BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoord en Vermeer oplossing voor elkaar

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
 Headliner  Headliner - maandag 17 november 2008 - 22:17
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

Feyenoord en Vermeer oplossing voor elkaar (Legioen Weblog)

Legioen Weblog
 Legioen Weblog - maandag 17 november 2008 - 22:18   quote  deeplink  
Feyenoord en Vermeer oplossing voor elkaar

Volgens Johan Derksen is het logisch dat Kenneth Vermeer zijn contract niet wil verlengen bij Ajax. Zeker gezien zijn positie bij de huidige koploper van de Eredivisie. Derksen brengt de goalie nu zelfs met rivaal Feyenoord in verband.

Op dit moment is Vermeer eerste goalie bij Ajax door afwezigheid van Maarten Stekelenburg. Bij terugkeer van de beoogde eerste doelman lijkt Vermeer weer een stap terug te moeten doen. Derksen brengt in het tv-programma Voetbal International Vermeer in verband met Feyenoord.

Eerder op de dag liet hij in zijn dagelijkse tv-column al weten dat Feyenoord zich moet richten op het aantrekken van een nieuwe doelman. De jeugdinternational zou dan een optie zijn, mocht hij willen vertrekken uit de hoofdstad.

Een vertrek lijkt echter niet voor de hand te liggen. Vermeer, op dit moment in de voorbereiding met Nederland B op het duel met Jong Zweden, heeft in Amsterdam nog een contract tot de zomer van 2010, terwijl er in Rotterdam momenteel weinig geld aanwezig is voor versterkingen.

Bron: Voetbalprimeur.nl
hotjumper
 hotjumper - maandag 17 november 2008 - 23:08   quote  deeplink  
we hebben mulder toch wat een gezeik van snorremans
Ch€sz
 Ch€sz - maandag 17 november 2008 - 23:13   quote  deeplink  
Vermeer & Derksen optiefe :-)
hotjumper
 hotjumper - maandag 17 november 2008 - 23:15   quote  deeplink  
precies, zo goed istie nou ook weer niet
sportdwaas
 sportdwaas - dinsdag 18 november 2008 - 10:41   quote  deeplink  
Waarschijnlijk heeft Derksen lijntjes met makelaars. Timmer doet het dit jaar niet zo slecht, ze moeten gewoon zorgen dat ze ver vooruit verdedigen en met van Dijk en Darley is er prima vervanging in eigen huis. Mulder is er dan ook nog dus investeren in een keeper is onzin. Tim Krul keept nog steeds in het 2e van Newcastle dus als die zo goed was had hij ook wel of in het eerste gestaan of bij een andere club in beeld geweest.

Als de verdediging beter gaat spelen (in vorm komt) is Timmer een redelijk betrouwbare sluitpost. Als de ene na de andere man vrij voor doel verschijnt wordt het voor iedere keeper lastig.
netsurfer
 netsurfer - dinsdag 18 november 2008 - 10:54   quote  deeplink  
Ik geloof hier niets van. Als er al iets van waar zou zijn, is het een truuk van Vermeer's zaakwaarnemer om zo een beter contract af te dwingen.
Kadaver
 Kadaver - dinsdag 18 november 2008 - 11:13   quote  deeplink  
Ik heb het programma niet gezien, dus ik vraag me af hoe Derksen het heeft gebracht.

Heeft hij letterlijk gezegd dat Feyenoord gaat bieden, of gooit een gewoon een lijntje uit om Feyenoord wakker te schudden?

Ik vermoed het laatste. Het zou overdreven zijn om hier weer heftig op te reageren, van Feyenoord uit weten we niets. Dikke kans dat dit bij beide partijen niet eens speelt.
sportdwaas
 sportdwaas - dinsdag 18 november 2008 - 11:21   quote  deeplink  
Derksen vind Timmer niet goed, had het ook al over Krul maar ja je kunt niet op elke positie een ster hebben. Met Makaay en El Ahmadi terug en Hofland redelijk in vorm is er voldoende balans in Feyenoord1 om punten te pakken. Vermeer is een goede keeper maar financieel niet haalbaar en er is meer dan voldoende kwaliteit in huis. Als van Dijk moet invallen is er zelfs meer rust op doel. En eerlijk is eerlijk toen het erop aan kwam zondag hield Timmer zijn hok schoon.

Henk is ook een gevoelsmens, als hij ziet dat het team kansrijk is gaat zijn niveau ook omhoog. We moeten als supporters achter Henk gaan staan

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 18 november 2008 door sportdwaas --
schiedam
 schiedam - dinsdag 18 november 2008 - 11:24   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 - 11:21 schreef sportdwaas het volgende:
Derksen vind Timmer niet goed, had het ook al over Krul maar ja je kunt niet op elke positie een ster hebben. Met Makaay en El Ahmadi terug en Hofland redelijk in vorm is er voldoende balans in Feyenoord1 om punten te pakken. Vermeer is een goede keeper maar financieel niet haalbaar en er is meer dan voldoende kwaliteit in huis. Als van Dijk moet invallen is er zelfs meer rust op doel. En eerlijk is eerlijk toen het erop aan kwam zondag hield Timmer zijn hok schoon.

