haar mondje komt. jeeeeeeeeeeeeeeeee |
|
|
|
|
Tjonge
|
|
|
quote:Op maandag 17 november 2008 - 15:00 schreef Izz@headliner het volgende:[..] Yasmin was 'Met de nadruk op was', Leuk. nu ordinair typje. Wat een taal er uit haar mondje komt. jeeeeeeeeeeeeeeeee Ik zie toch echt in dat filmpje dat 4 vrouwen samen spannen tegen Bo.......wat heeft dat te maken met een iemand?? |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
quote:Op maandag 17 november 2008 - 15:46 schreef Tjonge het volgende:[..] Ik zie toch echt in dat filmpje dat 4 vrouwen samen spannen tegen Bo.......wat heeft dat te maken met een iemand?? Omdat Queen Kelly ontmaskerd werd door BO, zij ( Kelly ) nu haar gram wil halen, ik durf te wedden dat zij ook op school zo was, alle meiden op steuken tegen het meisje dat NIET naar haar pijpen danst.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 17 november 2008 door Izz@headliner -- |
|
|
|
|
Tjonge
|
|
|
quote:Op maandag 17 november 2008 - 18:21 schreef Izz@headliner het volgende:[..] Omdat Queen Kelly ontmaskerd werd door BO, zij ( Kelly ) nu haar gram wil halen, ik durf te wedden dat zij ook op school zo was, alle meiden op steuken tegen het meisje dat NIET naar haar pijpen danst. Heb ik iets gemist.....Heeft Bo naar Kelly uitgevallen???heb Bo nog weinig in beeld gezien, ja bloot op de bank, waar blijven die filmpjes!!! |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
kelly zegt: tegen jou durft ze niet, ze bedoelde ik durf niet tegen jou. ze schijt in haar broek voor donna summer ( van Izz gepikt) |
|
|
|
|
Tjonge
|
|
|
quote:Op maandag 17 november 2008 - 18:51 schreef Moha R. de Vries het volgende:kelly zegt: tegen jou durft ze niet, ze bedoelde ik durf niet tegen jou. ze schijt in haar broek voor donna summer ( van Izz gepikt) maar ze is ook eng, sorry, vind haar erg eng......donna da he!!! |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
|
|
|
Tuintje
|
|
|
Váág die Donna Summer, heel verdacht vaag...ben benieuwd wat die in het dagelijks leven dan wel doet als ze daar meteen al zo geheimzinnig over wenst te doen tegen Bo. Zal wel weer wat fraais wezen... Ik vind haar overigens niet aantrekkelijk, ze heeft een raar hoofd...pardon... |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
quote:Op maandag 17 november 2008 - 18:59 schreef Tuintje het volgende:Váág die Donna Summer, heel verdacht vaag...ben benieuwd wat die in het dagelijks leven dan wel doet als ze daar meteen al zo geheimzinnig over wenst te doen tegen Bo. Zal wel weer wat fraais wezen... Ik vind haar overigens niet aantrekkelijk, ze heeft een raar hoofd...pardon... hetzij je vergeven, ( voor deze x kan dan he) niet aan de gang blijven ( grapje) |
|
|
|
|
Tuintje
|
|
|
Heeft ze géén raar hoofd dan? (niet m'n kop eraf slaan he? hihi) |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
quote: Klein tikkie mag toch wel? |
|
|
|
|
Mrs.B@headline
|
|
|
quote:
whahahahahahaha |
|
|
|
|
Tjonge
|
|
|
quote:Op maandag 17 november 2008 - 18:59 schreef Tuintje het volgende:Váág die Donna Summer, heel verdacht vaag...ben benieuwd wat die in het dagelijks leven dan wel doet als ze daar meteen al zo geheimzinnig over wenst te doen tegen Bo. Zal wel weer wat fraais wezen... Ik vind haar overigens niet aantrekkelijk, ze heeft een raar hoofd...pardon... Als ik de foto's zie dan......geen mening, hahahah |
|
|
|
|
Mrs.B@headline
|
|
|
Kijk uit, ze heeft spierballen en niet van die kleintjes. |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
van dat kierende lachje van Yasmine ga ik ook over mijn nek. Die zou ik met liefde de mondje snoeren. ( niet letterlijk) |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
quote: JIj hebt mijn ballen nog niet gezien. |
|
|
|
|
Tjonge
|
|
|
quote: Willen we dat hahah |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
quote: Als je slim bent niet. |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
Ik moet jullie helaas verlaten voor vanavond, misschien ben ik heel laat nog even online, fijne avond en lief zijn voor elkaar, laterzzzzzzzzzzz
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 17 november 2008 door Izz@headliner -- |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote:Op maandag 17 november 2008 - 19:44 schreef Izz@headliner het volgende:Ik moet jullie helaas verlaten voor vanavond, misschien ben ik heel laat nog even online, fijne avond en lief zijn voor elkaar, laterzzzzzzzzzzz ok doeg skattie |
|
|
|
|
Jacqueline
|
|
|
|
|
|
Moha R. de Vries