|
|
schiedam
|
|
|
ben ik eigenlijk wel blij meeslory op rechts,biseswar op links en landzaat middenveld erbij. |
|
|
|
|
derq
|
|
|
nou... ik ben er eigenlijk ook wel blij mee. |
|
|
|
|
sportdwaas
|
|
|
Hoe meer zielen hoe meer vreugd |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
Heel goed! Ik denk dat vooral Landzaat belangrijk kan zijn voor het elftal, volgens mij hebben we het beste van hem nog niet gezien. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op dinsdag 18 november 2008 - 10:53 schreef netsurfer het volgende:Heel goed! Ik denk dat vooral Landzaat belangrijk kan zijn voor het elftal, volgens mij hebben we het beste van hem nog niet gezien. of wel, helaas was t dan bij AZ. |
|
|
|
|
Phyxsius
|
|
|
Landzaat kan misschien nog in de verdediging Op zijn positie hebben we Gio en Ahmadi Die heb ik toch liever
LAndzaat kan misschien naast Hofland of Bahia Om voor de opbouw te zorgen Op het middenveld zie ik hem meer als wissel dan basisspeler |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op dinsdag 18 november 2008 - 10:53 schreef netsurfer het volgende:Heel goed! Ik denk dat vooral Landzaat belangrijk kan zijn voor het elftal, volgens mij hebben we het beste van hem nog niet gezien. ik heb nog niks van hem gezien (op een 2 aardige doelpunten voor de beker na). Vind hem ook absoluut geen toegevoegde waarde hebben, had liever gehad dat ze destijds een echte bikkel hadden gehaald voor het middenveld. |
|
|
|