Henk is ook een gevoelsmens, als hij ziet dat het team kansrijk is gaat zijn niveau ook omhoog. We moeten als supporters achter Henk gaan staan
mee eens wijze woorden
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 18 november 2008 - 11:45   quote  deeplink  
quote:

zo is het maar net, vind Timmer Feyenoord onwaardig maar zolang hij op doel staat bij ons zal ik hem aanmoedigen.
Phyxsius
 Phyxsius - dinsdag 18 november 2008 - 11:52   quote  deeplink  
quote:

Ik ben het helemaal met je eens
Alleen is Vermeer transfervrij komende zomer
Dus wel haalbaar
Maar we hebben hem niet nodig
Volgend jaar mulder met Darley
Dan komen we er ook
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 18 november 2008 - 11:54   quote  deeplink  
zo weer een puntje afgetikt
derq
 derq - dinsdag 18 november 2008 - 13:29   quote  deeplink  
inderdaad, darley is talentvol, net als mulder.. wordt nog een tweestrijd hoor..
Fonsie
 Fonsie - dinsdag 18 november 2008 - 14:46   quote  deeplink  
Zonde van die derksen, die is nou overbodig met z'n geblaf, doet hij dat niet dan sturen we de bokser ff op hem af. en dan die genee nog door de plé. wat waren we dan tevree. weg met die twee. olé olé.
Fonsie
 Fonsie - dinsdag 18 november 2008 - 15:00   quote  deeplink  
Die derksen heeft nooit gezien wat er bij FEYENOORD rond loopt aan talent. FEYENOORD heeft dit niet; FEYENOORD heeft dat niet; maar nu alles langzamerhand zichtbaar word, komt kwestie met een suggestie. niet niet nodig, ik zei al overbodig.
Fonsie
 Fonsie - dinsdag 18 november 2008 - 15:52   quote  deeplink  
Oh ja en dan die DE WOLF mensen, die moet er nog bij, het was toen al een kei, met woord en daad is ie paraat, zelf staat hij op de wub, hij wil zich heel graag inzetten voor onze club. ik zal niet treuren , laat het maar gebeuren
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 18 november 2008 - 16:05   quote  deeplink  
je mag best meer dan 2 zinnen in post plaatsen hoor...
mmhj
 mmhj - dinsdag 18 november 2008 - 17:02   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 - 11:52 schreef Phyxsius het volgende:

[..]

Ik ben het helemaal met je eens
Alleen is Vermeer transfervrij komende zomer
Dus wel haalbaar
Maar we hebben hem niet nodig
Volgend jaar mulder met Darley
Dan komen we er ook
derksen zei ook dat vermeer nog tot 2010 contract heeft
jantje 1974
 jantje 1974 - dinsdag 18 november 2008 - 18:37   quote  deeplink  
Kijk even door de haat heengekeken vind ik Vermeer wél een hele goeie keeper , op dit forum zijn al diverse namen genoemd en die waren vaak eerder minder dan beter als Vermeer , ik vind hem een betere keeper dan Stekelenburg en hij heeft een hele goede uittrap (het tegenovergestelde van wat we nu hebben) ik zal niet zeggen dat Feyenoord hem koste wat kost moet halen maar zou het niet erg vinden als hij komt , maar denk dat ze in Amsterdam ook wakker zijn en zullen wellicht Stekelenburg verkopen zodat hij 1e keeper wordt.

ik denk dat hij net iets verder is dan Mulder (logisch want hij is 3 jr ouder) en Darley kan ik niet beoordelen , mocht het zo zijn dat Feyenoord 100% vertrouwt op deze 2 jongens dan is dat natuurlijk de beste optie , maar als je toch een keeper wil halen vind ik Vermeer een goede optie ondanks dat het een neus is. (maar daar hebben we er al meer van dus dat maakt niet uit! (timmer,cler,landzaat,greene,biseswar,tiendalli,slory allemaal of ex-ajax of afkomstig uit 020)
Phyxsius
 Phyxsius - dinsdag 18 november 2008 - 19:21   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 - 17:02 schreef mmhj het volgende:

[..]

derksen zei ook dat vermeer nog tot 2010 contract heeft
Dan heb ik mij vergist
Derksen zal wel beter zijn geinformeerd dan ik
Phyxsius
 Phyxsius - dinsdag 18 november 2008 - 19:21   quote  deeplink  
Zelf zie ik toch liever Krul komen dan Vermeer
Maar ook Vermeer vind ik geen slechte
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 18 november 2008 - 19:22   quote  deeplink  
mooi klaar dus, gewoon Mulder volgend jaar als eerste doelman....
Phyxsius
 Phyxsius - dinsdag 18 november 2008 - 19:44   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 - 19:22 schreef hotjumper het volgende:
mooi klaar dus, gewoon Mulder volgend jaar als eerste doelman....
Ik weet niet waarom maar ik ben bang dat Timmer er volgend jaar nog staat en Mulder het jaar daarna
Ik hoop dat Mulder volgend jaar al de kans krijgt, maar ik vrees van niet
Marco12345
 Marco12345 - dinsdag 18 november 2008 - 21:53   quote  deeplink  
Vermeer is een topkeeper, gelijk halen!
Robertz
 Robertz - dinsdag 18 november 2008 - 23:21   quote  deeplink  
Niet aan de orde.Feyenoord heeft geen geld en Timmer doet het nog steeds heel behoorlijk!
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 18 november 2008 - 23:31   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 - 21:53 schreef Marco12345 het volgende:
Vermeer is een topkeeper, gelijk halen!
Denk dat Mulder beter kan worden

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3143
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoord en Vermeer oplossing voor elkaar

0.0058310