|
|
Headliner |
|
|
|
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:
Ook Groningen en Manchester United volgen Moa (Legioen Weblog)
|
|
|
Legioen Weblog
|
|
|
Ook Groningen en Manchester United volgen Moa
Aanvaller Moa Abdellaoue, die in de belangstelling zou staan van FC Groningen en Feyenoord, wordt ook gevolgd door Manchester United.
SkySports meldt dat de landskampioen van Engeland 'Moa' ziet als de nieuwe Solskjaer, die jarenlang succesvol was bij 'The Mancunians'.
De 23-jarige aanvaller van Valerenga maakte reeds zijn debuut in de nationale ploeg van Noorwegen en heeft een goed seizoen achter de rug.
Hij won met Valerenga de Noorse beker en bij dat duel viel hij op bij diverse scouts.
Van de Nederlandse clubs zou Groningen het meest concreet zijn voor de geboren Marokkaan.
Bron: Goal.com
Die zal wel naar Engeland gaan dus, ondanks dat zijn naam steeds vaker met Feyenoord in verband wordt gebracht... |
|
|
|
|
Phyxsius
|
|
|
quote: Dat is nog maar de vraag Scandinaviers komen graag naar Nederland Die kiezen vaker voor speeltijd dan voor geld Maar je weet het nooit |
|
|
|
|
girdie
|
|
|
uberhaupt ga ik me niet hiermee bezig houden, ben de hele fokking zomer bezig geweest met alle geruchten die op lucht waren gebaseerd. volgens mij komt er niemand in de winterstop. |
|
|
|
|
Chucky
|
|
|
sluit me bij je aan girdie... |
|
|
|